|
|
(1 промежуточная версия не показана) | Строка 3: |
Строка 3: |
| <br> | | <br> |
| | | |
- | У мові програмування Беїрпі для будь-якої змінної повинен бути вказаний її тип.<br>Тип змінної вказує, які значення може приймати ця змінна і які операції над нею можна виконувати.<br>Тип змінних вказується в тексті програми після ключового слова (англ. агіаЬІе змінна) (рис. 135). Змінні х, у, г, які ми використали в процедурі, за умовою зада можуть бути довільними дійсними числами. Таким значенням відповідає тип (англ. геаі — дійсний). Змінні цього типу можуть приймати цілі й дробові значення ві -5-Ю324 до 1,7-Ю308.<br>Типи змінних записують після ключового слова - аг таким чином:<br><список імен змінних одного типу, між якими стоїть кома>: <назва типу>;<br>Якщо змінні можуть приймати тільки цілі значення, то для них доцільно використо¬вувати тип Іпге#ег (англ. іпіе^ег — цілий). Змінні цього типу можуть приймати цілі зна¬чення від 2 147 483 648 до 2 147 483 647.<br>Звертаємо вашу увагу на те, що об'єктам, які ми розташовуємо на формі, теж відповідають змінні, імена яких співпадають з іменами об'єктів. Кожна з цих змінних теж має свій тип. Тип цих змінних система вносить у текст програми автоматично і записує в розділі Іуре (англ. Іуре — тип) (рис. 135).<br>При виконанні створеного проекту відкривається вікно. Користувач вводить у поля два числа (на рис. 136: 5,14 і -26,072), вибирає кнопку із заголовком Додати і одержує результат -20,932.<br>Не закриваючи проект, користувач може ввести в поля інші числа, знову вибрати кнопку із заголовком Додати і одержати новий результат. І так можна повторювати до¬вільну кількість разів.<br>Щоб при відкритті вікна під час виконання проекту користувачеві було зрозуміліше, що ро¬бити, доцільно було б на формі під час її кон¬струювання ліворуч від кожного поля і від напи¬су розмістити з пояснювальними текстами, наприклад, Перший доданок. Другий доданок, Сума (рис. 137). Тоді при відкритті вік¬на користувач бачить заголовок вікна Додаван¬ня, кнопку із заголовком Додати і коментарі, що в перше поле потрібно ввести Перший доданок, у друге — Другий доданок. І тоді він напевне зрозу-міє, що поруч із текстом Сума буде виведено результат додавання | + | У мові програмування Delphі для будь-якої змінної повинен бути вказаний її тип.<br>Тип змінної вказує, які значення може приймати ця змінна і які операції над нею можна виконувати.<br>Тип змінних вказується в тексті програми після ключового слова var (англ. variabІе -змінна) (рис. 135). Змінні х, у,z, які ми використали в процедурі, за умовою зада можуть бути довільними дійсними числами. Таким значенням відповідає тип (англ. геаl — дійсний). <br>Типи змінних записують після ключового слова vаr таким чином:<br><список імен змінних одного типу, між якими стоїть кома>: <назва типу>;<br>Якщо змінні можуть приймати тільки цілі значення, то для них доцільно використовувати тип Іntegеr (англ. Іntegеr — цілий). Змінні цього типу можуть приймати цілі значення від 2 147 483 648 до 2 147 483 647.<br>Звертаємо вашу увагу на те, що [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_2._%D0%9E%D0%9F%D0%95%D0%A0%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%99%D0%9D%D0%90_%D0%A1%D0%98%D0%A1%D0%A2%D0%95%D0%9C%D0%90_Windows._%D0%9E%D0%91%27%D0%84%D0%9A%D0%A2%D0%98 об'єктам], які ми розташовуємо на формі, теж відповідають змінні, імена яких співпадають з іменами [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_2._%D0%9E%D0%9F%D0%95%D0%A0%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%99%D0%9D%D0%90_%D0%A1%D0%98%D0%A1%D0%A2%D0%95%D0%9C%D0%90_Windows._%D0%9E%D0%91%27%D0%84%D0%9A%D0%A2%D0%98 об'єктів]. Кожна з цих змінних теж має свій тип. Тип цих змінних система вносить у текст програми автоматично і записує в розділі tуре (англ. tуре — тип) (рис. 135).<br>При виконанні створеного проекту відкривається [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9E%D0%9F%D0%95%D0%A0%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%99%D0%9D%D0%90_%D0%A1%D0%98%D0%A1%D0%A2%D0%95%D0%9C%D0%90_Windows._%D0%92%D0%86%D0%9A%D0%9D%D0%90 вікно]. Користувач вводить у поля два числа (на рис. 136: 5,14 і -26,072), вибирає кнопку із заголовком Додати і одержує результат -20,932.<br>Не закриваючи проект, користувач може ввести в поля інші числа, знову вибрати кнопку із заголовком Додати і одержати новий результат. І так можна повторювати довільну кількість разів.<br>Щоб при відкрити [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9E%D0%9F%D0%95%D0%A0%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%99%D0%9D%D0%90_%D0%A1%D0%98%D0%A1%D0%A2%D0%95%D0%9C%D0%90_Windows._%D0%92%D0%86%D0%9A%D0%9D%D0%90 вікна] під час виконання проекту користувачеві було зрозуміліше, що робити, доцільно було б на формі під час її конструювання ліворуч від кожного поля і від напису розмістити з пояснювальними текстами, наприклад, Перший доданок. Другий доданок, Сума (рис. 137). Тоді при відкритті вікна користувач бачить заголовок вікна Додавання, кнопку із заголовком Додати і коментарі, що в перше поле потрібно ввести Перший доданок, у друге — Другий доданок. І тоді він напевне зрозуміє, що поруч із текстом Сума буде виведено результат додавання |
| + | |
| + | <br> |
| + | |
| + | ''Ломаковська Г.В., Проценко Г.О., Ривкінд Й.Я. [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_8_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 Інформатика 8 клас]<br>'' |
| + | |
| + | ''Вислано читачаму з інтернет-сайту'' |
| | | |
| <sub>Завдання та відповіді з інформатики по класам [[Інформатика|онлайн]], планування уроків з інформатики 8 класу [[Інформатика 8 клас|скачати]], домашнє [[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|завдання та робота]]</sub> | | <sub>Завдання та відповіді з інформатики по класам [[Інформатика|онлайн]], планування уроків з інформатики 8 класу [[Інформатика 8 клас|скачати]], домашнє [[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|завдання та робота]]</sub> |
| | | |
