|
|
Строка 1: |
Строка 1: |
| '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 6 клас|Інформатика 6 клас]]>>Інформатика: Приклади створення малюнків'''<metakeywords>Інформатика, клас, урок, на Тему, Приклади створення малюнків</metakeywords> | | '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 6 клас|Інформатика 6 клас]]>>Інформатика: Приклади створення малюнків'''<metakeywords>Інформатика, клас, урок, на Тему, Приклади створення малюнків</metakeywords> |
| | | |
- | '''Приклади створення малюнків''' | + | '''Приклади створення малюнків''' |
| | | |
| <br>1''. Що таке алгоритм?<br>2. Як згрупувати об'єкти? Для чого виконується операція групування?<br>3. Як виконати градієнтну заливку замкненого об'єкта?''<br><br>'''Приклад перший'''<br>Усі ви знаєте жартівливий дитячий віршик: | | <br>1''. Що таке алгоритм?<br>2. Як згрупувати об'єкти? Для чого виконується операція групування?<br>3. Як виконати градієнтну заливку замкненого об'єкта?''<br><br>'''Приклад перший'''<br>Усі ви знаєте жартівливий дитячий віршик: |
| | | |
- | <br>Точка, точка, запятая, <br>Минус — рожица кривая. <br>Ручки, иожки, огуречик –<br>Вот и вышел человечек!<br><br>Ви познайомилися з призначенням деяких інструментів графічного редактора СоrelDraw і, можливо, хтось вже уявляє, як можна намалювати малюнок. Для решти ми пропонуємо алгоритм,який допоможе виконати завдання:<br><br>1. Збільшіть робочу сторінку. Для цього натисніть і тримайте патиспутою клавішу F2 (зверніть увагу, що при цьому вказівник набуває вигляду) і виберіть будь-яку точку сторінки. | + | <br>Точка, точка, запятая, <br>Минус — рожица кривая. <br>Ручки, иожки, огуречик –<br>Вот и вышел человечек!<br><br>Ви познайомилися з призначенням деяких інструментів графічного редактора СоrelDraw і, можливо, хтось вже уявляє, як можна намалювати малюнок. Для решти ми пропонуємо алгоритм,який допоможе виконати завдання:<br>1. Збільшіть робочу сторінку. Для цього натисніть і тримайте патиспутою клавішу F2 (зверніть увагу, що при цьому вказівник набуває вигляду) і виберіть будь-яку точку сторінки. |
| | | |
- | <br>2. Намалюйте еліпс і коло інструментом Эллипс. Розмістіть ці фігури одна над одною (вони стануть тулубом та головою чоловічка).
| + | 2. Намалюйте еліпс і коло інструментом Эллипс. Розмістіть ці фігури одна над одною (вони стануть тулубом та головою чоловічка). |
| | | |
- | <br>3. Намалюйте інструментом Свободная форма руки і ноги.
| + | 3. Намалюйте інструментом Свободная форма руки і ноги. |
| | | |
- | <br>4. Намалюйте відповідне за розміром око за допомогою інструмента Эллипс. Виділіть його і виконайте команду Дублировать меню Правка (для того, щоб обидва ока були однаковими).
| + | 4. Намалюйте відповідне за розміром око за допомогою інструмента Эллипс. Виділіть його і виконайте команду Дублировать меню Правка (для того, щоб обидва ока були однаковими). |
| | | |
- | <br>5. Вирівняйте очі по горизонтальній осі. Для цього виділіть ці об'єкти, виберіть пункт Выровнять и раснределить меню Упорядочить і виконайте команду Выровнять по горизонтальному центру.
| + | 5. Вирівняйте очі по горизонтальній осі. Для цього виділіть ці об'єкти, виберіть пункт Выровнять и раснределить меню Упорядочить і виконайте команду Выровнять по горизонтальному центру. |
| | | |
- | <br>6. Намалюйте ніс і рот інструментом Свободная форма
| + | 6. Намалюйте ніс і рот інструментом Свободная форма |
| | | |
- | <br>7. Зафарбуйте тулуб і голову вибраним кольором та змініть колір контурів.
