KNOWLEDGE HYPERMARKET


Інформація. Як людина приймає інформацію. Що можна робити з інформацією
Строка 1: Строка 1:
'''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]&gt;&gt;[[Інформатика|Інформатика]]&gt;&gt;[[Інформатика 2 клас|Інформатика 2 клас]]&gt;&gt; Інформатика: Інформація.'''<br> <br>  
'''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]&gt;&gt;[[Інформатика|Інформатика]]&gt;&gt;[[Інформатика 2 клас|Інформатика 2 клас]]&gt;&gt; Інформатика: Інформація.'''<br> <br>  
-
'''Інформація'''  
+
[[%D0%86%D0%B4%D0%B5%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96_%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B8_%D0%BF%D0%BE_%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D0%BC_%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%96%D0%B2._%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%D1%82%D0%B0_%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F|'''Інформація''']]
<!--[if gte mso 9]><xml>
<!--[if gte mso 9]><xml>
Строка 339: Строка 339:
<span><span style="mso-list:Ignore"><span>- &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp; </span></span></span><span class="1"><span style="color:black;mso-fareast-language:UK">Я так міркую, —
<span><span style="mso-list:Ignore"><span>- &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp; </span></span></span><span class="1"><span style="color:black;mso-fareast-language:UK">Я так міркую, —
-
</span></span>&nbsp;мовив Мудрунчик, — мабуть, це повідомлення. Тільки-но я повідомив тобі новину про школу детективів, і ти відразу ж промовила це слово. <span class="1"><span style="color:black;mso-fareast-language:UK">І вчора теж, коли я
+
</span></span>&nbsp;мовив Мудрунчик, — мабуть, це [[Конспект_уроку_на_тему:_Створення_повідомлення_в_групі_новин_та_відповідь_на_повідомлення_в_групі_новин|повідомлення]]. Тільки-но я повідомив тобі новину про школу детективів, і ти відразу ж промовила це слово. <span class="1"><span style="color:black;mso-fareast-language:UK">І вчора теж, коли я
</span></span>  
</span></span>  
Строка 352: Строка 352:
<span class="120"><span style="color:black">Сьогодні
<span class="120"><span style="color:black">Сьогодні
-
</span></span><span class="123"><span style="color:black">ти знову малюватимеш. Пригадай: для того, щоб</span></span> програма <span class="123"><span lang="EN-US" style="color:black; mso-ansi-language:EN-US;mso-fareast-language:EN-US">Paint</span></span><span class="123"><span lang="EN-US" style="color:black;mso-ansi-language:RU; mso-fareast-language:EN-US"> </span><span style="color:black">стартувала, слід підвести вказівник до</span></span><span class="12"><span style="color:black"><span style="mso-tab-count:1">&nbsp; </span></span></span><span class="123"><span style="color:black">її піктограми на робочому столі і двічі
+
</span></span><span class="123"><span style="color:black">ти знову малюватимеш. Пригадай: для того, щоб</span></span> програма [[Графічний_редактор_Paint._Геометричні_тіла|<span class="123"><span lang="EN-US" style="color:black; mso-ansi-language:EN-US;mso-fareast-language:EN-US">Paint</span></span>]]<span class="123"><span lang="EN-US" style="color:black;mso-ansi-language:RU; mso-fareast-language:EN-US"> </span><span style="color:black">стартувала, слід підвести вказівник до</span></span><span class="12"><span style="color:black"><span style="mso-tab-count:1">&nbsp; </span></span></span><span class="123"><span style="color:black">її піктограми на робочому столі і двічі
</span></span>&nbsp;клацнути ліву кнопку<span class="33"><span style="color:black;mso-fareast-language:EN-US"><span style="mso-tab-count: 1"> миші</span></span></span><span class="3311"><span style="font-size:11.5pt; color:black">.</span></span><span class="2"><span style="color:black">
</span></span>&nbsp;клацнути ліву кнопку<span class="33"><span style="color:black;mso-fareast-language:EN-US"><span style="mso-tab-count: 1"> миші</span></span></span><span class="3311"><span style="font-size:11.5pt; color:black">.</span></span><span class="2"><span style="color:black">
</span></span><span class="a0"><span style="color:black">На
</span></span><span class="a0"><span style="color:black">На
</span></span>&nbsp;панелі інструментів обери олівець і починай<span style="mso-tab-count:1">&nbsp; </span><span style="mso-tab-count:1"><span class="a0"><span style="color:black">створювати малюнок. Спробуй намалювати
</span></span>&nbsp;панелі інструментів обери олівець і починай<span style="mso-tab-count:1">&nbsp; </span><span style="mso-tab-count:1"><span class="a0"><span style="color:black">створювати малюнок. Спробуй намалювати
-
