KNOWLEDGE HYPERMARKET


Жіночі образи роману. Повні уроки
 
(1 промежуточная версия не показана)
Строка 9: Строка 9:
і Матільда де Ла-моль.  
і Матільда де Ла-моль.  
-
[[Image:T7l.jpeg]]<br>Щоб нам був зрозумілий внутрішній світ цих героїнь, Стендаль випробовує їх любов'ю, тому що, на його думку, любов — відчуття суб'єктивне і більшою мірою залежить від того, хто любить, чим від самого об'єкту любові. І лише любов любов зриває маски, за якими приховується&nbsp; справжнє своє єство людей.<br> {{#ev:youtube|_u7Wwg7TyIk}}
+
[[Image:T7l.jpeg]]<br>
-
З першої появи&nbsp; Жюльєна в будинку пана де Реналя&nbsp; він заставляє захоплюватися собою, прислухатися до себе, зважати на свою думку. Стрункий і гнучкий, у&nbsp; чорному довгому платті,&nbsp; Сорель чимось нагадує молодого священика з такими чарівними очима, що не в одному дівочому серці зможуть вони розпалити полум'я любові.  
+
&nbsp; &nbsp; &nbsp;Щоб нам був зрозумілий внутрішній світ цих героїнь, [[Стендаль (1783-1842). Повні уроки|'''Стендаль''']] випробовує їх любов'ю, тому що, на його думку, любов — відчуття суб'єктивне і більшою мірою залежить від того, хто любить, чим від самого об'єкту любові. І лише любов любов зриває маски, за якими приховується&nbsp; справжнє своє єство людей.<br> {{#ev:youtube|_u7Wwg7TyIk}}
-
[[Image:T7l2.jpeg]]<br>Та чи винна молода жінка, душа якої, задихається в сірій бездуховності Вер’єра, потягнулася до Жюльена з таким жаданням любові, як може лише людина потягнутися до рятівного світанку після чорної довгої ночі?!<br>Розумна, кмітлива, емоційна, вона була в той же час боязкою і сором'язливою, проста і трохи наївна. Вона не була кокеткою. Вона любила самоту, полюбляла&nbsp; гуляти в своєму чудовому саду, ухилялася від того, що у Вер’єрі називалося розвагами, тому в суспільстві пані де Реналь стали називати гордячкою і говорити, що вона дуже гордиться своїм походженням.  
+
&nbsp; &nbsp; &nbsp;З першої появи&nbsp; Жюльєна в будинку пана де Реналя&nbsp; він заставляє захоплюватися собою, прислухатися до себе, зважати на свою думку. Стрункий і гнучкий, у&nbsp; чорному довгому платті,&nbsp; Сорель чимось нагадує молодого священика з такими чарівними очима, що не в одному дівочому серці зможуть вони розпалити полум'я любові.
 +
 
