|
|
Строка 26: |
Строка 26: |
| | | |
| <span lang="RU" style="mso-fareast-font-family:Arial;color:black"><span style="mso-list:Ignore">—<span> </span></span></span><span class="1"><span lang="RU">Я | | <span lang="RU" style="mso-fareast-font-family:Arial;color:black"><span style="mso-list:Ignore">—<span> </span></span></span><span class="1"><span lang="RU">Я |
- | можу виготовити куб і піраміду з паперу. Кожну грань зроблю іншого кольору. Так | + | можу виготовити куб і піраміду з паперу. Кожну грань </span></span> |
| + | |
| + | [[Image:S46!.jpg|left|550x240px|Намалюй відомі тобі об’ємні геометричні фігури за допомогою графічного редактора Paint.]] |
| + | |
| + | <span class="1"><span lang="RU">зро</span></span> |
| + | |
| + | |
| + | |
| + | <span class="1"><span lang="RU">блю іншого кольору. Так |
| буде гарно, — сказала Ганнуся.</span></span> | | буде гарно, — сказала Ганнуся.</span></span> |
| | | |
Строка 39: |
Строка 47: |
| </span></span><span class="36"><span lang="EN-US">Paint</span></span><span class="36"><span lang="RU">.</span></span> | | </span></span><span class="36"><span lang="EN-US">Paint</span></span><span class="36"><span lang="RU">.</span></span> |
| | | |
- | [[Image:S46!.jpg]]
| |
| | | |
- | <span class="36"><span lang="RU">Передня грань | + | |
| + | <span class="36"><span lang="RU" /></span><br> |
| + | |
| + | <span class="36"><span lang="RU" /></span>[[Image:S46-1.jpg|left|320x240px|Щоб дістати вертикальні та горизонтальні лінії, малюючи, утримуй натиснутою клавішу Shift.]] |
| + | |
| + | <span class="36"><span lang="RU" /></span><span class="36"><span lang="RU" /></span><span class="36"><span lang="RU" /></span><span class="36"><span lang="RU" /></span><span class="36"><span lang="RU">Передня грань |
| куба має вигляд квадрата. Її зручно побудувати інструментом </span></span><span class="3132"><span lang="RU">Прямокутник</span></span><span class="36">''<span lang="RU"> </span>''</span><span class="36"><span lang="RU">. А щоб | | куба має вигляд квадрата. Її зручно побудувати інструментом </span></span><span class="3132"><span lang="RU">Прямокутник</span></span><span class="36">''<span lang="RU"> </span>''</span><span class="36"><span lang="RU">. А щоб |
| сторони прямокутника були</span></span> <span class="36"><span lang="RU">однаковими, | | сторони прямокутника були</span></span> <span class="36"><span lang="RU">однаковими, |
Строка 52: |
Строка 64: |
| циліндра були однаковими, спочатку накресли верхню основу. Потім виділи її та | | циліндра були однаковими, спочатку накресли верхню основу. Потім виділи її та |
| скопіюй. Зафарбуй інструментом</span></span> | | скопіюй. Зафарбуй інструментом</span></span> |
- | <div style="mso-element:frame;mso-element-wrap:none;mso-element-anchor-vertical: page;mso-element-anchor-horizontal:page;mso-element-left:66.95pt;mso-element-top: 314.35pt;mso-height-rule:exactly"></div> <div style="mso-element:frame;mso-element-frame-width:435.35pt;mso-element-frame-height: 46.05pt;mso-element-wrap:none;mso-element-anchor-vertical:page;mso-element-anchor-horizontal: page;mso-element-left:66.95pt;mso-element-top:325.1pt;mso-height-rule:exactly"></div>
| + | |
- | <span class="3132"><span lang="RU">Пензель </span></span><span class="32" /><span class="36"><span lang="RU">невидиму | + | <span class="3132"><span lang="RU">Пензель </span></span><span class="36"><span lang="RU">невидиму |
| частину нижньої основи. Як зобразитикулю,тобі підкаже малюнок, а як накреслити | | частину нижньої основи. Як зобразитикулю,тобі підкаже малюнок, а як накреслити |
- | піраміду — здогадайся сам.</span></span><span class="0pt2" /> | + | піраміду — здогадайся сам.</span></span> |
| + | |
| | | |
- | <span class="0pt2" />
| |
| | | |
| <!--[if gte mso 9]><xml> | | <!--[if gte mso 9]><xml> |
Строка 384: |
Строка 396: |
| <br> | | <br> |
| | | |
- | [[Image:S46-1.jpg]]<br> | + | [[Image:S46-2.jpg]]<br> |
| | | |
| <br> ''Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_3_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 Сходинки до інформатики 3 клас]<br>'' | | <br> ''Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_3_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 Сходинки до інформатики 3 клас]<br>'' |
Версия 14:16, 27 сентября 2012
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 3 клас>> Інформатика: Графічний редактор Paint.
Геометричні тіла
Одного разу Ганнуся та Олесь виконували разом домашнє
завдання
з математики. їм задали побудувати квадрат зі стороною З см та знайти його
периметр.
—
Квадрат, трикутник,
круг — це плоскі фігури. Кожну з них можна вирізати з паперу і покласти на стіл
або прикласти до дошки. А куб — не плоска фігура, і куля також...
—Так,
— озвався дідусь, який розгадував кросворд у кріслі- гойдалці. — Такі фігури
називають об’ємними. Куб, куля, піраміда, циліндр — об’ємні геометричні фігури.
— У
куба всі сторони — квадрати, а в піраміди — трикутники! — вигукнув Олесь.
— Не
зовсім так, — усміхнувся дідусь. — По-перше, ці «сторони» називають гранями. А
по-друге, у піраміди одна з граней може бути й чотирикутником, і п’ятикутником,
і шестикутником.
— Я
можу виготовити куб і піраміду з паперу. Кожну грань
зро
блю іншого кольору. Так
буде гарно, — сказала Ганнуся.
— А
я зроблю циліндр. Потім віднесемо наші роботи до школи, — зрадів Олесь.
Дідусь
усміхнувся і знову взявся за кросворд. Олесь і Ганнуся, закінчивши виконувати
домашнє завдання, звірили свої відповіді. Периметр квадрата дорівнював у
кожного з них 12 см. Чи правильно вони його обчислили? Намалюй
відомі тобі об’ємні геометричні фігури за допомогою графічного редактора
Paint.
<span lang="RU" />
<span lang="RU" />
<span lang="RU" /><span lang="RU" /><span lang="RU" /><span lang="RU" />Передня грань
куба має вигляд квадрата. Її зручно побудувати інструментом Прямокутник . А щоб
сторони прямокутника були однаковими,
натисни клавішу Shift
та утримуй її натиснутою,поки малюєш. Верхню і бічну грані куба можно
побудувати інструментом Лінія. Щоб дістати вертикальні та горизонтальні лінії, малюючи, утримуй натиснутою клавішу Shift.
Циліндр
побудуємо з двох еліпсів-основ та двох вертикальних відрізків. Щоб основи
циліндра були однаковими, спочатку накресли верхню основу. Потім виділи її та
скопіюй. Зафарбуй інструментом
Пензель невидиму
частину нижньої основи. Як зобразитикулю,тобі підкаже малюнок, а як накреслити
піраміду — здогадайся сам.
Для розумників і розумниць
Назви
предмети, що мають форму:
- циліндра
- кулі;
- куба.
Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики 3 клас
Вислано читачаму з сайту
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|