КРОКИ АЛГОРИТМУ
Кожен крок алгоритму - це команда виконавцю. Кіт Леопольд вирішив провчити мишей, які постійно йому докучал Він склав алгоритм хитрого полювання. Ось що вийшло.
АЛГОРИТМ "ПОЛЮВАННЯ" 1. Пройти біля нірки зі шматочком сиру 2. Лягти зі шматочком сиру неподалік від нірки 3. Зробити вигляд, що сплю 4. Чекати, поки прийдуть миші 5. Схопити найхоробрішу з них
Хто буде виконувати цей алгоритм? Звичайно ж, виконавцем буде са кіт. Отже, кожний крок алгоритму - це команда Леопольду викона дію. А чи завжди алгоритм виконує той, хто його склав? Ні. Для цього є різ виконавці. Пам'ятаєш, хто ними може бути? Виконавцями можуть б люди, тварини, роботи, комп'ютери. Ти вже працював з виконавцем Садівник. Пригадай його команди. Минулого разу Садівник одразу виконував команду, яку ти давав йому. І для того, щоб Садівник посадив 3 саджанці, ти тричі давав йому одну й ту ж саму послідовність команд. Тепер можна поступити значно простіше. Складемо алгоритм для посадки одного саджанця і виконаємо його стільки разів, скільки саджанців Садівнику потрібно посадити.
ДЛЯ РОЗУМНИКІВ І РОЗУМНИЦЬ
Склади алгоритм "Помста мишей коту".
Біля криниці 2 порожні банки. Одна вміщує 5 літрів води, а друга - 3 літри. Переливаючи воду, потрібно зробити так, щоб в одній з банок стало 1 літр води. Склади алгоритм.
УРОК-ГРА
Грати завжди цікаво. Пограємо парами у таку гру. Один буде давати команди, а другий -їх виконувати. Але спочатку придумайте назву виконавцю і команди, які він зможе виконувати. Ганнуся і Олесь придумали виконавця Човняр, який повинен перевезти на лівий берег річки фруктові води. Вони склали такий алгоритм: 1. Підготувати човен 2. Вставити весла 3. Покласти у човен фруктові води 4. Відчалити від правого берега 5. Веслувати до лівого берега 6. Пристати до лівого берега 7. Віднести фруктові води Цікаво, а що вийшло у тебе? Якщо є помилки або щось не так, чи просто не вистачило часу, не засмучуйся. Це лише гра і наступного разу ти справишся.
На попередніх уроках Навантажувач одразу виконував надану йому команду. Тепер треба скласти алгоритм для цього виконавця, щоб він правильно навантажив 3 вантажі. Пригадай, що вага вантажу на кормі корабля повинна дорівнювати вазі вантажу на носі. Після того, як алгоритм буде складений, дай команду "Виконати алгоритм", натиснувши відповідну кнопку. Якщо алгоритм був складений правильно, корабель успішно відправиться в плавання. Спробуй зробити те саме з 4 вантажами.
Для розумників і розумниць
Перевізник повинен перевезти через ріку вовка, козу і капусту. В човні, крім перевізника, може бути або вовк, або коза, або капуста. Склади алгоритм дій перевізника.
Увага! Не можна залишати козу разом з вовком, бо вовк з'їсть козу. Також не можна залишати капусту і козу, бо коза з'їсть капусту. 3аміни квадратики (кружечки) цифрами
О О О О - 1 = О О О
Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики 3 клас
Вислано читачаму з сайту
акселеративні методи на уроці національні особливості
виділити головне в уроці - опорний каркас нічого собі уроки
відеокліпи нова система освіти
вправи на пошук інформації підручники основні допоміжні
гумор, притчі, приколи, приказки, цитати презентація уроку
додаткові доповнення реферати
домашнє завдання речовки та вікторизми
задачі та вправи (рішення та відповіді) риторичні питання від учнів
закриті вправи (тільки для використання вчителями) рівень складності звичайний І
знайди інформацію сам рівень складності високий ІІ
ідеальні уроки рівень складності олімпійський III
ілюстрації, графіки, таблиці самоперевірка
інтерактивні технології система оцінювання
календарний план на рік скласти пазл з різних частин інформації
кейси та практикуми словник термінів
комікси статті
коментарі та обговорення тематичні свята
конспект уроку тести
|