|
|
Строка 1: |
Строка 1: |
- | '''[[Заглавная_страница|Гіпермаркет Знань]]>>[[Зарубіжна література|Зарубіжна література]]>>[[Зарубіжна література 10 клас. Повні уроки|Зарубіжна література 10 клас. Повні уроки]]>> Зарубіжна література: ''' Стендаль (1783-1842. Повні уроки<metakeywords>Зарубіжна література 10 клас, Повні уроки,Тема:Стендаль.Повні уроки (1783-1842</metakeywords>'''<br> ''' | + | '''[[Заглавная страница|Гіпермаркет Знань]]>>[[Зарубіжна література|Зарубіжна література]]>>[[Зарубіжна література 10 клас. Повні уроки|Зарубіжна література 10 клас. Повні уроки]]>> Зарубіжна література: ''' Стендаль (1783-1842. Повні уроки<metakeywords>Зарубіжна література 10 клас, Повні уроки,Тема:Стендаль.Повні уроки (1783-1842</metakeywords>'''<br> ''' |
| | | |
- | '''Тема: ''' Стендаль (1783-1842). Життєвий і творчий шлях письменника.<br>'''Мета: ''' познайомити учнів із творчістю Стендаля.<br> - розвиток аналітичного мислення учнів;<br> - виховання інтересу до творчості письменника, пошани до культурної спадщини.<br>'''Тип уроку: '''навчально – виховний.<br>'''Хід уроку:''' | + | '''Тема: ''' Стендаль (1783-1842). Життєвий і творчий шлях письменника.<br>'''Мета: ''' познайомити учнів із творчістю Стендаля.<br> - розвиток аналітичного мислення учнів;<br> - виховання інтересу до творчості письменника, пошани до культурної спадщини.<br>'''Тип уроку: '''навчально – виховний.<br>'''Хід уроку:''' |
| | | |
- | *''Великий человек подобен орлу: чем выше он взлетел, тем меньше доступен взору; за свое величие он наказан душевным одиночеством. Стендаль'' | + | *''Великий человек подобен орлу: чем выше он взлетел, тем меньше доступен взору; за свое величие он наказан душевным одиночеством. Стендаль |
| | | |
- | Творчість Стендаля (літературний псевдонім Анрі Марі Бейль) (1783-1842) відкриває новий період в розвитку не лише французької, але і західноєвропейської літератури - період класичного реалізму. <br>Народившись за 6 років до Великої французької революції - 23 січня 1783 г.- на півдні Франції, в Греноблі. Його батько був адвокатом при місцевому парламенті, мати померла рано.<br>Великий вплив на освіту і вихованні майбутнього письменника зіграв його дід, Анрі Ганьйон, він був освіченою людиною, він привчив онука до читати книги, саме тоді зароджуються перші таємні спроби дитячого письменництва. У 1796 р. Стендаль був зарахований до Центральної школи Гренобля. Серед інших наук він особливо захопився математикою. Її точністю і логічною ясністю письменник пізніше вирішить збагатити мистецтво зображення людської душі, відмітивши в чернетках: «Применить приемы математики к человеческому сердцу. Положить эту идею в основу творческого метода и языка страсти. В этом - все искусство».<br>Враження дитячих років пізніше просліджуються в переконаннях і парадоксах зрілого письменника. У всіх основних романах Стендаля присутня тема змови молодих, повних життєвих сил людей проти тупих і деспотичних стариканів.<br>При цьому Бейль не був демократом, цурався простолюддя, шукав суспільства принців, кардиналів і герцогинь, а як псевдонім використовував фальшивий титул («барон де Стендаль»). Найправильніше назвати його революціонером-аристократом, снобом з республіканськими переконаннями.<br>Юність, свобода, любов, небезпека і музика викликали в ньому прилив ентузіазму, а пристрасну прихильність до італійського народу він зберіг до кінця своїх днів. Під час наполеонівських походів Бейль обіймав посаду офіцера інтендантської служби і, поза сумнівом, перебільшував пережиті ним жахи.<br><br>Він не приймав участі в багатьох крупних битвах, у тому числі в Бородінській, і при відступі з Москви виявив мужність і твердість духу. Проте по внутрішньому своєму складу він не годився ні для військової служби, ні для чиновницької кар'єри.<br>Коли в 1814 Наполеон відрікся від престолу, Бейль чи не з радістю відправився до Італії, щоб зайнятися літературною працею. Книга Рим, Неаполь і флоренція (Rome, Naples et Florence, 1817) вийшла під псевдонімом Стендаль і виявила його захоплений дилетантизм; путні враження змішані тут з легковажною соціальною і естетичною критикою.