KNOWLEDGE HYPERMARKET


Виконування вправ та рішення прикладних задач по темі „Лінійні алгоритми”
 
(4 промежуточные версии не показаны)
Строка 327: Строка 327:
<![endif]-->  
<![endif]-->  
-
'''<span lang="UK">Алгоритмічні етюди</span>'''
+
'''<span lang="UK">Алгоритмічні етюди</span>'''  
-
<span lang="UK">Новини з Харкова</span>
+
<span lang="UK">
 +
</span>  
<span lang="UK">Ми пропонуємо знайти помилки в наших
<span lang="UK">Ми пропонуємо знайти помилки в наших
-
алгоритмах. Можливо, не вистачає якоїсь команди або порушена послідовність
+
[[Алгоритм_(2_класс)|алгоритмах]]. Можливо, не вистачає якоїсь команди або порушена послідовність
-
команд.</span>
+
[[Знайомство_з_темою_”Команди”|команд]].</span>  
-
<span lang="UK">1. Алгоритм "Будова слова"</span>
+
<br>  
-
 
+
-
<span lang="UK">I. Прочитай слово</span>
+
-
 
+
-
<span lang="UK">2. Знайди закінчення</span>
+
-
 
+
-
<span lang="UK">3. Познач закінчення</span>
+
-
 
+
-
<span lang="UK">4. Добери споріднені слова</span>
+
-
 
+
-
<span lang="UK">5. Познач корінь і основу</span>
+
-
 
+
-
<span lang="UK">6 Познач префікс</span>
+
-
 
+
-
<span lang="UK">7. Виділи суфікс</span>
+
-
 
+
-
<span lang="UK">II. Алгоритм "Посади квітку"<span style="mso-spacerun:yes">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </span></span>
+
-
 
+
-
<span lang="UK">1. Зроби ямку</span>
+
-
 
+
-
<span lang="UK">2. Постав у цю ямку квітку</span>
+
-
 
+
-
<span lang="UK">3. Засип ямку землею</span>
+
<span lang="UK">III. Алгоритм "Приготування
<span lang="UK">III. Алгоритм "Приготування
-
бутерброду"</span>
+
бутерброду"</span>  
-
<span lang="UK">1. Відріж скибку хліба</span>
+
<span lang="UK">1. Відріж скибку хліба</span>  
-
<span lang="UK">2. Поклади скибку в тостер</span>
+
<span lang="UK">2. Поклади скибку в тостер</span>  
<span lang="UK">3. Через хвилину витятий гарячу скибку з
<span lang="UK">3. Через хвилину витятий гарячу скибку з
-
тостера</span>
+
тостера</span>  
-
<span lang="UK">4. Відключи тостер</span>
+
<span lang="UK">4. Відключи тостер</span>  
-
<span lang="UK">5. Поклади на гарячу скибку шматочок сиру</span>
+
<span lang="UK">5. Поклади на гарячу скибку шматочок сиру</span>  
-
<span lang="UK">6. На сир поклади кружальце лимону</span>
+
<span lang="UK">6. На сир поклади кружальце лимону</span>  
-
<span lang="UK">Звірте свої спостереження з відповідями.</span>
+
<span lang="UK">Звірте свої спостереження з відповідями.</span>  
-
<span lang="UK">&nbsp;</span>
+
<span lang="UK">&nbsp;</span><br>  
-
<span lang="UK">&nbsp;</span>
+
<span lang="UK">III Пропущена команда "Ввімкни
 +
тостер".</span>  
-
<span lang="UK">І. Замість команди "Познач
+
<br>  
-
закінчення" повинна бути командаТ-основу". Команду "Познач
+
-
корінь і основу" слід замінити на "Познач корінь".</span>
+
-
 
+
-
<span lang="UK">ІІ. Другою командою повинна бути команда
+
-
"Налий в ямку кружку води", останньою - "Полий водою з лійки
+
-
землю навколо квітки".</span>
+
-
 
