|
|
Строка 1: |
Строка 1: |
| + | '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 6 клас|Інформатика 6 клас]]>>Інформатика: Графічний редактор CorelDraw'''<metakeywords>Інформатика, клас, урок, на Тему, Графічний редактор CorelDraw</metakeywords> |
| + | |
| ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР CorelDraw | | ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР CorelDraw |
| | | |
- | <br>1. Для чого призначені графічні редактори? З яким графічним редактором ви працювали?<br>2. З якими іншими редакторами, крім графічних, ви працювали? Д.ія чого вони призначені?<br>3. Назвіть об'єкти вікон та іх призначення?<br><br><u>''Об'єкти вікна CorelDraw''</u><br> | + | <br>1. Для чого призначені графічні редактори? З яким графічним редактором ви працювали?<br>2. З якими іншими редакторами, крім графічних, ви працювали? Д.ія чого вони призначені?<br>3. Назвіть об'єкти вікон та іх призначення?<br><br><u>''Об'єкти вікна CorelDraw''</u><br> |
| | | |
- | Комп'ютерна графіка — один з найпопулярніших напрямків використання інформаційних технологій. Комп'ютерні малюнки створюють не тільки професійні художники та дизайнери, а й звичайні користувачі. За допомогою графічних редакторів ви маєте можливість втілити будь-яку свою фантазію у вигляді графічних об'єктів.<br><br>Ви розпочинаєте вивчення графічного редактора CorelDraw, можливості якого значно більші ніж у графічного редактора Рaint.<br> | + | Комп'ютерна графіка — один з найпопулярніших напрямків використання інформаційних технологій. Комп'ютерні малюнки створюють не тільки професійні художники та дизайнери, а й звичайні користувачі. За допомогою графічних редакторів ви маєте можливість втілити будь-яку свою фантазію у вигляді графічних об'єктів.<br><br>Ви розпочинаєте вивчення графічного редактора CorelDraw, можливості якого значно більші ніж у графічного редактора Рaint.<br> |
| | | |
| При завантаженні CorelDraw відкривається вікно Добро пожаловать, яке дозволяє відкрити вікно з:<br>- чистим аркушем (Новий);<br>- малюнком, що був збережений у файлі (Открыть);<br>- одним з останніх малюнків, з яким працювали в редакторі (Последний);<br>- одним із стандартних шаблонів малюнка (Новый по шаблону).<br><br>Основну частину вікна CorelDraw займає робоче поле. У центрі робочого поля — прямокутник з тінню. Це — робоча сторінка, на якій ви будете створювати зображення. | | При завантаженні CorelDraw відкривається вікно Добро пожаловать, яке дозволяє відкрити вікно з:<br>- чистим аркушем (Новий);<br>- малюнком, що був збережений у файлі (Открыть);<br>- одним з останніх малюнків, з яким працювали в редакторі (Последний);<br>- одним із стандартних шаблонів малюнка (Новый по шаблону).<br><br>Основну частину вікна CorelDraw займає робоче поле. У центрі робочого поля — прямокутник з тінню. Це — робоча сторінка, на якій ви будете створювати зображення. |
| | | |
- | <br> | + | <br> |
| | | |
| Ви можете створювати або тимчасово зберігати допоміжні зображення і за межами робочої сторінки, однак вони не будуть друкуватися. За замовчуванням сторінка має розміри 210 мм на 297 мм (формат аркуша А4). | | Ви можете створювати або тимчасово зберігати допоміжні зображення і за межами робочої сторінки, однак вони не будуть друкуватися. За замовчуванням сторінка має розміри 210 мм на 297 мм (формат аркуша А4). |
Строка 13: |
Строка 15: |
| <br>Над робочим полем, за замовчуванням, розташовані:<br>- рядок меню, кожне з яких містить команди та пункти підменю;<br>- стандартна панель інструментів, за допомогою яких можна виконувати команди відкриття і збереження файлів, друку, копіювання, відміни останньої дії тощо;<br>- панель властивостей, кнопки і поля якої дозволяють змінювати розміри об'єктів, їхнє розташування, кут повороту, встановлені спецефекти.<br><br>У правій частині вікна вертикально розміщена палітра кольорів, а у лівій — панель інструментів для малювання.<br><br>Справа та знизу розміщені вертикальна і горизонтал ьна смуги прокрутки, які служать для перегляду зображення, що знаходиться поза межами видимої частини робочої сторінки.