<br>Проте пізніше, в трактаті Про любов (De l''amour, 1822), відчувається схильність Стендаля до самоаналізу. Як і в його великих романах, відверта мрійливість супроводжується тут сухим викривальним аналізом безумної схильності до мрій.<br>Вимушений покинути Мілан за наполяганням австрійської поліції, яка справедливо підозрювала його в зв'язках з карбонаріями, Стендаль повернувся до Парижу і став заробляти на життя роботою в газетах і журналах. Він випустив памфлет в захист романтиків Расин і Шекспір (Racine et Shakespeare, 1823); написав на швидку руку біографію Дж.Россини (також видану в 1823); склав путівник Прогулянки по Риму (Promenades dans Rome, 1829) і цілу серію оглядових статей, що з'явилися без імені автора у французьких і англійських журналах (у перекладі). | + | [[Image:T3s.jpeg]] |
| + | |
| + | Творчість Стендаля (літературний псевдонім Анрі Марі Бейль) (1783-1842) відкриває новий період в розвитку не лише французької, але і західноєвропейської літератури - період класичного реалізму. <br>Народившись за 6 років до Великої французької революції - 23 січня 1783 г.- на півдні Франції, в Греноблі. Його батько був адвокатом при місцевому парламенті, мати померла рано.<br>Великий вплив на освіту і вихованні майбутнього письменника зіграв його дід, Анрі Ганьйон, він був освіченою людиною, він привчив онука до читати книги, саме тоді зароджуються перші таємні спроби дитячого письменництва. У 1796 р. Стендаль був зарахований до Центральної школи Гренобля. Серед інших наук він особливо захопився математикою. Її точністю і логічною ясністю письменник пізніше вирішить збагатити мистецтво зображення людської душі, відмітивши в чернетках: «Применить приемы математики к человеческому сердцу. Положить эту идею в основу творческого метода и языка страсти. В этом - все искусство». |
| + | |
| + | [[Image:T3s1.jpeg]]<br>Враження дитячих років пізніше просліджуються в переконаннях і парадоксах зрілого письменника. У всіх основних романах Стендаля присутня тема змови молодих, повних життєвих сил людей проти тупих і деспотичних стариканів.<br>При цьому Бейль не був демократом, цурався простолюддя, шукав суспільства принців, кардиналів і герцогинь, а як псевдонім використовував фальшивий титул («барон де Стендаль»). Найправильніше назвати його революціонером-аристократом, снобом з республіканськими переконаннями.<br>Юність, свобода, любов, небезпека і музика викликали в ньому прилив ентузіазму, а пристрасну прихильність до італійського народу він зберіг до кінця своїх днів. Під час наполеонівських походів Бейль обіймав посаду офіцера інтендантської служби і, поза сумнівом, перебільшував пережиті ним жахи.<br>[[Image:T3s2.jpeg]]<br>Він не приймав участі в багатьох крупних битвах, у тому числі в Бородінській, і при відступі з Москви виявив мужність і твердість духу. Проте по внутрішньому своєму складу він не годився ні для військової служби, ні для чиновницької кар'єри.<br>Коли в 1814 Наполеон відрікся від престолу, Бейль чи не з радістю відправився до Італії, щоб зайнятися літературною працею. Книга Рим, Неаполь і флоренція (Rome, Naples et Florence, 1817) вийшла під псевдонімом Стендаль і виявила його захоплений дилетантизм; путні враження змішані тут з легковажною соціальною і естетичною критикою. |
| + | |
| + | [[Image:T33s.jpeg]]<br>Проте пізніше, в трактаті Про любов (De l''amour, 1822), відчувається схильність Стендаля до самоаналізу. Як і в його великих романах, відверта мрійливість супроводжується тут сухим викривальним аналізом безумної схильності до мрій.<br>Вимушений покинути Мілан за наполяганням австрійської поліції, яка справедливо підозрювала його в зв'язках з карбонаріями, Стендаль повернувся до Парижу і став заробляти на життя роботою в газетах і журналах. Він випустив памфлет в захист романтиків Расин і Шекспір (Racine et Shakespeare, 1823); написав на швидку руку біографію Дж.Россини (також видану в 1823); склав путівник Прогулянки по Риму (Promenades dans Rome, 1829) і цілу серію оглядових статей, що з'явилися без імені автора у французьких і англійських журналах (у перекладі).'' |