 +
[[Image:T7l2.jpeg]]<br>
 +
 
 +
&nbsp; &nbsp; &nbsp;Та чи винна молода жінка, душа якої, задихається в сірій бездуховності Вер’єра, потягнулася до Жюльена з таким жаданням любові, як може лише людина потягнутися до рятівного світанку після чорної довгої ночі?!<br>Розумна, кмітлива, емоційна, вона була в той же час боязкою і сором'язливою, проста і трохи наївна. Вона не була кокеткою. Вона любила самоту, полюбляла&nbsp; гуляти в своєму чудовому саду, ухилялася від того, що у Вер’єрі називалося розвагами, тому в [[Людина і суспільство|'''суспільстві''']] пані де Реналь стали називати гордячкою і говорити, що вона дуже гордиться своїм походженням.  
[[Image:T7l1.jpeg]]  
[[Image:T7l1.jpeg]]  
Строка 23: Строка 27:
*'''Прочитайте і перескажіть уривок з роману:'''
*'''Прочитайте і перескажіть уривок з роману:'''
-
Пані де Реналь, багата спадкоємиця богобоязливої тітки, вихована в єзуїтському монастирі й віддана заміж шістнадцяти років за немолодого дворянина, за все своє життя ніколи не відчувала і не бачила нічого, що хоча б трохи було схоже на кохання. А те, про що вона дізналася з кількох романів, які випадково потрапили їй до рук, здавалося їй чимось зовсім винятковим. Завдяки цьому невіданню пані де Реналь, цілком захоплена Жульєном, перебувала в повному блаженстві, і їй навіть не спадало на думку докоряти собі за щось.<br><br>Сталося так, що покоївка пані де Реналь, Еліза, закохалася в Жульєна. На сповіді вона зізналася в цьому абатові Шелану і сказала, що отримала спадок і тепер хотіла б одружитися з Жульєном. Кюре щиро порадів за Елізу, але, на його подив, Жульєн рішуче відмовився від цієї пропозиції, пояснивши, що вирішив стати священиком.  
+
&nbsp; &nbsp; &nbsp;Пані де Реналь, багата спадкоємиця богобоязливої тітки, вихована в єзуїтському монастирі й віддана заміж шістнадцяти років за немолодого дворянина, за все своє життя ніколи не відчувала і не бачила нічого, що хоча б трохи було схоже на кохання. А те, про що вона дізналася з кількох романів, які випадково потрапили їй до рук, здавалося їй чимось зовсім винятковим. Завдяки цьому невіданню пані де Реналь, цілком захоплена Жульєном, перебувала в повному блаженстві, і їй навіть не спадало на думку докоряти собі за щось.<br><br>&nbsp; &nbsp; &nbsp;Сталося так, що покоївка пані де Реналь, Еліза, закохалася в Жульєна. На сповіді вона зізналася в цьому абатові Шелану і сказала, що отримала спадок і тепер хотіла б одружитися з Жульєном. Кюре щиро порадів за Елізу, але, на його подив, Жульєн рішуче відмовився від цієї пропозиції, пояснивши, що вирішив стати священиком.  
----
----
Строка 31: Строка 35:
*'''Учні скажіть будьласка'''
*'''Учні скажіть будьласка'''
-
- чи є щось позитивне в тому, про що розповідається в цьому ролику? Негативне? Чому ви так думаєте? <br>- Де в романі описані данні події?<br>&nbsp;- Чи знаєте ви, що станеться далі? <br>Молода жінка не могла хитрувати, обманювати, вести, як говорили у Вер’єрі, політику відносно свого чоловіка, тому серед місцевих пані вона вважалася «дурною». Залицяння пана Вально, якому вона подобалася, лише лякали її. Життя пані де Реналь була присвячене чоловікові і дітям.<br>І ось в її душі виникло нове відчуття — любов. Вона немов прокинулася від довгого сну, стала всім захоплюватися, не розуміла себе від емоцій. Відчуття, яке запалювало пані де Реналь, робило її енергійною і рішучою.<br>Єдина риса, якою Жюльен Сорель володіє, - це його розум і незвичайна пам'ять: він знає напам'ять по-латині все Євангеліє цілком і може цитувати його вздовж і поперек з будь-якого місця як завгодно довго. Але бідність загострює його гордість і педантичність відносно своєї людської гідності, яку так легко ущемити або зачепити.  
+
- чи є щось позитивне в тому, про що розповідається в цьому ролику? Негативне? Чому ви так думаєте? <br>- Де в романі описані данні події?<br>&nbsp;- Чи знаєте ви, що станеться далі? <br>&nbsp; &nbsp; Молода жінка не могла хитрувати, [[Тема 20. Намагайся не обманювати.|'''обманювати''']], вести, як говорили у Вер’єрі, політику відносно свого чоловіка, тому серед місцевих пані вона вважалася «дурною». Залицяння пана Вально, якому вона подобалася, лише лякали її. Життя пані де Реналь була присвячене чоловікові і дітям.<br>І ось в її душі виникло нове відчуття — любов. Вона немов прокинулася від довгого сну, стала всім захоплюватися, не розуміла себе від емоцій. Відчуття, яке запалювало пані де Реналь, робило її енергійною і рішучою.<br>&nbsp; &nbsp; &nbsp;Єдина риса, якою Жюльен Сорель володіє, - це його розум і незвичайна пам'ять: він знає напам'ять по-латині все Євангеліє цілком і може цитувати його вздовж і поперек з будь-якого місця як завгодно довго. Але бідність загострює його гордість і педантичність відносно своєї людської [[Чому не можна принижувати людську гідність.|'''гідності''']], яку так легко ущемити або зачепити.  
-
[[Image:T7l3.jpeg]]<br>Ось чому, коли мадам де Реналь, сама не знаючи як вже закохана в красивого хлопця, хоче подарувати йому гроші на білизні, він з гордим обуренням відкидає її дар, і після цього "полюбити пані де Реналь для гордого серця Жюльєна стало чимось абсолютно немислимим" . Навпаки, мадам де Реналь все сильніше захоплюється благородною і самобутньою натурою Жюльєна Сореля.<br>Безмірна пихатість рухає також дочкою маркіза де Ла-моль Матільдою. Її повне ім'я - Матільда-Маргарита - на честь французької королеви Марго, коханцем якої був Боніфас де Ла-моль, знаменитий предок сім'ї Ла-моль. Він був страчений, як змовник, на Гревськой площі 30 квітня 1574 року. Голову Боніфаса Ла-моля королева Марго викупила у тюремника і власноручно поховала її.
+
[[Image:T7l3.jpeg]]<br>
-
[[Image:T7l4.jpeg]]<br>Матільда закохується в Жюльеєна Сореля теж з пихатості: він простолюдин і в той же час незвичайно гордий, незалежний, розумний, володіє незвичайною силою волі - словом, різко відрізняється від тих з вигляду блискучих і в той же час безликих аристократів-кавалерів, які оточують прекрасну Матільду.  
+
&nbsp; &nbsp; &nbsp;Ось чому, коли мадам де Реналь, сама не знаючи як вже закохана в красивого хлопця, хоче подарувати йому гроші на білизні, він з гордим обуренням відкидає її дар, і після цього "полюбити пані де Реналь для гордого серця Жюльєна стало чимось абсолютно немислимим" . Навпаки, мадам де Реналь все сильніше захоплюється благородною і самобутньою натурою Жюльєна Сореля.<br>Безмірна пихатість рухає також дочкою маркіза де Ла-моль Матільдою. Її повне ім'я - Матільда-Маргарита - на честь французької королеви Марго, коханцем якої був Боніфас де Ла-моль, знаменитий предок сім'ї Ла-моль. Він був страчений, як змовник, на Гревськой площі 30 квітня 1574 року. Голову Боніфаса Ла-моля королева Марго викупила у тюремника і власноручно поховала її.
 +
 