<br><br>Зліва від горизонтальної смуги прокрутки розташовані ярлики сторінок, а також кнопки переходу з однієї сторінки на іншу та вставки додаткових сторінок.<br><br>У нижній частині вікна знаходиться рядок стану, що містить допоміжну інформацію для користувача. | | <br>Над робочим полем, за замовчуванням, розташовані:<br>- рядок меню, кожне з яких містить команди та пункти підменю;<br>- стандартна панель інструментів, за допомогою яких можна виконувати команди відкриття і збереження файлів, друку, копіювання, відміни останньої дії тощо;<br>- панель властивостей, кнопки і поля якої дозволяють змінювати розміри об'єктів, їхнє розташування, кут повороту, встановлені спецефекти.<br><br>У правій частині вікна вертикально розміщена палітра кольорів, а у лівій — панель інструментів для малювання.<br><br>Справа та знизу розміщені вертикальна і горизонтал ьна смуги прокрутки, які служать для перегляду зображення, що знаходиться поза межами видимої частини робочої сторінки.<br><br>Зліва від горизонтальної смуги прокрутки розташовані ярлики сторінок, а також кнопки переходу з однієї сторінки на іншу та вставки додаткових сторінок.<br><br>У нижній частині вікна знаходиться рядок стану, що містить допоміжну інформацію для користувача. |
| | | |
- | <br>При необхідності розміри робочої сторінки можна змінити. Для цього в меню Макет потрібно вибрати команду Параметри страницы і в діалоговому вікні Параметры на вкладці Размер змінити ширину і висоту аркуша. Там же можна встановити режим горизонтального або вертикального (Альбомная, Книжная) розташування робочої сторінки.<br><br><u>''Команди меню Файл''</u><br>Створені малюнки можна зберегти на зовнішньому носії. Для цього використовуються команди Сохранить і Сохранить как меню Файл. За замовчуванням, графічний редактор СorelDraw. зберігає малюнки у файлах з розширенням імені сdr. Потім їх можна використовувати при створенні інших зображень.<br><br>Крім того, меню Файл містить команди:<br> | + | <br>При необхідності розміри робочої сторінки можна змінити. Для цього в меню Макет потрібно вибрати команду Параметри страницы і в діалоговому вікні Параметры на вкладці Размер змінити ширину і висоту аркуша. Там же можна встановити режим горизонтального або вертикального (Альбомная, Книжная) розташування робочої сторінки.<br><br><u>''Команди меню Файл''</u><br>Створені малюнки можна зберегти на зовнішньому носії. Для цього використовуються команди Сохранить і Сохранить как меню Файл. За замовчуванням, графічний редактор СorelDraw. зберігає малюнки у файлах з розширенням імені сdr. Потім їх можна використовувати при створенні інших зображень.<br><br>Крім того, меню Файл містить команди:<br> |
| | | |
- | відкриття нового вікна редактора з чистим аркушем;<br> | + | відкриття нового вікна редактора з чистим аркушем;<br> |
| | | |
- | відкриття нового вікна редактора для створення малюнків на основі шаблонів;<br> | + | відкриття нового вікна редактора для створення малюнків на основі шаблонів;<br> |
| | | |
- | відкриття нового вікна редактора із завантаженням до нього існуючого малюнка з файла;<br> | + | відкриття нового вікна редактора із завантаженням до нього існуючого малюнка з файла;<br> |
| | | |
- | закриття поточного вікна;<br>закриття всіх вікон редактора;<br> імпорту малюнка з існуючого файла як фрагмента поточного малюнка; <br> друку малюнка та інші.<br><br><u>''Практична робота''</u><br>1. Завантажте графічний редактор СоrelDraw.<br>2. Встановіть нові розміри робочої сторінки: А5, АЗ, Letter, 120 мм на 180 мм.<br>3. Встановіть альбомне розташування робочої сторінки.<br>4. Додайте те 2 сторінки.<br>5. Відкрийте у вікні редактора малюнок з файла, ім'я і розташування якого вкаже вчитель.<br>6. Відкрийте вікно редактора для створення малюнка на основі шаблонів. Продивіться список стандартних шаблонів. Виберіть один із них. Збережіть малюнок у вашій власній папці з іменем Малюнок1.<br>7. Закрийте всі вікна графічного редактора.