| + | 7. Зафарбуйте тулуб і голову вибраним кольором та змініть колір контурів. |
| | | |
- | <br>8. Згрупуйте всі об'єкти.
| + | 8. Згрупуйте всі об'єкти. |
| | | |
- | <br>9. Збережіть малюнок у файлі з іменем Діти у власній папці.
| + | 9. Збережіть малюнок у файлі з іменем Діти у власній папці. |
| | | |
| При наявності часу, продублюйте чоловічка, одягніть їх як хлопчика і дівчинку, домалюйте зачіску, дайте в руку повітряні кульки тощо.<br><br>'''Приклад другий'''<br>Створіть схематичне зображення комп'ютера. Завдання цікаве і нескладне, комп'ютер — перед вами і ви вже вмієте користуватися всіма необхідними для цієї роботи інструментами.<br><br>Алгоритм створення малюнка може бути такий:<br>1. Намалюйте прямокутник (корпус монітора), звертаючи увагу на пропорції у співвідношенні висота-ширина і залийте сірим кольором. | | При наявності часу, продублюйте чоловічка, одягніть їх як хлопчика і дівчинку, домалюйте зачіску, дайте в руку повітряні кульки тощо.<br><br>'''Приклад другий'''<br>Створіть схематичне зображення комп'ютера. Завдання цікаве і нескладне, комп'ютер — перед вами і ви вже вмієте користуватися всіма необхідними для цієї роботи інструментами.<br><br>Алгоритм створення малюнка може бути такий:<br>1. Намалюйте прямокутник (корпус монітора), звертаючи увагу на пропорції у співвідношенні висота-ширина і залийте сірим кольором. |
| | | |
- | <br>2. Продублюйте цей прямокутник, зменшіть і залийте синім кольором (екран). Виділіть об'єкт інструментом Форма і заокругліть вершини (необхідно потягнути за будь-який кутовий вузлик до центру).
| + | 2. Продублюйте цей прямокутник, зменшіть і залийте синім кольором (екран). Виділіть об'єкт інструментом Форма і заокругліть вершини (необхідно потягнути за будь-який кутовий вузлик до центру). |
| | | |
- | <br>3. Вирівняйте ці два об'єкти, для чого виділіть їх, у меню Упорядочить виберіть пункт Вировиять и раснределить і послідовно виберіть команди вирівнювання по горизонтальному і вертикальному центру.
| + | 3. Вирівняйте ці два об'єкти, для чого виділіть їх, у меню Упорядочить виберіть пункт Вировиять и раснределить і послідовно виберіть команди вирівнювання по горизонтальному і вертикальному центру. |
| | | |
- | <br>4. Намалюйте підставку монітора, для чого намалюйте витягнутий по горизонталі еліпс і прямокутник. Перетворіть нижню сторону прямокутника в криву. Залийте обидва [[]] сірим кольором.
| + | 4. Намалюйте підставку монітора, для чого намалюйте витягнутий по горизонталі еліпс і прямокутник. Перетворіть нижню сторону прямокутника в криву. Залийте обидва [[]] сірим кольором. |
| | | |
- | <br>5. Скомпонуйте разом корпус, екран і підставку монітора. Згрупуйте ці об'єкти за допомогою команди Сгруппировать меню Упорядочить.
