KNOWLEDGE HYPERMARKET


Контрольна робота №3. Інформатика 8 клас.

Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 8 клас>> Інформатика: Контрольна робота №3. Інформатика 8 клас.


1. Відкрийте вікно системи Turbo Delphі  2006.
2. Виберіть на вкладці Welcomе Раgе кнопку С       'го^есі.
3. Відкрийте папку з уже створеним проектом, шлях до якої вкаже вчитель.
4. Відкрийте файл з розширенням імені =і г або ЬсІ8{ і) (у результаті відкриється вікно системи й завантажиться весь проект).
5. Виконайте проект. У вікні, що відкрилося, знайдіть відомі вам елементи керуван¬ня: кнопки, поля, написи, меню та інші. Виберіть кнопку. Які дії при цьому відбу¬ваються?
6. Закрийте вікно виконання проекту.
7. Закрийте проект.
8. Виберіть на вкладці Welcome Раgе кнопку New Project
9. Збережіть проект, що відкрився, у папці First Project, яку створіть у своїй папці. При збереженні змініть імена файлів
10. Виконайте проект.
11. Визначте колір вікна, що відкрилося, його розміри і положення на екрані.
12. Закрийте вікно виконання проекту.
13. Встановіть такі значення властивостей форми:
Сарtion — Ми створюємо проекти
Соlor — clGreen (англ. grееn — зелений)
Неіght - 500
Width - 100
Left - 100
Тор - 450
14. Збережіть нову версію проекту замість старої.
15. Виконайте проект. Проаналізуйте, як змінилися характеристики відкритого вікна порівняно з попереднім вікном.
16. Закрийте вікно виконання проекту.
17. Змініть значення вказаних вище властивостей на інші.
18. Виконайте проект.
19. Закрийте вікно виконання проекту.
20. Закрийте проект.
21. Закрийте вікно системи ТигЬо Delphi 2006
ЗАПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ
1. Що таке програма?
2. Що таке мова програмування?
3. Чому мова програмування ОеІрЬі є універсальною об'єктно-орієнтованою?
4. Складіть алгоритм відкриття нового проекту в системі ТигЬо БеІрЬі 2006?
5. Назвіть основні об'єкти вікна середовища візуальної розробки програм системи ТигЬо ОеІрЬі 2006. Поясніть їх призначення.
6. Що таке форма?
7. Назвіть кілька властивостей форми. Поясніть, що визначає кожна з них.
8. Як зберегти проект?
9. У меню Рііе є команди Save, Sаvе Аll, Save Project. З'ясуйте призначення кож¬ної з них та їх відмінність від команди 8ауе АН.
10. З'ясуйте відмінність між командами Сіове і Сіозе А1І меню Віє.
11. Яким вимогам повинно відповідати ім'я файлу в системі Тигbо Delphi 2006?
12. Як розпочати виконання проекту?
13. Як змінити значення властивостей форми?
14. Створіть проект, завдяки якому відкриється вікно синього кольору, розмірами 300 пікселів на 300 пікселів, лівий верхній кут якого знаходиться від верхнього лівого кута екрана на відстані 300 пікселів управо і 400 пікселів униз.
15. Створіть проект, завдяки якому відкриється вікно сірого кольору, розмірами 200 пікселів на 100 пікселів, лівий верхній кут якого знаходиться від верхнього лівого кута екрана на відстані 150 пікселів управо і 100 пікселів униз.
ПРАКТИЧНА РОБОТА 17
Задача. Створити проект, у ході виконання якого вибір кнопки призведе до зміни кольору форми на пурпурний, а також до зміни розмірів форми:
1) ширину зменшити на 100 пікселів, а висоту збільшити на 100 пікселів;
2) ширину збільшити на 200 пікселів, а висоту зменшити на 50 пікселів.
1. Відкрийте новий проект у системі Тurbo Delphi 2006.
2. Виділіть форму і встановіть значення її властивості Сарtion — Я змінюю значення своїх властивостей.
3. Розмістіть на формі кнопку.
4. Виділіть кнопку і встановіть значення її властивості Сарtion— Змінити.
5. Відкрийте вкладку Еvents я вікна Оін'есі ІП8ресіог і створіть заготовку процедури для події ОпСІіск для кнопки.
6. Уведіть на вкладці Сосіе такий текст процедури:
Form1.Соїог := сІРигрІс;
Form1.\УіскЬ := Form1.Мскп - 100;
Form1.Height := Form1.Неіght + 100;
7. Переконайтеся, що ім'я форми саме Роппі. Якщо ні, змініть його.
8. Створіть у своїй папці папку для цього проекту і запишіть до неї проект.
9. Виконайте проект. У вікні, що відкрилося, виберіть кнопку. Які зміни відбулися з вікном?
10. Повторно виберіть кнопку відкритого вікна. Що відбулося з вікном цього разу?
11. Закрийте вікно виконання проекту.
12. Виправте в тексті процедури слово Ригріе на слово Ршрі, а слово Неі§Ьі на слово Неі§іЬ. Як реагує редактор тексту програми на ці зміни?
13. Виконайте проект. Після переривання його виконання проаналізуйте, в якому саме рядку з'явилася червона смуга. Які повідомлення про помилки з'явилися у вікні 8ігисІиге?