 +
[[Image:T7l4.jpeg]]<br>
 +
 
 +
&nbsp; &nbsp; &nbsp;Матільда закохується в Жюльеєна Сореля теж з пихатості: він простолюдин і в той же час незвичайно гордий, незалежний, розумний, володіє незвичайною силою волі - [[Роль слів у побудові тексту. Повні уроки|'''словом''']], різко відрізняється від тих з вигляду блискучих і в той же час безликих аристократів-кавалерів, які оточують прекрасну Матільду.  
{{#ev:youtube|niEsvm8_ly8}}  
{{#ev:youtube|niEsvm8_ly8}}  
-
Вона думає, дивлячись на Жюльена, що буде з ним і з її залицяльниками, якщо знову почнеться буржуазна революція: "...какую роль дістанеться тоді&nbsp; Круазенуа і моєму братові? Вона вже зумовлена заздалегідь: велична покірливість долі. Це будуть героїчні барани, які дадуть перерізувати себе без щонайменшого опору (...) А мій маленький Жюльєн, якщо у нього буде хоч яка-небудь надія врятуватися, всадить кулю в лоб першому якобінцю, який з'явиться його заарештувати"<br>Любов Матільди де Ла-моль і Жюльена Сореля - боротьба тщеславій. <br>  
+
 