| + | 5. Скомпонуйте разом корпус, екран і підставку монітора. Згрупуйте ці об'єкти за допомогою команди Сгруппировать меню Упорядочить. |
| | | |
- | <br>6. Намалюйте клавіатуру, для чого намалюйте прямокутник і залийте його сірим кольором. Виберіть інструмент Разлинованная бумага, на панелі властивостей встановіть кількість стовпців і рядків, намалюйте [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_6._%D0%A1%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96_%D0%B4%D0%B8%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BC_%D0%B1%D1%83%D0%B4%D1%83_%D1%8F!_%D0%9A%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D1%96%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0_%D1%82%D0%B0_%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0_%D0%B7_%D0%BD%D0%B5%D1%8E. блоки клавіш], залийте їх сірим кольором на 1—2 тони світліше за [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_6._%D0%A1%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96_%D0%B4%D0%B8%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BC_%D0%B1%D1%83%D0%B4%D1%83_%D1%8F!_%D0%9A%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D1%96%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0_%D1%82%D0%B0_%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0_%D0%B7_%D0%BD%D0%B5%D1%8E. клавіатуру]
| + | 6. Намалюйте клавіатуру, для чого намалюйте прямокутник і залийте його сірим кольором. Виберіть інструмент Разлинованная бумага, на панелі властивостей встановіть кількість стовпців і рядків, намалюйте [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_6._%D0%A1%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96_%D0%B4%D0%B8%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BC_%D0%B1%D1%83%D0%B4%D1%83_%D1%8F!_%D0%9A%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D1%96%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0_%D1%82%D0%B0_%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0_%D0%B7_%D0%BD%D0%B5%D1%8E. блоки клавіш], залийте їх сірим кольором на 1—2 тони світліше за [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_6._%D0%A1%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96_%D0%B4%D0%B8%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BC_%D0%B1%D1%83%D0%B4%D1%83_%D1%8F!_%D0%9A%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D1%96%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0_%D1%82%D0%B0_%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0_%D0%B7_%D0%BD%D0%B5%D1%8E. клавіатуру] |
| | | |
- | <br>7. Намалюйте системний блок.
| + | 7. Намалюйте системний блок. |
| | | |
- | <br>8. Намалюйте мишку, для чого намалюйте еліпс і залийте його сірим кольором. На еліпсі зобразіть дві кнопки, вирівняйте їх між собою і запийте більш світлим кольором. Намалюйте інструментом Свободная форма кабель, який з'єднує мишку і системний блок.
| + | 8. Намалюйте мишку, для чого намалюйте еліпс і залийте його сірим кольором. На еліпсі зобразіть дві кнопки, вирівняйте їх між собою і запийте більш світлим кольором. Намалюйте інструментом Свободная форма кабель, який з'єднує мишку і системний блок. |
| | | |
- | <br>9. Збережіть малюнок у файлі з назвою Комп у власній папці.
| + | 9. Збережіть малюнок у файлі з назвою Комп у власній папці. |
| | | |
- | <br>Якщо всі поставлені завдання виконані і залишився час, імпортуйте створений на попередніх уроках малюнок (виконайте команду Импорт меню Файл та виберіть файл Діти), скомпонуйте їх та розмістіть на екрані монітора.<br><br>'''Приклад третій'''<br>Кожного дня ми відкриваємо для себе нові межі Всесвіту. Цей процес розпочинається з перших днів життя і триває до глибокої старості. Наші особисті враження, спілкування, свій і чужіш досвід, книги, фільми, твори мистецтва дають можливість нам поступово складати свою картину світу. І те, наскільки вона буде цікавою і різноманітною, в більшості залежить від нас самих, наших людських якостей, нашого інтелектуального рівня, нашої здатності бачити прекрасне.
| + | Якщо всі поставлені завдання виконані і залишився час, імпортуйте створений на попередніх уроках малюнок (виконайте команду Импорт меню Файл та виберіть файл Діти), скомпонуйте їх та розмістіть на екрані монітора.<br><br>'''Приклад третій'''<br>Кожного дня ми відкриваємо для себе нові межі Всесвіту. Цей процес розпочинається з перших днів життя і триває до глибокої старості. Наші особисті враження, спілкування, свій і чужіш досвід, книги, фільми, твори мистецтва дають можливість нам поступово складати свою картину світу. І те, наскільки вона буде цікавою і різноманітною, в більшості залежить від нас самих, наших людських якостей, нашого інтелектуального рівня, нашої здатності бачити прекрасне. |
| | | |
- | <br>Давайте створимо листівку до Великодня. Пригадайте історію святкування Великодня, біблійний сюжет про воскресіння Ісуса Христа. Згадайте, як святкують Великдень в Україні, що символізують писанки і паска, їх освячення, обдаровування ними близьких. Як відбився цей біблійний сюжет у творах світового мистецтва?<br><br>З'ясуємо, яким чином вирішували це завдання інші художники. Для цього розглянемо і проаналізуємо запропоновані листівки.<br><br>Можливо у вас вдома є старі або навіть старовинні листівки з сімейних архівів. Які в них сюжети? Як вони скомпоновані?