14. Виправте помилки. Спостерігайте, що при цьому відбувається з повідомленнями про помилки у вікні 5ігисІиге.
15. Змініть у команді встановлення значення кольору вікна значення кольору.
16. Змініть команди зміни розмірів вікна так, щоб його ширина збільшилася на 200, а висота зменшилася на 50 пікселів.
17. Запишіть нову версію проекту.
18. Виконайте проект ще раз. У вікні, що відкрилося, виберіть кнопку. Як змінилося вікно цього разу?
19. Закрийте вікно виконання проекту.
20. Закрийте вікно системи ТигЬо ОеІрЬі 2006.
ПРАКТИЧНА РОБОТА 18
Задача. Створити проект, у ході виконання якого після вибору кнопки відбуваєть¬ся множення на 2 введеного в поле дійсного числа.
1. Відкрийте новий проект у системі ТигЬо ВеІрЬі 2006.
2. Виділіть форму і встановіть значення її властивості С       п — Збільшення числа удвічі.
3. Розмістіть на формі кнопку. Виділіть цю кнопку і встановіть значення її властивості Сарііоп — Подвоїти.
4. Розмістіть на формі поле. Виділіть це поле, зменшіть його довжину за допомогою маркерів і встановіть значення його властивості Техі — порожній текст.
5. Розмістіть на формі під полем напис. Виділіть цей напис і встановіть значення його властивості Сарііоп — порожній текст.
6. Розмістіть на формі ще один напис ліворуч від поля. Виділіть цей напис і встано¬віть значення його властивості Сарііоп — Число.
7. Розмістіть на формі ще один напис ліворуч від першого напису. Виділіть цей напис і встановіть значення його властивості Сарііоп — Подвоєне число.
8. Виділіть кнопку, відкрийте вкладку Еуєпіз вікна ОЬ^есІ Іпзресіог і створіть заго¬товку процедури для події ОпСІіск.
9. Уведіть ьіа вкладці Сосіе такий текст процедури:
х := StrToFloat(Edit1.Text);
у :=х*2;
Label1.Color
Label1
10. Переконайтеся, що ім'я поля саме Edit1, а ім'я напису під полем саме Label1. Якщо ні, змініть їх.
11. Укажіть тип КеаІ змінних х і у після ключового слова уаг.
12. Створіть у своїй папці папку для цього проекту і запишіть до неї проект.
13. Виконайте проект.
14. У вікні, що відкрилося, уведіть у поле додатне дійсне число. Виберіть кнопку. Що відбулося після цього?
15. Уведіть у поле від'ємне дійсне число. Виберіть кнопку. Що відбулося після цього?
16. Уведіть у поле нуль. Виберіть кнопку Що відбулося після цього?
17. Закрийте вікно виконання проекту.
18. Закрийте вікно системи ТигЬо Dеlphі 2006.
ПРАКТИЧНА РОБОТА 19
Задача. Створити проект, на формі якого розташувати дві кнопки. На початку виконання проекту одна кнопка має бути видима і доступна, а інша — неви¬дима і недоступна. Вибір доступної і видимої кнопки має робити її невиди¬мою і недоступною, а іншу — видимою і доступною.
1. Відкрийте новий проект у системі ТигЬо ІЗсІрЬі 2006.
2. Виділіть форму і встановіть значення її властивості Сарііоп — Видимий — невиди¬мий, доступний — недоступний.
3. Розмістіть на формі кнопку. Виділіть цю кнопку і встановіть такі значення її вла¬стивостей: Саргіоп — Кнопка 1, УізїЬІе — Тгие, Ь'паЬІесІ — Тгие.
4. Розмістіть на формі другу кнопку праворуч від першої. Виділіть цю кнопку і встановіть такі значення її властивостей: Сарііоп — Кнопка 2, УвіЬІе — Раїзе, ЕпаЬ1есІ — Гаїзе.
5. Виділіть першу кнопку, відкрийте вкладку Еуєпіз вікнаОІиесІ Іпзресіог і створіть заготовку процедури для події ОпСІіск для цієї кнопки.
6. Уведіть на вкладці Сосіе такий текст процедури:
ВиІІоп2.УізіЬ1е := Тгие; ВиІІоп2.ЕпаЬ1есІ := Тгие; ВиїїопІ.УізіЬІе := Раїзе; ВпІІопІ.ЕпаЬІесІ := Раїзе;
149
7. Виділіть другу кнопку, відкрийте вкладку Еуєпія вікна Оіуесі Іпвресіог і створіть заготовку процедури для події ОпСІіск для цієї кнопки.
8. Уведіть на вкладці Сосіс такий текст процедури:
ВиіІоп1.Уі$іЬ1е := Тгие; ВиМюпІ.ЕпаЬІесі := Тгие; Вігііоп2.УІ8ІЬ1е := Раїзе; Виі(оп2.ЕпаЬ1есі := Раїзе;
9. Створіть у своїй папці папку для цього проекту і запишіть до неї проект.
10. Виконайте проект. У вікні, що відкрилося, перша кнопка повинна бути видима і доступна, а друга — невидима і недоступна.
11. Виберіть першу кнопку. Вона повинна зникнути з вікна, а друга кнопка повинна з'явитися у вікні і бути доступною.
12. Виберіть другу кнопку. Вона повинна зникнути з вікна, а перша кнопка повинна з'явитися у вікні і бути доступною.
13. Повторіть дії 11 і 12 кілька разів.
14. Закрийте вікно виконання проекту.
15. Закрийте вікно системи ТигЬо ПеІрЬі 2006.

