|
|
Строка 1: |
Строка 1: |
- | <metakeywords>інформатика, 3 клас, урок, на Тему, Виконавці.</metakeywords>ВИКОНАВЦІ | + | '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 3 клас|Інформатика 3 клас]]>>Інформатика: Виконавці.'''<metakeywords>інформатика, 3 клас, урок, на Тему, Виконавці.</metakeywords> |
| + | |
| + | ВИКОНАВЦІ |
| | | |
| <br>Той, хто виконує команди, називається виконавцем.<br>Дресирований собака-виконавець. Він виконує ті команди, яких навчив його хазяїн:<br>Сидіти<br>Поруч<br>Апорт<br>Служити<br><br><br>Коли ви граєте у футбол, ви теж виконуєте команди судді:<br>Розпочати гру | | <br>Той, хто виконує команди, називається виконавцем.<br>Дресирований собака-виконавець. Він виконує ті команди, яких навчив його хазяїн:<br>Сидіти<br>Поруч<br>Апорт<br>Служити<br><br><br>Коли ви граєте у футбол, ви теж виконуєте команди судді:<br>Розпочати гру |
Строка 5: |
Строка 7: |
| Пробити штрафний удар | | Пробити штрафний удар |
| | | |
- | Подати кутовий<br>Комп'ютер - теж виконавець. Він виконує команди, які ти йому даєш. Наприклад: | + | Подати кутовий<br>Комп'ютер - теж виконавець. Він виконує команди, які ти йому даєш. Наприклад: |
| | | |
| <br>Записати текст на диск | | <br>Записати текст на диск |
| | | |
- | Закрити вікно<br>Запустити програму "Текстовий редактор | + | Закрити вікно<br>Запустити програму "Текстовий редактор |
| | | |
- | <br>Виконавцем може бути людина, тварина, робот, різні пристрої.<br>Сьогодні ти познайомишся із комп'ютерним виконавцем Садівник. Він може саджати дерева і виконувати такі команди: | + | <br>Виконавцем може бути людина, тварина, робот, різні пристрої.<br>Сьогодні ти познайомишся із комп'ютерним виконавцем Садівник. Він може саджати дерева і виконувати такі команди: |
| | | |
- | Візьми лопату | + | Візьми лопату |
| | | |
- | Постав лопату | + | Постав лопату |
| | | |
- | Візьми відро | + | Візьми відро |
| | | |
- | Постав відро | + | Постав відро |
| | | |
- | Візьми саджанець | + | Візьми саджанець |
| | | |
- | Постав саджанець | + | Постав саджанець |
| | | |
- | Викопай ямку | + | Викопай ямку |
| | | |
- | Постав у ямку | + | Постав у ямку |
| | | |
- | Полий водою | + | Полий водою |
| | | |
- | Пройди вперед | + | Пройди вперед |
| | | |
- | Дай команди Садівнику в потрібному порядку, щоб він посадив 3 саджанці. Для цього клацни лівою кнопкою миші по відповідній команді, що є на екрані монітора. | + | Дай команди Садівнику в потрібному порядку, щоб він посадив 3 саджанці. Для цього клацни лівою кнопкою миші по відповідній команді, що є на екрані монітора. |
| | | |
- | <u>Для розумників і розумниць</u> | + | <u>Для розумників і розумниць</u> |
| | | |
- | Елзіка запитали:"Скільки тобі років?" Він відповів:"Якщо я проживу ще половину того, що прожив, та ще 1 рік, то мені буде 100 років." Скільки років Елзіку? | + | Елзіка запитали:"Скільки тобі років?" Він відповів:"Якщо я проживу ще половину того, що прожив, та ще 1 рік, то мені буде 100 років." Скільки років Елзіку? |
| | | |
- | Елзік отримав завдання:розставити знаки додавання і віднімання так, щоб результат дорівнював 9. Допоможи йому. | + | Елзік отримав завдання:розставити знаки додавання і віднімання так, щоб результат дорівнював 9. Допоможи йому. |
| | | |
- | 1 2 3 4 5 6 7 8 = 9 | + | 1 2 3 4 5 6 7 8 = 9 |
| | | |
| ''Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики 3 клас<br>'' | | ''Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики 3 клас<br>'' |
Строка 47: |
Строка 49: |
| ''Вислано читачаму з сайту''<br> | | ''Вислано читачаму з сайту''<br> |
| | | |
