|
|
(2 промежуточные версии не показаны) | Строка 1: |
Строка 1: |
| '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 5 клас|Інформатика 5 клас]]>>Інформатика: Черепашка малює коло'''<metakeywords>Інформатика, клас, урок, на Тему, Черепашка малює коло</metakeywords> | | '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 5 клас|Інформатика 5 клас]]>>Інформатика: Черепашка малює коло'''<metakeywords>Інформатика, клас, урок, на Тему, Черепашка малює коло</metakeywords> |
| | | |
- | '''Черепашка малює коло''' | + | <br> '''Черепашка малює коло''' |
| | | |
- | <br>Щоб Черепашка намалювала коло, вона повинна пройти вперед 1 крок, після чого повернутися на кут 1 градус, і повторити ці команди 360 разів, тобто [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_16._%D0%90%D0%9B%D0%93%D0%9E%D0%A0%D0%98%D0%A2%D0%9C%D0%98_%D0%86_%D0%92%D0%98%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A6%D0%86 виконати команди]:<br>
| + | Щоб Черепашка намалювала коло, вона повинна пройти вперед 1 крок, після чого повернутися на кут 1 градус, і повторити ці команди 360 разів, тобто [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_16._%D0%90%D0%9B%D0%93%D0%9E%D0%A0%D0%98%D0%A2%D0%9C%D0%98_%D0%86_%D0%92%D0%98%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A6%D0%86 виконати команди]:<br> |
| | | |
| [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_19._%D0%A7%D0%95%D0%A0%D0%95%D0%9F%D0%90%D0%A8%D0%9A%D0%90_%D0%92%D0%98%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%A3%D0%84_%D0%90%D0%9B%D0%93%D0%9E%D0%A0%D0%98%D0%A2%D0%9C%D0%98 Повтори] 360 разів<br>[<br>Вперед на 1<br>Вправо на 1<br>]<br>[[Image:Bnm23.jpg|left|290x140px|Завдання для виконання]] | | [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_19._%D0%A7%D0%95%D0%A0%D0%95%D0%9F%D0%90%D0%A8%D0%9A%D0%90_%D0%92%D0%98%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%A3%D0%84_%D0%90%D0%9B%D0%93%D0%9E%D0%A0%D0%98%D0%A2%D0%9C%D0%98 Повтори] 360 разів<br>[<br>Вперед на 1<br>Вправо на 1<br>]<br>[[Image:Bnm23.jpg|left|290x140px|Завдання для виконання]] |
| + | |
| + | |
| + | |
| + | |
| + | |
| + | |
| + | |
| + | |
| + | |
| + | |
| | | |
| Спробуйте визначити, що намалює Черепашка, виконавши такі команди: | | Спробуйте визначити, що намалює Черепашка, виконавши такі команди: |
| | | |
- | <br>Повтори 180 разів Повтори 120 разів<br> [ [<br>Вперед на 1 Вперед на 1<br>Вправо на 2 Вправо на З<br>] ]<br><br> | + | <br>Повтори 180 разів Повтори 120 разів<br> [ [<br>Вперед на 1 Вперед на 1<br>Вправо на 2 Вправо на З<br>] ]<br><br> |
| | | |
- | <u>''Практична робота''</u><br>Введіть до комп'ютера такі алгоритми для Черепашки: | + | <br> '''Практична робота'''<br>Введіть до комп'ютера такі алгоритми для Черепашки: |
| | | |
- | <br>Повтори 36 разів<br>[<br>Вперед на 50<br>Вправо на 90<br>Вперед на 50<br>Вправо на 90<br>Вперед на 50<br>Вправо на 90<br>Вперед на 50<br>Вправо на 90<br>Вправо на 10<br>]<br><br>Повтори 24 рази<br>[<br>Вперед на 50<br>Вправо на 90<br>Вперед на 50<br>Вправо на 90<br>Вперед на 50<br>Вправо на 90<br>Вперед на 50<br>Вправо на 90<br>Вправо на 15<br>]<br><br>Змініть ці алгоритми так, щоб Черепашка намалювала інші візерунки.<br>
