KNOWLEDGE HYPERMARKET


Зарубіжна література 8 клас
Строка 13: Строка 13:
Тема 11. Звеличення людського розуму, винахідливості та допитливості. Засудження беззаконня, тупої несправедливої сили (кіклоп Поліфем), а також самовпевненості й пихи людини (конфлікт Одіссея з Посейдоном). Образ Одіссея: воїна, ватажка, батька, сина, чоловіка, мандрівника, патріота.  
Тема 11. Звеличення людського розуму, винахідливості та допитливості. Засудження беззаконня, тупої несправедливої сили (кіклоп Поліфем), а також самовпевненості й пихи людини (конфлікт Одіссея з Посейдоном). Образ Одіссея: воїна, ватажка, батька, сина, чоловіка, мандрівника, патріота.  
-
Тема 12. УРЗМ&nbsp; Скласти питання для інтерв’ю з античними героями-воїнами та зазначити передбачені відповіді<br> Тема 13. [[Тема 13. Тіртéй “Добре вмирати тому...”. Архілóх “Серце, серце...”, “Хліб мій на списі замішений”|Тіртéй “Добре вмирати тому...”.&nbsp; Архілóх “Серце, серце...”, “Хліб мій на списі замішений”]]<br> Тема 14. [[Тема 10. Сапфó “До богів подібний...”, “Жереб мені випав такий...”|Сапфó “До богів подібний...”, “Жереб мені випав такий...”]]<br> Тема 15. Контроль навчальних досягнень учнів.&nbsp; Гомéр, Тіртéй, Архілóх, Сапфó, Анакреóнт. [[Тема 11. Анакреóнт “Принеси води...”, “Золотоволосий Ерот...”|Анакреóнт “Принеси води...”, “Золотоволосий Ерот...”]]<br> Тема 16. [[Тема 12. Давньогрецька лірика як синтез поезії та музики|Давньогрецька лірика як синтез поезії та музики]]. [[Тема 13. Есхíл “Прометей закутий”. Розповідь Прометея про його благодіяння людям|Есхíл “Прометей закутий”. Розповідь Прометея про його благодіяння людям ]]<br> Тема 17. [[Тема 14. Софóкл “Антігона”. Пісня хору “Дивних багато в світі див”. Театр у Давній Греції. Виникнення трагедії та комедії|Софóкл “Антігона”. Пісня хору “Дивних багато в світі див”. Театр у Давній Греції. Виникнення трагедії та комедії]]<br> Тема 18. [[Тема 15. Пýблій Верґíлій Марóн “Енеїда”: Заспів, “Пророцтво Анхіза в Аїді про майбутню славу Риму”, “Щит Енея”|Пýблій Верґíлій Марóн “Енеїда”: Заспів, “Пророцтво Анхіза в Аїді про майбутню славу Риму”, “Щит Енея”]]<br> Тема 19. Творче наслідування поем Гомера: “одіссея” мандрів Енея та “іліада” його битв. Поетизація римської доблесті, патріотичного служіння державі, величі Риму як провідні настанови й основний пафос поеми  
+
Тема 12. УРЗМ&nbsp; Скласти питання для інтерв’ю з античними героями-воїнами та зазначити передбачені відповіді<br> Тема 13. [[Тема 13. Тіртéй “Добре вмирати тому...”. Архілóх “Серце, серце...”, “Хліб мій на списі замішений”|Тіртéй “Добре вмирати тому...”.&nbsp; Архілóх “Серце, серце...”, “Хліб мій на списі замішений”]]<br> Тема 14. [[Тема_14._Сапфó_“До_богів_подібний...”,_“Жереб_мені_випав_такий...”|Сапфó “До богів подібний...”, “Жереб мені випав такий...”]]<br> Тема 15. Контроль навчальних досягнень учнів.&nbsp; Гомéр, Тіртéй, Архілóх, Сапфó, Анакреóнт. [[Тема 11. Анакреóнт “Принеси води...”, “Золотоволосий Ерот...”|Анакреóнт “Принеси води...”, “Золотоволосий Ерот...”]]<br> Тема 16. [[Тема_16._Давньогрецька_лірика_як_синтез_поезії_та_музики._Есхíл_“Прометей_закутий”._Розповідь_Прометея_про_його_благодіяння_людям|Давньогрецька лірика як синтез поезії та музики. Есхíл “Прометей закутий”. Розповідь Прометея про його благодіяння людям]] <br> Тема 17. [[Тема_17._Софóкл_“Антігона”._Пісня_хору_“Дивних_багато_в_світі_див”._Театр_у_Давній_Греції._Виникнення_трагедії_та_комедії|Софóкл “Антігона”. Пісня хору “Дивних багато в світі див”. Театр у Давній Греції. Виникнення трагедії та комедії]]<br> Тема 18. [[Тема_18._Пýблій_Верґíлій_Марóн_“Енеїда”:_Заспів,_“Пророцтво_Анхіза_в_Аїді_про_майбутню_славу_Риму”,_“Щит_Енея”|Пýблій Верґíлій Марóн “Енеїда”: Заспів, “Пророцтво Анхіза в Аїді про майбутню славу Риму”, “Щит Енея”]]<br> Тема 19. Творче наслідування поем Гомера: “одіссея” мандрів Енея та “іліада” його битв. Поетизація римської доблесті, патріотичного служіння державі, величі Риму як провідні настанови й основний пафос поеми  