 +
 
 +
&nbsp; &nbsp; &nbsp;Вона думає, дивлячись на Жюльена, що буде з ним і з її залицяльниками, якщо знову почнеться буржуазна революція: "...какую роль дістанеться тоді&nbsp; Круазенуа і моєму братові? Вона вже зумовлена заздалегідь: велична покірливість долі. Це будуть героїчні барани, які дадуть перерізувати себе без щонайменшого опору (...) А мій маленький Жюльєн, якщо у нього буде хоч яка-небудь надія врятуватися, всадить кулю в лоб першому якобінцю, який з'явиться його заарештувати"<br>Любов Матільди де Ла-моль і Жюльена Сореля - боротьба тщеславій. <br>  
{{#ev:youtube|-a5xH9Qachs}}  
{{#ev:youtube|-a5xH9Qachs}}  
-
Матільда закохується в нього тому, що він її не любить. Яке право він має її не любити, якщо всі інші її обожнюють?! Ніскільки не люблячи, Жюльєн забирається до неї в кімнату по сходах, смертельно ризикуючи життям, оскільки боїться уславитися "в її очах боягузом"<br>Значну і визначаючу роль в долі Жюльєна Сореля відіграє любов. З Луїзою де Реналь герой знімав маску, з якою зазвичай з'являвся в суспільстві, і дозволяв бути самим собою. Образ Матільди — честолюбний ідеал Жюльєна, в ім'я неї він готовий піти на поступки своєї совісті. Перед Матільдою Жюльєн з'являвся неабиякою, гордою, енергійною особою, здатною на великі, зухвалі і жорстокі вчинки.  
+
 
 +
 
 +
&nbsp; &nbsp; &nbsp;Матільда закохується в нього тому, що він її не любить. Яке право він має її не любити, якщо всі інші її обожнюють?! Ніскільки не люблячи, Жюльєн забирається до неї в кімнату по сходах, смертельно ризикуючи життям, оскільки боїться уславитися "в її очах боягузом"<br>&nbsp; &nbsp; &nbsp;Значну і визначаючу роль в долі Жюльєна Сореля відіграє любов. З Луїзою де Реналь герой знімав маску, з якою зазвичай з'являвся в суспільстві, і дозволяв бути самим собою. Образ Матільди — честолюбний ідеал Жюльєна, в ім'я неї він готовий піти на поступки своєї совісті. Перед Матільдою Жюльєн з'являвся неабиякою, гордою, енергійною особою, здатною на великі, зухвалі і жорстокі вчинки.  
*'''Запитання для закріплення нової теми:'''
*'''Запитання для закріплення нової теми:'''
-
Яка роль жіночих образів у долі головного героя роману?<br>Опишіть психологію жіночих образів роману «Червоне і чорне».<br>'''Список використаної літератури:'''<br>Урок на тему: Почуття любові, своєрідність зображення жіночих образів роману «Червоне і чорне», Люльчак&nbsp; Н. М., викладача світової літератури Сш. № 12 ,м. Тернопіль. <br>Урок на тему: Жін очі образи роману «Червоне і чорне», Колісніченко В. Д., <br>викладача світової літератури Сш. №2 ,м. Калуш.<br>&nbsp;Зарубежная литература: Х1Х век. Романтизм. Критический реализм. Хрестоматия.- <br>М.: Современник, 2009.- 639с.<br>&nbsp; Яковлев Александр Николаевич Реализм - земля перестройки.- М.: <br>Изд-во полит. лит-ры, 2009.- 544с.<br>&nbsp;Зарубежная литература: Х1Х век. Романтизм. Критический реализм. Хрестоматия.- М.:<br>Просвещение, 2009.- 639с.<br>&nbsp;Болгаров Михаил Владимирович Русская и зарубежная литература в кроссвордах и заданиях.6 класс.- Харьков: Изд. группа "Основа", 2004.- 96с.<br>&nbsp;Зарубежная повесть.- М.: Прогресс, 2005.- 944с.<br>Відредаговано і надіслано Пилипенко В.В.<br><br> Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, [http://xvatit.com/index.php?do=feedback напишите нам].  
+
Яка роль жіночих образів у долі головного героя роману?<br>Опишіть психологію жіночих образів роману «Червоне і чорне».<br>'''''Список використаної літератури:'''<br>Урок на тему: Почуття любові, своєрідність зображення жіночих образів роману «Червоне і чорне», Люльчак&nbsp; Н.М., викладача світової літератури Сш. № 12 ,м. Тернопіль. <br>Урок на тему: Жіночі образи роману «Червоне і чорне», Колісніченко В. Д., <br>викладача світової літератури Сш. №2, м. Калуш.<br>&nbsp;Зарубежная литература: Х1Х век. Романтизм. Критический реализм. Хрестоматия.- <br>М.: Современник, 2009.- 639с.<br>&nbsp; Яковлев Александр Николаевич Реализм - земля перестройки.- М.: <br>Изд-во полит. лит-ры, 2009.- 544с.<br>&nbsp;Зарубежная литература: Х1Х век. Романтизм. Критический реализм. Хрестоматия.- М.:<br>Просвещение, 2009.- 639с.<br>&nbsp;Болгаров Михаил Владимирович Русская и зарубежная литература в кроссвордах и заданиях.6 класс.- Харьков: Изд. группа "Основа", 2004.- 96с.<br>&nbsp;Зарубежная повесть.- М.: Прогресс, 2005.- 944с.''<br>Відредаговано і надіслано Пилипенко В.В.<br><br> ----
 +
 