Завдання та відповіді з інформатики по класам онлайн, планування уроків з інформатики 8 класу скачати, домашнє завдання та робота

Зміст уроку
1236084776 kr.jpg конспект уроку і опорний каркас                      
1236084776 kr.jpg презентація уроку 
1236084776 kr.jpg акселеративні методи та інтерактивні технології
1236084776 kr.jpg закриті вправи (тільки для використання вчителями)
1236084776 kr.jpg оцінювання 

Практика
1236084776 kr.jpg задачі та вправи,самоперевірка 
1236084776 kr.jpg практикуми, лабораторні, кейси
1236084776 kr.jpg рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
1236084776 kr.jpg домашнє завдання 

Ілюстрації
1236084776 kr.jpg ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
1236084776 kr.jpg реферати
1236084776 kr.jpg фішки для допитливих
1236084776 kr.jpg шпаргалки
1236084776 kr.jpg гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати

Доповнення
1236084776 kr.jpg зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
1236084776 kr.jpg підручники основні і допоміжні 
1236084776 kr.jpg тематичні свята, девізи 
1236084776 kr.jpg статті 
1236084776 kr.jpg національні особливості
1236084776 kr.jpg словник термінів                          
1236084776 kr.jpg інше 

Тільки для вчителів
1236084776 kr.jpg ідеальні уроки 
1236084776 kr.jpg календарний план на рік 
1236084776 kr.jpg методичні рекомендації 
1236084776 kr.jpg програми
1236084776 kr.jpg обговорення


Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.

Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.