Тема 20. [[Тема 20. Квінт Горáцій Флакк “До Мельпомени”, “До Манлія Торквата”|Квінт Горáцій Флакк “До Мельпомени”, “До Манлія Торквата” ]]<br> Тема 21. [[Тема 21. Пýблій Овíдій Назóн “Метаморфози”, “Сумні елегії”|Пýблій Овíдій Назóн “Метаморфози”, “Сумні елегії” ]]<br>  
Тема 20. [[Тема 20. Квінт Горáцій Флакк “До Мельпомени”, “До Манлія Торквата”|Квінт Горáцій Флакк “До Мельпомени”, “До Манлія Торквата” ]]<br> Тема 21. [[Тема 21. Пýблій Овíдій Назóн “Метаморфози”, “Сумні елегії”|Пýблій Овíдій Назóн “Метаморфози”, “Сумні елегії” ]]<br>  
Строка 33: Строка 33:
Тема 36.&nbsp; Співзвучність “Пісні про Роланда” героїчним епосам інших народів світу.<br>Тема 37. &nbsp; Урок позакласного читання. Героїчний епос „Пісня про Нібелунгів”  
Тема 36.&nbsp; Співзвучність “Пісні про Роланда” героїчним епосам інших народів світу.<br>Тема 37. &nbsp; Урок позакласного читання. Героїчний епос „Пісня про Нібелунгів”  
-
Тема 38-39.&nbsp; [[Тема 27. Аліг’єрі Дáнте “Божественна комедія” (“Пекло”; “Рай”, пісня XXXIII, вірші 115—145)|Аліг’єрі Дáнте “Божественна комедія” (“Пекло”; “Рай”, пісня XXXIII, вірші 115—145)]]  
+
Тема 38-39.&nbsp; [[Тема_38-39._Аліг’єрі_Дáнте_“Божественна_комедія”_(“Пекло”;_“Рай”,_пісня_XXXIII,_вірші_115—145)|Аліг’єрі Дáнте “Божественна комедія” (“Пекло”; “Рай”, пісня XXXIII, вірші 115—145)]]  
Тема 40. &nbsp; Сон Данте протягом Великоднього тижня 1300 року і композиційна будова поеми.Тема 41. &nbsp; Бачення світу в поемі, її алегоричний зміст. Поняття терцина (тривірш, розмір строф “Божественної комедії”).  
Тема 40. &nbsp; Сон Данте протягом Великоднього тижня 1300 року і композиційна будова поеми.Тема 41. &nbsp; Бачення світу в поемі, її алегоричний зміст. Поняття терцина (тривірш, розмір строф “Божественної комедії”).  
Строка 39: Строка 39:
Тема 42. &nbsp; Контроль навчальних досягнень учнів. Література Середньовіччя. Героїчний епос. Данте  
Тема 42. &nbsp; Контроль навчальних досягнень учнів. Література Середньовіччя. Героїчний епос. Данте  
-
Тема 43. [[Тема 28. Доба європейського Відродження (Ренесансу), її хронологічні межі. Ідейний рух гуманізму. Роль античності. Скарби культури Ренесансу|Доба європейського Відродження (Ренесансу), її хронологічні межі. Ідейний рух гуманізму. Роль античності. Скарби культури Ренесансу]]<br> Тема 44. [[Тема 29. Франчéско Петрáрка “Книга пісень”: “Благословенні місяць, день і рік...”, “Як не любов, то що ж це бути може...”|Франчéско Петрáрка “Книга пісень”: “Благословенні місяць, день і рік...”, “Як не любов, то що ж це бути може...”, “Щасливі квіти й благовісні трави”, “Де погляд ніжний, де чарівний вид...”, “Ні зоряних небес мандрівні хори...”]]<br> Тема 45. &nbsp; Любов Петрарки до Лаури як джерело його інтимної лірики. Образ Лаури у творах Петрарки. Художня і психологічна своєрідність лірики Петрарки.<br>  
+
Тема 43. [[Тема_43._Доба_європейського_Відродження_(Ренесансу),_її_хронологічні_межі._Ідейний_рух_гуманізму._Роль_античності._Скарби_культури_Ренесансу|Доба європейського Відродження (Ренесансу), її хронологічні межі. Ідейний рух гуманізму. Роль античності. Скарби культури Ренесансу]]<br> Тема 44. [[Тема_44._Франчéско_Петрáрка_“Книга_пісень”:_“Благословенні_місяць,_день_і_рік...”,_“Як_не_любов,_то_що_ж_це_бути_може...”|Франчéско Петрáрка “Книга пісень”: “Благословенні місяць, день і рік...”, “Як не любов, то що ж це бути може...”, “Щасливі квіти й благовісні трави”, “Де погляд ніжний, де чарівний вид...”, “Ні зоряних небес мандрівні хори...”]]<br> Тема 45. &nbsp; Любов Петрарки до Лаури як джерело його інтимної лірики. Образ Лаури у творах Петрарки. Художня і психологічна своєрідність лірики Петрарки.<br>  
Тема 46.&nbsp; Урок виразного читання сонетів Петрарки напам’ять<br>  
Тема 46.&nbsp; Урок виразного читання сонетів Петрарки напам’ять<br>  
Строка 49: Строка 49:
