|
|
Строка 1: |
Строка 1: |
| '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 3 клас|Інформатика 3 клас]]>>Інформатика: Поняття команди.'''<metakeywords>інформатика, 3 клас, урок, на Тему, Поняття команди.</metakeywords> | | '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 3 клас|Інформатика 3 клас]]>>Інформатика: Поняття команди.'''<metakeywords>інформатика, 3 клас, урок, на Тему, Поняття команди.</metakeywords> |
| | | |
- | КОМАНДИ
| + | '''Команди ''' |
| | | |
- | <br>Давайте пригадаємо, які є речення за інтонацією і за метою висло лювання.<br>За інтонацією речення бувають окличними. Тобто такими, які вимовл ються з підсиленою, емоційною інтонацією. В кінці такого речення ст виться знак оклику. Наприклад: | + | <br>Давайте пригадаємо, які є речення за інтонацією і за метою висловлювання.<br>За інтонацією речення бувають окличними. Тобто такими, які вимовл ються з підсиленою, емоційною інтонацією. В кінці такого [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_19._%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82._%D0%A2%D0%B8%D0%BF%D0%B8_%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%D1%96%D0%B2. речення ]ст виться знак оклику. Наприклад: |
| | | |
- | <br>Як тебе не любити, Києве мій!<br>Ти прекрасна, вечірняя зоре!<br>Як парость виноградної лози, плекайте мову!<br><br>За метою висловлювання речення бувають розповідні, питальні, спнукальні. Мета розповідного речення розповісти про когось чи про щось <br>Я чув, як ніжно грала скрипка під вікном.<br><br>Мета питального речення - висловити запитання. Хто ж вона, українська берегиня?<br><br>Мета спонукального речення - висловити прохання, наказ. Тобто спнукальне речення спонукає до дії. | + | <br>Як тебе не любити, Києве мій!<br>Ти прекрасна, вечірняя зоре!<br>Як парость виноградної лози, плекайте мову!<br><br>За метою висловлювання [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_19._%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82._%D0%A2%D0%B8%D0%BF%D0%B8_%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%D1%96%D0%B2. речення ]бувають розповідні, питальні, спнукальні. Мета розповідного речення [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_19._%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82._%D0%A2%D0%B8%D0%BF%D0%B8_%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%D1%96%D0%B2. розповісти] про когось чи про щось <br>Я чув, як ніжно грала скрипка під вікном.<br><br>Мета питального речення - висловити запитання. Хто ж вона, українська берегиня?<br><br>Мета спонукального речення - висловити прохання, наказ. Тобто спнукальне речення спонукає до дії. |
| | | |
| Прибери свої речі.<br>Розфарбуй чарівне місто на малюнку. | | Прибери свої речі.<br>Розфарбуй чарівне місто на малюнку. |
Версия 07:42, 6 сентября 2012
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 3 клас>>Інформатика: Поняття команди.
Команди
Давайте пригадаємо, які є речення за інтонацією і за метою висловлювання. За інтонацією речення бувають окличними. Тобто такими, які вимовл ються з підсиленою, емоційною інтонацією. В кінці такого речення ст виться знак оклику. Наприклад:
Як тебе не любити, Києве мій! Ти прекрасна, вечірняя зоре! Як парость виноградної лози, плекайте мову!
За метою висловлювання речення бувають розповідні, питальні, спнукальні. Мета розповідного речення розповісти про когось чи про щось Я чув, як ніжно грала скрипка під вікном.
Мета питального речення - висловити запитання. Хто ж вона, українська берегиня?
Мета спонукального речення - висловити прохання, наказ. Тобто спнукальне речення спонукає до дії.
Прибери свої речі. Розфарбуй чарівне місто на малюнку.
Розв'яжи задачу.
Зачини вікно.
Посміхнись.
Зателефонуй додому.
Стій.
Стартуй.
Всі ці речення є командами, які слід виконати. Можна сказати, команда - це речення, яке спонукає до дії.
Тобі знайомі геометричні тіла: куб, піраміда, циліндр, куля. Намалюй ці тіла за допомогою графічного редактора. Передню грань куба зручно побудувати інструментом "Прямоугольник". Щоб цим інструментом побудувати квадрат, спочатку натисни і тримай натиснутою клавішу "Shift". Верхню і бічну грані куба зручно побудувати інструментом "Линия". Щоб цим інструментом побудувати вертикальний або горизонтальний відрізок, спочатку натисни і тримай натиснутою клавішу "Shift". Можна також скористатися інструментом "Многоугольник". Для того, щоб основи циліндра були однаковими, спочатку накресли верхню основу. Потім виділи її та скопіюй.
Для розумників і розумниць
Використовуючи кожну з цифр 1, 2, 3, 4, 5 по одному разу, запиши три числа, сума яких дорівнює 60.
Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики 3 клас
Вислано читачаму з сайту
Вся інформатика онлайн, конспекти, підручники онлайн, електронні видання безкоштовно
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|