|
|
Строка 1: |
Строка 1: |
| ''' <metakeywords>Зарубіжна література, класи, 7-й клас, конспекти, уроків, конспекти уроків, клас,уроки зарубіжна література</metakeywords> Тематичне планування уроків Зарубіжна література [[Зарубіжна література|7 клас]]''' | | ''' <metakeywords>Зарубіжна література, класи, 7-й клас, конспекти, уроків, конспекти уроків, клас,уроки зарубіжна література</metakeywords> Тематичне планування уроків Зарубіжна література [[Зарубіжна література|7 клас]]''' |
| | | |
- | <br>1. Книга – джерело знань.<br>2. Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини.<br>3. Давньоруська билина про Іллю Муромця «Ілля Муромець і Соловей-розбійник» Легендарна історія Київської Русі як сюжетна основа билин.<br>4. Втілення в билинах уявлення про патріотизм, героїзм, ідеальних народних героїв.<br> Урок виразного читання. Виразне читання билина про Іллю Муромця<br>5. Фольклорні балади про Робіна Гуда (за вибором учителя). Легенди про шляхет-ного розбійника Робіна Гуда – втілення мрії англійського народу про захисника від несправедливості. Історичне тло балад. Багатогранність образу Робіна Гуда, його друзі та вороги.<br>6. УРЗМ. Роздум на тему „Робін Гуд- уособлення народної мрії про захисника бідних і ображених” (усно)<br>7. Сербська народна балада «Смерть матері Юговичів», її стриманий, напружений драматизм. Ознаки фольклорної ба-лади у творі. Сербські епічні пісні й українські козацькі думи.<br>8. Урок позакласного читання. Література і дійсність Іван Вазов „Під ігом”<br>9. Літературна балада. Франсуа Війон (між 1431-32 – після 1463). «Балада прикмет». Особливості жанру літературної балади.<br>10. Йоганн Крістоф Фрідріх Шіллер (1759 – 1805). «Рукавичка». Утвердження самоцінності людського життя в баладі «Рукавичка».<br>11. Йоганн Вольфганг Ґете (1749 – 1832). «Вільшаний король». Переплетіння психологічного, фантастичного та реального в баладі.<br>12. Олександр Пушкін (1799 – 1837). «Пісня про віщого Олега». Поетизація давньоруської минувшини в баладі Пушкіна «Пісня про віщого Олега» <br>13. Виразне читання напамять «Пісні про віщого Олега»<br>14. УРЗМ.Складання цитатного плану „Пісні про віщого Олега»<br>15. Роберт Льюїс Стівенсон (1850 – 1894). «Вересковий мед». «Вересковий мед» Стівенсона як героїчна балада. Уславлення в ній подвигу в не-примиреній боротьбі з іноземними загарбниками. Фольклорні елементи в творі.<br>16. Адам Міцкевич (1798 – 1855). «Альпухара» (із поеми Конрад Волленрод). Мужність і нескореність перед ворогом як провідна думка балади.<br>17. Тематичне оцінювання за темою «Героїчні пісні й балади в світовій літературі».<br>18. Урок позакласного читання В. Скотт «Квентін Дорвард»<br>19. Вальтер Скотт як засновник жанру історичного роману<br>20. В. Скотт «Айвенго». Зображення в романі боротьби англосаксів з норманами в ХІІ ст. і уособиць норманів.<br>21. Широка панорама життя середньовічної Англії<br>22. Історія та доля людини: Айвенго, його відданість, чесність, благородство. Ідея віротерпимості<br>23-24. УРЗМ. Ровена та Ребека – дві різні долі.<br>25- 26. Історичний колорит та романтика пригод у творі.<br>27. Тематичне оцінювання. В. Скотт «Айвенго».<br>28. Микола Гоголь (1809 – 1852) та його повість «Тарас Бульба»<br>29- 30. М. Гоголь і Україна. Зображення в повісті любові до України, героїзму, мужності, ратної звитяги українського народу в боротьбі за рідну землю.<br>31. Бойове товариство, побут і звичаї запорожців<br>32. Втілення в образі Тараса Бульби кращих рис запорозького козацтва.