|
|
Строка 35: |
Строка 35: |
| | | |
| '''<u>Ілюстрації</u>''' | | '''<u>Ілюстрації</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BB%D1%8E%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97_%D0%B4%D0%BE_%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%83_%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_3_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа] |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] реферати | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] реферати |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] фішки для допитливих | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] фішки для допитливих |
Версия 08:44, 6 июля 2010
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 3 клас>>Інформатика: Складання алгоритмів для виконавців.
КРОКИ АЛГОРИТМУ
Кожен крок алгоритму - це команда виконавцю. Кіт Леопольд вирішив провчити мишей, які постійно йому докучал Він склав алгоритм хитрого полювання. Ось що вийшло.
АЛГОРИТМ "ПОЛЮВАННЯ" 1. Пройти біля нірки зі шматочком сиру 2. Лягти зі шматочком сиру неподалік від нірки 3. Зробити вигляд, що сплю 4. Чекати, поки прийдуть миші 5. Схопити найхоробрішу з них
Хто буде виконувати цей алгоритм? Звичайно ж, виконавцем буде са кіт. Отже, кожний крок алгоритму - це команда Леопольду викона дію. А чи завжди алгоритм виконує той, хто його склав? Ні. Для цього є різ виконавці. Пам'ятаєш, хто ними може бути? Виконавцями можуть б люди, тварини, роботи, комп'ютери. Ти вже працював з виконавцем Садівник. Пригадай його команди. Минулого разу Садівник одразу виконував команду, яку ти давав йому. І для того, щоб Садівник посадив 3 саджанці, ти тричі давав йому одну й ту ж саму послідовність команд. Тепер можна поступити значно простіше. Складемо алгоритм для посадки одного саджанця і виконаємо його стільки разів, скільки саджанців Садівнику потрібно посадити.
ДЛЯ РОЗУМНИКІВ І РОЗУМНИЦЬ
Склади алгоритм "Помста мишей коту".
Біля криниці 2 порожні банки. Одна вміщує 5 літрів води, а друга - 3 літри. Переливаючи воду, потрібно зробити так, щоб в одній з банок стало 1 літр води. Склади алгоритм.
УРОК-ГРА
Грати завжди цікаво. Пограємо парами у таку гру. Один буде давати команди, а другий -їх виконувати. Але спочатку придумайте назву виконавцю і команди, які він зможе виконувати. Ганнуся і Олесь придумали виконавця Човняр, який повинен перевезти на лівий берег річки фруктові води. Вони склали такий алгоритм: 1. Підготувати човен 2. Вставити весла 3. Покласти у човен фруктові води 4. Відчалити від правого берега 5. Веслувати до лівого берега 6. Пристати до лівого берега 7. Віднести фруктові води Цікаво, а що вийшло у тебе? Якщо є помилки або щось не так, чи просто не вистачило часу, не засмучуйся. Це лише гра і наступного разу ти справишся.
На попередніх уроках Навантажувач одразу виконував надану йому команду. Тепер треба скласти алгоритм для цього виконавця, щоб він правильно навантажив 3 вантажі. Пригадай, що вага вантажу на кормі корабля повинна дорівнювати вазі вантажу на носі. Після того, як алгоритм буде складений, дай команду "Виконати алгоритм", натиснувши відповідну кнопку. Якщо алгоритм був складений правильно, корабель успішно відправиться в плавання. Спробуй зробити те саме з 4 вантажами.
Для розумників і розумниць
Перевізник повинен перевезти через ріку вовка, козу і капусту. В човні, крім перевізника, може бути або вовк, або коза, або капуста. Склади алгоритм дій перевізника.
Увага! Не можна залишати козу разом з вовком, бо вовк з'їсть козу. Також не можна залишати капусту і козу, бо коза з'їсть капусту. 3аміни квадратики (кружечки) цифрами
О О О О - 1 = О О О
Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики 3 клас
Вислано читачаму з сайту
Підручники скачати безкоштовно, онлайн уроки з інформатики, конспекти уроків, рефератів інформатики, питання та відповідді.
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|