|
|
Строка 1: |
Строка 1: |
| '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 4 клас|Інформатика 4 клас]]>> Інформатика: Робота з виконавцями''' | | '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 4 клас|Інформатика 4 клас]]>> Інформатика: Робота з виконавцями''' |
| | | |
- | <dynamicarticlelist>Інформатика, клас,урок, тема, Робота з виконавцями</dynamicarticlelist>АЛГОРИТМИ<br><br>Вас вітає Київ!<br><br>Сьогодні на уроці ми складали алгоритм 'Екскурсія по Києву". Увага! Підказка!<br>Алгоритм - це послідовність команд. Команда - це речення, яке спонукає до дії<br>Наш алгоритм мав такий вигляд:<br>1. Займи своє місце в автобусі<br>2. Прослухай правила поведінки під час екскурсії<br>3. Сприймай та запам'ятовуй інформацію<br>4. Занотовуй у блокноті найцікавіше<br>5. Подякуй екскурсоводу за екскурсію<br>6. Підготуй розповідь про місця, які найбільше сподобалися<br><br>Тепер пропонуємо вам скласти алгоритм: <br>❖ Відправлення листа електронною поштою.<br>При звертанні до своєї поштової скриньки, на екрані отримуєш повідомлення, скільки є в ній листів і скільки з них ще не прочитані.<br>Якщо такого повідомлення немає, відкрий розділ Проверить почту.<br>Для того, щоб прочитати листи, відкрий розділ Входящие, де ти побачиш короткі відомості про листи, що надійшли до тебе: від кого, коли, тема листа та деякі інші.<br>Підведи вказівник миші до потрібного листа і клацни лівого кнопкою. З'явиться текст листа.<br>Прочитавши лист, можна його знищити (команда Удалить), переслати іншому адресату (команда Переслать), відповісти автору листа (команда Ответить).<br><br>для розумників і розумниць<br>> Ганнуся, Іринка та Сашко мешкають в одному будинку. Всі вони займаються музикою: грою на фортепіано, грою на скрипці, співом.<br>■ Ганнуся і співак вчаться в одному класі.<br>■ Іринка мешкає на тому ж поверсі, що і співак.<br>■ Піаніст і Сашко вчаться в різних класах. Чим займається кожен з них?<br>> Знайди зайве слово.<br>1. Підводний, водолаз, вода, підвода, водяний.<br>2. Гірський, міжгір'я, гора, гіркий, гірка.<br>3. Нічний, нічого, нічка, вночі, ночувати.<br><br>АЛГОРИТМІЧНІ ЕТЮДИ<br>Новини з Харкова<br>Ми пропонуємо знайти помилки в наших алгоритмах. Можливо, не вистачає якоїсь команди або порушена послідовність команд.<br>1. Алгоритм "Будова слова"<br>/. Прочитай слово<br>2. Знайди закінчення<br>3. Познач закінчення<br>4. Добери споріднені слова<br>5. Познач корінь і основу<br>6 Познач префікс<br>7. Виділи суфікс<br><br>II. Алгоритм "Посади квітку" <br>1. Зроби ямку <br>2. Постав у цю ямку квітку<br>3. Засип ямку землею<br><br><br><br><br>III. Алгоритм "Приготування бутерброду"<br>1. Відріж скибку хліба<br>2. Поклади скибку в тостер<br>3. Через хвилину витятий гарячу скибку з тостера<br>4. Відключи тостер<br>5. Поклади на гарячу скибку шматочок сиру<br>6. На сир поклади кружальце лимону<br>Звірте свої спостереження з відповідями.<br>І. Замість команди "Познач закінчення" повинна бути командаТ-основу". Команду "Познач корінь і основу" слід замінити на "Познач корінь".<br>ІІ. Другою командою повинна бути команда "Налий в ямку кружку води", останньою - "Полий водою з лійки землю навколо квітки".<br>III Пропущена команда "Ввімкни тостер".<br>Знайомся!<br>Новий виконавець Кенгуру.<br>Він може виконувати такі команди:<br>Стрибни - перемішується на 1 крок у тому напрямі, куди дивиться, не залишаючи сліду.