- | <br> | + | <br> <sub>Календарно-тематичний план згідно шкільної програми, [[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|реферати]] інформатики, домашня робота питання відповіді</sub> |
| | | |
| [[Image:1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи на уроці [[Image:1236084776 kr.jpg]] національні особливості | | [[Image:1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи на уроці [[Image:1236084776 kr.jpg]] національні особливості |
Строка 68: |
Строка 70: |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/forum/ коментарі та обговорення] [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] тематичні свята | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/forum/ коментарі та обговорення] [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] тематичні свята |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] конспект уроку [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] тести | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] конспект уроку [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] тести |
| + | |
| + | Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, [http://xvatit.com/index.php?do=feedback напишите нам]. |
| + | |
| + | Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - [http://xvatit.com/forum/ Образовательный форум]. |
Версия 17:13, 28 сентября 2009
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 3 клас>>Інформатика: Виконавці.
ВИКОНАВЦІ
Той, хто виконує команди, називається виконавцем. Дресирований собака-виконавець. Він виконує ті команди, яких навчив його хазяїн: Сидіти Поруч Апорт Служити
Коли ви граєте у футбол, ви теж виконуєте команди судді: Розпочати гру
Пробити штрафний удар
Подати кутовий Комп'ютер - теж виконавець. Він виконує команди, які ти йому даєш. Наприклад:
Записати текст на диск
Закрити вікно Запустити програму "Текстовий редактор
Виконавцем може бути людина, тварина, робот, різні пристрої. Сьогодні ти познайомишся із комп'ютерним виконавцем Садівник. Він може саджати дерева і виконувати такі команди:
Візьми лопату
Постав лопату
Візьми відро
Постав відро
Візьми саджанець
Постав саджанець
Викопай ямку
Постав у ямку
Полий водою
Пройди вперед
Дай команди Садівнику в потрібному порядку, щоб він посадив 3 саджанці. Для цього клацни лівою кнопкою миші по відповідній команді, що є на екрані монітора.
Для розумників і розумниць
Елзіка запитали:"Скільки тобі років?" Він відповів:"Якщо я проживу ще половину того, що прожив, та ще 1 рік, то мені буде 100 років." Скільки років Елзіку?
Елзік отримав завдання:розставити знаки додавання і віднімання так, щоб результат дорівнював 9. Допоможи йому.
1 2 3 4 5 6 7 8 = 9
Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики 3 клас
Вислано читачаму з сайту
Календарно-тематичний план згідно шкільної програми, реферати інформатики, домашня робота питання відповіді
акселеративні методи на уроці національні особливості
виділити головне в уроці - опорний каркас нічого собі уроки
відеокліпи нова система освіти
вправи на пошук інформації підручники основні допоміжні
гумор, притчі, приколи, приказки, цитати презентація уроку
додаткові доповнення реферати
домашнє завдання речовки та вікторизми
задачі та вправи (рішення та відповіді) риторичні питання від учнів
закриті вправи (тільки для використання вчителями) рівень складності звичайний І
знайди інформацію сам рівень складності високий ІІ
ідеальні уроки рівень складності олімпійський III
ілюстрації, графіки, таблиці самоперевірка
інтерактивні технології система оцінювання
календарний план на рік скласти пазл з різних частин інформації
кейси та практикуми словник термінів
комікси статті
коментарі та обговорення тематичні свята
конспект уроку тести
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|