|
|
Строка 1: |
Строка 1: |
- | '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 2 клас|Інформатика 2 клас]]>> Інформатика: Комп’ютерна підтримка навчальних предметів'''<metakeywords>Інформатика, 2 клас, урок, на Тему, Комп’ютерна підтримка, навчальних предметів</metakeywords> <br> | + | '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 2 клас|Інформатика 2 клас]]>> Інформатика: Комп’ютерна підтримка навчальних предметів'''<metakeywords>Інформатика, 2 клас, урок, на Тему, Комп’ютерна підтримка, навчальних предметів</metakeywords> <br> <br> |
- | <br> | + | |
| | | |
| '''Урок малювання''' | | '''Урок малювання''' |
| | | |
- | Ц<span class="1"><span style="color:black"> ей урок малювання - незвичайний. Знаєш | + | Ц<span class="1"><span style="color:black"> ей урок малювання - незвичайний. </span></span>''<span class="1"><span style="color: black;">Знаєш |
- | </span></span> чому? Тому що він відбувається у комп'ютерному класі. <span class="1"><span style="color:black">Ти вмієш тримати олівець та малювати ним. | + | </span></span> чому?'' Тому що він відбувається у комп'ютерному класі. <span class="1"><span style="color:black">Ти вмієш тримати олівець та малювати ним. |
| </span></span>Також умієш користуватися пензлем. Знаєш назви основних кольорів, їх усього<br>три: червоний, жовтий, голубий. <span class="1"><span style="color:black">Якщо змішувати ці кольори, отримаємо решту | | </span></span>Також умієш користуватися пензлем. Знаєш назви основних кольорів, їх усього<br>три: червоний, жовтий, голубий. <span class="1"><span style="color:black">Якщо змішувати ці кольори, отримаємо решту |
| </span></span>барв веселки, як це зображено на малюнку. <span class="1"><span style="color:black">Художники роблять ескізи своїх картин | | </span></span>барв веселки, як це зображено на малюнку. <span class="1"><span style="color:black">Художники роблять ескізи своїх картин |
- | </span></span> олівцем на папері, а потім відтворюють їх на полотні У них є спеціальні фарби та різні пензлики.<span class="1"><span style="color:black"> нглійське слово </span></span><span class="a0"><span lang="EN-US" style="color:black;mso-ansi-language:EN-US; mso-fareast-language:EN-US">paint</span></span><span class="a0"><span lang="EN-US" style="color:black;mso-ansi-language:RU;mso-fareast-language:EN-US"> </span><span style="color:black">означає </span></span><span class="1"><span style="color:black">"писати фарбами". Саме таку назву має програма, з якою ти сьогодні познайомишся.</span></span><span class="1"><span style="color:black">А | + | </span></span> олівцем на папері, а потім відтворюють їх на полотні У них є спеціальні фарби та різні пензлики.<span class="1"><span style="color:black"> нглійське слово </span></span><span class="a0"><span lang="EN-US" style="color:black;mso-ansi-language:EN-US; mso-fareast-language:EN-US">paint</span></span><span class="a0"><span lang="EN-US" style="color:black;mso-ansi-language:RU;mso-fareast-language:EN-US"> </span><span style="color:black">означає </span></span><span class="1"><span style="color:black">"писати фарбами". Саме таку назву має програма, з якою ти сьогодні познайомишся.</span></span><span class="1"><span style="color:black"> А |
