|
|
Строка 1: |
Строка 1: |
| '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 3 клас|Інформатика 3 клас]]>>Інформатика:Урок-гра.'''<metakeywords>інформатика, 3 клас, урок, на Тему, Урок-гра ..</metakeywords> | | '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 3 клас|Інформатика 3 клас]]>>Інформатика:Урок-гра.'''<metakeywords>інформатика, 3 клас, урок, на Тему, Урок-гра ..</metakeywords> |
| | | |
- | <br> | + | <br> <!--[if gte mso 9]><xml> |
- | | + | |
- | <!--[if gte mso 9]><xml> | + | |
| <o:OfficeDocumentSettings> | | <o:OfficeDocumentSettings> |
| <o:AllowPNG/> | | <o:AllowPNG/> |
| </o:OfficeDocumentSettings> | | </o:OfficeDocumentSettings> |
- | </xml><![endif]--> | + | </xml><![endif]--> |
| | | |
| <!--[if gte mso 9]><xml> | | <!--[if gte mso 9]><xml> |
Строка 333: |
Строка 331: |
| <![endif]--> | | <![endif]--> |
| | | |
- | '''<span style="font-size:12.0pt;font-family:"Times New Roman","serif"; | + | '''<span>Урок-гра</span>'''<span> |
- | mso-fareast-font-family:"Times New Roman";mso-ansi-language:RU;mso-fareast-language:
| + | </span> |
- | RU">Урок-гра</span>'''<span style="font-size:12.0pt;font-family:"Times New Roman","serif";
| + | |
- | mso-fareast-font-family:"Times New Roman";mso-ansi-language:RU;mso-fareast-language:
| + | |
- | RU">
| + | |
| | | |
| + | Грати завжди цікаво. Пограємо парами у таку гру. Один буде давати команди, а другий -їх виконувати. Але спочатку придумайте назву виконавцю і команди, які він зможе виконувати. |
| | | |
| + | Ганнуся і Олесь придумали виконавця Човняр, який повинен перевезти на лівий [[Презентація_уроку:_Південний_берег_Криму.|берег]] річки фруктові води. Вони склали такий [[Алгоритм_(2_класс)|алгоритм]]: |
| | | |
- | Грати завжди цікаво. Пограємо парами у таку гру. Один буде давати команди, а
| + | 1. Підготувати човен |
- | другий -їх виконувати. Але спочатку придумайте назву виконавцю і [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_25._%D0%9F%D0%BE%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B8. команди], які
| + | |
- | він зможе виконувати.
| + | |
| | | |
- | Ганнуся і Олесь придумали виконавця Човняр, який повинен перевезти на лівий
| + | 2. Вставити весла |
- | берег річки фруктові води. Вони склали такий алгоритм:
| + | |
| | | |
- | 1. Підготувати човен
| + | 3. Покласти у човен фруктові води |
| | | |
- | 2. Вставити весла
| + | 4. Відчалити від правого берега |
| | | |
- | 3. Покласти у човен фруктові води
| + | 5. Веслувати до лівого берега |
| | | |
- | 4. Відчалити від правого берега
| + | 6. Пристати до лівого берега |
| | | |
- | 5. Веслувати до лівого берега
| + | 7. Віднести фруктові води |
| | | |
- | 6. Пристати до лівого берега
| + | ''Цікаво, а що вийшло у тебе?'' |
| | | |
- | 7. Віднести фруктові води
| + | Якщо є помилки або щось не так, чи просто не вистачило часу, не засмучуйся. Це лише гра і наступного разу ти справишся. |
| | | |
- | ''Цікаво, а що вийшло у тебе?''
| + | <span> |
| + | </span> |
| | | |
- | Якщо є помилки або щось не так, чи просто не вистачило часу, не засмучуйся. Це
| + | На попередніх уроках Навантажувач одразу виконував надану йому [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_25._%D0%9F%D0%BE%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B8. команду]. |
- | лише гра і наступного разу ти справишся. </span>
| + | |
| | | |
- | <span style="font-size:12.0pt;font-family:"Times New Roman","serif";
| + | Тепер треба скласти алгоритм для цього виконавця, щоб він правильно навантажив 3 вантажі. Пригадай, що вага вантажу на кормі корабля повинна дорівнювати вазі вантажу на носі. Після того, як алгоритм буде складений, дай [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_25._%D0%9F%D0%BE%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B8. команду] "Виконати алгоритм", натиснувши відповідну кнопку. |
- | mso-fareast-font-family:"Times New Roman";mso-ansi-language:RU;mso-fareast-language:
| + | |
- | RU">
| + | |
| | | |
- | На попередніх уроках Навантажувач одразу виконував надану йому [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_25._%D0%9F%D0%BE%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B8. команду].
