KNOWLEDGE HYPERMARKET


Практична робота. Растрова графіка. Повні уроки
 
(3 промежуточные версии не показаны)
Строка 3: Строка 3:
<metakeywords>Інформатика, клас, урок, на тему, 11 клас, Практична робота. Растрова графіка.</metakeywords>  
<metakeywords>Інформатика, клас, урок, на тему, 11 клас, Практична робота. Растрова графіка.</metakeywords>  
-
'''Тема: Практична робота. Растрова графіка.'''
+
== Тема ==
-
'''Мета:''' Навчитися не лише створювати зображення і малюнки в графічному растровому редакторові Adobe Photoshop, але і редагувати, прибирати дефекти і зайві об'єкти на фотографіях.
+
*'''Практична робота. Растрова графіка.'''
-
<br> '''Тип уроку:''' практичний
+
== Мета  ==
-
<br>
+
*Навчитися не лише створювати зображення і малюнки в графічному растровому редакторові Adobe [http://xvatit.com/relax/ Photoshop], але і редагувати, прибирати дефекти і зайві об'єкти на фотографіях.
-
<u>'''Завдання №1.'''</u> <u>Створення нового зображення. Використання інструментів малювання.</u>
+
== Тип уроку  ==
-
''Хід виконання&nbsp;:''
+
*практичний
-
'''1.''' Відкриваємо Photoshop, створюємо новий файл ('''Файл-Новый''').
+
== Хід уроку  ==
-
Параметри зображення ставимо такі: висота - '''800''' пікселів, ширина - '''600''' пікселів. Тиснемо ТАК.
+
=== Завдання №1  ===
-
<br>
+
*'''Створення нового зображення. Використання інструментів малювання'''
-
[[Image:Newww.jpg]]
+
'''Хід виконання&nbsp;:'''
-
<br>
+
'''1.''' Відкриваємо Photoshop, створюємо новий файл ('''Файл-Новый''').
-
'''2.''' Обираємо інструмент '''Кисть''', її діаметр, потрібний колір і малюємо від руки декілька різних фігур (приміром, коло, квадрат, трикутник, багатокутник).  
+
Параметри зображення ставимо такі: висота - '''800''' пікселів, ширина - '''600''' [[Практикум к уроку по теме: Введение. Информация и информационные процессы|пікселів]]. Тиснемо ТАК.  
-
Причому, кожна фігура повинна мати різний <u>колір і товщину.</u>
+
<br> [[Image:Newww.jpg|400px|Практична робота]]
-
<u></u>  
+
<br> '''2.''' Обираємо інструмент '''Кисть''', її діаметр, потрібний колір і малюємо від руки декілька різних фігур (приміром, коло, квадрат, трикутник, багатокутник).
-
[[Image:Figurks.jpg]]
+
Причому, кожна фігура повинна мати різний '''колір і товщину'''
-
<br>  
+
<br> [[Image:Figurks.jpg|400px|Практична робота]]
-
'''3.''' Беремо гумку і стираємо усі намальовані фігури.  
+
<br> '''3.''' Беремо гумку і стираємо усі намальовані фігури.  
Але стежте за тим, щоб колір в нижньому квадратику був білим.  
Але стежте за тим, щоб колір в нижньому квадратику був білим.  
Строка 41: Строка 41:
При потребі, збільшіть діаметр гумки для прискорення операції стирання.  
При потребі, збільшіть діаметр гумки для прискорення операції стирання.  
-
<br>  
+
<br> [[Image:Lastik.jpg|400px|Практична робота]]  
-
 
+
-
[[Image:Lastik.jpg]]  
+
<br>  
<br>  
-
<br>
+
=== Завдання №2  ===
-
<u>'''Завдання №2.'''</u> <u>Додавання нових ефектів і видалення старих дефектів в зображенні. </u>
+
*'''Додавання нових ефектів і видалення старих дефектів в зображенні. '''
-
''Це завдання виконаємо на прикладі двох зображень: малюнка з яким-небудь об'єктом і фотографією. ''
+
Це завдання виконаємо на прикладі двох [[Кодирование графической информации|зображень]]: малюнка з яким-небудь об'єктом і фотографією.  
'''1.''' Відкриваємо нове зображення '''(Файл-Открыть).'''  
'''1.''' Відкриваємо нове зображення '''(Файл-Открыть).'''  
Строка 59: Строка 57:
У відкритому вікні обираємо потрібний ефект і тиснемо ОК. Бачимо результат.  
У відкритому вікні обираємо потрібний ефект і тиснемо ОК. Бачимо результат.  
-
<br>  
+
<br> [[Image:Avarr.jpg|400px|Практична робота]]
-
[[Image:Avarr.jpg|895x488px|Avarr.jpg]]
+
<br> '''2.''' Тепер спробуємо видалити або «замазати» яку-небудь деталь на автомобілі.  
-
<br>
+
Спершу збільшуємо зображення за допомогою поєднань [[Закриті вправи до теми «Основная позиция пальцев на клавиатуре.»|клавіш]] ''Shift_Ctrl_+''.  
-
 