<br>33-34. Остап і Андрій. Протиставлення життєвого вибору в долях синів Тараса Бульби. Цілісність натури Остапа, його самовідданість, ідеї захисту рідної землі. Трагедія Андрія: конфлікт почуття і обовязку.<br>35. Картини української природи в повісті М. Гоголя «Тарас Бульба». Образ автора у повісті.<br>36. Райнер Марія Рільке (1875 – 1926). «Пісня про правду». Рільке і Україна.<br>37. Уславлення боротьби за незалежність у творі. Роль народної пісні в оповіданні.<br>38. Тематичне оцінювання. Микола Гоголь, Райнер Марія Рільке<br>39. Урок позакласного читання М. Гоголь «Вечори на хуторі поблизу Диканьки»<br>40. Узагальнення та систематизація матеріалу, вивченого протягом І семестру<br>41. Дж. Свіфт і його роман «Мандри Гулівера»<br>42. Сатиричне зображення в романі англійської дійсності. Критика людських вад<br>42. Ліліпутія – Англія крізь зменшуване скло сатири.<br>43. УРЗМ. Вигадати виступ від імені літературного героя перед учнями класу<br>44. Характеристика образу Гулівера.<br>45. А. Конан Дойль «Собака Баскервілів». Захоплива інтрига – основа детективних творів письменника.<br>46. Ш. Холмс і доктор Ватсон – класичний детективний дует.<br>47. Всесвітня популярність творів про Ш. Холмса.<br>48. А. Конан Дойль «Пістрява стрічка», «Голубий карбункул», «Спілка рудих» (за вибором)<br>49. УРЗМ. Написання власної детективної історії<br>50. Тематичне оцінювання . Дж. Свіфт, А. Конан Дойль<br>51. О. Генрі «Останній листок». Взаєморозуміння та прагнення зробити добро іншому як засіб подолання життєвих негараздів.<br>52. Втілення в образі Бермана найкращих людських рис: готовності до непоказної самопожертви та любові до ближнього. Гуманізм твору.<br>53. Джеймс Олдрідж «Останній дюйм». Своєрідність вирішення проблеми батьків і дітей. Формування характеру Деві в надзвичайних обставинах.<br>54. Необхідність боротьби до «останнього дюйма», а також подолання «оcтаннього дюйма», що розділяє людей, - провідна думка оповідання.<br>55. УРЗМ.Диспут на тему: „Чи варто боротися за „Останній дюйм?”(за творами О. Генрі «Останній листок», Джеймса Олдріджа «Останній дюйм»)<br>56. В. Короленко «Діти підземелля». Проблема взаємин батьків і дітей у творі.<br>57. «Два світи» дитинства у творі. Ствердження доброти і милосердя у повісті. Роль дружби у житті героїв.<br>58. Урок тематичного оцінювання. О. Генрі «Останній листок», Джеймс Олдрідж «Останній дюйм» ,В. Короленко «Діти підземелля».<br>59. Олександр Твардовський. Виразне читання. «Я був вбитий під Ржевом»<br>60. Проблема історичної памяті й моральної відповідальності перед тими, хто поліг на війні («На карб не ставте дотепер мені...»)<br>61. Генріх Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...». Засудження війни в творчості Белля.<br>62. Михайло Шолохов «Доля людини». Робота з текстом<br>63. Вміння Андрія Соколова залишатися справжньою людиною і патріотом у найскладніших життєвих обставинах.<br>64. Трагічна доля однієї людини, як втілення трагедії всього народу під час Другої світової війни.<br>65. УРЗМ.Твір-роздум на тему „Ми маємо пам’ятати”<br>66. Урок тематичного оцінювання. Генріх Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...», Михайло Шолохов «Доля людини».<br>67. Редьярд Кіплінг «Якщо...» Уславлення сильної особистості, здатної за будь-яких умов і обставин залишатися Людиною, протистояти ницим смакам і думкам юрби, залишатися гідним у стосунках із можновладцями, робити добрі справи, не хизуючись цим.<br>68. Виразне читання напамять вірша Р. Кіплінга «Якщо...»<br>69. Позакласне читання Олександра Гріна «Пурпурові вітрила»<br>70. Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу.<br><br>