| + | Якщо алгоритм був складений правильно, корабель успішно відправиться в плавання. Спробуй зробити те саме з 4 вантажами. |
| | | |
- | Тепер треба скласти алгоритм для цього виконавця, щоб він правильно навантажив
| + | <br> |
- | 3 вантажі. Пригадай, що вага вантажу на кормі корабля повинна дорівнювати вазі
| + | |
- | вантажу на носі. Після того, як алгоритм буде складений, дай [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_25._%D0%9F%D0%BE%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B8. команду]
| + | |
- | "Виконати алгоритм", натиснувши відповідну кнопку.
| + | |
| | | |
- | Якщо алгоритм був складений правильно, корабель успішно відправиться в
| + | '''Для розумників і розумниць''' |
- | плавання. Спробуй зробити те саме з 4 вантажами.
| + | |
| | | |
| | | |
| | | |
- | '''Для розумників і розумниць
| + | Перевізник повинен перевезти через ріку вовка, козу і капусту. В човні, крім перевізника, може бути або вовк, або коза, або капуста. |
| | | |
- | '''
| + | Склади алгоритм дій перевізника. |
| | | |
- | Перевізник повинен перевезти через ріку вовка, козу і капусту. В човні, крім
| + | <u>Увага! </u>Не можна залишати козу разом з вовком, бо вовк з'їсть козу. Також не можна залишати капусту і козу, бо коза з'їсть капусту. |
- | перевізника, може бути або вовк, або коза, або капуста.
| + | |
| | | |
- | Склади алгоритм дій перевізника.
| + | <br> |
- | | + | |
- | <u>Увага! </u>Не можна залишати козу разом з вовком, бо вовк з'їсть козу. Також
| + | |
- | не можна залишати капусту і козу, бо коза з'їсть капусту.
| + | |
- | | + | |
- | </span><br>
| + | |
- | | + | |
- | <span style="font-size:12.0pt;font-family:"Times New Roman","serif";
| + | |
- | mso-fareast-font-family:"Times New Roman";mso-ansi-language:RU;mso-fareast-language:
| + | |
- | RU">3аміни квадратики (кружечки) цифрами </span>
| + | |
- | | + | |
- | <span style="font-size:12.0pt;font-family:"Times New Roman","serif";
| + | |
- | mso-fareast-font-family:"Times New Roman";mso-ansi-language:RU;mso-fareast-language:
| + | |
- | RU">О О О О - 1 = О О О </span>
| + | |
| | | |
| + | <span>3аміни квадратики (кружечки) цифрами </span> |
| | | |
| + | <span>О О О О - 1 = О О О </span> |
| | | |
| <br> | | <br> |
- |
| |
- |
| |
| | | |
| ''Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_3_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 Сходинки до інформатики 3 клас]<br>'' | | ''Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_3_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 Сходинки до інформатики 3 клас]<br>'' |
| | | |
- | ''Вислано читачаму з сайту'' | + | ''Вислано читачаму з сайту'' |
| | | |
- | <br> | + | <br> |
| | | |
| '''<u>Зміст уроку</u>''' | | '''<u>Зміст уроку</u>''' |
Текущая версия на 12:03, 9 октября 2012
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 3 клас>>Інформатика:Урок-гра.
Урок-гра
Грати завжди цікаво. Пограємо парами у таку гру. Один буде давати команди, а другий -їх виконувати. Але спочатку придумайте назву виконавцю і команди, які він зможе виконувати.
Ганнуся і Олесь придумали виконавця Човняр, який повинен перевезти на лівий берег річки фруктові води. Вони склали такий алгоритм:
1. Підготувати човен
2. Вставити весла
3. Покласти у човен фруктові води
4. Відчалити від правого берега
5. Веслувати до лівого берега
6. Пристати до лівого берега
7. Віднести фруктові води
Цікаво, а що вийшло у тебе?
Якщо є помилки або щось не так, чи просто не вистачило часу, не засмучуйся. Це лише гра і наступного разу ти справишся.
На попередніх уроках Навантажувач одразу виконував надану йому команду.
Тепер треба скласти алгоритм для цього виконавця, щоб він правильно навантажив 3 вантажі. Пригадай, що вага вантажу на кормі корабля повинна дорівнювати вазі вантажу на носі. Після того, як алгоритм буде складений, дай команду "Виконати алгоритм", натиснувши відповідну кнопку.
Якщо алгоритм був складений правильно, корабель успішно відправиться в плавання. Спробуй зробити те саме з 4 вантажами.
Для розумників і розумниць
Перевізник повинен перевезти через ріку вовка, козу і капусту. В човні, крім перевізника, може бути або вовк, або коза, або капуста.
Склади алгоритм дій перевізника.
Увага! Не можна залишати козу разом з вовком, бо вовк з'їсть козу. Також не можна залишати капусту і козу, бо коза з'їсть капусту.
3аміни квадратики (кружечки) цифрами
О О О О - 1 = О О О
Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики 3 клас
Вислано читачаму з сайту
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
|