| | | |
| *'''Запам’ятайте:''' | | *'''Запам’ятайте:''' |
| | | |
- | ''Будем трудиться, потому что труд - это отец удовольствия. ''<br>''Стендаль''<br>Липнева революція 1830 позбавила Стендаля від фінансової скрути: йому вдалося знов поступити на державну службу. Вільний час він цілком віддавав творчості. Задуманий в трьох томах роман був залишений після двох перших книг; сатира на французьких політиків, що сповідають принцип «золотої середини», отримала назву Люсьен Льовен (Lucien Leuwen, 1834–1836; опубл. повністю в 1929) – за іменем головного героя.<br>Ламьель (Lamiel, 1839–1842; опубл. повністю в 1928), комічний роман про виховання відчуттів чудової дівчини, також не був завершений, залишилося декілька його редакцій. Стендаль видав безліч Італійських хронік (Les chroniques italiennes, 1837–1839) на основі ренесансних рукописів і памфлетів, знайдених їм в Римі (Вітторія Аккорамбоні Сім'я Ченчи, Герцогиня ді Палліано та інші); написав ряд автобіографічних книг, з яких краща, – Життя Анрі Брюлара (Vie d''henri Brulard, 1835; опубл. у 1890); під час своїх багаточисельних відпусток подорожував по Франції і згодом опублікував роздуми про рідну країну під назвою Записки туриста (Memoires d''un touriste, 1838).<br>Нарешті, в дивному пориві натхнення, він за 52 дні створив свій шедевр – обитель Пармську (La Chartreuse de Parme, 1839). Одним з найбільших відкриттів роману стали батальні сцени. Битва при Ватерлоо побачена очима майже випадкового її учасника, недосвідченого, розгубленого хлопця, нездібного зв'язати і осмислити її окремі епізоди. | + | ''Будем трудиться, потому что труд - это отец удовольствия. ''<br>''Стендаль'' |
| + | |
| + | [[Image:t3s4.jpeg]]<br>Липнева революція 1830 позбавила Стендаля від фінансової скрути: йому вдалося знов поступити на державну службу. Вільний час він цілком віддавав творчості. Задуманий в трьох томах роман був залишений після двох перших книг; сатира на французьких політиків, що сповідають принцип «золотої середини», отримала назву Люсьен Льовен (Lucien Leuwen, 1834–1836; опубл. повністю в 1929) – за іменем головного героя.<br>Ламьель (Lamiel, 1839–1842; опубл. повністю в 1928), комічний роман про виховання відчуттів чудової дівчини, також не був завершений, залишилося декілька його редакцій. Стендаль видав безліч Італійських хронік (Les chroniques italiennes, 1837–1839) на основі ренесансних рукописів і памфлетів, знайдених їм в Римі (Вітторія Аккорамбоні Сім'я Ченчи, Герцогиня ді Палліано та інші); написав ряд автобіографічних книг, з яких краща, – Життя Анрі Брюлара (Vie d''henri Brulard, 1835; опубл. у 1890); під час своїх багаточисельних відпусток подорожував по Франції і згодом опублікував роздуми про рідну країну під назвою Записки туриста (Memoires d''un touriste, 1838). |
| + | |
| + | [[Image:t3s5.jpeg]]<br>Нарешті, в дивному пориві натхнення, він за 52 дні створив свій шедевр – обитель Пармську (La Chartreuse de Parme, 1839). Одним з найбільших відкриттів роману стали батальні сцени. Битва при Ватерлоо побачена очима майже випадкового її учасника, недосвідченого, розгубленого хлопця, нездібного зв'язати і осмислити її окремі епізоди. |
| | | |
| *'''Як ви розумієте цей вислів Стендаля:''' | | *'''Як ви розумієте цей вислів Стендаля:''' |
| | | |
- | ...я ніколи не відокремлював художника від мислителя, як не можу відокремити художньої форми від художньої думки.<br>Нове бачення війни в Стендаля і своєї залежності від нього відзначали і Л.Н.Толстой, і Е.Хемінгуей. Поштовх до сюжету роману дали італійські хроніки, що описували в ранні роки А.Фарнезе, пізніше за папу Павла III, а також деякі обставини життя скульптора і письменника Б.Челліні. Проте це глибоко сучасний роман (його дія завершується на початку 1830-х років), що малює післяреволюційне відродження деспотії. О.Бальзак написав про роман захоплюючу статтю, особливо високо оцінивши єдину в особливо високо оцінивши єдину в творчості Стендаля батальну сцену. Помер Стендаль в Парижі 22 березня 1842. | + | ...я ніколи не відокремлював художника від мислителя, як не можу відокремити художньої форми від художньої думки. |
