KNOWLEDGE HYPERMARKET


Комп’ютерна підтримка навчальних предметів
 
(11 промежуточных версий не показаны.)
Строка 1: Строка 1:
-
'''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]&gt;&gt;[[Інформатика|Інформатика]]&gt;&gt;[[Інформатика 2 клас|Інформатика 2 клас]]&gt;&gt; Інформатика: Комп’ютерна підтримка навчальних предметів'''<metakeywords>Інформатика, 2 клас, урок, на Тему, Комп’ютерна підтримка, навчальних предметів</metakeywords> <br>  
+
'''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]&gt;&gt;[[Інформатика|Інформатика]]&gt;&gt;[[Інформатика 2 клас|Інформатика 2 клас]]&gt;&gt; Інформатика: Комп’ютерна підтримка навчальних предметів'''<metakeywords>Інформатика, 2 клас, урок, на Тему, Комп’ютерна підтримка, навчальних предметів</metakeywords> <br> <br>  
-
<br>
+
'''Урок малювання'''  
'''Урок малювання'''  
-
Ц<span class="1"><span style="color:black"> ей урок малювання - незвичайний. Знаєш
+
Ц<span class="1"><span style="color:black"> ей урок малювання - незвичайний. </span></span>''<span class="1"><span style="color: black;">Знаєш</span></span>'' &nbsp;чому?Тому що він відбувається у комп'ютер­ному класі. <span class="1"><span style="color:black">Ти вмієш тримати олівець та малювати ним.</span></span> Також умієш користуватися пензлем. Знаєш назви основних кольорів, їх усього<br>три: червоний, жовтий, голубий. <span class="1"><span style="color:black">Якщо змішувати ці кольори, отримаємо решту
-
</span></span>&nbsp;чому? Тому що він відбувається у комп'ютер­ному класі. <span class="1"><span style="color:black">Ти вмієш тримати олівець та малювати ним.
+
-
</span></span>Також умієш користуватися пензлем. Знаєш назви основних кольорів, їх усього<br>три: червоний, жовтий, голубий. <span class="1"><span style="color:black">Якщо змішувати ці кольори, отримаємо решту
+
</span></span>барв веселки, як це зображено на малюнку. <span class="1"><span style="color:black">Художники роблять ескізи своїх картин
</span></span>барв веселки, як це зображено на малюнку. <span class="1"><span style="color:black">Художники роблять ескізи своїх картин
-
</span></span>&nbsp;олівцем на папері, а потім відтворюють їх на полотні У них є спеціальні фарби та різні пензлики.<span class="1"><span style="color:black"> нглійське слово </span></span><span class="a0"><span lang="EN-US" style="color:black;mso-ansi-language:EN-US; mso-fareast-language:EN-US">paint</span></span><span class="a0"><span lang="EN-US" style="color:black;mso-ansi-language:RU;mso-fareast-language:EN-US"> </span><span style="color:black">означає </span></span><span class="1"><span style="color:black">"писати фарбами". Саме таку назву має програма, з якою ти сьогодні познайомишся.</span></span><span class="1"><span style="color:black">А
+