| '''<u>Зміст уроку</u>''' | | '''<u>Зміст уроку</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] конспект уроку і опорний каркас | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] конспект уроку і опорний каркас |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] презентація уроку | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] презентація уроку |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] акселеративні методи та інтерактивні технології | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи та інтерактивні технології |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] закриті вправи (тільки для використання вчителями) | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] закриті вправи (тільки для використання вчителями) |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] оцінювання | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] оцінювання |
| | | |
| '''<u>Практика</u>''' | | '''<u>Практика</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] задачі та вправи,самоперевірка | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] задачі та вправи,самоперевірка |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] практикуми, лабораторні, кейси | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] практикуми, лабораторні, кейси |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] домашнє завдання | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] домашнє завдання |
| | | |
| '''<u>Ілюстрації</u>''' | | '''<u>Ілюстрації</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] реферати | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] реферати |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] фішки для допитливих | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] фішки для допитливих |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] шпаргалки | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] шпаргалки |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати |
| | | |
| '''<u>Доповнення</u>''' | | '''<u>Доповнення</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ) | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ) |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] підручники основні і допоміжні | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] підручники основні і допоміжні |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] тематичні свята, девізи | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] тематичні свята, девізи |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] статті | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] статті |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] національні особливості | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] національні особливості |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] словник термінів | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] словник термінів |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] інше | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] інше |
| | | |
| '''<u>Тільки для вчителів</u>''' | | '''<u>Тільки для вчителів</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/Idealny_urok.html ідеальні уроки] | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://xvatit.com/Idealny_urok.html ідеальні уроки] |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] календарний план на рік | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] календарний план на рік |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] методичні рекомендації | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] методичні рекомендації |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] програми | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] програми |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/forum/ обговорення] | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://xvatit.com/forum/ обговорення] |
| | | |
| | | |
Текущая версия на 08:39, 18 сентября 2012
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 8 клас>> Інформатика: Змінні в мові програмуванні Delphi, їх тип. Основні типи числових змінних.
У мові програмування Delphі для будь-якої змінної повинен бути вказаний її тип. Тип змінної вказує, які значення може приймати ця змінна і які операції над нею можна виконувати. Тип змінних вказується в тексті програми після ключового слова var (англ. variabІе -змінна) (рис. 135). Змінні х, у,z, які ми використали в процедурі, за умовою зада можуть бути довільними дійсними числами. Таким значенням відповідає тип (англ. геаl — дійсний). Типи змінних записують після ключового слова vаr таким чином: <список імен змінних одного типу, між якими стоїть кома>: <назва типу>; Якщо змінні можуть приймати тільки цілі значення, то для них доцільно використовувати тип Іntegеr (англ. Іntegеr — цілий). Змінні цього типу можуть приймати цілі значення від 2 147 483 648 до 2 147 483 647. Звертаємо вашу увагу на те, що об'єктам, які ми розташовуємо на формі, теж відповідають змінні, імена яких співпадають з іменами об'єктів. Кожна з цих змінних теж має свій тип. Тип цих змінних система вносить у текст програми автоматично і записує в розділі tуре (англ. tуре — тип) (рис. 135). При виконанні створеного проекту відкривається вікно. Користувач вводить у поля два числа (на рис. 136: 5,14 і -26,072), вибирає кнопку із заголовком Додати і одержує результат -20,932. Не закриваючи проект, користувач може ввести в поля інші числа, знову вибрати кнопку із заголовком Додати і одержати новий результат. І так можна повторювати довільну кількість разів. Щоб при відкрити вікна під час виконання проекту користувачеві було зрозуміліше, що робити, доцільно було б на формі під час її конструювання ліворуч від кожного поля і від напису розмістити з пояснювальними текстами, наприклад, Перший доданок. Другий доданок, Сума (рис. 137). Тоді при відкритті вікна користувач бачить заголовок вікна Додавання, кнопку із заголовком Додати і коментарі, що в перше поле потрібно ввести Перший доданок, у друге — Другий доданок. І тоді він напевне зрозуміє, що поруч із текстом Сума буде виведено результат додавання
Ломаковська Г.В., Проценко Г.О., Ривкінд Й.Я. Інформатика 8 клас
Вислано читачаму з інтернет-сайту
Завдання та відповіді з інформатики по класам онлайн, планування уроків з інформатики 8 класу скачати, домашнє завдання та робота
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|