 +
'''<u>Над уроком працювали</u>'''
 +
 
 +
Пилипенко В.В.  
 +
 
 +
Люльчак Н.М.
 +
 
 +
Колісніченко В. Д.
 +
 
 +
Хорошун К.Е.
 +
 
 +
----
 +
 
 +
<br>
-
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - [http://xvatit.com/forum/ Образовательный форум].  
+
Поставить вопрос о современном образовании, выразить идею или решить назревшую проблему Вы можете на [http://xvatit.com/forum/ '''Образовательном форуме'''], где на международном уровне собирается образовательный совет свежей мысли и действия. Создав [http://xvatit.com/club/blogs/ '''блог,'''] Вы не только повысите свой статус, как компетентного преподавателя, но и сделаете весомый вклад в развитие школы будущего. [http://xvatit.com/school/guild/ '''Гильдия Лидеров Образования'''] открывает двери для специалистов&nbsp; высшего ранга и приглашает к сотрудничеству в направлении создания лучших в мире школ.<br>
[[Category:Зарубіжна_література_10_клас]]
[[Category:Зарубіжна_література_10_клас]]

Текущая версия на 20:38, 26 августа 2012

Гіпермаркет Знань>>Зарубіжна література>>Зарубіжна література 10 клас. Повні уроки>> Зарубіжна література: Жіночі образи роману. Повні уроки


Тема: Cвоєрідність втілення теми кохання у романі. Жіночі образи роману
Мета: розширити знання учнів про образи  роману «Червоне і чорне».
 - розвиток аналітичного мислення учнів;
 - виховання інтересу до творчості письменника, пошани до літературної спадщини.
Тип уроку: навчально - виховний
Хід уроку:
Роман Стендаля «Червоне і чорне» різноманітний за тематикою, цікавий і повчальний. Повчальні і долі його героїв. Сьогодні ми розглянемо з вами саме жіночі образи роману — пані де Реналь

T7r5.jpeg

і Матільда де Ла-моль.

T7l.jpeg

     Щоб нам був зрозумілий внутрішній світ цих героїнь, Стендаль випробовує їх любов'ю, тому що, на його думку, любов — відчуття суб'єктивне і більшою мірою залежить від того, хто любить, чим від самого об'єкту любові. І лише любов любов зриває маски, за якими приховується  справжнє своє єство людей.