+
-
'''2.''' Тепер спробуємо видалити або «замазати» яку-небудь деталь на автомобілі.
+
-
 
+
-
Спершу збільшуємо зображення за допомогою поєднань клавіш ''Shift_Ctrl_+''.  
+
Беремо інструмент «Кисть», потім натискаємо ALT (з'явиться значок Піпетка) і беремо пробу фіолетового кольору біля помаранчевого знаку повороту на авто, клацаючи один раз лівою кнопкою миші. Відпускаємо ALT.  
Беремо інструмент «Кисть», потім натискаємо ALT (з'явиться значок Піпетка) і беремо пробу фіолетового кольору біля помаранчевого знаку повороту на авто, клацаючи один раз лівою кнопкою миші. Відпускаємо ALT.  
Строка 73: Строка 67:
Бачимо, що у нас тепер колір кисті вибраний по нашому «хотінню». Замальовуємо пензликом знак повороту - тепер його не видно.  
Бачимо, що у нас тепер колір кисті вибраний по нашому «хотінню». Замальовуємо пензликом знак повороту - тепер його не видно.  
-
<br>  
+
<br> [[Image:Povorott.jpg|400px|Практична робота]]
-
[[Image:Povorott.jpg]]
+
<br> Схожим чином ми можемо прибирати різноманітні дефекти на обличчі.  
-
 
+
-
<br>  
+
-
 
+
-
Схожим чином ми можемо прибирати різноманітні дефекти на обличчі.  
+
-
 
+
-
<br>
+
-
'''3.''' Відкриваємо фотографію, наприклад, з прищами. Беремо інструмент '''«Восстанавливающая кисть»''', натискаємо ALT (з'явиться значок, схожий на приціл) і, аналогічно, першому прикладу, клацаємо біля прища лівою кнопкою миші. Відкидаємо ALT.  
+
<br> '''3.''' Відкриваємо фотографію, наприклад, з прищами. Беремо інструмент '''«Восстанавливающая кисть»''', натискаємо ALT (з'явиться значок, схожий на приціл) і, аналогічно, першому прикладу, клацаємо біля прища лівою кнопкою миші. Відкидаємо ALT.  
Далі цим пензликом замазуємо дефект; досить одного кліка на прищі (при необхідності збільште діаметр кисті).  
Далі цим пензликом замазуємо дефект; досить одного кліка на прищі (при необхідності збільште діаметр кисті).  
-
<br>  
+
<br> [[Image:Pкшцш.jpg|400px|Практична робота]]
-
[[Image:Pкшцш.jpg]]
+
<br> Слід пам'ятати, що такі дії можна проводити тільки з растровими зображенням, тому як векторна графіка не піддається такому редагуванню.  
-
<br>
+
Ви пам'ятаєте, що [[Растровая и векторная графика|растрова графіка]] працює з фотографіями і малюнками, де багато колірних плавних переходів.
-
----
+
Векторна ж графіка працює з конкретними перехідними кольорами, тобто - червоний, потім відразу, фіолетовий, за ним помаранчевий і так далі. Ніяких плавних переходів.
-
Слід пам'ятати, що такі дії можна проводити тільки з растровими зображенням, тому як векторна графіка не піддається такому редагуванню.
+
<br> {{#ev: youtube| DZ1LLgP8uVc }}
-
Ви пам'ятаєте, що растрова графіка працює з фотографіями і малюнками, де багато колірних плавних переходів.
+
<br> {{#ev: youtube| ik3HpE0iZcI}}
-
Векторна ж графіка працює з конкретними перехідними кольорами, тобто - червоний, потім відразу, фіолетовий, за ним помаранчевий і так далі. Ніяких плавних переходів.
+
<br>
----
----
-
<br>  
+
<br> ''Скомпоновано та надіслано викладачем Київського національного університету імені Тараса Шевченка Соловйовим М. С.''
-
 
+
-
{{#ev: youtube| DZ1LLgP8uVc }}
+
<br>  
<br>  
-
 
-
<br>
 
-
 
-
{{#ev: youtube| DtYsNki1YoE&feature=related }}
 
-
 
-
{{#ev: youtube| ik3HpE0iZcI}}
 
-
 
-
<br> ''Скомпоновано та надіслано викладачем Київського національного університету імені Тараса Шевченка Соловйовим М. С.''
 
----
----
-
<br>
+
<br> '''Над уроком працювали'''
-
'''<u>Над уроком працювали</u>'''
+
Соловйов М. С.
<br>  
<br>  
-
 
-
Соловйов М. С.
 
