|
|
Строка 1: |
Строка 1: |
| '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 7 клас|Інформатика 7 клас]]>>Інформатика: Восьминіжка і процедури'''<metakeywords>інформатика, 7 клас, урок, на Тему, Восьминіжка і процедури</metakeywords> | | '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 7 клас|Інформатика 7 клас]]>>Інформатика: Восьминіжка і процедури'''<metakeywords>інформатика, 7 клас, урок, на Тему, Восьминіжка і процедури</metakeywords> |
| | | |
- | Восьминіжка і процедури<br><br>1. Що таке процедура?<br>2. У яких випадках доцільно складати процедури без аргумен¬тів, а в яких — з аргументами?<br>3. З чого складається рядок заголовка процедури?<br>4. Який вигляд має команда виклику процедури?<br>5. Як виконуються алгоритми, які містять процедури?<br><br>Процедури без аргументів<br>Як і алгоритми для Черепашки, алгоритми для Восьминіжки можуть містити процедури. Наприклад, для того щоб Восьминіжка зафарбувала вказані клітинки, які утворюють однакові фрагменти, можна створити процедуру для фарбування одного фрагмента клітинок і викликати її в основній частині алгоритму. | + | '''Восьминіжка і процедури'''<br><br>''1. Що таке процедура?<br>2. У яких випадках доцільно складати процедури без аргумен¬тів, а в яких — з аргументами?<br>3. З чого складається рядок заголовка процедури?<br>4. Який вигляд має команда виклику процедури?<br>5. Як виконуються алгоритми, які містять процедури?''<br><br>'''Процедури без аргументів'''<br>Як і алгоритми для Черепашки, алгоритми для Восьминіжки можуть містити процедури. Наприклад, для того щоб Восьминіжка зафарбувала вказані клітинки, які утворюють однакові фрагменти, можна створити процедуру для фарбування одного фрагмента клітинок і викликати її в основній частині алгоритму. |
| | | |
- | <br>Проц Квадрат Початок Зафарбуй Вверх Зафарбуй Вправо Зафарбуй Вниз Зафарбуй Кінець<br>Початок Вверх Повтори 3 рази Квадрат Вправо Вправо Все Квадрат Кінець<br><br>Поясніть, чому останній раз процедура Квадрат викликається поза циклом.<br><br>Процедури з аргументами<br>Нехай Восьминіжка повинна зафарбувати клітинки в кількох тупиках різної довжини. Для цього в алгоритмі можна використати дві процедури з аргументами. Виконуючи першу, Носьминіжка буде йти в глибину тупика і фарбувати клітинки, а виконуючи другу - переходити на початок наступного тупика.<br>Проц Тупик (х) | + | <br>Проц Квадрат Початок Зафарбуй Вверх Зафарбуй Вправо Зафарбуй Вниз Зафарбуй Кінець<br>Початок Вверх Повтори 3 рази Квадрат Вправо Вправо Все Квадрат Кінець<br><br>Поясніть, чому останній раз процедура Квадрат викликається поза [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_33._%D0%92%D0%BE%D1%81%D1%8C%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D1%96%D0%B6%D0%BA%D0%B0_%D1%96_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0_%D1%86%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D1%83_%D0%9F%D0%BE%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8_N_%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%96%D0%B2 циклом.]<br><br>'''Процедури з аргументами'''<br>Нехай Восьминіжка повинна зафарбувати клітинки в кількох тупиках різної довжини. Для цього в [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_33._%D0%92%D0%BE%D1%81%D1%8C%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D1%96%D0%B6%D0%BA%D0%B0_%D1%96_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0_%D1%86%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D1%83_%D0%9F%D0%BE%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8_N_%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%96%D0%B2 алгоритмі ]можна використати дві процедури з аргументами. Виконуючи першу, Носьминіжка буде йти в глибину тупика і фарбувати клітинки, а виконуючи другу - переходити на початок наступного тупика.<br>Проц Тупик (х) |
| | | |
| Початок Повтори х разів Вниз Зафарбуй Все Кінець<br>Проц Перехід (у) | | Початок Повтори х разів Вниз Зафарбуй Все Кінець<br>Проц Перехід (у) |
Строка 9: |
Строка 9: |
| Початок Повтори у разів Вниз Все Повтори 2 рази Вправо Все Кінець<br><br>Початок<br>Вправо Тупик(3) Перехід (3)Тупик (4) Перехід (4) Тупик(5) Перехід (5) Тупик (6) Перехід (6) Тупик (2) Кінець<br> <br> | | Початок Повтори у разів Вниз Все Повтори 2 рази Вправо Все Кінець<br><br>Початок<br>Вправо Тупик(3) Перехід (3)Тупик (4) Перехід (4) Тупик(5) Перехід (5) Тупик (6) Перехід (6) Тупик (2) Кінець<br> <br> |
| | | |
- | [[Image:Inf 7 25.jpeg]]<br> | + | [[Image:Inf 7 25.jpeg|осьминіжка повинна зафарбувати клітинки в кількох тупиках різної довжини]]<br> |
| + | |
| | | |
| ''Ломаковська Г.В., Ривкінд Й.Я. [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_7_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 Інформатика, 7 клас]''<br> | | ''Ломаковська Г.В., Ривкінд Й.Я. [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_7_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 Інформатика, 7 клас]''<br> |
Версия 10:46, 14 сентября 2012
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 7 клас>>Інформатика: Восьминіжка і процедури
Восьминіжка і процедури
1. Що таке процедура? 2. У яких випадках доцільно складати процедури без аргумен¬тів, а в яких — з аргументами? 3. З чого складається рядок заголовка процедури? 4. Який вигляд має команда виклику процедури? 5. Як виконуються алгоритми, які містять процедури?
Процедури без аргументів Як і алгоритми для Черепашки, алгоритми для Восьминіжки можуть містити процедури. Наприклад, для того щоб Восьминіжка зафарбувала вказані клітинки, які утворюють однакові фрагменти, можна створити процедуру для фарбування одного фрагмента клітинок і викликати її в основній частині алгоритму.
Проц Квадрат Початок Зафарбуй Вверх Зафарбуй Вправо Зафарбуй Вниз Зафарбуй Кінець Початок Вверх Повтори 3 рази Квадрат Вправо Вправо Все Квадрат Кінець
Поясніть, чому останній раз процедура Квадрат викликається поза циклом.
Процедури з аргументами Нехай Восьминіжка повинна зафарбувати клітинки в кількох тупиках різної довжини. Для цього в алгоритмі можна використати дві процедури з аргументами. Виконуючи першу, Носьминіжка буде йти в глибину тупика і фарбувати клітинки, а виконуючи другу - переходити на початок наступного тупика. Проц Тупик (х)
Початок Повтори х разів Вниз Зафарбуй Все Кінець Проц Перехід (у)
Початок Повтори у разів Вниз Все Повтори 2 рази Вправо Все Кінець
Початок Вправо Тупик(3) Перехід (3)Тупик (4) Перехід (4) Тупик(5) Перехід (5) Тупик (6) Перехід (6) Тупик (2) Кінець
Ломаковська Г.В., Ривкінд Й.Я. Інформатика, 7 клас
Надіслано читачами з інтернет-сайту
Конспект інформатики на допомогу вчителю та учням. Інформатика обучатись онлайн, безкоштовні підручники, книги
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|