</span></span>&nbsp;дерево </span><span class="a0"><span style="color:black">та</span></span> озеро.<span style="mso-tab-count:1"> </span>Якщо в твоєму<span style="mso-tab-count:1">&nbsp; </span>малюнку щось вийшло не так, не<span style="mso-tab-count:1"> </span><span class="a0"><span style="color:black">біда<span style="mso-tab-count:1">&nbsp; -&nbsp;</span><span style="mso-tab-count:1"> </span>ти<span style="mso-tab-count:1"> </span>можеш скористатися</span></span><span class="BookmanOldStyle1"><span style="font-size:12.0pt;color:black"> інструментом&nbsp;</span></span> “Гумка”.<span class="a0"><span style="color:black"><span style="mso-tab-count:1">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</span></span></span><span class="20"><span style="color:black"><span style="mso-tab-count:1">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</span></span></span>  
+
</span></span>&nbsp;дерево </span><span class="a0"><span style="color:black">та</span></span> озеро.<span style="mso-tab-count:1"> </span>Якщо в твоєму<span style="mso-tab-count:1">&nbsp; </span>малюнку щось вийшло не так, не<span style="mso-tab-count:1"> </span><span class="a0"><span style="color:black">біда<span style="mso-tab-count:1">&nbsp; -&nbsp;</span><span style="mso-tab-count:1"> </span>ти<span style="mso-tab-count:1"> </span>можеш скористатися</span></span><span class="BookmanOldStyle1"><span style="font-size: 12pt; color: black;">&nbsp;&nbsp;</span></span><span style="mso-tab-count:1"> інструментом</span> “Гумка”.<span class="a0"><span style="color:black"><span style="mso-tab-count:1">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</span></span></span><span class="20"><span style="color:black"><span style="mso-tab-count:1">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</span></span></span>  
<span class="22"><span lang="EN-US" style="color:black;mso-ansi-language:EN-US;mso-fareast-language:EN-US; mso-no-proof:no">
<span class="22"><span lang="EN-US" style="color:black;mso-ansi-language:EN-US;mso-fareast-language:EN-US; mso-no-proof:no">
Строка 364: Строка 364:
</span></span>&nbsp;ти легко знайдеш на панелі інструментів. Підведи до <span class="a0"><span style="color:black">зображення гумки вказівник і клацни ліву</span></span><span class="a0"><span style="color:black"> кнопку миші.<span style="mso-tab-count:1"> </span></span></span><span style="mso-tab-count: 1"><span class="a0"><span style="color:black">Потім</span></span></span><span style="mso-tab-count:1">&nbsp; </span>перенеси гумку до того місця на малюнку, яке хочеш&nbsp;стерти, і витирай усе, що тобі не одобається.<span style="mso-tab-count: 1"> </span><span class="a0"><span style="color:black">Тепер ти<span style="mso-tab-count:1">&nbsp; </span>вмієш користуватися не лише<span style="mso-tab-count:1">&nbsp;</span></span></span><span style="mso-tab-count: 1"> </span><span style="mso-tab-count: 1"><span class="a0"><span>олівцем, а й<span style="mso-tab-count:1">&nbsp; </span>гумкою.&nbsp;</span></span>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</span>  
</span></span>&nbsp;ти легко знайдеш на панелі інструментів. Підведи до <span class="a0"><span style="color:black">зображення гумки вказівник і клацни ліву</span></span><span class="a0"><span style="color:black"> кнопку миші.<span style="mso-tab-count:1"> </span></span></span><span style="mso-tab-count: 1"><span class="a0"><span style="color:black">Потім</span></span></span><span style="mso-tab-count:1">&nbsp; </span>перенеси гумку до того місця на малюнку, яке хочеш&nbsp;стерти, і витирай усе, що тобі не одобається.<span style="mso-tab-count: 1"> </span><span class="a0"><span style="color:black">Тепер ти<span style="mso-tab-count:1">&nbsp; </span>вмієш користуватися не лише<span style="mso-tab-count:1">&nbsp;</span></span></span><span style="mso-tab-count: 1"> </span><span style="mso-tab-count: 1"><span class="a0"><span>олівцем, а й<span style="mso-tab-count:1">&nbsp; </span>гумкою.&nbsp;</span></span>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</span>  
-
<span class="a0"><span>&lt;span style="mso-tab-count:1" /&gt;</span></span>  
+
<span class="a0"><span>
 +
</span></span>  
<!--[if gte mso 9]><xml>
<!--[if gte mso 9]><xml>
Строка 998: Строка 999:
</style>
</style>
<![endif]--> <div style="mso-element:frame;mso-element-frame-width:196.1pt;mso-element-frame-height: 120.7pt;mso-element-wrap:none;mso-element-anchor-vertical:page;mso-element-anchor-horizontal: page;mso-element-left:83.7pt;mso-element-top:430.45pt;mso-height-rule:exactly"></div>  
<![endif]--> <div style="mso-element:frame;mso-element-frame-width:196.1pt;mso-element-frame-height: 120.7pt;mso-element-wrap:none;mso-element-anchor-vertical:page;mso-element-anchor-horizontal: page;mso-element-left:83.7pt;mso-element-top:430.45pt;mso-height-rule:exactly"></div>  
-
<span class="a"><span style="color:black">Визнач, скільки</span></span> <span class="a"><span style="color:black">на малюнку квадратів.</span></span> <span class="1"><span style="color:black">У кошику лежали червоні та зелені яблука.
+
<span class="a"><span style="color:black" /></span><span class="1"><span style="color:black">У кошику лежали червоні та зелені яблука.
-
</span></span>  
+
</span></span>&nbsp;Червона Шапочка замислилася: "Яку найменшу кількість яблук слід узяти,щоб серед них обов'язково було два яблука одного кольору?"&nbsp;  
-
 