</span></span>&nbsp;олівцем на папері, а потім відтворюють їх на полотні У них є спеціальні фарби та різні пензлики.<span class="1"><span style="color:black"> нглійське слово </span></span><span class="a0"><span lang="EN-US" style="color:black;mso-ansi-language:EN-US; mso-fareast-language:EN-US">paint</span></span><span class="a0"><span lang="EN-US" style="color:black;mso-ansi-language:RU;mso-fareast-language:EN-US"> </span><span style="color:black">означає </span></span><span class="1"><span style="color:black">"писати фарбами". Саме таку назву має програма, з якою ти сьогодні познайомишся.</span></span><span class="1"><span style="color:black"> А
-
</span></span>&nbsp;ось її піктограма на робочому столі комп'ютера. ''<span class="1"><span style="color:black">Бачиш різноманітні пензлики в підставці на
+
</span></span>&nbsp;ось її піктограма на робочому столі [[Конспект уроку: Типова архітектура персонального комп'ютера. Класифікація та основні характеристики ПК|комп'ютера]]. ''<span class="1"><span style="color:black">Бачиш різноманітні пензлики в підставці на</span></span>'' ''піктограмі?'' Під ними назва <span class="1"><span lang="EN-US" style="color:black;mso-ansi-language:EN-US;mso-fareast-language:EN-US">Paint</span><span style="color:black;mso-fareast-language:EN-US">. </span><span style="color:black">Підведи до цієї піктограми вказівник та клацни двічі ліву</span></span> кнопку миші. Почне працювати програма <span class="1"><span lang="EN-US" style="color:black;mso-ansi-language:EN-US;mso-fareast-language: EN-US">Paint</span></span><span class="1"><span style="color:black;mso-fareast-language: EN-US">.</span></span><!--[if gte mso 9]><xml>
-
</span></span>піктограмі?'' Під ними назва <span class="1"><span lang="EN-US" style="color:black;mso-ansi-language:EN-US;mso-fareast-language:EN-US">Paint</span></span><span class="1"><span style="color:black;mso-fareast-language:EN-US">. </span><span style="color:black">Підведи до цієї піктограми вказівник та клацни двічі ліву
+
-
кнопку миші. Почне працювати програма </span></span><span class="1"><span lang="EN-US" style="color:black;mso-ansi-language:EN-US;mso-fareast-language: EN-US">Paint</span></span><span class="1"><span style="color:black;mso-fareast-language: EN-US">.</span></span><!--[if gte mso 9]><xml>
+
  <o:OfficeDocumentSettings>
  <o:OfficeDocumentSettings>
   <o:AllowPNG/>
   <o:AllowPNG/>
  </o:OfficeDocumentSettings>
  </o:OfficeDocumentSettings>
-
</xml><![endif]--> <span class="125"><span style="color:black">Перед </span></span><span class="126"><span style="color:black">тобою вікно про­грами </span></span><span class="120pt"><span lang="EN-US" style="color:black">Paint</span></span><span class="120pt"><span lang="RU" style="color:black;mso-ansi-language:RU">. </span></span><span class="126"><span style="color:black">Ти бачиш велике біле поле. Воно схоже на
+
</xml><![endif]-->  
-
</span></span>&nbsp;аркуш паперу. На ньому й створюватимеш малюнок. Можеш олівцем, а можеш <span class="124"><span style="color:black">— </span></span><span class="126"><span style="color:black">пензлем. Зображення цих інструментів ти побачиш ліворуч від білого поля. Там розташовано набір кнопок, який називається </span></span><span class="12BookmanOldStyle"><span style="font-size:12.0pt;color:black">панеллю інструментів.</span></span><!--[if gte mso 9]><xml>
+
 
