|
|
Строка 1: |
Строка 1: |
| '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 6 клас|Інформатика 6 клас]]>>Інформатика: Графічний редактор CorelDraw'''<metakeywords>Інформатика, клас, урок, на Тему, Графічний редактор CorelDraw</metakeywords> | | '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 6 клас|Інформатика 6 клас]]>>Інформатика: Графічний редактор CorelDraw'''<metakeywords>Інформатика, клас, урок, на Тему, Графічний редактор CorelDraw</metakeywords> |
| | | |
- | ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР CorelDraw
| + | '''[http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_11._%D0%93%D0%A0%D0%90%D0%A4%D0%86%D0%A7%D0%9D%D0%98%D0%99_%D0%A0%D0%95%D0%94%D0%90%D0%9A%D0%A2%D0%9E%D0%A0_%D0%A0%D0%90%D0%86N%D0%A2 Графічний редактор] CorelDraw''' |
| | | |
- | <br>1. Для чого призначені графічні редактори? З яким графічним редактором ви працювали?<br>2. З якими іншими редакторами, крім графічних, ви працювали? Д.ія чого вони призначені?<br>3. Назвіть об'єкти вікон та іх призначення?<br><br><u>''Об'єкти вікна CorelDraw''</u><br> | + | <br>''1. Для чого призначені графічні редактори? З яким графічним редактором ви працювали?<br>2. З якими[http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_11._%D0%93%D0%A0%D0%90%D0%A4%D0%86%D0%A7%D0%9D%D0%98%D0%99_%D0%A0%D0%95%D0%94%D0%90%D0%9A%D0%A2%D0%9E%D0%A0_%D0%A0%D0%90%D0%86N%D0%A2 іншими редакторами], крім графічних, ви працювали? Для чого вони призначені?<br>3. Назвіть [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9E%D0%9F%D0%95%D0%A0%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%99%D0%9D%D0%90_%D0%A1%D0%98%D0%A1%D0%A2%D0%95%D0%9C%D0%90_Windows._%D0%92%D0%86%D0%9A%D0%9D%D0%90 об'єкти вікон] та іх призначення?''<br><br>'''[http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9E%D0%9F%D0%95%D0%A0%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%99%D0%9D%D0%90_%D0%A1%D0%98%D0%A1%D0%A2%D0%95%D0%9C%D0%90_Windows._%D0%92%D0%86%D0%9A%D0%9D%D0%90 Об'єкти вікна] CorelDraw'''<br> |
| | | |
- | Комп'ютерна графіка — один з найпопулярніших напрямків використання інформаційних технологій. Комп'ютерні малюнки створюють не тільки професійні художники та дизайнери, а й звичайні користувачі. За допомогою графічних редакторів ви маєте можливість втілити будь-яку свою фантазію у вигляді графічних об'єктів.<br><br>Ви розпочинаєте вивчення графічного редактора CorelDraw, можливості якого значно більші ніж у графічного редактора Рaint.<br> | + | Комп'ютерна графіка — один з найпопулярніших напрямків використання інформаційних технологій. Комп'ютерні малюнки створюють не тільки професійні художники та дизайнери, а й звичайні користувачі. За допомогою графічних редакторів ви маєте можливість втілити будь-яку свою фантазію у вигляді графічних об'єктів.<br><br>Ви розпочинаєте вивчення графічного редактора CorelDraw, можливості якого значно більші ніж у г[http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_11._%D0%93%D0%A0%D0%90%D0%A4%D0%86%D0%A7%D0%9D%D0%98%D0%99_%D0%A0%D0%95%D0%94%D0%90%D0%9A%D0%A2%D0%9E%D0%A0_%D0%A0%D0%90%D0%86N%D0%A2 рафічного редактора Рaint.]<br> |
| | | |
| При завантаженні CorelDraw відкривається вікно Добро пожаловать, яке дозволяє відкрити вікно з:<br>- чистим аркушем (Новий);<br>- малюнком, що був збережений у файлі (Открыть);<br>- одним з останніх малюнків, з яким працювали в редакторі (Последний);<br>- одним із стандартних шаблонів малюнка (Новый по шаблону).<br><br>Основну частину вікна CorelDraw займає робоче поле. У центрі робочого поля — прямокутник з тінню. Це — робоча сторінка, на якій ви будете створювати зображення. | | При завантаженні CorelDraw відкривається вікно Добро пожаловать, яке дозволяє відкрити вікно з:<br>- чистим аркушем (Новий);<br>- малюнком, що був збережений у файлі (Открыть);<br>- одним з останніх малюнків, з яким працювали в редакторі (Последний);<br>- одним із стандартних шаблонів малюнка (Новый по шаблону).<br><br>Основну частину вікна CorelDraw займає робоче поле. У центрі робочого поля — прямокутник з тінню. Це — робоча сторінка, на якій ви будете створювати зображення. |