| + | |
| + | [[Image:t3s6.jpeg]]<br>Нове бачення війни в Стендаля і своєї залежності від нього відзначали і Л.Н.Толстой, і Е.Хемінгуей. Поштовх до сюжету роману дали італійські хроніки, що описували в ранні роки А.Фарнезе, пізніше за папу Павла III, а також деякі обставини життя скульптора і письменника Б.Челліні. Проте це глибоко сучасний роман (його дія завершується на початку 1830-х років), що малює післяреволюційне відродження деспотії. О.Бальзак написав про роман захоплюючу статтю, особливо високо оцінивши єдину в особливо високо оцінивши єдину в творчості Стендаля батальну сцену. Помер Стендаль в Парижі 22 березня 1842. |
| | | |
| *'''Запитання на закріплення нової теми:''' | | *'''Запитання на закріплення нової теми:''' |
| | | |
- | Опишіть творчість Стендаля і його творчий доробок в літературі.<br>Назвіть найвідоміші твори письменника. | + | Опишіть творчість Стендаля і його творчий доробок в літературі.<br>Назвіть найвідоміші твори письменника. |
| | | |
| *'''Домашнє завдання:''' | | *'''Домашнє завдання:''' |
| | | |
- | Підготуйте розповідь про життєвий і творчий шлях Стендаля. | + | Підготуйте розповідь про життєвий і творчий шлях Стендаля. |
| | | |
- | <br>'''''Список використаної літератури:'''''<br>Урок на тему : Постать Стендаля в світовій літературі, Вікоренко Н. М., викладача світової літератури Сш. №2 ,<br>м. Херсон.<br>Урок на тему : Храктеристика творчого доробку Стендаля , Міник О. Д., <br>викладача світової літератури Сш. №22 ,м. Харків.<br>Стендаль Жизнь Россини.- К.: Музична Україна, 2009.- 348с.<br>Стендаль Красное и черное: Роман.- Баку: Язычы, 2009.- 560с.- 7.35<br>Стендаль (Бейль Анри-Мари) Красное и черное.- Кишинев: Гос. учеб.-пед. изд. Молдав., 2008.- 564с.<br>Стендаль (Анри Бейль) Ванина Ванини, или подробности о последней вендете карбонариев, раскрытой в Папской области.- М.: Детская литература, 2007.- 46с.<br>Зарубежная литература: Х1Х век. Романтизм. Критический реализм. Хрестоматия.- <br>М.: Просвещение, 2009.- 639с.<br> Яковлев Александр Николаевич Реа лизм - земля перестройки.- М.: <br>Изд-во полит. лит-ры,2008.- 544с.<br>Зарубежная литература: Х1Х век. Романтизм. Критический реализм. Хрестоматия.- М.:<br>Просвещение, 2009.- 639с.<br> Болгаров Михаил Владимирович Русская и зарубежная литература в кроссвордах и заданиях .6 класс.- Харьков: Изд. группа "Основа", 2004.- 96с.<br> Зарубежная повесть.- М.: Прогресс, 2005.- 944с.<br>Відредаговано і надіслано Пилипенко В.В.<br><br><br> | + | <br>'''''Список використаної літератури:'''''<br>Урок на тему : Постать Стендаля в світовій літературі, Вікоренко Н. М., викладача світової літератури Сш. №2 ,<br>м. Херсон.<br>Урок на тему : Храктеристика творчого доробку Стендаля , Міник О. Д., <br>викладача світової літератури Сш. №22 ,м. Харків.<br>Стендаль Жизнь Россини.- К.: Музична Україна, 2009.- 348с.<br>Стендаль Красное и черное: Роман.- Баку: Язычы, 2009.- 560с.- 7.35<br>Стендаль (Бейль Анри-Мари) Красное и черное.- Кишинев: Гос. учеб.-пед. изд. Молдав., 2008.- 564с.<br>Стендаль (Анри Бейль) Ванина Ванини, или подробности о последней вендете карбонариев, раскрытой в Папской области.- М.: Детская литература, 2007.- 46с.<br>Зарубежная литература: Х1Х век. Романтизм. Критический реализм. Хрестоматия.- <br>М.: Просвещение, 2009.- 639с.<br> Яковлев Александр Николаевич Реа лизм - земля перестройки.- М.: <br>Изд-во полит. лит-ры,2008.- 544с.<br>Зарубежная литература: Х1Х век. Романтизм. Критический реализм. Хрестоматия.- М.:<br>Просвещение, 2009.- 639с.<br> Болгаров Михаил Владимирович Русская и зарубежная литература в кроссвордах и заданиях .6 класс.- Харьков: Изд. группа "Основа", 2004.- 96с.<br> Зарубежная повесть.- М.: Прогресс, 2005.- 944с.<br>Відредаговано і надіслано Пилипенко В.В.<br><br><br> |