<br><br><u>''Запитання та завдання''</u><br>1. Наведіть приклади використання комп'ютерної графіки.<br>2. Назвіть об'єкти вікна графічного редактора СоrelDraw і поясніть їхнє призначення.<br>3. Назвіть розглянуті команди меню Файл графічного редактора СоrelDraw та поясніть їхнє призначення.<br> | + | закриття поточного вікна;<br>закриття всіх вікон редактора;<br> імпорту малюнка з існуючого файла як фрагмента поточного малюнка; <br> друку малюнка та інші.<br><br><u>''Практична робота''</u><br>1. Завантажте графічний редактор СоrelDraw.<br>2. Встановіть нові розміри робочої сторінки: А5, АЗ, Letter, 120 мм на 180 мм.<br>3. Встановіть альбомне розташування робочої сторінки.<br>4. Додайте те 2 сторінки.<br>5. Відкрийте у вікні редактора малюнок з файла, ім'я і розташування якого вкаже вчитель.<br>6. Відкрийте вікно редактора для створення малюнка на основі шаблонів. Продивіться список стандартних шаблонів. Виберіть один із них. Збережіть малюнок у вашій власній папці з іменем Малюнок1.<br>7. Закрийте всі вікна графічного редактора.<br><br><u>''Запитання та завдання''</u><br>1. Наведіть приклади використання комп'ютерної графіки.<br>2. Назвіть об'єкти вікна графічного редактора СоrelDraw і поясніть їхнє призначення.<br>3. Назвіть розглянуті команди меню Файл графічного редактора СоrelDraw та поясніть їхнє призначення.<br> |
| | | |
- | <br> | + | <br> |
| | | |
| ''Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Ривкінд Й.Я. Інформатика 5 клас<br>'' | | ''Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Ривкінд Й.Я. Інформатика 5 клас<br>'' |
Строка 31: |
Строка 33: |
| <br> | | <br> |
| | | |
- | | + | <sub>Конспекти, [[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|підручники онлайн]], вся шкільна программа онлайн</sub> |
| | | |
| [[Image:1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи на уроці [[Image:1236084776 kr.jpg]] національні особливості | | [[Image:1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи на уроці [[Image:1236084776 kr.jpg]] національні особливості |
Строка 55: |
Строка 57: |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] навчальні програми [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] що ще не відомо, не відкрито вченими | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] навчальні програми [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] що ще не відомо, не відкрито вченими |
| | | |
- | <br> | + | <br>Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, [http://xvatit.com/index.php?do=feedback напишите нам]. |
| + | |
| + | Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - [http://xvatit.com/forum/ Образовательный форум]. |
Версия 08:59, 29 сентября 2009
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 6 клас>>Інформатика: Графічний редактор CorelDraw
ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР CorelDraw
1. Для чого призначені графічні редактори? З яким графічним редактором ви працювали? 2. З якими іншими редакторами, крім графічних, ви працювали? Д.ія чого вони призначені? 3. Назвіть об'єкти вікон та іх призначення?
Об'єкти вікна CorelDraw
Комп'ютерна графіка — один з найпопулярніших напрямків використання інформаційних технологій. Комп'ютерні малюнки створюють не тільки професійні художники та дизайнери, а й звичайні користувачі. За допомогою графічних редакторів ви маєте можливість втілити будь-яку свою фантазію у вигляді графічних об'єктів.
Ви розпочинаєте вивчення графічного редактора CorelDraw, можливості якого значно більші ніж у графічного редактора Рaint.
При завантаженні CorelDraw відкривається вікно Добро пожаловать, яке дозволяє відкрити вікно з: - чистим аркушем (Новий); - малюнком, що був збережений у файлі (Открыть); - одним з останніх малюнків, з яким працювали в редакторі (Последний); - одним із стандартних шаблонів малюнка (Новый по шаблону).
Основну частину вікна CorelDraw займає робоче поле. У центрі робочого поля — прямокутник з тінню. Це — робоча сторінка, на якій ви будете створювати зображення.
