|
|
(5 промежуточных версий не показаны.) | Строка 1: |
Строка 1: |
- | ПРИКЛАДИ СТВОРЕННЯ МАЛЮНКІВ
| + | '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 6 клас|Інформатика 6 клас]]>>Інформатика: Приклади створення малюнків'''<metakeywords>Інформатика, клас, урок, на Тему, Приклади створення малюнків</metakeywords> |
| | | |
- | <br>1. Що таке алгоритм?<br>2. Як згрупувати об'єкти? Для чого виконується операція групування?<br>3. Як виконати градієнтну заливку замкненого об'єкта?<br><br>ПРИКЛАД ПЕРШИЙ<br>Усі ви знаєте жартівливий дитячий віршик:
| + | '''Приклади створення малюнків''' |
| | | |
- | <br>Точка, точка, запятая, <br>Минус — рожица кривая. <br>Ручки, иожки, огуречик –<br>Вот и вышел человечек!<br><br>Ви познайомилися з призначенням деяких інструментів графічного редактора СоrelDraw і, можливо, хтось вже уявляє, як можна намалювати малюнок. Для решти ми пропонуємо алгоритм,який допоможе виконати завдання:<br><br>1. Збільшіть робочу сторінку. Для цього натисніть і тримайте патиспутою клавішу F2 (зверніть увагу, що при цьому вказівник набуває вигляду) і виберіть будь-яку точку сторінки. | + | <br>1''. Що таке алгоритм?<br>2. Як згрупувати об'єкти? Для чого виконується операція групування?<br>3. Як виконати градієнтну заливку замкненого об'єкта?''<br><br>'''Приклад перший'''<br>Усі ви знаєте жартівливий дитячий віршик: |
| | | |
- | <br>2. Намалюйте еліпс і коло інструментом Эллипс. Розмістіть ці фігури одна над одною (вони стануть тулубом та головою чоловічка). | + | <br>Точка, точка, запятая, <br>Минус — рожица кривая. <br>Ручки, иожки, огуречик –<br>Вот и вышел человечек!<br><br>Ви познайомилися з призначенням деяких інструментів графічного редактора СоrelDraw і, можливо, хтось вже уявляє, як можна намалювати малюнок. Для решти ми пропонуємо алгоритм,який допоможе виконати завдання:<br>1. Збільшіть робочу сторінку. Для цього натисніть і тримайте патиспутою клавішу F2 (зверніть увагу, що при цьому вказівник набуває вигляду) і виберіть будь-яку точку сторінки. |
| | | |
- | <br>3. Намалюйте інструментом Свободная форма руки і ноги.
| + | 2. Намалюйте еліпс і коло інструментом Эллипс. Розмістіть ці фігури одна над одною (вони стануть тулубом та головою чоловічка). |
| | | |
- | <br>4. Намалюйте відповідне за розміром око за допомогою інструмента Эллипс. Виділіть його і виконайте команду Дублировать меню Правка (для того, щоб обидва ока були однаковими).
| + | 3. Намалюйте інструментом Свободная форма руки і ноги. |
| | | |
- | <br>5. Вирівняйте очі по горизонтальній осі. Для цього виділіть ці об'єкти, виберіть пункт Выровнять и раснределить меню Упорядочить і виконайте команду Выровнять по горизонтальному центру.
| + | 4. Намалюйте відповідне за розміром око за допомогою інструмента Эллипс. Виділіть його і виконайте команду Дублировать меню Правка (для того, щоб обидва ока були однаковими). |
| | | |
- | <br>6. Намалюйте ніс і рот інструментом Свободная форма
| + | 5. Вирівняйте очі по горизонтальній осі. Для цього виділіть ці об'єкти, виберіть пункт Выровнять и раснределить меню Упорядочить і виконайте команду Выровнять по горизонтальному центру. |
| | | |
- | <br>7. Зафарбуйте тулуб і голову вибраним кольором та змініть колір контурів.
| + | 6. Намалюйте ніс і рот інструментом Свободная форма |
| | | |
- | <br>8. Згрупуйте всі об'єкти.
| + | 7. Зафарбуйте тулуб і голову вибраним кольором та змініть колір контурів. |
| | | |
- | <br>9. Збережіть малюнок у файлі з іменем Діти у власній папці.
