|
|
(7 промежуточных версий не показаны.) | Строка 1: |
Строка 1: |
- | '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 3 клас|Інформатика 3 клас]]>> Інформатика: Робота з програмами в підтримку навчальних предметів'''<metakeywords>Інформатика, 3 клас, урок, на Тему, Робота з програмами, в підтримку, навчальних предметів</metakeywords> <br> | + | '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 3 клас|Інформатика 3 клас]]>> Інформатика: Робота з програмами в підтримку навчальних предметів'''<metakeywords>Інформатика, 3 клас, урок, на Тему, Робота з програмами, в підтримку, навчальних предметів</metakeywords> <br> |
| | | |
| <br> | | <br> |
| | | |
- | '''Способі передавання інформації'''<br>Діяльність людини пов'язана з передачею інформації. Стародавній спосіб передачі[http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_6._%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F. інформації] - посланець.<br>Усім відомий посланець, який пробіг 42 195 метрів, щоб передати звістку до Афін про перемогу над ворогом. Битва відбулась біля міста Марафон. Посланець передав[http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_6._%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F. інформацію] про перемогу, впав і одразу ж помер. З того часу на олімпійських іграх спортсмени долають марафонську дистанцію — 42 195 метрів.<br>У джунглях Африки племена передають інформацію за допомогою шкіряних барабанів-тамтамів. Бій тамтамів і танок з гучними вигуками навколо вогнища передавав[http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_6._%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F. інформацію] про початок війни між племенами.<br>Наші славетні предки, українські козаки, запалювали вогнища на сторожових курганах. Так вони сповіщали про наближення ворога.<br>Моряки передавали інформацію світловими сигналами ліхтаря. Пізніше стали використовувати прапорці та азбуку Морзе.<br>Спілкуючись, люди передають один одному інформацію.<br>Вони придумали різні пристрої для передачі інформації. Це радіо, телеграф, магнітофон, телефон, телевізор, модем тощо.<br>За допомогою клавіатури ти можеш передати (ввести) інформацію в комп'ютер.<br><br>На екрані телевізора розташовані приклади. Обери будь-який з них. Для цього підведи вказівник миші до знаку "=" і клацни лівою кнопкою. З'явиться рамочка. Набери відповідь на клавіатурі та натисни клавішу ENTER.<br>Якщо ти дав правильну<br>відповідь, то частинка екрана відкриється. Якщо всі відповіді правильні, то відкриється картинка. | + | '''Способи передавання [[Конспект уроку до теми: Різновиди інформації. Робота з графічним редактором. Знайомство з палітрою|інформації]]'''<br>Діяльність людини пов'язана з передачею інформації. Стародавній спосіб передачі інформації - посланець.<br>Усім відомий посланець, який пробіг 42 195 метрів, щоб передати звістку до Афін про перемогу над ворогом. Битва відбулась біля міста Марафон. Посланець передав інформацію про перемогу, впав і одразу ж помер. З того часу на олімпійських іграх спортсмени долають марафонську дистанцію — 42 195 метрів.<br>У джунглях Африки племена передають інформацію за допомогою шкіряних барабанів-тамтамів. Бій тамтамів і танок з гучними вигуками навколо вогнища передавав інформацію про початок війни між племенами.<br>Наші славетні предки, українські козаки, запалювали вогнища на сторожових курганах. Так вони сповіщали про наближення ворога.<br>Моряки передавали інформацію світловими сигналами ліхтаря. Пізніше стали використовувати прапорці та азбуку Морзе.<br>Спілкуючись, люди передають один одному інформацію.<br>Вони придумали різні пристрої для передачі інформації. Це радіо, телеграф, магнітофон, телефон, телевізор, модем тощо.<br>За допомогою клавіатури ти можеш передати (ввести) інформацію в комп'ютер.<br>На екрані телевізора розташовані приклади. Обери будь-який з них. Для цього підведи вказівник миші до знаку "=" і клацни лівою кнопкою. З'явиться рамочка. Набери відповідь на клавіатурі та натисни клавішу ENTER.<br>Якщо ти дав правильну<br>відповідь, то частинка екрана відкриється. Якщо всі відповіді правильні, то відкриється картинка. |
| | | |
- | [[Image:Cat.jpeg|На екрані телевізора розташовані приклади.]]<br>ДЛЯ РОЗУМНИКІВ І РОЗУМНИЦЬ<br>Ганнуся лягла спати о 7 годині вечора. Перед тим вона завела будильник на 8 годину ранку. Скільки годин проспить Ганнуся до сигналу будильника?<br>Із чисел, що зображені на стрічці, підбери такі три числа, сума яких дорівнює 50.<br>Замість зірочок постав знаки дій так, щоб одержати правильну рівність:<br>76 * 24 * 1 * 12 = 40<br> | + | [[Image:Cat.jpeg|На екрані телевізора розташовані приклади.]]<br><br> |
| | | |
- | <br>
| + | '''Для розумників і розумниць'''<br> |
- | ''Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_3_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 Сходинки до інформатики. 3 клас]<br>'' | + | |
| | | |
- | ''Вислано читачаму з сайту'' | + | Ганнуся лягла спати о 7 годині вечора. Перед тим вона завела будильник на 8 годину ранку.''Скільки годин проспить Ганнуся до сигналу будильника?<br>''Із чисел, що зображені на стрічці, підбери такі три числа, сума яких дорівнює 50.<br>Замість зірочок постав знаки дій так, щоб одержати правильну рівність:<br>76 * 24 * 1 * 12 = 40<br> |