Строка 15: |
Строка 15: |
| <br>Над робочим полем, за замовчуванням, розташовані:<br>- рядок меню, кожне з яких містить команди та пункти підменю;<br>- стандартна панель інструментів, за допомогою яких можна виконувати команди відкриття і збереження файлів, друку, копіювання, відміни останньої дії тощо;<br>- панель властивостей, кнопки і поля якої дозволяють змінювати розміри об'єктів, їхнє розташування, кут повороту, встановлені спецефекти.<br><br>У правій частині вікна вертикально розміщена палітра кольорів, а у лівій — панель інструментів для малювання.<br><br>Справа та знизу розміщені вертикальна і горизонтал ьна смуги прокрутки, які служать для перегляду зображення, що знаходиться поза межами видимої частини робочої сторінки.<br><br>Зліва від горизонтальної смуги прокрутки розташовані ярлики сторінок, а також кнопки переходу з однієї сторінки на іншу та вставки додаткових сторінок.<br><br>У нижній частині вікна знаходиться рядок стану, що містить допоміжну інформацію для користувача. | | <br>Над робочим полем, за замовчуванням, розташовані:<br>- рядок меню, кожне з яких містить команди та пункти підменю;<br>- стандартна панель інструментів, за допомогою яких можна виконувати команди відкриття і збереження файлів, друку, копіювання, відміни останньої дії тощо;<br>- панель властивостей, кнопки і поля якої дозволяють змінювати розміри об'єктів, їхнє розташування, кут повороту, встановлені спецефекти.<br><br>У правій частині вікна вертикально розміщена палітра кольорів, а у лівій — панель інструментів для малювання.<br><br>Справа та знизу розміщені вертикальна і горизонтал ьна смуги прокрутки, які служать для перегляду зображення, що знаходиться поза межами видимої частини робочої сторінки.<br><br>Зліва від горизонтальної смуги прокрутки розташовані ярлики сторінок, а також кнопки переходу з однієї сторінки на іншу та вставки додаткових сторінок.<br><br>У нижній частині вікна знаходиться рядок стану, що містить допоміжну інформацію для користувача. |
| | | |
- | <br>При необхідності розміри робочої сторінки можна змінити. Для цього в меню Макет потрібно вибрати команду Параметри страницы і в діалоговому вікні Параметры на вкладці Размер змінити ширину і висоту аркуша. Там же можна встановити режим горизонтального або вертикального (Альбомная, Книжная) розташування робочої сторінки.<br><br><u>''Команди меню Файл''</u><br>Створені малюнки можна зберегти на зовнішньому носії. Для цього використовуються команди Сохранить і Сохранить как меню Файл. За замовчуванням, графічний редактор СorelDraw. зберігає малюнки у файлах з розширенням імені сdr. Потім їх можна використовувати при створенні інших зображень.<br><br>Крім того, меню Файл містить команди:<br> | + | <br>При необхідності розміри робочої сторінки можна змінити. Для цього в меню Макет потрібно вибрати команду Параметри страницы і в діалоговому вікні Параметры на вкладці Размер змінити ширину і висоту аркуша. Там же можна встановити режим горизонтального або вертикального (Альбомная, Книжная) розташування робочої сторінки.<br><br>'''Команди меню Файл'''<br>Створені малюнки можна зберегти на зовнішньому носії. Для цього використовуються команди Сохранить і Сохранить как меню Файл. За замовчуванням, графічний редактор СorelDraw. зберігає малюнки у файлах з розширенням імені сdr. Потім їх можна використовувати при створенні інших зображень.<br><br>Крім того, меню Файл містить команди:<br> |