| + | 8. Згрупуйте всі об'єкти. |
| | | |
- | <br>При наявності часу, продублюйте чоловічка, одягніть їх як хлопчика і дівчинку, домалюйте зачіску, дайте в руку повітряні кульки тощо.<br><br>ПРИКЛАД ДРУГИЙ<br>Створіть схематичне зображення комп'ютера. Завдання цікаве і нескладне, комп'ютер — перед вами і ви вже вмієте користуватися всіма необхідними для цієї роботи інструментами.<br><br>Алгоритм створення малюнка може бути такий:<br>1. Намалюйте прямокутник (корпус монітора), звертаючи увагу на пропорції у співвідношенні висота-ширина і залийте сірим кольором.
| + | 9. Збережіть малюнок у файлі з іменем Діти у власній папці. |
| | | |
- | <br>2. Продублюйте цей прямокутник, зменшіть і залийте синім кольором (екран). Виділіть об'єкт інструментом Форма і заокругліть вершини (необхідно потягнути за будь-який кутовий вузлик до центру). | + | При наявності часу, продублюйте чоловічка, одягніть їх як хлопчика і дівчинку, домалюйте зачіску, дайте в руку повітряні кульки тощо.<br><br>'''Приклад другий'''<br>Створіть схематичне зображення комп'ютера. Завдання цікаве і нескладне, комп'ютер — перед вами і ви вже вмієте користуватися всіма необхідними для цієї роботи інструментами.<br><br>Алгоритм створення малюнка може бути такий:<br>1. Намалюйте прямокутник (корпус монітора), звертаючи увагу на пропорції у співвідношенні висота-ширина і залийте сірим кольором. |
| | | |
- | <br>3. Вирівняйте ці два об'єкти, для чого виділіть їх, у меню Упорядочить виберіть пункт Вировиять и раснределить і послідовно виберіть команди вирівнювання по горизонтальному і вертикальному центру.
| + | 2. Продублюйте цей прямокутник, зменшіть і залийте синім кольором (екран). Виділіть об'єкт інструментом Форма і заокругліть вершини (необхідно потягнути за будь-який кутовий вузлик до центру). |
| | | |
- | <br>4. Намалюйте підставку монітора, для чого намалюйте витягнутий по горизонталі еліпс і прямокутник. Перетворіть нижню сторону прямокутника в криву. Залийте обидва об'єкти сірим кольором.
| + | 3. Вирівняйте ці два об'єкти, для чого виділіть їх, у меню Упорядочить виберіть пункт Вировиять и раснределить і послідовно виберіть команди вирівнювання по горизонтальному і вертикальному центру. |
| | | |
- | <br>5. Скомпонуйте разом корпус, екран і підставку монітора. Згрупуйте ці об'єкти за допомогою команди Сгруппировать меню Упорядочить.
| + | 4. Намалюйте підставку монітора, для чого намалюйте витягнутий по горизонталі еліпс і прямокутник. Перетворіть нижню сторону прямокутника в криву. Залийте обидва [[]] сірим кольором. |
| | | |
- | <br>6. Намалюйте клавіатуру, для чого намалюйте прямокутник і залийте його сірим кольором. Виберіть інструмент Разлинованная бумага, на панелі властивостей встановіть кількість стовпців і рядків, намалюйте блоки клавіш, залийте їх сірим кольором на 1—2 тони світліше за клавіатуру
| + | 5. Скомпонуйте разом корпус, екран і підставку монітора. Згрупуйте ці об'єкти за допомогою команди Сгруппировать меню Упорядочить. |
| | | |
- | <br>7. Намалюйте системний блок.
| + | 6. Намалюйте клавіатуру, для чого намалюйте прямокутник і залийте його сірим кольором. Виберіть інструмент Разлинованная бумага, на панелі властивостей встановіть кількість стовпців і рядків, намалюйте [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_6._%D0%A1%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96_%D0%B4%D0%B8%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BC_%D0%B1%D1%83%D0%B4%D1%83_%D1%8F!_%D0%9A%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D1%96%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0_%D1%82%D0%B0_%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0_%D0%B7_%D0%BD%D0%B5%D1%8E. блоки клавіш], залийте їх сірим кольором на 1—2 тони світліше за [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_6._%D0%A1%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96_%D0%B4%D0%B8%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BC_%D0%B1%D1%83%D0%B4%D1%83_%D1%8F!_%D0%9A%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D1%96%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0_%D1%82%D0%B0_%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0_%D0%B7_%D0%BD%D0%B5%D1%8E. клавіатуру] |
| | | |
- | <br>8. Намалюйте мишку, для чого намалюйте еліпс і залийте його сірим кольором. На еліпсі зобразіть дві кнопки, вирівняйте їх між собою і запийте більш світлим кольором. Намалюйте інструментом Свободная форма кабель, який з'єднує мишку і системний блок.