 +
<br>
 +
 
 +
<span class="125"><span style="color:black">Перед </span></span><span class="126"><span style="color:black">тобою вікно про­грами </span></span><span class="120pt"><span lang="EN-US" style="color:black">Paint</span></span><span class="120pt"><span lang="RU" style="color:black;mso-ansi-language:RU">. </span></span><span class="126"><span style="color:black">Ти бачиш велике біле поле. Воно схоже на
 +
</span></span>&nbsp;аркуш паперу. На ньому й створюватимеш малюнок. Можеш олівцем, а можеш <span class="124"><span style="color:black">— </span></span><span class="126"><span style="color:black">[[Ознайомлення з фарбами пензлями. Повні уроки|пензлем]]. Зображення цих інструментів ти побачиш ліворуч від білого поля. Там розташовано набір кнопок, який називається </span></span><span class="12BookmanOldStyle"><span style="font-size:12.0pt;color:black">панеллю інструментів.</span></span><!--[if gte mso 9]><xml>
  <o:OfficeDocumentSettings>
  <o:OfficeDocumentSettings>
   <o:AllowPNG/>
   <o:AllowPNG/>
  </o:OfficeDocumentSettings>
  </o:OfficeDocumentSettings>
-
</xml><![endif]-->
+
</xml><![endif]--> <!--[if gte mso 9]><xml>
-
<!--[if gte mso 9]><xml>
+
  <w:WordDocument>
  <w:WordDocument>
   <w:View>Normal</w:View>
   <w:View>Normal</w:View>
Строка 1277: Строка 1275:
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";}
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";}
</style>
</style>
-
<![endif]-->  
+
<![endif]--> <br> <span class="126">&lt;span /&gt;</span><span class="126"><span style="color:black">Підведи
-
<br> <span class="126"><span>Клацни ліву кнопку миші. Вікно програми
+
</span></span>&nbsp;вказівник до зображення олівця і клацни один&nbsp;раз ліву кнопку миші. Придивись уважно, і ти помітиш,&nbsp;що кнопка, на якій зображено олівець, змінила свій вигляд&nbsp;і стала світлішою за інші. Це означає, що інструмент“Олівець”<span class="126"><span style="color:black"> обраний, і
-
</span></span><span class="120pt"><span lang="EN-US">Paint</span></span><span class="120pt"><span lang="EN-US"> </span></span><span class="126"><span>закрилося, і ти повернувся до
+
-
</span></span>робочого столу.<span class="126"><span style="color:black">Підведи
+
-
</span></span>&nbsp;вказівник до зображення олівця і клацни один&nbsp;раз ліву кнопку миші. Придивись уважно, і ти помітиш,&nbsp;що кнопка, на якій зображено олівець, змінила свій вигляд&nbsp;і стала світлішою за інші. Це означає, що інструмент<span class="12BookmanOldStyle"><span style="font-size:12.0pt;color:black" /></span>&nbsp;“Олівець”<span class="126"><span style="color:black"> обраний, і
+
можна малювати.</span></span><span class="126"><span style="color:black">Тепер,
можна малювати.</span></span><span class="126"><span style="color:black">Тепер,
</span></span>&nbsp;пересуваючи мишу по килимку, перенеси олівець&nbsp;на аркуш. Зупинись там, де збираєшся почати малювати.&nbsp;Натисни і не відпускай ліву кнопку миші. Уявляй собі,&nbsp;що ти тримаєш олівець і малюєш, не відриваючи руки. <span class="126"><span style="color:black">Коли
</span></span>&nbsp;пересуваючи мишу по килимку, перенеси олівець&nbsp;на аркуш. Зупинись там, де збираєшся почати малювати.&nbsp;Натисни і не відпускай ліву кнопку миші. Уявляй собі,&nbsp;що ти тримаєш олівець і малюєш, не відриваючи руки. <span class="126"><span style="color:black">Коли
-
</span></span>&nbsp;закінчиш малювати, підведи вказівник миші&nbsp; у правий верхній кут екрана до кнопки з хрестиком.
+
</span></span>&nbsp;закінчиш малювати, підведи вказівник миші&nbsp; у правий верхній кут екрана до кнопки з хрестиком. <span class="126"><span>Клацни ліву кнопку [[НАЛАГОДЖЕННЯ МИШІ|миші]]. Вікно програми
 +
</span></span><span class="120pt"><span lang="EN-US">Paint</span></span><span class="120pt"><span lang="EN-US"> </span></span><span class="126"><span>закрилося, і ти повернувся до
 +
</span></span>робочого столу.  
 +
'''<span style="">Для розумників та розумниць</span>'''
 +
''Що переплутав художник?'''''&nbsp; '''
-
<!--[if gte mso 9]><xml>
+
'''<span style="">[[Image:S27.jpg|left|138x120px|Що переплутав художник?]]</span>'''
 +
 
 +
''&nbsp; ''<span class="126"><span>[[Image:S272.jpg|159x114px|Що переплутав художник?]]</span></span>[[Image:S271.jpg|right|240x120px|Що переплутав художник?]]
 +
 