| + | <br>1. Книга – джерело знань.<br>2. Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини.<br>3. Давньоруська билина про Іллю Муромця «Ілля Муромець і Соловей-розбійник» Легендарна історія Київської Русі як сюжетна основа билин.<br>4. Втілення в билинах уявлення про патріотизм, героїзм, ідеальних народних героїв. Урок виразного читання. Виразне читання билина про Іллю Муромця<br>5. Фольклорні балади про Робіна Гуда (за вибором учителя). Легенди про шляхет-ного розбійника Робіна Гуда – втілення мрії англійського народу про захисника від несправедливості. Історичне тло балад. Багатогранність образу Робіна Гуда, його друзі та вороги.<br>6. УРЗМ. Роздум на тему „Робін Гуд- уособлення народної мрії про захисника бідних і ображених” (усно)<br>7. Сербська народна балада «Смерть матері Юговичів», її стриманий, напружений драматизм. Ознаки фольклорної ба-лади у творі. Сербські епічні пісні й українські козацькі думи.<br>8. Урок позакласного читання. Література і дійсність Іван Вазов „Під ігом”<br>9. Літературна балада. Франсуа Війон (між 1431-32 – після 1463). «Балада прикмет». Особливості жанру літературної балади.<br>10. Йоганн Крістоф Фрідріх Шіллер (1759 – 1805). «Рукавичка». Утвердження самоцінності людського життя в баладі «Рукавичка».<br>11. Йоганн Вольфганг Ґете (1749 – 1832). «Вільшаний король». Переплетіння психологічного, фантастичного та реального в баладі.<br>12. Олександр Пушкін (1799 – 1837). «Пісня про віщого Олега». Поетизація давньоруської минувшини в баладі Пушкіна «Пісня про віщого Олега» <br>13. Виразне читання напамять «Пісні про віщого Олега»<br>14. УРЗМ.Складання цитатного плану „Пісні про віщого Олега»<br>15. Роберт Льюїс Стівенсон (1850 – 1894). «Вересковий мед». «Вересковий мед» Стівенсона як героїчна балада. Уславлення в ній подвигу в не-примиреній боротьбі з іноземними загарбниками. Фольклорні елементи в творі.<br>16. Адам Міцкевич (1798 – 1855). «Альпухара» (із поеми Конрад Волленрод). Мужність і нескореність перед ворогом як провідна думка балади.<br>17. Тематичне оцінювання за темою «Героїчні пісні й балади в світовій літературі».<br>18. Урок позакласного читання В. Скотт «Квентін Дорвард»<br>19. Вальтер Скотт як засновник жанру історичного роману<br>20. В. Скотт «Айвенго». Зображення в романі боротьби англосаксів з норманами в ХІІ ст. і уособиць норманів.<br>21. Широка панорама життя середньовічної Англії<br>22. Історія та доля людини: Айвенго, його відданість, чесність, благородство. Ідея віротерпимості<br>23-24. УРЗМ. Ровена та Ребека – дві різні долі.<br>25- 26. Історичний колорит та романтика пригод у творі.<br>27. Тематичне оцінювання. В. Скотт «Айвенго».<br>28. Микола Гоголь (1809 – 1852) та його повість «Тарас Бульба»<br>29- 30. М. Гоголь і Україна. Зображення в повісті любові до України, героїзму, мужності, ратної звитяги українського народу в боротьбі за рідну землю.<br>31. Бойове товариство, побут і звичаї запорожців<br>32. Втілення в образі Тараса Бульби кращих рис запорозького козацтва.<br>33-34. Остап і Андрій. Протиставлення життєвого вибору в долях синів Тараса Бульби. Цілісність натури Остапа, його самовідданість, ідеї захисту рідної землі. Трагедія Андрія: конфлікт почуття і обовязку.<br>35. Картини української природи в повісті М. Гоголя «Тарас Бульба». Образ автора у повісті.<br>36. Райнер Марія Рільке (1875 – 1926). «Пісня про правду». Рільке і Україна.