| + | Давайте створимо листівку до Великодня. Пригадайте історію святкування Великодня, біблійний сюжет про воскресіння Ісуса Христа. Згадайте, як святкують Великдень в Україні, що символізують писанки і паска, їх освячення, обдаровування ними близьких. Як відбився цей біблійний сюжет у творах світового мистецтва?<br>З'ясуємо, яким чином вирішували це завдання інші художники. Для цього розглянемо і проаналізуємо запропоновані листівки.<br>Можливо у вас вдома є старі або навіть старовинні листівки з сімейних архівів. Які в них сюжети? Як вони скомпоновані? |
| | | |
- | <br>З яких елементів складаються (графічне зображення, фотографія, текст)? І, нарешті, яким чином це зроблено?
| + | З яких елементів складаються (графічне зображення, фотографія, текст)? І, нарешті, яким чином це зроблено? |
| | | |
- | <br>У своїй роботі намагайтесь не повторювати вже існуючі сюжети, а лише скористайтеся ними як джерелом для збирання матеріалів: костюми, предмети побуту, варіанти композиції тощо. Кожен з вас придумає і спробує намалювати свою великодню листівку.<br>
| + | У своїй роботі намагайтесь не повторювати вже існуючі сюжети, а лише скористайтеся ними як джерелом для збирання матеріалів: костюми, предмети побуту, варіанти композиції тощо. Кожен з вас придумає і спробує намалювати свою великодню листівку.<br> |
| | | |
| <br> | | <br> |
Текущая версия на 06:44, 25 сентября 2012
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 6 клас>>Інформатика: Приклади створення малюнків
Приклади створення малюнків
1. Що таке алгоритм? 2. Як згрупувати об'єкти? Для чого виконується операція групування? 3. Як виконати градієнтну заливку замкненого об'єкта?
Приклад перший Усі ви знаєте жартівливий дитячий віршик:
Точка, точка, запятая, Минус — рожица кривая. Ручки, иожки, огуречик – Вот и вышел человечек!
Ви познайомилися з призначенням деяких інструментів графічного редактора СоrelDraw і, можливо, хтось вже уявляє, як можна намалювати малюнок. Для решти ми пропонуємо алгоритм,який допоможе виконати завдання: 1. Збільшіть робочу сторінку. Для цього натисніть і тримайте патиспутою клавішу F2 (зверніть увагу, що при цьому вказівник набуває вигляду) і виберіть будь-яку точку сторінки.
2. Намалюйте еліпс і коло інструментом Эллипс. Розмістіть ці фігури одна над одною (вони стануть тулубом та головою чоловічка).
3. Намалюйте інструментом Свободная форма руки і ноги.
4. Намалюйте відповідне за розміром око за допомогою інструмента Эллипс. Виділіть його і виконайте команду Дублировать меню Правка (для того, щоб обидва ока були однаковими).
5. Вирівняйте очі по горизонтальній осі. Для цього виділіть ці об'єкти, виберіть пункт Выровнять и раснределить меню Упорядочить і виконайте команду Выровнять по горизонтальному центру.
6. Намалюйте ніс і рот інструментом Свободная форма
7. Зафарбуйте тулуб і голову вибраним кольором та змініть колір контурів.
8. Згрупуйте всі об'єкти.
9. Збережіть малюнок у файлі з іменем Діти у власній папці.
