KNOWLEDGE HYPERMARKET


Графічний редактор Paint. Геометричні тіла
Строка 39: Строка 39:
</span></span><span class="36"><span lang="EN-US">Paint</span></span><span class="36"><span lang="RU">.</span></span>  
</span></span><span class="36"><span lang="EN-US">Paint</span></span><span class="36"><span lang="RU">.</span></span>  
-
<span class="36"><span lang="RU" /></span>
+
[[Image:S46!.jpg]]
-
 
+
-
<span class="36"><span lang="RU" /></span>
+
<span class="36"><span lang="RU">Передня грань
<span class="36"><span lang="RU">Передня грань
Строка 55: Строка 53:
скопіюй. Зафарбуй інструментом</span></span>  
скопіюй. Зафарбуй інструментом</span></span>  
<div style="mso-element:frame;mso-element-wrap:none;mso-element-anchor-vertical: page;mso-element-anchor-horizontal:page;mso-element-left:66.95pt;mso-element-top: 314.35pt;mso-height-rule:exactly"></div> <div style="mso-element:frame;mso-element-frame-width:435.35pt;mso-element-frame-height: 46.05pt;mso-element-wrap:none;mso-element-anchor-vertical:page;mso-element-anchor-horizontal: page;mso-element-left:66.95pt;mso-element-top:325.1pt;mso-height-rule:exactly"></div>  
<div style="mso-element:frame;mso-element-wrap:none;mso-element-anchor-vertical: page;mso-element-anchor-horizontal:page;mso-element-left:66.95pt;mso-element-top: 314.35pt;mso-height-rule:exactly"></div> <div style="mso-element:frame;mso-element-frame-width:435.35pt;mso-element-frame-height: 46.05pt;mso-element-wrap:none;mso-element-anchor-vertical:page;mso-element-anchor-horizontal: page;mso-element-left:66.95pt;mso-element-top:325.1pt;mso-height-rule:exactly"></div>  
-
<span class="3132"><span lang="RU">Пензель </span></span><span class="32"><span lang="RU" /></span><span class="36"><span lang="RU">невидиму
+
<span class="3132"><span lang="RU">Пензель&nbsp;</span></span><span class="32" /><span class="36"><span lang="RU">невидиму
частину нижньої основи. Як зобразитикулю,тобі підкаже малюнок, а як накреслити
частину нижньої основи. Як зобразитикулю,тобі підкаже малюнок, а як накреслити
-
піраміду — здогадайся сам.</span></span><span class="0pt2"><span lang="RU" /></span>
+
піраміду — здогадайся сам.</span></span><span class="0pt2" />  
-
 
+
-
<span class="0pt2"><span lang="RU" /></span>
+
-
<span class="0pt2"><span lang="RU" /></span><!--[if gte mso 9]><xml>
+
<span class="0pt2" />
-
<o:OfficeDocumentSettings>
+
-
  <o:TargetScreenSize>800x600</o:TargetScreenSize>
+
-
</o:OfficeDocumentSettings>
+
-
</xml><![endif]-->
+
<!--[if gte mso 9]><xml>
<!--[if gte mso 9]><xml>
Строка 381: Строка 373:
font-family:"Times New Roman","serif";}
font-family:"Times New Roman","serif";}
</style>
</style>
-
<![endif]-->'''<span lang="RU" style="font-size:12.0pt;font-family:
+
<![endif]-->'''<span lang="RU">Для</span>'''<span lang="RU"> '''розумників і розумниць'''</span>  
-
&quot;Times New Roman","serif";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";mso-ansi-language:
+
-
RU;mso-fareast-language:RU;mso-bidi-language:AR-SA">Для</span>'''<span lang="RU" style="font-size:12.0pt;font-family:&quot;Times New Roman","serif";
+
-
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";mso-ansi-language:RU;mso-fareast-language:
+
-
RU;mso-bidi-language:AR-SA"> '''розумників і розумниць'''</span>
+
<span class="0pt2"><span lang="RU">Назви
<span class="0pt2"><span lang="RU">Назви
Строка 396: Строка 384:
<br>  
<br>  
-
<br>  
+
[[Image:S46-1.jpg]]<br>  
<br> ''Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_3_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 Сходинки до інформатики 3 клас]<br>''  
<br> ''Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_3_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 Сходинки до інформатики 3 клас]<br>''  

Версия 14:11, 27 сентября 2012

Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 3 клас>> Інформатика: Графічний редактор Paint.