Ви можете створювати або тимчасово зберігати допоміжні зображення і за межами робочої сторінки, однак вони не будуть друкуватися. За замовчуванням сторінка має розміри 210 мм на 297 мм (формат аркуша А4).
Над робочим полем, за замовчуванням, розташовані: - рядок меню, кожне з яких містить команди та пункти підменю; - стандартна панель інструментів, за допомогою яких можна виконувати команди відкриття і збереження файлів, друку, копіювання, відміни останньої дії тощо; - панель властивостей, кнопки і поля якої дозволяють змінювати розміри об'єктів, їхнє розташування, кут повороту, встановлені спецефекти.
У правій частині вікна вертикально розміщена палітра кольорів, а у лівій — панель інструментів для малювання.
Справа та знизу розміщені вертикальна і горизонтал ьна смуги прокрутки, які служать для перегляду зображення, що знаходиться поза межами видимої частини робочої сторінки.
Зліва від горизонтальної смуги прокрутки розташовані ярлики сторінок, а також кнопки переходу з однієї сторінки на іншу та вставки додаткових сторінок.
У нижній частині вікна знаходиться рядок стану, що містить допоміжну інформацію для користувача.
При необхідності розміри робочої сторінки можна змінити. Для цього в меню Макет потрібно вибрати команду Параметри страницы і в діалоговому вікні Параметры на вкладці Размер змінити ширину і висоту аркуша. Там же можна встановити режим горизонтального або вертикального (Альбомная, Книжная) розташування робочої сторінки.
Команди меню Файл Створені малюнки можна зберегти на зовнішньому носії. Для цього використовуються команди Сохранить і Сохранить как меню Файл. За замовчуванням, графічний редактор СorelDraw. зберігає малюнки у файлах з розширенням імені сdr. Потім їх можна використовувати при створенні інших зображень.
Крім того, меню Файл містить команди:
відкриття нового вікна редактора з чистим аркушем;
відкриття нового вікна редактора для створення малюнків на основі шаблонів;
відкриття нового вікна редактора із завантаженням до нього існуючого малюнка з файла;
закриття поточного вікна; закриття всіх вікон редактора; імпорту малюнка з існуючого файла як фрагмента поточного малюнка; друку малюнка та інші.
Практична робота 1. Завантажте графічний редактор СоrelDraw. 2. Встановіть нові розміри робочої сторінки: А5, АЗ, Letter, 120 мм на 180 мм. 3. Встановіть альбомне розташування робочої сторінки. 4. Додайте те 2 сторінки. 5. Відкрийте у вікні редактора малюнок з файла, ім'я і розташування якого вкаже вчитель. 6. Відкрийте вікно редактора для створення малюнка на основі шаблонів. Продивіться список стандартних шаблонів. Виберіть один із них. Збережіть малюнок у вашій власній папці з іменем Малюнок1. 7. Закрийте всі вікна графічного редактора.
Запитання та завдання 1. Наведіть приклади використання комп'ютерної графіки. 2. Назвіть об'єкти вікна графічного редактора СоrelDraw і поясніть їхнє призначення. 3. Назвіть розглянуті команди меню Файл графічного редактора СоrelDraw та поясніть їхнє призначення.
Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Ривкінд Й.Я. Інформатика 5 клас
Вислано читачаму з інтернет-сайту
Конспекти, підручники онлайн, вся шкільна программа онлайн
акселеративні методи на уроці національні особливості
виділити головне в уроці - опорний каркас нічого собі уроки
відеокліпи нова система освіти
вправи на пошук інформації підручники основні допоміжні
гумор, притчі, приколи, приказки, цитати презентація уроку
додаткові доповнення реферати
домашнє завдання речовки та вікторизми
задачі та вправи (рішення та відповіді) риторичні питання від учнів
закриті вправи (тільки для використання вчителями) рівень складності звичайний І
знайди інформацію сам рівень складності високий ІІ
ідеальні уроки рівень складності олімпійський III
ілюстрації, графіки, таблиці самоперевірка
інтерактивні технології система оцінювання
календарний план на рік скласти пазл з різних частин інформації
кейси та практикуми словник термінів
комікси статті
коментарі та обговорення тематичні свята
конспект уроку тести
методичні рекомендації шпаргалка
навчальні програми що ще не відомо, не відкрито вченими
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|