При наявності часу, продублюйте чоловічка, одягніть їх як хлопчика і дівчинку, домалюйте зачіску, дайте в руку повітряні кульки тощо.
Приклад другий Створіть схематичне зображення комп'ютера. Завдання цікаве і нескладне, комп'ютер — перед вами і ви вже вмієте користуватися всіма необхідними для цієї роботи інструментами.
Алгоритм створення малюнка може бути такий: 1. Намалюйте прямокутник (корпус монітора), звертаючи увагу на пропорції у співвідношенні висота-ширина і залийте сірим кольором.
2. Продублюйте цей прямокутник, зменшіть і залийте синім кольором (екран). Виділіть об'єкт інструментом Форма і заокругліть вершини (необхідно потягнути за будь-який кутовий вузлик до центру).
3. Вирівняйте ці два об'єкти, для чого виділіть їх, у меню Упорядочить виберіть пункт Вировиять и раснределить і послідовно виберіть команди вирівнювання по горизонтальному і вертикальному центру.
4. Намалюйте підставку монітора, для чого намалюйте витягнутий по горизонталі еліпс і прямокутник. Перетворіть нижню сторону прямокутника в криву. Залийте обидва [[]] сірим кольором.
5. Скомпонуйте разом корпус, екран і підставку монітора. Згрупуйте ці об'єкти за допомогою команди Сгруппировать меню Упорядочить.
6. Намалюйте клавіатуру, для чого намалюйте прямокутник і залийте його сірим кольором. Виберіть інструмент Разлинованная бумага, на панелі властивостей встановіть кількість стовпців і рядків, намалюйте блоки клавіш, залийте їх сірим кольором на 1—2 тони світліше за клавіатуру
7. Намалюйте системний блок.
8. Намалюйте мишку, для чого намалюйте еліпс і залийте його сірим кольором. На еліпсі зобразіть дві кнопки, вирівняйте їх між собою і запийте більш світлим кольором. Намалюйте інструментом Свободная форма кабель, який з'єднує мишку і системний блок.
9. Збережіть малюнок у файлі з назвою Комп у власній папці.
Якщо всі поставлені завдання виконані і залишився час, імпортуйте створений на попередніх уроках малюнок (виконайте команду Импорт меню Файл та виберіть файл Діти), скомпонуйте їх та розмістіть на екрані монітора.
Приклад третій Кожного дня ми відкриваємо для себе нові межі Всесвіту. Цей процес розпочинається з перших днів життя і триває до глибокої старості. Наші особисті враження, спілкування, свій і чужіш досвід, книги, фільми, твори мистецтва дають можливість нам поступово складати свою картину світу. І те, наскільки вона буде цікавою і різноманітною, в більшості залежить від нас самих, наших людських якостей, нашого інтелектуального рівня, нашої здатності бачити прекрасне.
Давайте створимо листівку до Великодня. Пригадайте історію святкування Великодня, біблійний сюжет про воскресіння Ісуса Христа. Згадайте, як святкують Великдень в Україні, що символізують писанки і паска, їх освячення, обдаровування ними близьких. Як відбився цей біблійний сюжет у творах світового мистецтва? З'ясуємо, яким чином вирішували це завдання інші художники. Для цього розглянемо і проаналізуємо запропоновані листівки. Можливо у вас вдома є старі або навіть старовинні листівки з сімейних архівів. Які в них сюжети? Як вони скомпоновані?
З яких елементів складаються (графічне зображення, фотографія, текст)? І, нарешті, яким чином це зроблено?
У своїй роботі намагайтесь не повторювати вже існуючі сюжети, а лише скористайтеся ними як джерелом для збирання матеріалів: костюми, предмети побуту, варіанти композиції тощо. Кожен з вас придумає і спробує намалювати свою великодню листівку.
Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Ривкінд Й.Я.Інформатика 6 клас
Вислано читачаму з інтернет-сайту
Книги, підручники інформатики, конспект на допомогу вчителю та учням. Інформатика обучатись онлайн
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|