| | | |
| відкриття нового вікна редактора з чистим аркушем;<br> | | відкриття нового вікна редактора з чистим аркушем;<br> |
Строка 23: |
Строка 23: |
| відкриття нового вікна редактора із завантаженням до нього існуючого малюнка з файла;<br> | | відкриття нового вікна редактора із завантаженням до нього існуючого малюнка з файла;<br> |
| | | |
- | закриття поточного вікна;<br>закриття всіх вікон редактора;<br> імпорту малюнка з існуючого файла як фрагмента поточного малюнка; <br> друку малюнка та інші.<br><br><u>''Практична робота''</u><br>1. Завантажте графічний редактор СоrelDraw.<br>2. Встановіть нові розміри робочої сторінки: А5, АЗ, Letter, 120 мм на 180 мм.<br>3. Встановіть альбомне розташування робочої сторінки.<br>4. Додайте те 2 сторінки.<br>5. Відкрийте у вікні редактора малюнок з файла, ім'я і розташування якого вкаже вчитель.<br>6. Відкрийте вікно редактора для створення малюнка на основі шаблонів. Продивіться список стандартних шаблонів. Виберіть один із них. Збережіть малюнок у вашій власній папці з іменем Малюнок1.<br>7. Закрийте всі вікна графічного редактора.<br><br><u>''Запитання та завдання''</u><br>1. Наведіть приклади використання комп'ютерної графіки.<br>2. Назвіть об'єкти вікна графічного редактора СоrelDraw і поясніть їхнє призначення.<br>3. Назвіть розглянуті команди меню Файл графічного редактора СоrelDraw та поясніть їхнє призначення.<br> | + | закриття поточного вікна;<br>закриття всіх вікон редактора;<br> імпорту малюнка з існуючого файла як фрагмента поточного малюнка; <br> друку малюнка та інші.<br><br>'''Практична робота'''<br>1. Завантажте графічний редактор СоrelDraw.<br>2. Встановіть нові розміри робочої сторінки: А5, АЗ, Letter, 120 мм на 180 мм.<br>3. Встановіть альбомне розташування робочої сторінки.<br>4. Додайте те 2 сторінки.<br>5. Відкрийте у вікні редактора малюнок з файла, ім'я і розташування якого вкаже вчитель.<br>6. Відкрийте вікно редактора для створення малюнка на основі шаблонів. Продивіться список стандартних шаблонів. Виберіть один із них. Збережіть малюнок у вашій власній папці з іменем Малюнок1.<br>7. Закрийте всі вікна [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_11._%D0%93%D0%A0%D0%90%D0%A4%D0%86%D0%A7%D0%9D%D0%98%D0%99_%D0%A0%D0%95%D0%94%D0%90%D0%9A%D0%A2%D0%9E%D0%A0_%D0%A0%D0%90%D0%86N%D0%A2 графічного редактора.]<br><br>'''Запитання та завдання'''<br>1. ''Наведіть приклади використання комп'ютерної графіки.<br>2. Назвіть об'єкти вікна графічного редактора СоrelDraw і поясніть їхнє призначення.<br>3. Назвіть розглянуті команди меню Файл графічного редактора СоrelDraw та поясніть їхнє призначення.''<br> |
| | | |
| <br> | | <br> |
Версия 11:18, 11 сентября 2012
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 6 клас>>Інформатика: Графічний редактор CorelDraw
Графічний редактор CorelDraw
1. Для чого призначені графічні редактори? З яким графічним редактором ви працювали? 2. З якимиіншими редакторами, крім графічних, ви працювали? Для чого вони призначені? 3. Назвіть об'єкти вікон та іх призначення?
Об'єкти вікна CorelDraw
Комп'ютерна графіка — один з найпопулярніших напрямків використання інформаційних технологій. Комп'ютерні малюнки створюють не тільки професійні художники та дизайнери, а й звичайні користувачі. За допомогою графічних редакторів ви маєте можливість втілити будь-яку свою фантазію у вигляді графічних об'єктів.
