KNOWLEDGE HYPERMARKET


Практична робота. Виконання геометричних побудов в системі комп'ютерного креслення КОМПАС. Повні уроки

Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 11 клас. Повні уроки>> Інформатика: Практична робота. Виконання геометричних побудов в системі комп'ютерного креслення КОМПАС.

Тема: Практична робота. Виконання геометричних побудов в системі комп'ютерного креслення КОМПАС.

Мета: Ознайомити з програмою креслення Компас 3D і навчити створювати в ній прості об’ємні моделі.

Тип уроку: практичний



Для зручної роботи в середовищі КОМПАС-3D, розробники передбачили можливість власного налаштування інтерфейсу користувача залежно від виконуваних операцій.


4er40.jpg



Структура інтерфейсу програми КОМПАС проста і зрозуміла:

  • Перший рядок інтерфейсу - Заголовок програмного вікна (вказується назва програми, номер версії, ім'я поточного документу)
  • Друга - Головне меню системи (залежить від типу поточного документу: виклик команд системи, основні меню)
  • Третя - інструментальна панель Стандартна (зібрані команди, які часто вживаються при роботі з системою)



4er41.jpg



Типи документів

Для створення нового документу, на панелі Стандартна треба клацнути мишею по кнопці Створити.

У вікні вибираємо тип документу:

1. креслення - зображення з рамкою і штампом (розширення .cdw)

2. фрагмент - допоміжний документ без рамки і штампу (розширення .frw)

3.текстовий документ - документ, який містить текст (розширення .kdw)

4. специфікація - документ, оформлений у вигляді таблиці в рамці з основним написом, який містить інформацію про деталі збірки (розширення .spw)

5. збірка - модель, яка створена з різних деталей із застосуванням складальних операцій (розширення .a3d)

6.деталь - модель, яка створена з однорідного матеріалу без застосування складальних операцій (розширення .m3d)


4er42.jpg


Завдання.Накреслити і створити тривимірну модель куба.

Хід виконання.


1) Обираємо тип документу Деталь

2) У Дереві побудови вказуємо Площину XY. Створення тривимірної моделі розпочинається з побудови ескізу його основи.

4er43.jpg



3) Площина для побудови має бути розташована паралельно площині екрану.

Для цього зайдіть в меню Вигляд - Орієнтація і встановите Нормально до... (площина буде розташована паралельно площини екрану)

4er44.jpg



4) В режимі ескіза вибираємо кнопочку «Геометрія» і будуємо - прямокутник заввишки 40 мм і шириною 40 мм.

4er45.jpg



5) Виходимо з режиму Ескіз і виділяємо намальований ескіз в Дереві моделі - наш куб повинен стати зеленим. Файл:4er46.jpg

6) Обираємо Операція витискування на інструментальній панелі, Редагування деталі і розтягуємо куб вгору.

4er47.jpg



7) Після розтягання заходимо в меню «Редактор» і тиснемо «Створити об'єкт» або на натискаємо на клавіатурі «Enter».

Після цього вибираємо режим «Півтонове».

4er48.jpg

Ось, за допомогою таких дій, накреслений квадрат на двомірній площині перетворився на куб тривимірного простору.








Скомпоновано та надіслано викладачем Київського національного університету імені Тараса Шевченка Соловйовим М. С.


Якщо у вас є виправлення чи пропозиції до цього уроку, напишіть нам.

Якщо ви хочете побачити інші виправлення чи пропозиції до уроків, дивіться тут - Образовательный форум.

Предмети > Інформатика > Інформатика 11 клас