<br>37. Уславлення боротьби за незалежність у творі. Роль народної пісні в оповіданні.<br>38. Тематичне оцінювання. Микола Гоголь, Райнер Марія Рільке<br>39. Урок позакласного читання М. Гоголь «Вечори на хуторі поблизу Диканьки»<br>40. Узагальнення та систематизація матеріалу, вивченого протягом І семестру<br>41. Дж. Свіфт і його роман «Мандри Гулівера»<br>42. Сатиричне зображення в романі англійської дійсності. Критика людських вад<br>42. Ліліпутія – Англія крізь зменшуване скло сатири.<br>43. УРЗМ. Вигадати виступ від імені літературного героя перед учнями класу<br>44. Характеристика образу Гулівера.<br>45. А. Конан Дойль «Собака Баскервілів». Захоплива інтрига – основа детективних творів письменника.<br>46. Ш. Холмс і доктор Ватсон – класичний детективний дует.<br>47. Всесвітня популярність творів про Ш. Холмса.<br>48. А. Конан Дойль «Пістрява стрічка», «Голубий карбункул», «Спілка рудих» (за вибором)<br>49. УРЗМ. Написання власної детективної історії<br>50. Тематичне оцінювання . Дж. Свіфт, А. Конан Дойль<br>51. О. Генрі «Останній листок». Взаєморозуміння та прагнення зробити добро іншому як засіб подолання життєвих негараздів.<br>52. Втілення в образі Бермана найкращих людських рис: готовності до непоказної самопожертви та любові до ближнього. Гуманізм твору.<br>53. Джеймс Олдрідж «Останній дюйм». Своєрідність вирішення проблеми батьків і дітей. Формування характеру Деві в надзвичайних обставинах.<br>54. Необхідність боротьби до «останнього дюйма», а також подолання «оcтаннього дюйма», що розділяє людей, - провідна думка оповідання.<br>55. УРЗМ.Диспут на тему: „Чи варто боротися за „Останній дюйм?”(за творами О. Генрі «Останній листок», Джеймса Олдріджа «Останній дюйм»)<br>56. В. Короленко «Діти підземелля». Проблема взаємин батьків і дітей у творі.<br>57. «Два світи» дитинства у творі. Ствердження доброти і милосердя у повісті. Роль дружби у житті героїв.<br>58. Урок тематичного оцінювання. О. Генрі «Останній листок», Джеймс Олдрідж «Останній дюйм» ,В. Короленко «Діти підземелля».<br>59. Олександр Твардовський. Виразне читання. «Я був вбитий під Ржевом»<br>60. Проблема історичної памяті й моральної відповідальності перед тими, хто поліг на війні («На карб не ставте дотепер мені...»)<br>61. Генріх Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...». Засудження війни в творчості Белля.<br>62. Михайло Шолохов «Доля людини». Робота з текстом<br>63. Вміння Андрія Соколова залишатися справжньою людиною і патріотом у найскладніших життєвих обставинах.<br>64. Трагічна доля однієї людини, як втілення трагедії всього народу під час Другої світової війни.<br>65. УРЗМ.Твір-роздум на тему „Ми маємо пам’ятати”<br>66. Урок тематичного оцінювання. Генріх Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...», Михайло Шолохов «Доля людини».<br>67. Редьярд Кіплінг «Якщо...» Уславлення сильної особистості, здатної за будь-яких умов і обставин залишатися Людиною, протистояти ницим смакам і думкам юрби, залишатися гідним у стосунках із можновладцями, робити добрі справи, не хизуючись цим.<br>68. Виразне читання напамять вірша Р. Кіплінга «Якщо...»<br>69. Позакласне читання Олександра Гріна «Пурпурові вітрила»<br>70. Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу.<br><br> <br> Повний перелік шкільних предметів: біологія, [[Заглавная страница|зарубіжна література]], математика... |
- | <br>
| + | |
- | Повний перелік шкільних предметів: біологія, [[Заглавная страница|зарубіжна література]], математика...