Геометричні тіла

Одного  разу Ганнуся та Олесь виконували разом домашнє завдання з математики. їм задали побудувати квадрат зі стороною З см та знайти його периметр. 

   Квадрат, трикутник, круг — це плоскі фігури. Кожну з них можна вирізати з паперу і покласти на стіл або прикласти до дошки. А куб — не плоска фігура, і куля також...

—Так, — озвався дідусь, який розгадував кросворд у кріслі- гойдалці. — Такі фігури називають об’ємними. Куб, куля, піраміда, циліндр — об’ємні геометричні фігури.

   У куба всі сторони — квадрати, а в піраміди — трикутники! — вигукнув Олесь.

   Не зовсім так, — усміхнувся дідусь. — По-перше, ці «сторони» називають гранями. А по-друге, у піраміди одна з граней може бути й чотирикутником, і п’ятикутником, і шестикутником.

   Я можу виготовити куб і піраміду з паперу. Кожну грань зроблю іншого кольору. Так буде гарно, — сказала Ганнуся.

   А я зроблю циліндр. Потім віднесемо наші роботи до школи, — зрадів Олесь.

Дідусь усміхнувся і знову взявся за кросворд. Олесь і Ганнуся, закінчивши виконувати домашнє завдання, звірили свої відповіді. Периметр квадрата дорівнював у кожного з них 12 см. Чи правиль­но вони його обчислили? Намалюй відомі тобі об’ємні геометричні фігури за допомогою графічного редактора Paint.

S46!.jpg

Передня грань куба має вигляд квадрата. Її зручно побудувати інструментом Прямокутник . А щоб сторони прямокутника були однаковими, натисни клавішу Shift та утримуй її натиснутою,поки малюєш. Верхню і бічну грані куба можно побудувати інструментом Лінія.  Щоб дістати вертикальні та горизонтальні лінії, малюючи, утримуй натиснутою клавішу Shift.

Циліндр побудуємо з двох еліпсів-основ та двох вертикальних відрізків. Щоб основи циліндра були однаковими, спочатку накресли верхню основу. Потім виділи її та скопіюй. Зафарбуй інструментом

Пензель <span class="32" />невидиму частину нижньої основи. Як зобразитикулю,тобі підкаже малюнок, а як накреслити піраміду — здогадайся сам.<span class="0pt2" />

<span class="0pt2" />

Для розумників і розумниць

Назви предмети, що мають форму: 

  1. циліндра
  2. кулі;
  3. куба.


S46-1.jpg


Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики 3 клас

Вислано читачаму з сайту



Зміст уроку
1236084776 kr.jpg конспект уроку і опорний каркас                      
1236084776 kr.jpg презентація уроку 
1236084776 kr.jpg акселеративні методи та інтерактивні технології
1236084776 kr.jpg закриті вправи (тільки для використання вчителями)
1236084776 kr.jpg оцінювання 

Практика
1236084776 kr.jpg задачі та вправи,самоперевірка 
1236084776 kr.jpg практикуми, лабораторні, кейси
1236084776 kr.jpg рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
1236084776 kr.jpg домашнє завдання 

Ілюстрації
1236084776 kr.jpg ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
1236084776 kr.jpg реферати
1236084776 kr.jpg фішки для допитливих
1236084776 kr.jpg шпаргалки
1236084776 kr.jpg гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати

Доповнення
1236084776 kr.jpg зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
1236084776 kr.jpg підручники основні і допоміжні 
1236084776 kr.jpg тематичні свята, девізи 
1236084776 kr.jpg статті 
1236084776 kr.jpg національні особливості
1236084776 kr.jpg словник термінів                          
1236084776 kr.jpg інше 

Тільки для вчителів
1236084776 kr.jpg ідеальні уроки 
1236084776 kr.jpg календарний план на рік 
1236084776 kr.jpg методичні рекомендації 
1236084776 kr.jpg програми
1236084776 kr.jpg обговорення



Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.

Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.