| | | |
| + | <br>''Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_3_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 Сходинки до інформатики. 3 клас]<br>'' |
| | | |
- | | + | ''Вислано читачаму з сайту'' |
- | <br>
| + | |
| | | |
| <br> | | <br> |
Строка 20: |
Строка 19: |
| '''<u>Зміст уроку</u>''' | | '''<u>Зміст уроку</u>''' |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] конспект уроку і опорний каркас | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] конспект уроку і опорний каркас |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] презентація уроку | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%A1%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8_%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97._%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83 презентація уроку] |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи та інтерактивні технології | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи та інтерактивні технології |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] закриті вправи (тільки для використання вчителями) | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] закриті вправи (тільки для використання вчителями) |
Строка 26: |
Строка 25: |
| | | |
| '''<u>Практика</u>''' | | '''<u>Практика</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%A0%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0_%D0%B7_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0%D0%BC%D0%B8_%D0%B2_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%BA%D1%83_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%96%D0%B2._%D0%97%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D1%87%D1%96_%D1%82%D0%B0_%D0%B2%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8,%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%D1%96%D1%80%D0%BA%D0%B0 задачі та вправи,самоперевірка] | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] задачі та вправи,самоперевірка |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] практикуми, лабораторні, кейси | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] практикуми, лабораторні, кейси |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський |
Строка 53: |
Строка 52: |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] програми | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] програми |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://xvatit.com/forum/ обговорення] | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://xvatit.com/forum/ обговорення] |
- | | + | |
- | <br> <br>
| + | |
| | | |
| Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, [http://xvatit.com/index.php?do=feedback напишите нам]. | | Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, [http://xvatit.com/index.php?do=feedback напишите нам]. |
| | | |
| Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - [http://xvatit.com/forum/ Образовательный форум]. | | Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - [http://xvatit.com/forum/ Образовательный форум]. |
Текущая версия на 13:37, 26 февраля 2013
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 3 клас>> Інформатика: Робота з програмами в підтримку навчальних предметів
Способи передавання інформації Діяльність людини пов'язана з передачею інформації. Стародавній спосіб передачі інформації - посланець. Усім відомий посланець, який пробіг 42 195 метрів, щоб передати звістку до Афін про перемогу над ворогом. Битва відбулась біля міста Марафон. Посланець передав інформацію про перемогу, впав і одразу ж помер. З того часу на олімпійських іграх спортсмени долають марафонську дистанцію — 42 195 метрів. У джунглях Африки племена передають інформацію за допомогою шкіряних барабанів-тамтамів. Бій тамтамів і танок з гучними вигуками навколо вогнища передавав інформацію про початок війни між племенами. Наші славетні предки, українські козаки, запалювали вогнища на сторожових курганах. Так вони сповіщали про наближення ворога. Моряки передавали інформацію світловими сигналами ліхтаря. Пізніше стали використовувати прапорці та азбуку Морзе. Спілкуючись, люди передають один одному інформацію. Вони придумали різні пристрої для передачі інформації. Це радіо, телеграф, магнітофон, телефон, телевізор, модем тощо. За допомогою клавіатури ти можеш передати (ввести) інформацію в комп'ютер. На екрані телевізора розташовані приклади. Обери будь-який з них. Для цього підведи вказівник миші до знаку "=" і клацни лівою кнопкою. З'явиться рамочка. Набери відповідь на клавіатурі та натисни клавішу ENTER. Якщо ти дав правильну відповідь, то частинка екрана відкриється. Якщо всі відповіді правильні, то відкриється картинка.
Для розумників і розумниць
Ганнуся лягла спати о 7 годині вечора. Перед тим вона завела будильник на 8 годину ранку.Скільки годин проспить Ганнуся до сигналу будильника? Із чисел, що зображені на стрічці, підбери такі три числа, сума яких дорівнює 50. Замість зірочок постав знаки дій так, щоб одержати правильну рівність: 76 * 24 * 1 * 12 = 40
Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики. 3 клас
Вислано читачаму з сайту
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|