| + | |
| | | |
| <br> | | <br> |
Версия 08:37, 5 ноября 2009
Тематичне планування уроків Зарубіжна література 7 клас
1. Книга – джерело знань. 2. Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини. 3. Давньоруська билина про Іллю Муромця «Ілля Муромець і Соловей-розбійник» Легендарна історія Київської Русі як сюжетна основа билин. 4. Втілення в билинах уявлення про патріотизм, героїзм, ідеальних народних героїв. Урок виразного читання. Виразне читання билина про Іллю Муромця 5. Фольклорні балади про Робіна Гуда (за вибором учителя). Легенди про шляхет-ного розбійника Робіна Гуда – втілення мрії англійського народу про захисника від несправедливості. Історичне тло балад. Багатогранність образу Робіна Гуда, його друзі та вороги. 6. УРЗМ. Роздум на тему „Робін Гуд- уособлення народної мрії про захисника бідних і ображених” (усно) 7. Сербська народна балада «Смерть матері Юговичів», її стриманий, напружений драматизм. Ознаки фольклорної ба-лади у творі. Сербські епічні пісні й українські козацькі думи. 8. Урок позакласного читання. Література і дійсність Іван Вазов „Під ігом” 9. Літературна балада. Франсуа Війон (між 1431-32 – після 1463). «Балада прикмет». Особливості жанру літературної балади. 10. Йоганн Крістоф Фрідріх Шіллер (1759 – 1805). «Рукавичка». Утвердження самоцінності людського життя в баладі «Рукавичка». 11. Йоганн Вольфганг Ґете (1749 – 1832). «Вільшаний король». Переплетіння психологічного, фантастичного та реального в баладі. 12. Олександр Пушкін (1799 – 1837). «Пісня про віщого Олега». Поетизація давньоруської минувшини в баладі Пушкіна «Пісня про віщого Олега» 13. Виразне читання напамять «Пісні про віщого Олега» 14. УРЗМ.Складання цитатного плану „Пісні про віщого Олега» 15. Роберт Льюїс Стівенсон (1850 – 1894). «Вересковий мед». «Вересковий мед» Стівенсона як героїчна балада. Уславлення в ній подвигу в не-примиреній боротьбі з іноземними загарбниками. Фольклорні елементи в творі. 16. Адам Міцкевич (1798 – 1855). «Альпухара» (із поеми Конрад Волленрод). Мужність і нескореність перед ворогом як провідна думка балади. 17. Тематичне оцінювання за темою «Героїчні пісні й балади в світовій літературі». 18. Урок позакласного читання В. Скотт «Квентін Дорвард» 19. Вальтер Скотт як засновник жанру історичного роману 20. В. Скотт «Айвенго». Зображення в романі боротьби англосаксів з норманами в ХІІ ст. і уособиць норманів. 21. Широка панорама життя середньовічної Англії 22. Історія та доля людини: Айвенго, його відданість, чесність, благородство. Ідея віротерпимості 23-24. УРЗМ. Ровена та Ребека – дві різні долі. 25- 26. Історичний колорит та романтика пригод у творі. 27. Тематичне оцінювання. В. Скотт «Айвенго». 28. Микола Гоголь (1809 – 1852) та його повість «Тарас Бульба» 29- 30. М. Гоголь і Україна. Зображення в повісті любові до України, героїзму, мужності, ратної звитяги українського народу в боротьбі за рідну землю. 31. Бойове товариство, побут і звичаї запорожців 32. Втілення в образі Тараса Бульби кращих рис запорозького козацтва. 33-34. Остап і Андрій. Протиставлення життєвого вибору в долях синів Тараса Бульби. Цілісність натури Остапа, його самовідданість, ідеї захисту рідної землі. Трагедія Андрія: конфлікт почуття і обовязку. 35. Картини української природи в повісті М. Гоголя «Тарас Бульба». Образ автора у повісті. 