| + | 7. Намалюйте системний блок. |
| | | |
- | <br>9. Збережіть малюнок у файлі з назвою Комп у власній папці.
| + | 8. Намалюйте мишку, для чого намалюйте еліпс і залийте його сірим кольором. На еліпсі зобразіть дві кнопки, вирівняйте їх між собою і запийте більш світлим кольором. Намалюйте інструментом Свободная форма кабель, який з'єднує мишку і системний блок. |
| | | |
- | <br>Якщо всі поставлені завдання виконані і залишився час, імпортуйте створений на попередніх уроках малюнок (виконайте команду Импорт меню Файл та виберіть файл Діти), скомпонуйте їх та розмістіть на екрані монітора.<br><br>ПРИКЛАД ТРЕТІЙ<br>Кожного дня ми відкриваємо для себе нові межі Всесвіту. Цей процес розпочинається з перших днів життя і триває до глибокої старості. Наші особисті враження, спілкування, свій і чужіш досвід, книги, фільми, твори мистецтва дають можливість нам поступово складати свою картину світу. І те, наскільки вона буде цікавою і різноманітною, в більшості залежить від нас самих, наших людських якостей, нашого інтелектуального рівня, нашої здатності бачити прекрасне.
| + | 9. Збережіть малюнок у файлі з назвою Комп у власній папці. |
| | | |
- | <br>Давайте створимо листівку до Великодня. Пригадайте історію святкування Великодня, біблійний сюжет про воскресіння Ісуса Христа. Згадайте, як святкують Великдень в Україні, що символізують писанки і паска, їх освячення, обдаровування ними близьких. Як відбився цей біблійний сюжет у творах світового мистецтва?<br><br>З'ясуємо, яким чином вирішували це завдання інші художники. Для цього розглянемо і проаналізуємо запропоновані листівки.<br><br>Можливо у вас вдома є старі або навіть старовинні листівки з сімейних архівів. Які в них сюжети? Як вони скомпоновані?
| + | Якщо всі поставлені завдання виконані і залишився час, імпортуйте створений на попередніх уроках малюнок (виконайте команду Импорт меню Файл та виберіть файл Діти), скомпонуйте їх та розмістіть на екрані монітора.<br><br>'''Приклад третій'''<br>Кожного дня ми відкриваємо для себе нові межі Всесвіту. Цей процес розпочинається з перших днів життя і триває до глибокої старості. Наші особисті враження, спілкування, свій і чужіш досвід, книги, фільми, твори мистецтва дають можливість нам поступово складати свою картину світу. І те, наскільки вона буде цікавою і різноманітною, в більшості залежить від нас самих, наших людських якостей, нашого інтелектуального рівня, нашої здатності бачити прекрасне. |
| | | |
- | <br>З яких елементів складаються (графічне зображення, фотографія, текст)? І, нарешті, яким чином це зроблено? | + | Давайте створимо листівку до Великодня. Пригадайте історію святкування Великодня, біблійний сюжет про воскресіння Ісуса Христа. Згадайте, як святкують Великдень в Україні, що символізують писанки і паска, їх освячення, обдаровування ними близьких. Як відбився цей біблійний сюжет у творах світового мистецтва?<br>З'ясуємо, яким чином вирішували це завдання інші художники. Для цього розглянемо і проаналізуємо запропоновані листівки.<br>Можливо у вас вдома є старі або навіть старовинні листівки з сімейних архівів. Які в них сюжети? Як вони скомпоновані? |
| | | |
- | <br>У своїй роботі намагайтесь не повторювати вже існуючі сюжети, а лише скористайтеся ними як джерелом для збирання матеріалів: костюми, предмети побуту, варіанти композиції тощо. Кожен з вас придумає і спробує намалювати свою великодню листівку.<br>
| + | З яких елементів складаються (графічне зображення, фотографія, текст)? І, нарешті, яким чином це зроблено? |
| + | |
| + | У своїй роботі намагайтесь не повторювати вже існуючі сюжети, а лише скористайтеся ними як джерелом для збирання матеріалів: костюми, предмети побуту, варіанти композиції тощо. Кожен з вас придумає і спробує намалювати свою великодню листівку.<br> |
| | | |
| <br> | | <br> |
| | | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи на уроці [[Image:1236084776 kr.jpg]] національні особливості
| + | ''Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Ривкінд Й.Я.[http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_6_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 Інформатика 6 клас]<br>'' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] виділити головне в уроці - опорний каркас [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/nichego-sebe-uroki/ нічого собі уроки]
| + | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] відеокліпи [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] нова система освіти
| + | ''Вислано читачаму з інтернет-сайту''<br> |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] вправи на пошук інформації [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] підручники основні допоміжні | + | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] гумор, притчі, приколи, приказки, цитати [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] презентація уроку | + | <br> |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] додаткові доповнення [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] реферати | + | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] домашнє завдання [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] речовки та вікторизми
| + | <sub>Книги, підручники інформатики, [[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|конспект]] на допомогу вчителю та учням. Інформатика обучатись онлайн</sub> |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] задачі та вправи (рішення та відповіді) [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] риторичні питання від учнів | + | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] закриті вправи (тільки для використання вчителями) [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] рівень складності звичайний І