Тема&nbsp; 51. [[Тема 51. Роман “Дон Кiхот” — пародія на рицарські романи і трагікомічний епос іспанського життя|Роман “Дон Кiхот” — пародія на рицарські романи і трагікомічний епос іспанського життя]]<br> Тема 52.&nbsp; Мандри Дон Кіхота у пошуках справедливості. Очiкувані та реальні наслідки його вчинків<br>Тема 53.&nbsp; Романтизм Дон Кіхота та твереза розсудливість Санчо Панси<br>Тема 54.&nbsp; Дон Кіхот — вічний образ всесвітньої літератури<br>Тема 55.&nbsp; УРЗМ. Диспут. ”Чи потрібні сьогодні Дон Кіхоти?”  
Тема&nbsp; 51. [[Тема 51. Роман “Дон Кiхот” — пародія на рицарські романи і трагікомічний епос іспанського життя|Роман “Дон Кiхот” — пародія на рицарські романи і трагікомічний епос іспанського життя]]<br> Тема 52.&nbsp; Мандри Дон Кіхота у пошуках справедливості. Очiкувані та реальні наслідки його вчинків<br>Тема 53.&nbsp; Романтизм Дон Кіхота та твереза розсудливість Санчо Панси<br>Тема 54.&nbsp; Дон Кіхот — вічний образ всесвітньої літератури<br>Тема 55.&nbsp; УРЗМ. Диспут. ”Чи потрібні сьогодні Дон Кіхоти?”  
-
Тема&nbsp; 56. [[Тема_56._Вiльям_Шекспiр_—_геніальний_англійський_драматург_і_поет_доби_Відродження._Сонети_№_121,_130|Вiльям Шекспiр — геніальний англійський драматург і поет доби Відродження. Сонети № 121, 130]] <br>Тема 57. &nbsp; [[Тема_57._Трагедія_“Гамлет”|Трагедія “Гамлет”, її філософсько-моральні мотиви. Характерні риси трагедії (гострий, непримиренний конфлікт, загибель головного героя тощо)]]<br>Тема 58. &nbsp; Гамлет — вічний образ світової літератури<br>Тема 59. &nbsp; Провідні філософсько-моральні мотиви трагедії “Гамлет”<br>Тема 60.&nbsp;&nbsp; Проблема морального вибору й вчинку в творі „Гамлет”<br>Тема 61. &nbsp;&nbsp; Мотив помсти, його зв’язок із системою образів трагедії<br>Тема 62. &nbsp;&nbsp; Урок виразного читання. Сонет Шекспіра або монолог Гамлета “Бути чи не бути” (за вибором учня).<br>Тема 63. &nbsp;&nbsp;&nbsp; „Ромео і Джульєтта”. Поняття про композицію драми<br>Тема 64. &nbsp;&nbsp; Ствердження у трагедії величі й краси справжнього кохання<br>Тема 65. &nbsp;&nbsp; Образи юних закоханих.засоби розкриття сили їхніх почуттів<br>Тема 66. &nbsp;&nbsp; „Світлий трагізм” фіналу трагедії.Комічні образи у творі<br>Тема 67. &nbsp;&nbsp; УРЗМ.Твір-роздум за трагедією Шекспіра<br>Тема 68. &nbsp;&nbsp; Контроль навчальних досягнень учнів<br>Тема 69-70. &nbsp; Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу<br><br>  
+
Тема&nbsp; 56. [[Тема 56. Вiльям Шекспiр — геніальний англійський драматург і поет доби Відродження. Сонети № 121, 130|Вiльям Шекспiр — геніальний англійський драматург і поет доби Відродження. Сонети № 121, 130]] <br>Тема 57. &nbsp; [[Тема 57. Трагедія “Гамлет”|Трагедія “Гамлет”, її філософсько-моральні мотиви. Характерні риси трагедії (гострий, непримиренний конфлікт, загибель головного героя тощо)]]<br>Тема 58. &nbsp; Гамлет — вічний образ світової літератури<br>Тема 59. &nbsp; Провідні філософсько-моральні мотиви трагедії “Гамлет”<br>Тема 60.&nbsp;&nbsp; Проблема морального вибору й вчинку в творі „Гамлет”<br>Тема 61. &nbsp;&nbsp; Мотив помсти, його зв’язок із системою образів трагедії<br>Тема 62. &nbsp;&nbsp; Урок виразного читання. Сонет Шекспіра або монолог Гамлета “Бути чи не бути” (за вибором учня).<br>Тема 63. &nbsp;&nbsp;&nbsp; „Ромео і Джульєтта”. Поняття про композицію драми<br>Тема 64. &nbsp;&nbsp; Ствердження у трагедії величі й краси справжнього кохання<br>Тема 65. &nbsp;&nbsp; Образи юних закоханих.засоби розкриття сили їхніх почуттів<br>Тема 66. &nbsp;&nbsp; „Світлий трагізм” фіналу трагедії.Комічні образи у творі<br>Тема 67. &nbsp;&nbsp; УРЗМ.Твір-роздум за трагедією Шекспіра<br>Тема 68. &nbsp;&nbsp; Контроль навчальних досягнень учнів<br>Тема 69-70. &nbsp; Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу<br><br>  
Повний перелік шкільної програми: [[Заглавная страница|зарубіжна література]], українська мова та література, історія України...  
Повний перелік шкільної програми: [[Заглавная страница|зарубіжна література]], українська мова та література, історія України...  