- | </span></span> ось її піктограма на робочому столі комп'ютера. ''<span class="1"><span style="color:black">Бачиш різноманітні пензлики в підставці на | + | </span></span> ось її піктограма на робочому столі комп'ютера. ''<span class="1"><span style="color:black">Бачиш різноманітні пензлики в підставці на</span></span>'' піктограмі?Під ними назва <span class="1"><span lang="EN-US" style="color:black;mso-ansi-language:EN-US;mso-fareast-language:EN-US">Paint</span><span style="color:black;mso-fareast-language:EN-US">. </span><span style="color:black">Підведи до цієї піктограми вказівник та клацни двічі ліву</span></span> кнопку миші. Почне працювати програма <span class="1"><span lang="EN-US" style="color:black;mso-ansi-language:EN-US;mso-fareast-language: EN-US">Paint</span></span><span class="1"><span style="color:black;mso-fareast-language: EN-US">.</span></span><!--[if gte mso 9]><xml> |
- | </span></span>піктограмі?'' Під ними назва <span class="1"><span lang="EN-US" style="color:black;mso-ansi-language:EN-US;mso-fareast-language:EN-US">Paint</span></span><span class="1"><span style="color:black;mso-fareast-language:EN-US">. </span><span style="color:black">Підведи до цієї піктограми вказівник та клацни двічі ліву | + | |
- | кнопку миші. Почне працювати програма </span></span><span class="1"><span lang="EN-US" style="color:black;mso-ansi-language:EN-US;mso-fareast-language: EN-US">Paint</span></span><span class="1"><span style="color:black;mso-fareast-language: EN-US">.</span></span><!--[if gte mso 9]><xml>
| + | |
| <o:OfficeDocumentSettings> | | <o:OfficeDocumentSettings> |
| <o:AllowPNG/> | | <o:AllowPNG/> |
Строка 20: |
Строка 17: |
| <o:AllowPNG/> | | <o:AllowPNG/> |
| </o:OfficeDocumentSettings> | | </o:OfficeDocumentSettings> |
- | </xml><![endif]--> | + | </xml><![endif]--> <!--[if gte mso 9]><xml> |
- | <!--[if gte mso 9]><xml> | + | |
| <w:WordDocument> | | <w:WordDocument> |
| <w:View>Normal</w:View> | | <w:View>Normal</w:View> |
Строка 1277: |
Строка 1273: |
| mso-bidi-font-family:"Times New Roman";} | | mso-bidi-font-family:"Times New Roman";} |
| </style> | | </style> |
- | <![endif]--> | + | <![endif]--> <br> <span class="126"><span>Клацни ліву кнопку миші. Вікно програми |
- | <br> <span class="126"><span>Клацни ліву кнопку миші. Вікно програми | + | |
| </span></span><span class="120pt"><span lang="EN-US">Paint</span></span><span class="120pt"><span lang="EN-US"> </span></span><span class="126"><span>закрилося, і ти повернувся до | | </span></span><span class="120pt"><span lang="EN-US">Paint</span></span><span class="120pt"><span lang="EN-US"> </span></span><span class="126"><span>закрилося, і ти повернувся до |
| </span></span>робочого столу.<span class="126"><span style="color:black">Підведи | | </span></span>робочого столу.<span class="126"><span style="color:black">Підведи |
- | </span></span> вказівник до зображення олівця і клацни один раз ліву кнопку миші. Придивись уважно, і ти помітиш, що кнопка, на якій зображено олівець, змінила свій вигляд і стала світлішою за інші. Це означає, що інструмент<span class="12BookmanOldStyle"><span style="font-size:12.0pt;color:black" /></span> “Олівець”<span class="126"><span style="color:black"> обраний, і | + | </span></span> вказівник до зображення олівця і клацни один раз ліву кнопку миші. Придивись уважно, і ти помітиш, що кнопка, на якій зображено олівець, змінила свій вигляд і стала світлішою за інші. Це означає, що інструмент“Олівець”<span class="126"><span style="color:black"> обраний, і |
| можна малювати.</span></span><span class="126"><span style="color:black">Тепер, | | можна малювати.</span></span><span class="126"><span style="color:black">Тепер, |