| + | '''<u>Зміст уроку</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] знайди інформацію сам [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] рівень складності високий ІІ | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] конспект уроку і опорний каркас |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] презентація уроку |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи та інтерактивні технології |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] закриті вправи (тільки для використання вчителями) |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] оцінювання |
| | | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/Idealny_urok.html ідеальні уроки] [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] рівень складності олімпійський III | + | '''<u>Практика</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] ілюстрації, графіки, таблиці [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] самоперевірка | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] задачі та вправи,самоперевірка |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] інтерактивні технології [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] система оцінювання | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] практикуми, лабораторні, кейси |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] календарний план на рік [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] скласти пазл з різних частин інформації | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] кейси та практикуми [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] словник термінів | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] домашнє завдання |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] комікси [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] статті | + | |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/forum/ коментарі та обговорення] [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] тематичні свята | + | '''<u>Ілюстрації</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] конспект уроку [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] тести | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] методичні рекомендації [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] шпаргалка | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] реферати |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] навчальні програми [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] що ще не відомо, не відкрито вченими | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] фішки для допитливих |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] шпаргалки |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати |
| + | |
| + | '''<u>Доповнення</u>''' |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ) |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] підручники основні і допоміжні |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] тематичні свята, девізи |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] статті |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] національні особливості |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] словник термінів |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] інше |
| + | |
| + | '''<u>Тільки для вчителів</u>''' |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://xvatit.com/Idealny_urok.html ідеальні уроки] |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] календарний план на рік |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] методичні рекомендації |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] програми |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://xvatit.com/forum/ обговорення] |
| + | |
| + | Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, [http://xvatit.com/index.php?do=feedback напишите нам]. |
| + | |
| + | Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - [http://xvatit.com/forum/ Образовательный форум]. |
Текущая версия на 06:44, 25 сентября 2012
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 6 клас>>Інформатика: Приклади створення малюнків
Приклади створення малюнків
1. Що таке алгоритм? 2. Як згрупувати об'єкти? Для чого виконується операція групування? 3. Як виконати градієнтну заливку замкненого об'єкта?
Приклад перший Усі ви знаєте жартівливий дитячий віршик:
Точка, точка, запятая, Минус — рожица кривая. Ручки, иожки, огуречик – Вот и вышел человечек!
Ви познайомилися з призначенням деяких інструментів графічного редактора СоrelDraw і, можливо, хтось вже уявляє, як можна намалювати малюнок. Для решти ми пропонуємо алгоритм,який допоможе виконати завдання: 1. Збільшіть робочу сторінку. Для цього натисніть і тримайте патиспутою клавішу F2 (зверніть увагу, що при цьому вказівник набуває вигляду) і виберіть будь-яку точку сторінки.
2. Намалюйте еліпс і коло інструментом Эллипс. Розмістіть ці фігури одна над одною (вони стануть тулубом та головою чоловічка).
3. Намалюйте інструментом Свободная форма руки і ноги.
4. Намалюйте відповідне за розміром око за допомогою інструмента Эллипс. Виділіть його і виконайте команду Дублировать меню Правка (для того, щоб обидва ока були однаковими).