Версия 14:20, 9 ноября 2009

                                                                           План уроків з предмету Зарубіжна література 8 клас



Тема 1. Художня література як мистецтво слова, її місце серед інших видів мистецтва.
Тема 2. Вільям Вордсворт (1770—1850). “До прекрасного”
Тема 3. Місце національних літератур у всесвітньому літературному процесі, їх взаємодія і взаємовпливи.
Тема 4. Веди (від 2 тис. до н. е.), Біблія (від 12 ст. до н. е.), Коран (від 610—632 рр.) як пам’ятки світової літератури.

Тема 5. Контроль навчальних досягнень учнів.Найдавніші пам’ятки світової літератури
Тема 6. Антична (давньогрецька і римська) література — вихідна основа європейських літератур

Тема 7. Найвідоміші цикли давньогрецьких міфів: а) троянський (про події, пов’язані з містом Троєю); б) фіванський (про трагічну долю фіванського царя Едіпа та його доньки Антігони); в) про аргонавтів (про мандрівку корабля “Арго” до Колхіди за золотим руном і події, пов’язані з коханням Ясона і Медеї).
Тема 8. Гомéр “Іліада”: Заспів, “Щит Ахілла”, “Двобій Ахілла й Гектора”, “Пріам у Ахілла”

Тема 9. Гомер — легендарний основоположник європейської літератури. Гуманістичний пафос “Іліади” — осуд війни та її жорстокості, співчуття людському горю, повага до людини, поетизація її героїзму та подвигу. Образи Ахілла й Гектора як уособлення ідеалу людини, героя, воїна.