| | | |
| Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, [http://xvatit.com/index.php?do=feedback напишите нам]. | | Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, [http://xvatit.com/index.php?do=feedback напишите нам]. |
Версия 07:51, 10 декабря 2010
Гіпермаркет Знань>>Зарубіжна література>>Зарубіжна література 10 клас. Повні уроки>> Зарубіжна література: Стендаль (1783-1842. Повні уроки
Тема: Стендаль (1783-1842). Життєвий і творчий шлях письменника. Мета: познайомити учнів із творчістю Стендаля. - розвиток аналітичного мислення учнів; - виховання інтересу до творчості письменника, пошани до культурної спадщини. Тип уроку: навчально – виховний. Хід уроку:
- Великий человек подобен орлу: чем выше он взлетел, тем меньше доступен взору; за свое величие он наказан душевным одиночеством. Стендаль
Творчість Стендаля (літературний псевдонім Анрі Марі Бейль) (1783-1842) відкриває новий період в розвитку не лише французької, але і західноєвропейської літератури - період класичного реалізму. Народившись за 6 років до Великої французької революції - 23 січня 1783 г.- на півдні Франції, в Греноблі. Його батько був адвокатом при місцевому парламенті, мати померла рано. Великий вплив на освіту і вихованні майбутнього письменника зіграв його дід, Анрі Ганьйон, він був освіченою людиною, він привчив онука до читати книги, саме тоді зароджуються перші таємні спроби дитячого письменництва. У 1796 р. Стендаль був зарахований до Центральної школи Гренобля. Серед інших наук він особливо захопився математикою. Її точністю і логічною ясністю письменник пізніше вирішить збагатити мистецтво зображення людської душі, відмітивши в чернетках: «Применить приемы математики к человеческому сердцу. Положить эту идею в основу творческого метода и языка страсти. В этом - все искусство».
Враження дитячих років пізніше просліджуються в переконаннях і парадоксах зрілого письменника. У всіх основних романах Стендаля присутня тема змови молодих, повних життєвих сил людей проти тупих і деспотичних стариканів. При цьому Бейль не був демократом, цурався простолюддя, шукав суспільства принців, кардиналів і герцогинь, а як псевдонім використовував фальшивий титул («барон де Стендаль»). Найправильніше назвати його революціонером-аристократом, снобом з республіканськими переконаннями. Юність, свобода, любов, небезпека і музика викликали в ньому прилив ентузіазму, а пристрасну прихильність до італійського народу він зберіг до кінця своїх днів. Під час наполеонівських походів Бейль обіймав посаду офіцера інтендантської служби і, поза сумнівом, перебільшував пережиті ним жахи.
Він не приймав участі в багатьох крупних битвах, у тому числі в Бородінській, і при відступі з Москви виявив мужність і твердість духу. Проте по внутрішньому своєму складу він не годився ні для військової служби, ні для чиновницької кар'єри. Коли в 1814 Наполеон відрікся від престолу, Бейль чи не з радістю відправився до Італії, щоб зайнятися літературною працею. Книга Рим, Неаполь і флоренція (Rome, Naples et Florence, 1817) вийшла під псевдонімом Стендаль і виявила його захоплений дилетантизм; путні враження змішані тут з легковажною соціальною і естетичною критикою.
Проте пізніше, в трактаті Про любов (De lamour, 1822), відчувається схильність Стендаля до самоаналізу. Як і в його великих романах, відверта мрійливість супроводжується тут сухим викривальним аналізом безумної схильності до мрій. Вимушений покинути Мілан за наполяганням австрійської поліції, яка справедливо підозрювала його в зв'язках з карбонаріями, Стендаль повернувся до Парижу і став заробляти на життя роботою в газетах і журналах. Він випустив памфлет в захист романтиків Расин і Шекспір (Racine et Shakespeare, 1823); написав на швидку руку біографію Дж.Россини (також видану в 1823); склав путівник Прогулянки по Риму (Promenades dans Rome, 1829) і цілу серію оглядових статей, що з'явилися без імені автора у французьких і англійських журналах (у перекладі).