36. Райнер Марія Рільке (1875 – 1926). «Пісня про правду». Рільке і Україна. 37. Уславлення боротьби за незалежність у творі. Роль народної пісні в оповіданні. 38. Тематичне оцінювання. Микола Гоголь, Райнер Марія Рільке 39. Урок позакласного читання М. Гоголь «Вечори на хуторі поблизу Диканьки» 40. Узагальнення та систематизація матеріалу, вивченого протягом І семестру 41. Дж. Свіфт і його роман «Мандри Гулівера» 42. Сатиричне зображення в романі англійської дійсності. Критика людських вад 42. Ліліпутія – Англія крізь зменшуване скло сатири. 43. УРЗМ. Вигадати виступ від імені літературного героя перед учнями класу 44. Характеристика образу Гулівера. 45. А. Конан Дойль «Собака Баскервілів». Захоплива інтрига – основа детективних творів письменника. 46. Ш. Холмс і доктор Ватсон – класичний детективний дует. 47. Всесвітня популярність творів про Ш. Холмса. 48. А. Конан Дойль «Пістрява стрічка», «Голубий карбункул», «Спілка рудих» (за вибором) 49. УРЗМ. Написання власної детективної історії 50. Тематичне оцінювання . Дж. Свіфт, А. Конан Дойль 51. О. Генрі «Останній листок». Взаєморозуміння та прагнення зробити добро іншому як засіб подолання життєвих негараздів. 52. Втілення в образі Бермана найкращих людських рис: готовності до непоказної самопожертви та любові до ближнього. Гуманізм твору. 53. Джеймс Олдрідж «Останній дюйм». Своєрідність вирішення проблеми батьків і дітей. Формування характеру Деві в надзвичайних обставинах. 54. Необхідність боротьби до «останнього дюйма», а також подолання «оcтаннього дюйма», що розділяє людей, - провідна думка оповідання. 55. УРЗМ.Диспут на тему: „Чи варто боротися за „Останній дюйм?”(за творами О. Генрі «Останній листок», Джеймса Олдріджа «Останній дюйм») 56. В. Короленко «Діти підземелля». Проблема взаємин батьків і дітей у творі. 57. «Два світи» дитинства у творі. Ствердження доброти і милосердя у повісті. Роль дружби у житті героїв. 58. Урок тематичного оцінювання. О. Генрі «Останній листок», Джеймс Олдрідж «Останній дюйм» ,В. Короленко «Діти підземелля». 59. Олександр Твардовський. Виразне читання. «Я був вбитий під Ржевом» 60. Проблема історичної памяті й моральної відповідальності перед тими, хто поліг на війні («На карб не ставте дотепер мені...») 61. Генріх Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...». Засудження війни в творчості Белля. 62. Михайло Шолохов «Доля людини». Робота з текстом 63. Вміння Андрія Соколова залишатися справжньою людиною і патріотом у найскладніших життєвих обставинах. 64. Трагічна доля однієї людини, як втілення трагедії всього народу під час Другої світової війни. 65. УРЗМ.Твір-роздум на тему „Ми маємо пам’ятати” 66. Урок тематичного оцінювання. Генріх Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...», Михайло Шолохов «Доля людини». 67. Редьярд Кіплінг «Якщо...» Уславлення сильної особистості, здатної за будь-яких умов і обставин залишатися Людиною, протистояти ницим смакам і думкам юрби, залишатися гідним у стосунках із можновладцями, робити добрі справи, не хизуючись цим. 68. Виразне читання напамять вірша Р. Кіплінга «Якщо...» 69. Позакласне читання Олександра Гріна «Пурпурові вітрила» 70. Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу.
Повний перелік шкільних предметів: біологія, зарубіжна література, математика...
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
|