Ви розпочинаєте вивчення графічного редактора CorelDraw, можливості якого значно більші ніж у графічного редактора Рaint.
При завантаженні CorelDraw відкривається вікно Добро пожаловать, яке дозволяє відкрити вікно з: - чистим аркушем (Новий); - малюнком, що був збережений у файлі (Открыть); - одним з останніх малюнків, з яким працювали в редакторі (Последний); - одним із стандартних шаблонів малюнка (Новый по шаблону).
Основну частину вікна CorelDraw займає робоче поле. У центрі робочого поля — прямокутник з тінню. Це — робоча сторінка, на якій ви будете створювати зображення.
Ви можете створювати або тимчасово зберігати допоміжні зображення і за межами робочої сторінки, однак вони не будуть друкуватися. За замовчуванням сторінка має розміри 210 мм на 297 мм (формат аркуша А4).
Над робочим полем, за замовчуванням, розташовані: - рядок меню, кожне з яких містить команди та пункти підменю; - стандартна панель інструментів, за допомогою яких можна виконувати команди відкриття і збереження файлів, друку, копіювання, відміни останньої дії тощо; - панель властивостей, кнопки і поля якої дозволяють змінювати розміри об'єктів, їхнє розташування, кут повороту, встановлені спецефекти.
У правій частині вікна вертикально розміщена палітра кольорів, а у лівій — панель інструментів для малювання.
Справа та знизу розміщені вертикальна і горизонтал ьна смуги прокрутки, які служать для перегляду зображення, що знаходиться поза межами видимої частини робочої сторінки.
Зліва від горизонтальної смуги прокрутки розташовані ярлики сторінок, а також кнопки переходу з однієї сторінки на іншу та вставки додаткових сторінок.
У нижній частині вікна знаходиться рядок стану, що містить допоміжну інформацію для користувача.
При необхідності розміри робочої сторінки можна змінити. Для цього в меню Макет потрібно вибрати команду Параметри страницы і в діалоговому вікні Параметры на вкладці Размер змінити ширину і висоту аркуша. Там же можна встановити режим горизонтального або вертикального (Альбомная, Книжная) розташування робочої сторінки.
Команди меню Файл Створені малюнки можна зберегти на зовнішньому носії. Для цього використовуються команди Сохранить і Сохранить как меню Файл. За замовчуванням, графічний редактор СorelDraw. зберігає малюнки у файлах з розширенням імені сdr. Потім їх можна використовувати при створенні інших зображень.
Крім того, меню Файл містить команди:
відкриття нового вікна редактора з чистим аркушем;
відкриття нового вікна редактора для створення малюнків на основі шаблонів;
відкриття нового вікна редактора із завантаженням до нього існуючого малюнка з файла;
закриття поточного вікна; закриття всіх вікон редактора; імпорту малюнка з існуючого файла як фрагмента поточного малюнка; друку малюнка та інші.
Практична робота 1. Завантажте графічний редактор СоrelDraw. 2. Встановіть нові розміри робочої сторінки: А5, АЗ, Letter, 120 мм на 180 мм. 3. Встановіть альбомне розташування робочої сторінки. 4. Додайте те 2 сторінки. 5. Відкрийте у вікні редактора малюнок з файла, ім'я і розташування якого вкаже вчитель. 6. Відкрийте вікно редактора для створення малюнка на основі шаблонів. Продивіться список стандартних шаблонів. Виберіть один із них. Збережіть малюнок у вашій власній папці з іменем Малюнок1. 7. Закрийте всі вікна графічного редактора.
Запитання та завдання 1. Наведіть приклади використання комп'ютерної графіки. 2. Назвіть об'єкти вікна графічного редактора СоrelDraw і поясніть їхнє призначення. 3. Назвіть розглянуті команди меню Файл графічного редактора СоrelDraw та поясніть їхнє призначення.
Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Ривкінд Й.Я. Інформатика 6 клас
Вислано читачаму з інтернет-сайту
Конспекти, підручники онлайн, вся шкільна программа онлайн
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|