| </span></span> пересуваючи мишу по килимку, перенеси олівець на аркуш. Зупинись там, де збираєшся почати малювати. Натисни і не відпускай ліву кнопку миші. Уявляй собі, що ти тримаєш олівець і малюєш, не відриваючи руки. <span class="126"><span style="color:black">Коли | | </span></span> пересуваючи мишу по килимку, перенеси олівець на аркуш. Зупинись там, де збираєшся почати малювати. Натисни і не відпускай ліву кнопку миші. Уявляй собі, що ти тримаєш олівець і малюєш, не відриваючи руки. <span class="126"><span style="color:black">Коли |
- | </span></span> закінчиш малювати, підведи вказівник миші у правий верхній кут екрана до кнопки з хрестиком. | + | </span></span> закінчиш малювати, підведи вказівник миші у правий верхній кут екрана до кнопки з хрестиком. |
| | | |
- | | + | <br> <!--[if gte mso 9]><xml> |
- | | + | |
- | <!--[if gte mso 9]><xml> | + | |
| <o:OfficeDocumentSettings> | | <o:OfficeDocumentSettings> |
| <o:TargetScreenSize>800x600</o:TargetScreenSize> | | <o:TargetScreenSize>800x600</o:TargetScreenSize> |
Строка 1610: |
Строка 1603: |
| <![endif]--> '''<span style="mso-ansi-language:UK">Для розумників та розумниць</span>''' | | <![endif]--> '''<span style="mso-ansi-language:UK">Для розумників та розумниць</span>''' |
| | | |
- | | + | <br> |
| | | |
| <br> | | <br> |
Строка 1617: |
Строка 1610: |
| | | |
| <span class="126"><span> | | <span class="126"><span> |
- | </span></span> | + | </span></span> |
| | | |
| '''<u>Зміст уроку</u>''' | | '''<u>Зміст уроку</u>''' |
Версия 07:36, 16 октября 2012
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 2 клас>> Інформатика: Комп’ютерна підтримка навчальних предметів
Урок малювання
Ц ей урок малювання - незвичайний. Знаєш
чому? Тому що він відбувається у комп'ютерному класі. Ти вмієш тримати олівець та малювати ним.
Також умієш користуватися пензлем. Знаєш назви основних кольорів, їх усього три: червоний, жовтий, голубий. Якщо змішувати ці кольори, отримаємо решту
барв веселки, як це зображено на малюнку. Художники роблять ескізи своїх картин
олівцем на папері, а потім відтворюють їх на полотні У них є спеціальні фарби та різні пензлики. нглійське слово paint означає "писати фарбами". Саме таку назву має програма, з якою ти сьогодні познайомишся. А
ось її піктограма на робочому столі комп'ютера. Бачиш різноманітні пензлики в підставці на піктограмі?Під ними назва Paint. Підведи до цієї піктограми вказівник та клацни двічі ліву кнопку миші. Почне працювати програма Paint. Перед тобою вікно програми Paint. Ти бачиш велике біле поле. Воно схоже на
аркуш паперу. На ньому й створюватимеш малюнок. Можеш олівцем, а можеш — пензлем. Зображення цих інструментів ти побачиш ліворуч від білого поля. Там розташовано набір кнопок, який називається панеллю інструментів. Клацни ліву кнопку миші. Вікно програми
Paint закрилося, і ти повернувся до
робочого столу.Підведи
вказівник до зображення олівця і клацни один раз ліву кнопку миші. Придивись уважно, і ти помітиш, що кнопка, на якій зображено олівець, змінила свій вигляд і стала світлішою за інші. Це означає, що інструмент“Олівець” обраний, і
можна малювати.Тепер,
пересуваючи мишу по килимку, перенеси олівець на аркуш. Зупинись там, де збираєшся почати малювати. Натисни і не відпускай ліву кнопку миші. Уявляй собі, що ти тримаєш олівець і малюєш, не відриваючи руки. Коли
закінчиш малювати, підведи вказівник миші у правий верхній кут екрана до кнопки з хрестиком.
Для розумників та розумниць
Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики. 2 клас Вислано читачаму з сайту
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|