| + | Повтори 36 разів<br>[<br>Вперед на 50<br>Вправо на 90<br>Вперед на 50<br>Вправо на 90<br>Вперед на 50<br>Вправо на 90<br>Вперед на 50<br>Вправо на 90<br>Вправо на 10<br>]<br><br>Повтори 24 рази<br>[<br>Вперед на 50<br>Вправо на 90<br>Вперед на 50<br>Вправо на 90<br>Вперед на 50<br>Вправо на 90<br>Вперед на 50<br>Вправо на 90<br>Вправо на 15<br>]<br><br>Змініть ці алгоритми так, щоб Черепашка намалювала інші візерунки.<br> |
| | | |
- | <u>''Питання та завдання''</u>
| + | '''Питання та завдання''' |
| | | |
| 1. Складіть алгоритми, щоб Черепашка створила такі малюнки<br>[[Image:Bnm24.jpg|left|322x290px|Завдання для виконання]] | | 1. Складіть алгоритми, щоб Черепашка створила такі малюнки<br>[[Image:Bnm24.jpg|left|322x290px|Завдання для виконання]] |
| | | |
| <br>2. Придумайте свій орнамент. Складіть алгоритм для Черепашки, щоб вона намалювала цей орнамент.<br> | | <br>2. Придумайте свій орнамент. Складіть алгоритм для Черепашки, щоб вона намалювала цей орнамент.<br> |
| + | |
| + | <br> |
| + | |
| + | <br> |
| + | |
| + | <br> |
| + | |
| + | <br> |
| | | |
| <br> | | <br> |
Строка 33: |
Строка 51: |
| '''<u>Зміст уроку</u>''' | | '''<u>Зміст уроку</u>''' |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] конспект уроку і опорний каркас | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] конспект уроку і опорний каркас |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] презентація уроку | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D1%8E%D1%94_%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BE._%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83 презентація уроку] |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи та інтерактивні технології | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи та інтерактивні технології |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] закриті вправи (тільки для використання вчителями) | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] закриті вправи (тільки для використання вчителями) |
Текущая версия на 09:24, 14 марта 2013
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 5 клас>>Інформатика: Черепашка малює коло
Черепашка малює коло
Щоб Черепашка намалювала коло, вона повинна пройти вперед 1 крок, після чого повернутися на кут 1 градус, і повторити ці команди 360 разів, тобто виконати команди:
Повтори 360 разів [ Вперед на 1 Вправо на 1 ]
Спробуйте визначити, що намалює Черепашка, виконавши такі команди:
Повтори 180 разів Повтори 120 разів [ [ Вперед на 1 Вперед на 1 Вправо на 2 Вправо на З ] ]
Практична робота Введіть до комп'ютера такі алгоритми для Черепашки:
Повтори 36 разів [ Вперед на 50 Вправо на 90 Вперед на 50 Вправо на 90 Вперед на 50 Вправо на 90 Вперед на 50 Вправо на 90 Вправо на 10 ]
Повтори 24 рази [ Вперед на 50 Вправо на 90 Вперед на 50 Вправо на 90 Вперед на 50 Вправо на 90 Вперед на 50 Вправо на 90 Вправо на 15 ]
Змініть ці алгоритми так, щоб Черепашка намалювала інші візерунки.
Питання та завдання
1. Складіть алгоритми, щоб Черепашка створила такі малюнки
2. Придумайте свій орнамент. Складіть алгоритм для Черепашки, щоб вона намалювала цей орнамент.
Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Ривкінд Й.Я. Інформатика 5 клас
Вислано читачаму з сайту
Підручники скачати безкоштовно, онлайн уроки, реферати з інформатики, домашнє завдання запитання та відповіді
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|