 +
<br> <!--[if gte mso 9]><xml>
  <o:OfficeDocumentSettings>
  <o:OfficeDocumentSettings>
   <o:TargetScreenSize>800x600</o:TargetScreenSize>
   <o:TargetScreenSize>800x600</o:TargetScreenSize>
  </o:OfficeDocumentSettings>
  </o:OfficeDocumentSettings>
</xml><![endif]-->  
</xml><![endif]-->  
 +
 +
<br>
 +
 +
''Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. [[Інформатика 2 клас|Сходинки до інформатики. 2 клас]]<br>'' ''Вислано читачаму з сайту''
 +
 +
<br>
 +
 +
'''<u>Зміст уроку</u>'''
 +
[[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] конспект уроку і опорний каркас                     
 +
[[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%E2%80%99%D1%8E%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%BA%D0%B0_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%96%D0%B2._%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83 презентація уроку]
 +
[[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи та інтерактивні технології
 +
[[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] закриті вправи (тільки для використання вчителями)
 +
[[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] оцінювання
 +
 +
'''<u>Практика</u>'''
 +
[[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] задачі та вправи,самоперевірка
 +
[[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] практикуми, лабораторні, кейси
 +
[[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
 +
[[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] домашнє завдання
 +
 +
'''<u>Ілюстрації</u>'''
 +
[[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
 +
[[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] реферати
 +
[[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] фішки для допитливих
 +
[[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] шпаргалки
 +
[[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
 +
 +
'''<u>Доповнення</u>'''
 +
[[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
 +
[[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] підручники основні і допоміжні
 +
[[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] тематичні свята, девізи
 +
[[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] статті
 +
[[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] національні особливості
 +
[[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] словник термінів                         
 +
[[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] інше
 +
 +
'''<u>Тільки для вчителів</u>'''
 +
[[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://xvatit.com/Idealny_urok.html ідеальні уроки]
 +
[[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] календарний план на рік
 +
[[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] методичні рекомендації
 +
[[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] програми
 +
[[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://xvatit.com/forum/ обговорення]
 +
 +
Якщо у вас є виправлення або пропозиції до даного уроку, [http://xvatit.com/index.php?do=feedback напишіть нам].
 +
 +
Якщо ви хочете побачити інші корективи і побажання до уроків, дивіться тут - [http://xvatit.com/forum/ Освітній форум].
<!--[if gte mso 9]><xml>
<!--[if gte mso 9]><xml>
Строка 1591: Строка 1640:
   <w:LsdException Locked="false" Priority="39" QFormat="true" Name="TOC Heading"/>
   <w:LsdException Locked="false" Priority="39" QFormat="true" Name="TOC Heading"/>
  </w:LatentStyles>
  </w:LatentStyles>
-
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 10]>
+
</xml><![endif]--><!--{135037654927218}  
-
<style>
+
-
/* Style Definitions */
+
-
table.MsoNormalTable
+
-
{mso-style-name:"Обычная таблица";
+
-
mso-tstyle-rowband-size:0;
+
-
mso-tstyle-colband-size:0;
+
-
mso-style-noshow:yes;
+
-
mso-style-priority:99;
+
-
mso-style-parent:"";
+
-
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
+
-
mso-para-margin:0cm;
+
-
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
+
-
mso-pagination:widow-orphan;
+
-
font-size:10.0pt;
+
-
font-family:"Times New Roman","serif";}
+
-
</style>
+
-
<![endif]--> '''<span style="mso-ansi-language:UK">Для розумників та розумниць</span>'''
+
-
 
+
 +
<br>
<br>  
<br>  
Строка 1617: Строка 1649:
<span class="126"><span>
<span class="126"><span>
-
</span></span>
+
</span></span>  
  '''<u>Зміст уроку</u>'''
  '''<u>Зміст уроку</u>'''
  [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] конспект уроку і опорний каркас                       
  [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] конспект уроку і опорний каркас                       
-
  [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] презентація уроку  
+
  [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%E2%80%99%D1%8E%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%BA%D0%B0_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%96%D0%B2._%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83 презентація уроку]
  [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи та інтерактивні технології
  [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи та інтерактивні технології
  [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] закриті вправи (тільки для використання вчителями)
  [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] закриті вправи (тільки для використання вчителями)
Строка 1665: Строка 1697:
<br> Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - [http://xvatit.com/forum/ Образовательный форум].  
<br> Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - [http://xvatit.com/forum/ Образовательный форум].  
-
<br>
+
<br>-->