+
-
<span lang="UK">III Пропущена команда "Ввімкни
+
-
тостер".</span>
+
-
<span lang="UK">Знайомся!</span>
+
'''<span lang="UK">Знайомся!</span>'''
-
<span lang="UK">Новий виконавець Кенгуру.</span>
+
<span lang="UK">Новий виконавець Кенгуру.</span>  
-
<span lang="UK">Він може виконувати такі команди:</span>
+
<span lang="UK">Він може виконувати такі команди:</span>  
<span lang="UK">Стрибни - перемішується на 1 крок у тому
<span lang="UK">Стрибни - перемішується на 1 крок у тому
-
напрямі, куди дивиться, не залишаючи сліду.</span>
+
напрямі, куди дивиться, не залишаючи сліду.</span>  
<span lang="UK">Зроби крок - переміщується на 1 крок у тому
<span lang="UK">Зроби крок - переміщується на 1 крок у тому
напрямку куди дивиться, і залишає слід, тобто хвостиком креслить підрізок
напрямку куди дивиться, і залишає слід, тобто хвостиком креслить підрізок
-
довжиною 1 крок</span>
+
довжиною 1 крок</span>  
<span lang="UK">Повернись праворуч - повертається вправо.
<span lang="UK">Повернись праворуч - повертається вправо.
-
Повернись ліворуч - повертається вліво.</span>
+
Повернись ліворуч - повертається вліво.</span>  
<span lang="UK">Завдання. Дай виконавцю Кенгуру послідовно
<span lang="UK">Завдання. Дай виконавцю Кенгуру послідовно
-
команди, щоб він намалював на полі 3 квадратики різного розміру.</span>
+
команди, щоб він намалював на полі 3 квадратики різного розміру.</span>  
-
<span lang="UK">&nbsp;</span>
+
<span lang="UK">&nbsp;</span>  
-
'''<span lang="UK">Для розумників і розумниць</span>'''
+
'''<span lang="UK">Для розумників і розумниць</span>'''  
<span lang="UK">&nbsp;</span><span lang="UK">Встав слово, яке є закінченням першого і
<span lang="UK">&nbsp;</span><span lang="UK">Встав слово, яке є закінченням першого і
-
початком другого.</span>
+
початком другого.</span>  
-
<span lang="UK">КІЛО... ...АТИКА</span>
+
<span lang="UK">КІЛО... ...АТИКА</span>  
-
<span lang="UK">ЗВИ... ...КА</span>
+
<span lang="UK">ЗВИ... ...КА</span>  
-
<span lang="UK">Придумай аналогічні завдання сам.</span>
+
<span lang="UK">Придумай аналогічні завдання сам.</span>  
<!--[if gte mso 9]><xml>
<!--[if gte mso 9]><xml>
Строка 752: Строка 723:
<![endif]-->  
<![endif]-->  
-
''<span style="font-size:12.0pt;font-family:&quot;Times New Roman","serif";
+
''<span>Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. </span>''<span>[http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_4_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 ''<span style="color:blue">Сходинки до інформатики. 4 клас</span>'']</span>  
-
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";mso-ansi-language:RU;mso-fareast-language:
+
-
RU">Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. </span>''<span style="font-size:12.0pt;font-family:&quot;Times New Roman","serif";mso-fareast-font-family:
+
-
"Times New Roman";mso-ansi-language:RU;mso-fareast-language:RU">[http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_4_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 ''<span style="color:blue">Сходинки до інформатики. 4 клас</span>'']</span>
+
-
 
+
-
''<span style="font-size:12.0pt;font-family:&quot;Times New Roman","serif";
+
-
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";mso-ansi-language:RU;mso-fareast-language:
+
-
RU">Вислано читачаму з сайту</span>''<span style="font-size:12.0pt;
+
-
font-family:&quot;Times New Roman","serif";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
+
-
mso-ansi-language:RU;mso-fareast-language:RU" />
+
 +
''<span>Вислано читачаму з сайту</span>''
 +
<br>
<sub>Скачати підручники та [[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|книги онлайн]], планування [[Інформатика|з інформатики]], курси та завдання [[Інформатика 4 клас|з інформатики для 4 класу]]</sub>  
<sub>Скачати підручники та [[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|книги онлайн]], планування [[Інформатика|з інформатики]], курси та завдання [[Інформатика 4 клас|з інформатики для 4 класу]]</sub>  

Текущая версия на 10:34, 12 ноября 2012

Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 4 клас>> Інформатика: Виконування вправ та рішення прикладних задач по темі „Лінійні алгоритми”

Алгоритмічні етюди

Ми пропонуємо знайти помилки в наших алгоритмах. Можливо, не вистачає якоїсь команди або порушена послідовність команд.


III. Алгоритм "Приготування бутерброду"

1. Відріж скибку хліба

2. Поклади скибку в тостер

3. Через хвилину витятий гарячу скибку з тостера

4. Відключи тостер

5. Поклади на гарячу скибку шматочок сиру

6. На сир поклади кружальце лимону

Звірте свої спостереження з відповідями.

 

III Пропущена команда "Ввімкни тостер".


Знайомся!

Новий виконавець Кенгуру.

Він може виконувати такі команди:

Стрибни - перемішується на 1 крок у тому напрямі, куди дивиться, не залишаючи сліду.

Зроби крок - переміщується на 1 крок у тому напрямку куди дивиться, і залишає слід, тобто хвостиком креслить підрізок довжиною 1 крок

Повернись праворуч - повертається вправо. Повернись ліворуч - повертається вліво.

Завдання. Дай виконавцю Кенгуру послідовно команди, щоб він намалював на полі 3 квадратики різного розміру.

 

Для розумників і розумниць

 Встав слово, яке є закінченням першого і початком другого.

КІЛО... ...АТИКА

ЗВИ... ...КА

Придумай аналогічні завдання сам.


Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики. 4 клас

Вислано читачаму з сайту


Скачати підручники та книги онлайн, планування з інформатики, курси та завдання з інформатики для 4 класу

Зміст уроку
1236084776 kr.jpg конспект уроку і опорний каркас                      
1236084776 kr.jpg презентація уроку 
1236084776 kr.jpg акселеративні методи та інтерактивні технології
1236084776 kr.jpg закриті вправи (тільки для використання вчителями)
1236084776 kr.jpg оцінювання 

Практика
1236084776 kr.jpg задачі та вправи,самоперевірка 
1236084776 kr.jpg практикуми, лабораторні, кейси
1236084776 kr.jpg рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
1236084776 kr.jpg домашнє завдання 

Ілюстрації
1236084776 kr.jpg ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
1236084776 kr.jpg реферати
1236084776 kr.jpg фішки для допитливих
1236084776 kr.jpg шпаргалки
1236084776 kr.jpg гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати

Доповнення
1236084776 kr.jpg зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
1236084776 kr.jpg підручники основні і допоміжні 
1236084776 kr.jpg тематичні свята, девізи 
1236084776 kr.jpg статті 
1236084776 kr.jpg національні особливості
1236084776 kr.jpg словник термінів                          
1236084776 kr.jpg інше 

Тільки для вчителів
1236084776 kr.jpg ідеальні уроки 
1236084776 kr.jpg календарний план на рік 
1236084776 kr.jpg методичні рекомендації 
1236084776 kr.jpg програми
1236084776 kr.jpg обговорення



Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.

Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.