+
-
&nbsp;Червона Шапочка замислилася: "Яку найменшу кількість яблук слід узяти,  
+
-
 
+
-
щоб серед них обов'язково було два яблука одного кольору?"&nbsp;  
+
<!--[if gte mso 9]><xml>
<!--[if gte mso 9]><xml>
Строка 1638: Строка 1635:
<div style="mso-element:frame;mso-element-frame-width:164.15pt;mso-element-frame-height: 32.15pt;mso-element-wrap:none;mso-element-anchor-vertical:page;mso-element-anchor-horizontal: page;mso-element-left:262.5pt;mso-element-top:699.25pt;mso-height-rule:exactly"></div>  
<div style="mso-element:frame;mso-element-frame-width:164.15pt;mso-element-frame-height: 32.15pt;mso-element-wrap:none;mso-element-anchor-vertical:page;mso-element-anchor-horizontal: page;mso-element-left:262.5pt;mso-element-top:699.25pt;mso-height-rule:exactly"></div>  
<span><span style="mso-list:Ignore"><span>&nbsp;&nbsp;&nbsp;
<span><span style="mso-list:Ignore"><span>&nbsp;&nbsp;&nbsp;
-
</span></span></span> <span><span style="mso-list:Ignore"><span>
+
</span></span></span> <span><span style=""><span>
-
&nbsp;<span class="a"><span style="color:black">Визнач,&nbsp;
+
</span></span></span>
 +
 
 +
<span class="a"><span style="color:black">Визнач, скільки</span></span> <span class="a"><span style="color:black">на малюнку квадратів.</span></span><br>
 +
 
 +
<span><span style="mso-list:Ignore"><span><span class="a"><span style="color:black">Визнач,&nbsp;
</span></span></span></span></span>скільки <span class="a"><span style="color:black">на малюнку трикутників.</span></span>  
</span></span></span></span></span>скільки <span class="a"><span style="color:black">на малюнку трикутників.</span></span>  

Версия 10:29, 18 октября 2012

Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 2 клас>> Інформатика: Інформація.