     З першої появи  Жюльєна в будинку пана де Реналя  він заставляє захоплюватися собою, прислухатися до себе, зважати на свою думку. Стрункий і гнучкий, у  чорному довгому платті,  Сорель чимось нагадує молодого священика з такими чарівними очима, що не в одному дівочому серці зможуть вони розпалити полум'я любові.

T7l2.jpeg

     Та чи винна молода жінка, душа якої, задихається в сірій бездуховності Вер’єра, потягнулася до Жюльена з таким жаданням любові, як може лише людина потягнутися до рятівного світанку після чорної довгої ночі?!
Розумна, кмітлива, емоційна, вона була в той же час боязкою і сором'язливою, проста і трохи наївна. Вона не була кокеткою. Вона любила самоту, полюбляла  гуляти в своєму чудовому саду, ухилялася від того, що у Вер’єрі називалося розвагами, тому в суспільстві пані де Реналь стали називати гордячкою і говорити, що вона дуже гордиться своїм походженням.

T7l1.jpeg



  • Прочитайте і перескажіть уривок з роману:

     Пані де Реналь, багата спадкоємиця богобоязливої тітки, вихована в єзуїтському монастирі й віддана заміж шістнадцяти років за немолодого дворянина, за все своє життя ніколи не відчувала і не бачила нічого, що хоча б трохи було схоже на кохання. А те, про що вона дізналася з кількох романів, які випадково потрапили їй до рук, здавалося їй чимось зовсім винятковим. Завдяки цьому невіданню пані де Реналь, цілком захоплена Жульєном, перебувала в повному блаженстві, і їй навіть не спадало на думку докоряти собі за щось.

     Сталося так, що покоївка пані де Реналь, Еліза, закохалася в Жульєна. На сповіді вона зізналася в цьому абатові Шелану і сказала, що отримала спадок і тепер хотіла б одружитися з Жульєном. Кюре щиро порадів за Елізу, але, на його подив, Жульєн рішуче відмовився від цієї пропозиції, пояснивши, що вирішив стати священиком.



  • Учні скажіть будьласка

- чи є щось позитивне в тому, про що розповідається в цьому ролику? Негативне? Чому ви так думаєте?
- Де в романі описані данні події?
 - Чи знаєте ви, що станеться далі?
    Молода жінка не могла хитрувати, обманювати, вести, як говорили у Вер’єрі, політику відносно свого чоловіка, тому серед місцевих пані вона вважалася «дурною». Залицяння пана Вально, якому вона подобалася, лише лякали її. Життя пані де Реналь була присвячене чоловікові і дітям.
І ось в її душі виникло нове відчуття — любов. Вона немов прокинулася від довгого сну, стала всім захоплюватися, не розуміла себе від емоцій. Відчуття, яке запалювало пані де Реналь, робило її енергійною і рішучою.
     Єдина риса, якою Жюльен Сорель володіє, - це його розум і незвичайна пам'ять: він знає напам'ять по-латині все Євангеліє цілком і може цитувати його вздовж і поперек з будь-якого місця як завгодно довго. Але бідність загострює його гордість і педантичність відносно своєї людської гідності, яку так легко ущемити або зачепити.

T7l3.jpeg

     Ось чому, коли мадам де Реналь, сама не знаючи як вже закохана в красивого хлопця, хоче подарувати йому гроші на білизні, він з гордим обуренням відкидає її дар, і після цього "полюбити пані де Реналь для гордого серця Жюльєна стало чимось абсолютно немислимим" . Навпаки, мадам де Реналь все сильніше захоплюється благородною і самобутньою натурою Жюльєна Сореля.
Безмірна пихатість рухає також дочкою маркіза де Ла-моль Матільдою. Її повне ім'я - Матільда-Маргарита - на честь французької королеви Марго, коханцем якої був Боніфас де Ла-моль, знаменитий предок сім'ї Ла-моль. Він був страчений, як змовник, на Гревськой площі 30 квітня 1574 року. Голову Боніфаса Ла-моля королева Марго викупила у тюремника і власноручно поховала її.