5. Вирівняйте очі по горизонтальній осі. Для цього виділіть ці об'єкти, виберіть пункт Выровнять и раснределить меню Упорядочить і виконайте команду Выровнять по горизонтальному центру.
6. Намалюйте ніс і рот інструментом Свободная форма
7. Зафарбуйте тулуб і голову вибраним кольором та змініть колір контурів.
8. Згрупуйте всі об'єкти.
9. Збережіть малюнок у файлі з іменем Діти у власній папці.
При наявності часу, продублюйте чоловічка, одягніть їх як хлопчика і дівчинку, домалюйте зачіску, дайте в руку повітряні кульки тощо.
Приклад другий Створіть схематичне зображення комп'ютера. Завдання цікаве і нескладне, комп'ютер — перед вами і ви вже вмієте користуватися всіма необхідними для цієї роботи інструментами.
Алгоритм створення малюнка може бути такий: 1. Намалюйте прямокутник (корпус монітора), звертаючи увагу на пропорції у співвідношенні висота-ширина і залийте сірим кольором.
2. Продублюйте цей прямокутник, зменшіть і залийте синім кольором (екран). Виділіть об'єкт інструментом Форма і заокругліть вершини (необхідно потягнути за будь-який кутовий вузлик до центру).
3. Вирівняйте ці два об'єкти, для чого виділіть їх, у меню Упорядочить виберіть пункт Вировиять и раснределить і послідовно виберіть команди вирівнювання по горизонтальному і вертикальному центру.
4. Намалюйте підставку монітора, для чого намалюйте витягнутий по горизонталі еліпс і прямокутник. Перетворіть нижню сторону прямокутника в криву. Залийте обидва [[]] сірим кольором.
5. Скомпонуйте разом корпус, екран і підставку монітора. Згрупуйте ці об'єкти за допомогою команди Сгруппировать меню Упорядочить.
6. Намалюйте клавіатуру, для чого намалюйте прямокутник і залийте його сірим кольором. Виберіть інструмент Разлинованная бумага, на панелі властивостей встановіть кількість стовпців і рядків, намалюйте блоки клавіш, залийте їх сірим кольором на 1—2 тони світліше за клавіатуру
7. Намалюйте системний блок.
8. Намалюйте мишку, для чого намалюйте еліпс і залийте його сірим кольором. На еліпсі зобразіть дві кнопки, вирівняйте їх між собою і запийте більш світлим кольором. Намалюйте інструментом Свободная форма кабель, який з'єднує мишку і системний блок.
9. Збережіть малюнок у файлі з назвою Комп у власній папці.
Якщо всі поставлені завдання виконані і залишився час, імпортуйте створений на попередніх уроках малюнок (виконайте команду Импорт меню Файл та виберіть файл Діти), скомпонуйте їх та розмістіть на екрані монітора.
Приклад третій Кожного дня ми відкриваємо для себе нові межі Всесвіту. Цей процес розпочинається з перших днів життя і триває до глибокої старості. Наші особисті враження, спілкування, свій і чужіш досвід, книги, фільми, твори мистецтва дають можливість нам поступово складати свою картину світу. І те, наскільки вона буде цікавою і різноманітною, в більшості залежить від нас самих, наших людських якостей, нашого інтелектуального рівня, нашої здатності бачити прекрасне.
Давайте створимо листівку до Великодня. Пригадайте історію святкування Великодня, біблійний сюжет про воскресіння Ісуса Христа. Згадайте, як святкують Великдень в Україні, що символізують писанки і паска, їх освячення, обдаровування ними близьких. Як відбився цей біблійний сюжет у творах світового мистецтва? З'ясуємо, яким чином вирішували це завдання інші художники. Для цього розглянемо і проаналізуємо запропоновані листівки. Можливо у вас вдома є старі або навіть старовинні листівки з сімейних архівів. Які в них сюжети? Як вони скомпоновані?
З яких елементів складаються (графічне зображення, фотографія, текст)? І, нарешті, яким чином це зроблено?
У своїй роботі намагайтесь не повторювати вже існуючі сюжети, а лише скористайтеся ними як джерелом для збирання матеріалів: костюми, предмети побуту, варіанти композиції тощо. Кожен з вас придумає і спробує намалювати свою великодню листівку.
Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Ривкінд Й.Я.Інформатика 6 клас
Вислано читачаму з інтернет-сайту
Книги, підручники інформатики, конспект на допомогу вчителю та учням. Інформатика обучатись онлайн
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|