Текущая версия на 10:30, 7 марта 2013

Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 2 клас>> Інформатика: Комп’ютерна підтримка навчальних предметів

Урок малювання

Ц ей урок малювання - незвичайний. Знаєш  чому?Тому що він відбувається у комп'ютер­ному класі. Ти вмієш тримати олівець та малювати ним. Також умієш користуватися пензлем. Знаєш назви основних кольорів, їх усього
три: червоний, жовтий, голубий. Якщо змішувати ці кольори, отримаємо решту барв веселки, як це зображено на малюнку. Художники роблять ескізи своїх картин  олівцем на папері, а потім відтворюють їх на полотні У них є спеціальні фарби та різні пензлики. нглійське слово paint означає "писати фарбами". Саме таку назву має програма, з якою ти сьогодні познайомишся. А  ось її піктограма на робочому столі комп'ютера. Бачиш різноманітні пензлики в підставці на піктограмі? Під ними назва Paint. Підведи до цієї піктограми вказівник та клацни двічі ліву кнопку миші. Почне працювати програма Paint.


Перед тобою вікно про­грами Paint. Ти бачиш велике біле поле. Воно схоже на  аркуш паперу. На ньому й створюватимеш малюнок. Можеш олівцем, а можеш пензлем. Зображення цих інструментів ти побачиш ліворуч від білого поля. Там розташовано набір кнопок, який називається панеллю інструментів.
<span />Підведи  вказівник до зображення олівця і клацни один раз ліву кнопку миші. Придивись уважно, і ти помітиш, що кнопка, на якій зображено олівець, змінила свій вигляд і стала світлішою за інші. Це означає, що інструмент“Олівець” обраний, і можна малювати.Тепер,  пересуваючи мишу по килимку, перенеси олівець на аркуш. Зупинись там, де збираєшся почати малювати. Натисни і не відпускай ліву кнопку миші. Уявляй собі, що ти тримаєш олівець і малюєш, не відриваючи руки. Коли  закінчиш малювати, підведи вказівник миші  у правий верхній кут екрана до кнопки з хрестиком. Клацни ліву кнопку миші. Вікно програми Paint закрилося, і ти повернувся до робочого столу.

Для розумників та розумниць

Що переплутав художник? 

Що переплутав художник?
  Що переплутав художник?
Що переплутав художник?



Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики. 2 клас
Вислано читачаму з сайту


Зміст уроку
1236084776 kr.jpg конспект уроку і опорний каркас                      
1236084776 kr.jpg презентація уроку 
1236084776 kr.jpg акселеративні методи та інтерактивні технології
1236084776 kr.jpg закриті вправи (тільки для використання вчителями)
1236084776 kr.jpg оцінювання 

Практика
1236084776 kr.jpg задачі та вправи,самоперевірка 
1236084776 kr.jpg практикуми, лабораторні, кейси
1236084776 kr.jpg рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
1236084776 kr.jpg домашнє завдання 

Ілюстрації
1236084776 kr.jpg ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
1236084776 kr.jpg реферати
1236084776 kr.jpg фішки для допитливих
1236084776 kr.jpg шпаргалки
1236084776 kr.jpg гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати

Доповнення
1236084776 kr.jpg зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
1236084776 kr.jpg підручники основні і допоміжні 
1236084776 kr.jpg тематичні свята, девізи 
1236084776 kr.jpg статті 
1236084776 kr.jpg національні особливості
1236084776 kr.jpg словник термінів                          
1236084776 kr.jpg інше 

Тільки для вчителів
1236084776 kr.jpg ідеальні уроки 
1236084776 kr.jpg календарний план на рік 
1236084776 kr.jpg методичні рекомендації 
1236084776 kr.jpg програми
1236084776 kr.jpg обговорення

Якщо у вас є виправлення або пропозиції до даного уроку, напишіть нам.

Якщо ви хочете побачити інші корективи і побажання до уроків, дивіться тут - Освітній форум.