KNOWLEDGE HYPERMARKET


Виконавці.
Строка 1: Строка 1:
'''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]&gt;&gt;[[Інформатика|Інформатика]]&gt;&gt;[[Інформатика 3 клас|Інформатика 3 клас]]&gt;&gt;Інформатика: Виконавці.'''<metakeywords>інформатика, 3 клас, урок, на Тему, Виконавці.</metakeywords>  
'''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]&gt;&gt;[[Інформатика|Інформатика]]&gt;&gt;[[Інформатика 3 клас|Інформатика 3 клас]]&gt;&gt;Інформатика: Виконавці.'''<metakeywords>інформатика, 3 клас, урок, на Тему, Виконавці.</metakeywords>  
-
'''Виконавці'''
+
'''Виконавці'''  
<br>Той, хто виконує команди, називається виконавцем.<br>Дресирований собака-виконавець. Він виконує ті [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_25._%D0%9F%D0%BE%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B8. команди], яких навчив його хазяїн:<br>Сидіти<br>Поруч<br>Апорт<br>Служити<br><br><br>Коли ви граєте у футбол, ви теж виконуєте [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_25._%D0%9F%D0%BE%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B8. команди] судді:<br>Розпочати гру  
<br>Той, хто виконує команди, називається виконавцем.<br>Дресирований собака-виконавець. Він виконує ті [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_25._%D0%9F%D0%BE%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B8. команди], яких навчив його хазяїн:<br>Сидіти<br>Поруч<br>Апорт<br>Служити<br><br><br>Коли ви граєте у футбол, ви теж виконуєте [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_25._%D0%9F%D0%BE%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B8. команди] судді:<br>Розпочати гру  
Строка 37: Строка 37:
Дай команди Садівнику в потрібному порядку, щоб він посадив 3 саджанці. Для цього клацни лівою кнопкою миші по відповідній команді, що є на екрані монітора.  
Дай команди Садівнику в потрібному порядку, щоб він посадив 3 саджанці. Для цього клацни лівою кнопкою миші по відповідній команді, що є на екрані монітора.  
-
<u>Для розумників і розумниць</u>
 
-
Елзіка запитали:"Скільки тобі років?" Він відповів:"Якщо я проживу ще половину того, що прожив, та ще 1 рік, то мені буде 100 років." Скільки років Елзіку?  
+
'''Для розумників і розумниць'''
 +
 
 +
Елзіка запитали'':"Скільки тобі років?"'' Він відповів:"Якщо я проживу ще половину того, що прожив, та ще 1 рік, то мені буде 100 років." ''Скільки років Елзіку?''
Елзік отримав завдання:розставити знаки додавання і віднімання так, щоб результат дорівнював 9. Допоможи йому.  
Елзік отримав завдання:розставити знаки додавання і віднімання так, щоб результат дорівнював 9. Допоможи йому.  

Версия 13:18, 6 сентября 2012

Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 3 клас>>Інформатика: Виконавці.

Виконавці


Той, хто виконує команди, називається виконавцем.
Дресирований собака-виконавець. Він виконує ті команди, яких навчив його хазяїн:
Сидіти
Поруч
Апорт
Служити


Коли ви граєте у футбол, ви теж виконуєте команди судді:
Розпочати гру

Пробити штрафний удар

Подати кутовий
Комп'ютер - теж виконавець. Він виконує команди, які ти йому даєш. Наприклад:


Записати текст на диск

Закрити вікно
Запустити програму   "Текстовий редактор"


Виконавцем може бути людина, тварина, робот, різні пристрої.
Сьогодні ти познайомишся із комп'ютерним виконавцем Садівник. Він може саджати дерева і виконувати такі команди:

Візьми лопату

Постав лопату

Візьми відро

Постав відро

Візьми саджанець

Постав саджанець

Викопай ямку

Постав у ямку

Полий водою

Пройди вперед

Дай команди Садівнику в потрібному порядку, щоб він посадив 3 саджанці. Для цього клацни лівою кнопкою миші по відповідній команді, що є на екрані монітора.


Для розумників і розумниць

Елзіка запитали:"Скільки тобі років?" Він відповів:"Якщо я проживу ще половину того, що прожив, та ще 1 рік, то мені буде 100 років." Скільки років Елзіку?

Елзік отримав завдання:розставити знаки додавання і віднімання так, щоб результат дорівнював 9. Допоможи йому.

1  2  3  4  5  6  7  8 = 9

Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики 3 клас

Вислано читачаму з сайту


Календарно-тематичний план згідно шкільної програми, реферати інформатики, домашня робота питання відповіді

Зміст уроку
1236084776 kr.jpg конспект уроку і опорний каркас                      
1236084776 kr.jpg презентація уроку 
1236084776 kr.jpg акселеративні методи та інтерактивні технології
1236084776 kr.jpg закриті вправи (тільки для використання вчителями)
1236084776 kr.jpg оцінювання 

Практика
1236084776 kr.jpg задачі та вправи,самоперевірка 
1236084776 kr.jpg практикуми, лабораторні, кейси
1236084776 kr.jpg рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
1236084776 kr.jpg домашнє завдання 

Ілюстрації
1236084776 kr.jpg ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
1236084776 kr.jpg реферати
1236084776 kr.jpg фішки для допитливих
1236084776 kr.jpg шпаргалки
1236084776 kr.jpg гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати

Доповнення
1236084776 kr.jpg зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
1236084776 kr.jpg підручники основні і допоміжні 
1236084776 kr.jpg тематичні свята, девізи 
1236084776 kr.jpg статті 
1236084776 kr.jpg національні особливості
1236084776 kr.jpg словник термінів                          
1236084776 kr.jpg інше 

Тільки для вчителів
1236084776 kr.jpg ідеальні уроки 
1236084776 kr.jpg календарний план на рік 
1236084776 kr.jpg методичні рекомендації 
1236084776 kr.jpg програми
1236084776 kr.jpg обговорення

Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.

Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.