|
|
Строка 1: |
Строка 1: |
| '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 7 клас|Інформатика 7 клас]]>>Інформатика: Команди циклу Повтори поки'''<metakeywords>інформатика, 7 клас, урок, на Тему, Команди циклу Повтори поки</metakeywords> | | '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 7 клас|Інформатика 7 клас]]>>Інформатика: Команди циклу Повтори поки'''<metakeywords>інформатика, 7 клас, урок, на Тему, Команди циклу Повтори поки</metakeywords> |
| | | |
- | Команда циклу Повтори поки<br>1. Як виконується команда циклу Повтори N разів ? <br>2. Чи завжди заздалегідь відома кількість повторень циклу? Наведіть приклади.<br><br>У попередніх задачах ви складали алгоритм для Восьминіжки за умови, що розміри ділянки заздалегідь відомі. Тому, якщо змінити ці розміри, наприклад, довжину коридору, обмеженого перешкодами, потрібно вносити зміни до тексту програми, зокрема змінювати кількість повторень циклу. А чи не можна скласти такий універсальний алгоритм, який би правильно працював при довільній довжині коридору? Виявляється, можна. Але для цього трібно в алгоритмі використати іншу команду циклу, кількість повторень яко-о заздалегідь невідома, а залежить від результату перевірки певної умови. Загальний вигляд цієї команди циклу такий:<br>Повтори поки <умова> <br><Команди тіла циклу> <br>Все<br><br>Блок-схемою цю команду циклу можна зобразити так:<br> | + | '''Команда циклу Повтори поки''' |
| | | |
- | [[Image:Inf 7 32.jpeg]]<br>Нехай Восьминіжка стоїть перед горизонтальним коридором невідомої довжини. Потрібно визначити кількість зафарбованих клітинок у ньому.<br>Вправо<br>КІЛЬКІСТЬ := 0<br>Повтори поки Зверху перешкода Якщо Зафарбовано<br>КІЛЬКІСТЬ := КІЛЬКІСТЬ + 1<br>Все<br>Вправо Все<br>Повідомлення ("Кількість зафарбованих<br>КЛІТИНОК у КОРИДОРІ: ", КІЛЬКІСТЬ)<br>Продемонструємо виконання цього алгоритму для конкретного коридору довжиною 5 клітинок, у якому зафарбовані вказані клітинки.<br>
| + | <br>''1. Як виконується команда циклу Повтори N разів ? <br>2. Чи завжди заздалегідь відома кількість повторень циклу? Наведіть приклади.''<br><br>У попередніх задачах ви складали алгоритм для Восьминіжки за умови, що розміри ділянки заздалегідь відомі. Тому, якщо змінити ці розміри, наприклад, довжину коридору, обмеженого перешкодами, потрібно вносити зміни до тексту програми, зокрема змінювати кількість повторень [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_33._%D0%92%D0%BE%D1%81%D1%8C%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D1%96%D0%B6%D0%BA%D0%B0_%D1%96_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0_%D1%86%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D1%83_%D0%9F%D0%BE%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8_N_%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%96%D0%B2 циклу]. А чи не можна скласти такий універсальний алгоритм, який би правильно працював при довільній довжині коридору? Виявляється, можна. Але для цього трібно в алгоритмі використати іншу [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_33._%D0%92%D0%BE%D1%81%D1%8C%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D1%96%D0%B6%D0%BA%D0%B0_%D1%96_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0_%D1%86%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D1%83_%D0%9F%D0%BE%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8_N_%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%96%D0%B2 команду циклу], кількість повторень яко-о заздалегідь невідома, а залежить від результату перевірки певної умови. Загальний вигляд цієї [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_33._%D0%92%D0%BE%D1%81%D1%8C%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D1%96%D0%B6%D0%BA%D0%B0_%D1%96_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0_%D1%86%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D1%83_%D0%9F%D0%BE%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8_N_%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%96%D0%B2 команди] циклу такий:<br>Повтори поки <умова> <br><Команди тіла циклу> <br>Все<br><br>Блок-схемою цю команду циклу можна зобразити так:<br> |
| | | |
- | [[Image:Inf 7 33.jpeg]] | + | [[Image:Inf 7 32.jpeg|Блок-схемою цю команду циклу можна зобразити так:]]<br> |
| + | |
| + | Нехай Восьминіжка стоїть перед горизонтальним коридором невідомої довжини. Потрібно визначити кількість зафарбованих клітинок у ньому.<br>Вправо<br>КІЛЬКІСТЬ := 0<br>Повтори поки Зверху перешкода Якщо Зафарбовано<br>КІЛЬКІСТЬ := КІЛЬКІСТЬ + 1<br>Все<br>Вправо Все<br>Повідомлення ("Кількість зафарбованих<br>КЛІТИНОК у КОРИДОРІ: ", КІЛЬКІСТЬ)<br>Продемонструємо виконання цього алгоритму для конкретного коридору довжиною 5 клітинок, у якому зафарбовані вказані клітинки.<br> |
| + | |
| + | [[Image:Inf 7 33.jpeg|Продемонструємо виконання цього алгоритму для конкретного коридору довжиною 5 клітинок, у якому зафарбовані вказані клітинки.]] |
| | | |
| <br> | | <br> |
Текущая версия на 10:54, 14 сентября 2012
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 7 клас>>Інформатика: Команди циклу Повтори поки
Команда циклу Повтори поки
1. Як виконується команда циклу Повтори N разів ? 2. Чи завжди заздалегідь відома кількість повторень циклу? Наведіть приклади.
У попередніх задачах ви складали алгоритм для Восьминіжки за умови, що розміри ділянки заздалегідь відомі. Тому, якщо змінити ці розміри, наприклад, довжину коридору, обмеженого перешкодами, потрібно вносити зміни до тексту програми, зокрема змінювати кількість повторень циклу. А чи не можна скласти такий універсальний алгоритм, який би правильно працював при довільній довжині коридору? Виявляється, можна. Але для цього трібно в алгоритмі використати іншу команду циклу, кількість повторень яко-о заздалегідь невідома, а залежить від результату перевірки певної умови. Загальний вигляд цієї команди циклу такий: Повтори поки <умова> <Команди тіла циклу> Все
Блок-схемою цю команду циклу можна зобразити так:
Нехай Восьминіжка стоїть перед горизонтальним коридором невідомої довжини. Потрібно визначити кількість зафарбованих клітинок у ньому. Вправо КІЛЬКІСТЬ := 0 Повтори поки Зверху перешкода Якщо Зафарбовано КІЛЬКІСТЬ := КІЛЬКІСТЬ + 1 Все Вправо Все Повідомлення ("Кількість зафарбованих КЛІТИНОК у КОРИДОРІ: ", КІЛЬКІСТЬ) Продемонструємо виконання цього алгоритму для конкретного коридору довжиною 5 клітинок, у якому зафарбовані вказані клітинки.
Ломаковська Г.В., Ривкінд Й.Я. Інформатика, 7 клас
Надіслано читачами з інтернет-сайту
Вся інформатика онлайн, конспекти інформатики, календарно-тематичний план згідно шкільної програми, вивчай інформатику безкоштовно
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|