Тема 10. “Одіссея”: Заспів, “Аед Демодок”, “Одіссей і кіклоп Поліфем”, “Одіссей у Кірки”

Тема 11. Звеличення людського розуму, винахідливості та допитливості. Засудження беззаконня, тупої несправедливої сили (кіклоп Поліфем), а також самовпевненості й пихи людини (конфлікт Одіссея з Посейдоном). Образ Одіссея: воїна, ватажка, батька, сина, чоловіка, мандрівника, патріота.

Тема 12. УРЗМ  Скласти питання для інтерв’ю з античними героями-воїнами та зазначити передбачені відповіді
Тема 13. Тіртéй “Добре вмирати тому...”.  Архілóх “Серце, серце...”, “Хліб мій на списі замішений”
Тема 14. Сапфó “До богів подібний...”, “Жереб мені випав такий...”
Тема 15. Контроль навчальних досягнень учнів.  Гомéр, Тіртéй, Архілóх, Сапфó, Анакреóнт. Анакреóнт “Принеси води...”, “Золотоволосий Ерот...”
Тема 16. Давньогрецька лірика як синтез поезії та музики. Есхíл “Прометей закутий”. Розповідь Прометея про його благодіяння людям
Тема 17. Софóкл “Антігона”. Пісня хору “Дивних багато в світі див”. Театр у Давній Греції. Виникнення трагедії та комедії
Тема 18. Пýблій Верґíлій Марóн “Енеїда”: Заспів, “Пророцтво Анхіза в Аїді про майбутню славу Риму”, “Щит Енея”
Тема 19. Творче наслідування поем Гомера: “одіссея” мандрів Енея та “іліада” його битв. Поетизація римської доблесті, патріотичного служіння державі, величі Риму як провідні настанови й основний пафос поеми

Тема 20. Квінт Горáцій Флакк “До Мельпомени”, “До Манлія Торквата”
Тема 21. Пýблій Овíдій Назóн “Метаморфози”, “Сумні елегії”

Тема 22. Контроль навчальних досягнень учнів.  Давньогрецька трагедия. Римська поезія

Тема 23. Середньовіччя як історична і культурна доба, її хронологічні межі
Тема 24. Із китайської лірики. Лі Бо “Входжу в річку...”, “Печаль на яшмовому ґанку”, “Вулкан поезії”. Лі Бо, вишуканість і тонкий ліризм його поезії. Свіжість і несподіваність поетичних асоціацій у вірші “Входжу в річку...”. Елегійні мотиви поезії “Печаль на яшмовому ґанку”

Тема 25. Ду Фу “При місяці згадую брата”, “Пісня про хліб і шовк”, “Повертаються дикі гуси”

Тема 26-27. Із персько-таджицької лірики. Рудакí "Газелі, рубаї, бейти". Омáр Хайям "Рубаї". Гафíз "Газéлі" (вірші за вибором учителя та учнів)

Тема 28. Урок позакласного читання.У царині поезії (твори середньовічних поетів)

Тема 29. Контроль навчальних досягнень учнів. Середньовічна поезія
Тема 30.  Узагальнення вивченого матеріалу за 1 семестр

Тема 31. Із західноєвропейської поезії. Творчість провансальських трубадурів, її жанрово-тематичне та стильове багатство, ідейно-художні особливості. Джауфрé Рюдéль "Канцона" (“Мені під час травневих днів...”). Бертрáн де Борн “Сирвента” (“Люблю травневий світлий час...”)
Тема 32. “Орден вагантів”, “Бідний студент”, “Безтурботна пісня”
Тема 33. “Пісня про Ролáнда”
Тема 34. Історична правда (похід Карла Великого 778 р. за Піренеї) та вигадка в поемі. Боротьба проти іноземців та іновірців за батьківщину — провідна тема поеми
Тема 35.   Роланд — головний герой епосу. Карл як ідеал державної мудрості. Зрадник Ганелон — антипод Карла і Роланда.

Тема 36.  Співзвучність “Пісні про Роланда” героїчним епосам інших народів світу.
Тема 37.   Урок позакласного читання. Героїчний епос „Пісня про Нібелунгів”

Тема 38-39.  Аліг’єрі Дáнте “Божественна комедія” (“Пекло”; “Рай”, пісня XXXIII, вірші 115—145)

Тема 40.   Сон Данте протягом Великоднього тижня 1300 року і композиційна будова поеми.Тема 41.   Бачення світу в поемі, її алегоричний зміст. Поняття терцина (тривірш, розмір строф “Божественної комедії”).