Інформація


-      Ґаннусю! А що я  тобі розповім! - радісно вигукнув гномик Мудрунчик, підстрибуючи з маленьким портфелем у руці. Він саме повертався з лісової школи і зустрів Ганнусю.

-         Що саме?

-         У нашому лісі відкрилася школа детективів, і я туди записався! От що! - відповів Мудрунчик.

-         Цікава інформація. - сказала Ганнуся.

-         Ін-фор-ма-ці-я... Часто чую це  слово.А що це таке?

-        А як ти сам гадаєш?

-        Я так міркую, —  мовив Мудрунчик, — мабуть, це повідомлення. Тільки-но я повідомив тобі новину про школу детективів, і ти відразу ж промовила це слово. І вчора теж, коли я

сказав, що наша команда виграла, дідусь відповів, що ця інформація йому відома. А ще вранці диктор по радіо сказав: "Послухайте інформацію про погоду в нашому лісі".

-         Я теж так думаю, - підтвердила Ганнуся. - Це повідомлення про щось. Ну, наприклад, про школу, про погоду, явища природи (дощ, сніг, землетрус, повінь...), про людей або тварин, про різні предмети тощо.

-         Ага! Зрозуміло, -  засміявся Мудрунчик. От і добре. Біжи додому, і я теж поспішу, бо маю ще виконати малюнок.

Сьогодні ти знову малюватимеш. Пригадай: для того, щоб програма Paint стартувала, слід підвести вказівник до  її піктограми на робочому столі і двічі  клацнути ліву кнопку миші. На  панелі інструментів обери олівець і починай  створювати малюнок. Спробуй намалювати  дерево та озеро. Якщо в твоєму  малюнку щось вийшло не так, не біда  -  ти можеш скористатися   інструментом “Гумка”.                                            

Його  ти легко знайдеш на панелі інструментів. Підведи до зображення гумки вказівник і клацни ліву кнопку миші. Потім  перенеси гумку до того місця на малюнку, яке хочеш стерти, і витирай усе, що тобі не одобається. Тепер ти  вмієш користуватися не лише  олівцем, а й  гумкою.                                

Для розумників та розумниць  

<span style="color:black" />У кошику лежали червоні та зелені яблука.  Червона Шапочка замислилася: "Яку найменшу кількість яблук слід узяти,щоб серед них обов'язково було два яблука одного кольору?" 


   

Визнач, скільки на малюнку квадратів.

Визнач,  скільки на малюнку трикутників.



Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики. 2 клас
Вислано читачаму з сайту


Планування інформатики, матеріали з інформатики 2 класу скачати, підручники онлайн



 


Зміст уроку
1236084776 kr.jpg конспект уроку і опорний каркас                     
1236084776 kr.jpg презентація уроку
1236084776 kr.jpg акселеративні методи та інтерактивні технології
1236084776 kr.jpg закриті вправи (тільки для використання вчителями)
1236084776 kr.jpg оцінювання

Практика
1236084776 kr.jpg задачі та вправи,самоперевірка
1236084776 kr.jpg практикуми, лабораторні, кейси
1236084776 kr.jpg рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
1236084776 kr.jpg домашнє завдання

Ілюстрації
1236084776 kr.jpg ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
1236084776 kr.jpg реферати
1236084776 kr.jpg фішки для допитливих
1236084776 kr.jpg шпаргалки
1236084776 kr.jpg гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати

Доповнення
1236084776 kr.jpg зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
1236084776 kr.jpg підручники основні і допоміжні
1236084776 kr.jpg тематичні свята, девізи
1236084776 kr.jpg статті
1236084776 kr.jpg національні особливості
1236084776 kr.jpg словник термінів                         
1236084776 kr.jpg інше

Тільки для вчителів
1236084776 kr.jpg ідеальні уроки
1236084776 kr.jpg календарний план на рік
1236084776 kr.jpg методичні рекомендації
1236084776 kr.jpg програми
1236084776 kr.jpg обговорення



Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.

Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.