|
|
(10 промежуточных версий не показаны.) | Строка 1: |
Строка 1: |
| '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 3 клас|Інформатика 3 клас]]>> Інформатика: Знайомі алгоритми'''<metakeywords>Знайомі алгоритми </metakeywords> <br> | | '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 3 клас|Інформатика 3 клас]]>> Інформатика: Знайомі алгоритми'''<metakeywords>Знайомі алгоритми </metakeywords> <br> |
| + | |
| + | <br> <!--[if !mso]> |
| + | <style> |
| + | v\:* {behavior:url(#default#VML);} |
| + | o\:* {behavior:url(#default#VML);} |
| + | w\:* {behavior:url(#default#VML);} |
| + | .shape {behavior:url(#default#VML);} |
| + | </style> |
| + | <![endif]--> |
| + | |
| + | '''<span>Знайомі</span>''' '''алгоритми''' |
| + | |
| + | <span> |
| + | </span> |
| + | |
| + | Часто на уроках української мови виконуються граматичні завдання. Одне з них - розбір слова за будовою. Виконання цього завдаї нагадує виконання алгоритму. |
| + | |
| + | [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_26._%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B8. Алгоритм] "Будова слова" |
| + | |
| + | 1. Знайди [[Вживання Ь перед закінченням у прикметників. Повні уроки|закінчення]] |
| + | |
| + | 2. Познач закінчення |
| + | |
| + | 4. Підбери спільнокореневі слова |
| + | |
| + | 5. Визнач корінь основи |
| + | |
| + | 6. Познач корінь і префікс |
| + | |
| + | 7. Виділи суфікс |
| | | |
| <br> | | <br> |
| | | |
- | ''Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_3_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 Сходинки до інформатики 3 клас]<br>''
| + | Виконай цей алгоритм для слова Засніжений |
| | | |
- | ''Вислано читачаму з сайту''
| + | На уроках природознавства, вивчаючи тварин, ти даєш відповідь за таким алгоритмом. |
| | | |
| + | 1. Назвати тварину |
| + | |
| + | 2. Описати її зовнішній вигляд |
| + | |
| + | 3. Пригадати, чим вона живиться |
| + | |
| + | 4. Розповісти, як пристосовується до життя |
| + | |
| + | Звичайно, все це тобі відомо. Але алгоритми допомагають чітко і ясно виконувати завдання. |
| + | |
| + | Виконавцем цих алгоритмів є учень, тобто ти. |
| + | |
| + | За допомогою виконавця Пензлик склади алгоритм побудови зображення, що відповідає малюнку. |
| + | |
| + | <br> |
| + | |
| + | '''[[Image:Penzlic.jpg|За допомогою виконавця Пензлик склади алгоритм побудови зображення]]''' |
| + | |
| + | <span> |
| + | </span> |
| + | |
| + | Пригадай завдання, які ти виконуєш на уроках української мови, та спробуй скласти [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_26._%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B8. алгоритм.] |
| + | |
| + | Відгадай слова і запиши їх олівцем у кросворд по вертикалі. |
| + | |
| + | [[Image:Crosic.jpg|Відгадай слова і запиши їх олівцем у кросворд по вертикалі.]] |
| + | |
| + | 1. У монітора є ... |
| + | |
| + | 2. Для мишки є ... |
| + | |
| + | 3. Допомагає зображенню потрапити в комп'ютер ... |
| + | |
| + | 4. На екрані монітора відкривається ... |
| + | |
| + | 5. Новини, повідомлення -це ... |
| + | |
| + | 6. Інформація зберігається в ... |
| + | |
| + | 7. Складовою частиною комп'ютера є ... |
| + | |
| + | 8. У лівому нижньому куті екрана знаходиться кнопка ... |
| + | |
| + | 9. Керує виконанням усіх програм ... |
| + | |
| + | 10. Іноді замінити клавіатуру може ... <br> |
| + | |
| + | <br> |
| + | |
| + | ''Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_3_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 Сходинки до інформатики 3 клас]<br>'' |
| | | |
| + | ''Вислано читачаму з сайту'' |
| | | |
| <br> | | <br> |
Строка 21: |
Строка 102: |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] задачі та вправи,самоперевірка | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] задачі та вправи,самоперевірка |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] практикуми, лабораторні, кейси | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] практикуми, лабораторні, кейси |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%97%D0%BD%D0%B0%D0%B9%D0%BE%D0%BC%D1%96_%D0%B0%D0%BB%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BC%D0%B8._%D0%A0%D1%96%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%8C_%D1%81%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96_%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D1%87:_%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%87%D0%B0%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9,_%D0%B2%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA%D0%B8%D0%B9,_%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%BC%D0%BF%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9 рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський] |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] домашнє завдання | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] домашнє завдання |
| | | |
Текущая версия на 19:10, 20 декабря 2012
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 3 клас>> Інформатика: Знайомі алгоритми
Знайомі алгоритми
Часто на уроках української мови виконуються граматичні завдання. Одне з них - розбір слова за будовою. Виконання цього завдаї нагадує виконання алгоритму.
Алгоритм "Будова слова"
1. Знайди закінчення
2. Познач закінчення
4. Підбери спільнокореневі слова
5. Визнач корінь основи
6. Познач корінь і префікс
7. Виділи суфікс
Виконай цей алгоритм для слова Засніжений
На уроках природознавства, вивчаючи тварин, ти даєш відповідь за таким алгоритмом.
1. Назвати тварину
2. Описати її зовнішній вигляд
3. Пригадати, чим вона живиться
4. Розповісти, як пристосовується до життя
Звичайно, все це тобі відомо. Але алгоритми допомагають чітко і ясно виконувати завдання.
Виконавцем цих алгоритмів є учень, тобто ти.
За допомогою виконавця Пензлик склади алгоритм побудови зображення, що відповідає малюнку.
Пригадай завдання, які ти виконуєш на уроках української мови, та спробуй скласти алгоритм.
Відгадай слова і запиши їх олівцем у кросворд по вертикалі.
1. У монітора є ...
2. Для мишки є ...
3. Допомагає зображенню потрапити в комп'ютер ...
4. На екрані монітора відкривається ...
5. Новини, повідомлення -це ...
6. Інформація зберігається в ...
7. Складовою частиною комп'ютера є ...
8. У лівому нижньому куті екрана знаходиться кнопка ...
9. Керує виконанням усіх програм ...
10. Іноді замінити клавіатуру може ...
Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики 3 клас
Вислано читачаму з сайту
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
|