KNOWLEDGE HYPERMARKET


Що можна робити з інформацією

Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 2 клас>> Інформатика:  "Що можна робити з інформацією"

Що можна робити з інформацією


Направді, що можна робити з інформацією?  Пригадаємо, що робив з інформацією гномик Мудрунчик, коли пішов від Ганнусі. По-перше, яку інформацію він одержав? Інформацію про шахи. Від кого він довідався про шахи, де зберігалася ця інформація? Місце збереження - пам'ять Ганнусиного дідуся. А як саме Мудрунчик отримав інформацію про  шахи? Почув. Ще й побачив на малюнках у великій книзі. Тобто відбулася передача інформації гномику від дідуся та великої книги.  Мудрунчика. А точніше можна сказати, що інформація зберігається в Мудрунчиковій пам'яті.Що робив гномик, повертаючись від Ганнусі?    Він думав про шахи, про те, як грати в цю гру. Його мозок виконував роботу. Мудрунчик міркував, він обробляв. інформацію про шахи. Куди записав гномик Мудрунчик інформацію  про шахи? У свій блокнотик. Знову відбулася передача інформації, і тновим місцем збереження став блокнот.епер інформація опинилася ще й в голові

Отже, людина може сприймати інформацію,

 обробляти, передавати, зберігати та використовувати її.

Ти  вже малював будинок з геометричних фігур. Але тоді ще не вмів зобразити трикутний дах. Сьогодні ти навчишся креслити кути. У пригоді тобі стане кнопка, що знаходиться на панелі інструментів справа від прямокутника. Це інструмент “БагатокутникОбери його. На білому полі проведи лінію, а далі став точки. Точки з’єднуються відрізками. В останній точці клацни двічі ліву кнопку миші. Упорався? Ось які ламані лінії ти можеш малювати! Тепер зумієш створити і гостроверхий будиночок. Та для цього тобі треба стерти попереднє зображення. Робити це гумкою надто довго. Є іншій спосіб.Пересунь вказівник на слово “Рисунок”, що вгорі, й клацни ліву кнопку миші. З’явився список команд. Знайди команду “Очистити      малюнок".  Підведи до неї вказівник і клацни ліву кнопку миші. Тепер твій аркуш чистий. Можеш малювати будинок.


Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики. 2 клас
Вислано читачаму з сайту




Зміст уроку
1236084776 kr.jpg конспект уроку і опорний каркас                      
1236084776 kr.jpg презентація уроку 
1236084776 kr.jpg акселеративні методи та інтерактивні технології
1236084776 kr.jpg закриті вправи (тільки для використання вчителями)
1236084776 kr.jpg оцінювання 

Практика
1236084776 kr.jpg задачі та вправи,самоперевірка 
1236084776 kr.jpg практикуми, лабораторні, кейси
1236084776 kr.jpg рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
1236084776 kr.jpg домашнє завдання 

Ілюстрації
1236084776 kr.jpg ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
1236084776 kr.jpg реферати
1236084776 kr.jpg фішки для допитливих
1236084776 kr.jpg шпаргалки
1236084776 kr.jpg гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати

Доповнення
1236084776 kr.jpg зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
1236084776 kr.jpg підручники основні і допоміжні 
1236084776 kr.jpg тематичні свята, девізи 
1236084776 kr.jpg статті 
1236084776 kr.jpg національні особливості
1236084776 kr.jpg словник термінів                          
1236084776 kr.jpg інше 

Тільки для вчителів
1236084776 kr.jpg ідеальні уроки 
1236084776 kr.jpg календарний план на рік 
1236084776 kr.jpg методичні рекомендації 
1236084776 kr.jpg програми
1236084776 kr.jpg обговорення




Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.


Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.