Будем трудиться, потому что труд - это отец удовольствия. Стендаль
Липнева революція 1830 позбавила Стендаля від фінансової скрути: йому вдалося знов поступити на державну службу. Вільний час він цілком віддавав творчості. Задуманий в трьох томах роман був залишений після двох перших книг; сатира на французьких політиків, що сповідають принцип «золотої середини», отримала назву Люсьен Льовен (Lucien Leuwen, 1834–1836; опубл. повністю в 1929) – за іменем головного героя. Ламьель (Lamiel, 1839–1842; опубл. повністю в 1928), комічний роман про виховання відчуттів чудової дівчини, також не був завершений, залишилося декілька його редакцій. Стендаль видав безліч Італійських хронік (Les chroniques italiennes, 1837–1839) на основі ренесансних рукописів і памфлетів, знайдених їм в Римі (Вітторія Аккорамбоні Сім'я Ченчи, Герцогиня ді Палліано та інші); написав ряд автобіографічних книг, з яких краща, – Життя Анрі Брюлара (Vie dhenri Brulard, 1835; опубл. у 1890); під час своїх багаточисельних відпусток подорожував по Франції і згодом опублікував роздуми про рідну країну під назвою Записки туриста (Memoires dun touriste, 1838).
Нарешті, в дивному пориві натхнення, він за 52 дні створив свій шедевр – обитель Пармську (La Chartreuse de Parme, 1839). Одним з найбільших відкриттів роману стали батальні сцени. Битва при Ватерлоо побачена очима майже випадкового її учасника, недосвідченого, розгубленого хлопця, нездібного зв'язати і осмислити її окремі епізоди.
- Як ви розумієте цей вислів Стендаля:
...я ніколи не відокремлював художника від мислителя, як не можу відокремити художньої форми від художньої думки.
Нове бачення війни в Стендаля і своєї залежності від нього відзначали і Л.Н.Толстой, і Е.Хемінгуей. Поштовх до сюжету роману дали італійські хроніки, що описували в ранні роки А.Фарнезе, пізніше за папу Павла III, а також деякі обставини життя скульптора і письменника Б.Челліні. Проте це глибоко сучасний роман (його дія завершується на початку 1830-х років), що малює післяреволюційне відродження деспотії. О.Бальзак написав про роман захоплюючу статтю, особливо високо оцінивши єдину в особливо високо оцінивши єдину в творчості Стендаля батальну сцену. Помер Стендаль в Парижі 22 березня 1842.
- Запитання на закріплення нової теми:
Опишіть творчість Стендаля і його творчий доробок в літературі. Назвіть найвідоміші твори письменника.
Підготуйте розповідь про життєвий і творчий шлях Стендаля.
Список використаної літератури: Урок на тему : Постать Стендаля в світовій літературі, Вікоренко Н. М., викладача світової літератури Сш. №2 , м. Херсон. Урок на тему : Храктеристика творчого доробку Стендаля , Міник О. Д., викладача світової літератури Сш. №22 ,м. Харків. Стендаль Жизнь Россини.- К.: Музична Україна, 2009.- 348с. Стендаль Красное и черное: Роман.- Баку: Язычы, 2009.- 560с.- 7.35 Стендаль (Бейль Анри-Мари) Красное и черное.- Кишинев: Гос. учеб.-пед. изд. Молдав., 2008.- 564с. Стендаль (Анри Бейль) Ванина Ванини, или подробности о последней вендете карбонариев, раскрытой в Папской области.- М.: Детская литература, 2007.- 46с. Зарубежная литература: Х1Х век. Романтизм. Критический реализм. Хрестоматия.- М.: Просвещение, 2009.- 639с. Яковлев Александр Николаевич Реа лизм - земля перестройки.- М.: Изд-во полит. лит-ры,2008.- 544с. Зарубежная литература: Х1Х век. Романтизм. Критический реализм. Хрестоматия.- М.: Просвещение, 2009.- 639с. Болгаров Михаил Владимирович Русская и зарубежная литература в кроссвордах и заданиях .6 класс.- Харьков: Изд. группа "Основа", 2004.- 96с. Зарубежная повесть.- М.: Прогресс, 2005.- 944с. Відредаговано і надіслано Пилипенко В.В.
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
Предмети > Зарубіжна література > Зарубіжна література 10 клас
|