Тема 42.   Контроль навчальних досягнень учнів. Література Середньовіччя. Героїчний епос. Данте

Тема 43. Доба європейського Відродження (Ренесансу), її хронологічні межі. Ідейний рух гуманізму. Роль античності. Скарби культури Ренесансу
Тема 44. Франчéско Петрáрка “Книга пісень”: “Благословенні місяць, день і рік...”, “Як не любов, то що ж це бути може...”, “Щасливі квіти й благовісні трави”, “Де погляд ніжний, де чарівний вид...”, “Ні зоряних небес мандрівні хори...”
Тема 45.   Любов Петрарки до Лаури як джерело його інтимної лірики. Образ Лаури у творах Петрарки. Художня і психологічна своєрідність лірики Петрарки.

Тема 46.  Урок виразного читання сонетів Петрарки напам’ять

Тема 47-48.   Джовaнні Боккáччо (1313—1375). “Декамерoн” (1-2 новели за вибором учителя). Боккаччо як зачинатель нової європейської прози” . Збірка новел “Декамерон”, її композиція і тематичне багатство, оспівування в ній кращих душевних якостей людини.

Тема 49.  Контроль навчальних досягнень учнів. Відродження. Петрарка. Боккачо
Тема 50.  Міґeль де Сервaнтес Саавeдра (1547—1616)

Тема  51. Роман “Дон Кiхот” — пародія на рицарські романи і трагікомічний епос іспанського життя
Тема 52.  Мандри Дон Кіхота у пошуках справедливості. Очiкувані та реальні наслідки його вчинків
Тема 53.  Романтизм Дон Кіхота та твереза розсудливість Санчо Панси
Тема 54.  Дон Кіхот — вічний образ всесвітньої літератури
Тема 55.  УРЗМ. Диспут. ”Чи потрібні сьогодні Дон Кіхоти?”

Тема  56. Вiльям Шекспiр — геніальний англійський драматург і поет доби Відродження. Сонети № 121, 130
Тема 57.   Трагедія “Гамлет”, її філософсько-моральні мотиви. Характерні риси трагедії (гострий, непримиренний конфлікт, загибель головного героя тощо)
Тема 58.   Гамлет — вічний образ світової літератури
Тема 59.   Провідні філософсько-моральні мотиви трагедії “Гамлет”
Тема 60.   Проблема морального вибору й вчинку в творі „Гамлет”
Тема 61.    Мотив помсти, його зв’язок із системою образів трагедії
Тема 62.    Урок виразного читання. Сонет Шекспіра або монолог Гамлета “Бути чи не бути” (за вибором учня).
Тема 63.     „Ромео і Джульєтта”. Поняття про композицію драми
Тема 64.    Ствердження у трагедії величі й краси справжнього кохання
Тема 65.    Образи юних закоханих.засоби розкриття сили їхніх почуттів
Тема 66.    „Світлий трагізм” фіналу трагедії.Комічні образи у творі
Тема 67.    УРЗМ.Твір-роздум за трагедією Шекспіра
Тема 68.    Контроль навчальних досягнень учнів
Тема 69-70.   Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу

Повний перелік шкільної програми: зарубіжна література, українська мова та література, історія України...


Зміст уроку
1236084776 kr.jpg конспект уроку і опорний каркас                      
1236084776 kr.jpg презентація уроку 
1236084776 kr.jpg акселеративні методи та інтерактивні технології
1236084776 kr.jpg закриті вправи (тільки для використання вчителями)
1236084776 kr.jpg оцінювання 

Практика
1236084776 kr.jpg задачі та вправи,самоперевірка 
1236084776 kr.jpg практикуми, лабораторні, кейси
1236084776 kr.jpg рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
1236084776 kr.jpg домашнє завдання 

Ілюстрації
1236084776 kr.jpg ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
1236084776 kr.jpg реферати
1236084776 kr.jpg фішки для допитливих
1236084776 kr.jpg шпаргалки
1236084776 kr.jpg гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати

Доповнення
1236084776 kr.jpg зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
1236084776 kr.jpg підручники основні і допоміжні 
1236084776 kr.jpg тематичні свята, девізи 
1236084776 kr.jpg статті 
1236084776 kr.jpg національні особливості
1236084776 kr.jpg словник термінів                          
1236084776 kr.jpg інше 

Тільки для вчителів
1236084776 kr.jpg ідеальні уроки 
1236084776 kr.jpg календарний план на рік 
1236084776 kr.jpg методичні рекомендації 
1236084776 kr.jpg програми
1236084776 kr.jpg обговорення