T7l4.jpeg

     Матільда закохується в Жюльеєна Сореля теж з пихатості: він простолюдин і в той же час незвичайно гордий, незалежний, розумний, володіє незвичайною силою волі - словом, різко відрізняється від тих з вигляду блискучих і в той же час безликих аристократів-кавалерів, які оточують прекрасну Матільду.



     Вона думає, дивлячись на Жюльена, що буде з ним і з її залицяльниками, якщо знову почнеться буржуазна революція: "...какую роль дістанеться тоді  Круазенуа і моєму братові? Вона вже зумовлена заздалегідь: велична покірливість долі. Це будуть героїчні барани, які дадуть перерізувати себе без щонайменшого опору (...) А мій маленький Жюльєн, якщо у нього буде хоч яка-небудь надія врятуватися, всадить кулю в лоб першому якобінцю, який з'явиться його заарештувати"
Любов Матільди де Ла-моль і Жюльена Сореля - боротьба тщеславій.



     Матільда закохується в нього тому, що він її не любить. Яке право він має її не любити, якщо всі інші її обожнюють?! Ніскільки не люблячи, Жюльєн забирається до неї в кімнату по сходах, смертельно ризикуючи життям, оскільки боїться уславитися "в її очах боягузом"
     Значну і визначаючу роль в долі Жюльєна Сореля відіграє любов. З Луїзою де Реналь герой знімав маску, з якою зазвичай з'являвся в суспільстві, і дозволяв бути самим собою. Образ Матільди — честолюбний ідеал Жюльєна, в ім'я неї він готовий піти на поступки своєї совісті. Перед Матільдою Жюльєн з'являвся неабиякою, гордою, енергійною особою, здатною на великі, зухвалі і жорстокі вчинки.

  • Запитання для закріплення нової теми:

Яка роль жіночих образів у долі головного героя роману?
Опишіть психологію жіночих образів роману «Червоне і чорне».
Список використаної літератури:
Урок на тему: Почуття любові, своєрідність зображення жіночих образів роману «Червоне і чорне», Люльчак  Н.М., викладача світової літератури Сш. № 12 ,м. Тернопіль.
Урок на тему: Жіночі образи роману «Червоне і чорне», Колісніченко В. Д.,
викладача світової літератури Сш. №2, м. Калуш.
 Зарубежная литература: Х1Х век. Романтизм. Критический реализм. Хрестоматия.-
М.: Современник, 2009.- 639с.
  Яковлев Александр Николаевич Реализм - земля перестройки.- М.:
Изд-во полит. лит-ры, 2009.- 544с.
 Зарубежная литература: Х1Х век. Романтизм. Критический реализм. Хрестоматия.- М.:
Просвещение, 2009.- 639с.
 Болгаров Михаил Владимирович Русская и зарубежная литература в кроссвордах и заданиях.6 класс.- Харьков: Изд. группа "Основа", 2004.- 96с.
 Зарубежная повесть.- М.: Прогресс, 2005.- 944с.

Відредаговано і надіслано Пилипенко В.В.

----

Над уроком працювали

Пилипенко В.В.

Люльчак Н.М.

Колісніченко В. Д.

Хорошун К.Е.



Поставить вопрос о современном образовании, выразить идею или решить назревшую проблему Вы можете на Образовательном форуме, где на международном уровне собирается образовательный совет свежей мысли и действия. Создав блог, Вы не только повысите свой статус, как компетентного преподавателя, но и сделаете весомый вклад в развитие школы будущего. Гильдия Лидеров Образования открывает двери для специалистов  высшего ранга и приглашает к сотрудничеству в направлении создания лучших в мире школ.

Предмети > Зарубіжна література > Зарубіжна література 10 клас