<br>Зроби крок - переміщується на 1 крок у тому напрямку куди дивиться, і залишає слід, тобто хвостиком креслить підрізок довжиною 1 крок<br>Повернись праворуч - повертається вправо. Повернись ліворуч - повертається вліво.<br>Завдання. Дай виконавцю Кенгуру послідовно команди, щоб він намалював на полі 3 квадратики різного розміру.<br>Для розумників і розумниць<br>> Встав слово, яке є закінченням першого і початком другого.<br>КІЛО... ...АТИКА<br>ЗВИ... ...КА<br>> Придумай аналогічні завдання сам.<br><br>БЛОК-СХЕМА<br>Лист зі Львова<br>Ь£и вміємо записувати алгоритми у вигляді спонукальних речень, послідовно, одне за одним. Сьогодні на уроці ми вивчали, що алгоритми можна представити у вигляді схеми, тобто зобразити графічно.<br>Зі схемами ми знайомилися на уроках української мови та математики. Саме слово "схема" в перекладі з грецької означає образ, вид, форма, зображення.<br>Уже відомий алгоритм <br>"Будова слова" <br>можна зобразити так: <br><br>Прочитай слово<br><br>Знайди закінчення<br>♦<br>Познач закінчення і основу<br>♦<br>Добери споріднені слова<br><br>Познач корінь<br>♦<br>Познач префікс <br>Виділи суфікс<br><br>Зобразимо алгоритм<br>"Користування орфографічним словником":<br>Визнач першу літеру потрібного слова<br><br>Відкрий словник<br>♦<br>Знайди сторінку зі словами, що починаються на визначену літеру<br>Відшукай потрібне слово<br>♦<br>Запам'ятай його написання<br>Закрий словник<br><br>Ви, певно, помітили, що кожна команда знаходиться у прямокутнику, які розташовуються один за одним. Таке графічне зображення алгоритму називають блок-схемою алгоритму.<br>Завдання.<br><br> | + | <dynamicarticlelist>Інформатика, клас,урок, тема, Робота з виконавцями</dynamicarticlelist> |
| | | |
- | <br> | + | Склади алгоритм для виконавця Кенгуру, щоб він накреслив три прямокутники зі сторонами 4 кроки і 2 кроки, б кроків і З кроки, 2 кроки і 5 кроків.<br><br>ДЛЯ РОЗУМНИКІВ І РОЗУМНИЦЬ<br>Знайди довжину прямокутника, якщо відомо, що його периметр дорівнює 20 см, а ширина - 2 см.<br><br> |
| | | |
- | <br> <sub>Планування з інформатики, підручники та книги онлайн, курси та завдання з інформатики для 4 класу</sub> | + | #Поділи циферблат годинника прямою лінією так, щоб суми чисел в отриманих частинах були рівними |
| + | #У квадраті проведені два відрізки, які з'єднують протилежні вершини. Скільки отримали трикутників? |
| + | |
| + | |
| + | ''Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики. 4 клас<br>''''Вислано читачаму з сайту'' |
| + | |
| + | <br> <sub>Планування [[Інформатика|з інформатики]], [[Гіпермаркет_Знань_-_перший_в_світі!|підручники та книги]] онлайн, курси та завдання [[Інформатика 4 клас|з інформатики для 4 класу]]</sub> |
| | | |
| <br> | | <br> |
Версия 13:59, 23 октября 2009
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 4 клас>> Інформатика: Робота з виконавцями
Склади алгоритм для виконавця Кенгуру, щоб він накреслив три прямокутники зі сторонами 4 кроки і 2 кроки, б кроків і З кроки, 2 кроки і 5 кроків.
ДЛЯ РОЗУМНИКІВ І РОЗУМНИЦЬ Знайди довжину прямокутника, якщо відомо, що його периметр дорівнює 20 см, а ширина - 2 см.
- Поділи циферблат годинника прямою лінією так, щоб суми чисел в отриманих частинах були рівними
- У квадраті проведені два відрізки, які з'єднують протилежні вершини. Скільки отримали трикутників?
Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики. 4 клас 'Вислано читачаму з сайту
Планування з інформатики, підручники та книги онлайн, курси та завдання з інформатики для 4 класу
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|