----
----
-
<br>  
+
<br> Поставить вопрос о современном образовании, выразить идею или решить назревшую проблему Вы можете на [http://xvatit.com/forum/ '''Образовательном форуме'''], где на международном уровне собирается образовательный совет свежей мысли и действия. Создав [http://xvatit.com/club/blogs/ '''блог,'''] Вы не только повысите свой статус, как компетентного преподавателя, а и сделаете весомый вклад в развитие школы будущего. [http://xvatit.com/school/guild/ '''Гильдия Лидеров Образования'''] открывает двери для специалистов&nbsp; высшего ранга и приглашает к сотрудничеству в направлении создания лучших в мире школ.[[Заголовок ссылки|<br>]]  
-
 
+
-
Поставить вопрос о современном образовании, выразить идею или решить назревшую проблему Вы можете на [http://xvatit.com/forum/ '''Образовательном форуме'''], где на международном уровне собирается образовательный совет свежей мысли и действия. Создав [http://xvatit.com/club/blogs/ '''блог,'''] Вы не только повысите свой статус, как компетентного преподавателя, а и сделаете весомый вклад в развитие школы будущего. [http://xvatit.com/school/guild/ '''Гильдия Лидеров Образования'''] открывает двери для специалистов&nbsp; высшего ранга и приглашает к сотрудничеству в направлении создания лучших в мире школ.<br>[[Заголовок ссылки]]  
+
[[Category:Інформатика_11_клас]]
[[Category:Інформатика_11_клас]]

Текущая версия на 17:51, 8 февраля 2013

Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 11 клас. Повні уроки>> Інформатика: Практична робота. Растрова графіка.

Содержание

Тема

  • Практична робота. Растрова графіка.

Мета

  • Навчитися не лише створювати зображення і малюнки в графічному растровому редакторові Adobe Photoshop, але і редагувати, прибирати дефекти і зайві об'єкти на фотографіях.

Тип уроку

  • практичний

Хід уроку

Завдання №1

  • Створення нового зображення. Використання інструментів малювання

Хід виконання :

1. Відкриваємо Photoshop, створюємо новий файл (Файл-Новый).

Параметри зображення ставимо такі: висота - 800 пікселів, ширина - 600 пікселів. Тиснемо ТАК.


Практична робота


2. Обираємо інструмент Кисть, її діаметр, потрібний колір і малюємо від руки декілька різних фігур (приміром, коло, квадрат, трикутник, багатокутник).

Причому, кожна фігура повинна мати різний колір і товщину


Практична робота


3. Беремо гумку і стираємо усі намальовані фігури.

Але стежте за тим, щоб колір в нижньому квадратику був білим.

При потребі, збільшіть діаметр гумки для прискорення операції стирання.


Практична робота


Завдання №2

  • Додавання нових ефектів і видалення старих дефектів в зображенні.

Це завдання виконаємо на прикладі двох зображень: малюнка з яким-небудь об'єктом і фотографією.

1. Відкриваємо нове зображення (Файл-Открыть).

Для першої частини відкриваємо, приміром, зображення з будь-яким автомобілем. Потім заходимо в меню Фильтр-Иммитация-акварель.

У відкритому вікні обираємо потрібний ефект і тиснемо ОК. Бачимо результат.


Практична робота


2. Тепер спробуємо видалити або «замазати» яку-небудь деталь на автомобілі.

Спершу збільшуємо зображення за допомогою поєднань клавіш Shift_Ctrl_+.

Беремо інструмент «Кисть», потім натискаємо ALT (з'явиться значок Піпетка) і беремо пробу фіолетового кольору біля помаранчевого знаку повороту на авто, клацаючи один раз лівою кнопкою миші. Відпускаємо ALT.

Бачимо, що у нас тепер колір кисті вибраний по нашому «хотінню». Замальовуємо пензликом знак повороту - тепер його не видно.


Практична робота


Схожим чином ми можемо прибирати різноманітні дефекти на обличчі.


3. Відкриваємо фотографію, наприклад, з прищами. Беремо інструмент «Восстанавливающая кисть», натискаємо ALT (з'явиться значок, схожий на приціл) і, аналогічно, першому прикладу, клацаємо біля прища лівою кнопкою миші. Відкидаємо ALT.

Далі цим пензликом замазуємо дефект; досить одного кліка на прищі (при необхідності збільште діаметр кисті).


Практична робота


Слід пам'ятати, що такі дії можна проводити тільки з растровими зображенням, тому як векторна графіка не піддається такому редагуванню.

Ви пам'ятаєте, що растрова графіка працює з фотографіями і малюнками, де багато колірних плавних переходів.

Векторна ж графіка працює з конкретними перехідними кольорами, тобто - червоний, потім відразу, фіолетовий, за ним помаранчевий і так далі. Ніяких плавних переходів.






Скомпоновано та надіслано викладачем Київського національного університету імені Тараса Шевченка Соловйовим М. С.




Над уроком працювали

Соловйов М. С.




Поставить вопрос о современном образовании, выразить идею или решить назревшую проблему Вы можете на Образовательном форуме, где на международном уровне собирается образовательный совет свежей мысли и действия. Создав блог, Вы не только повысите свой статус, как компетентного преподавателя, а и сделаете весомый вклад в развитие школы будущего. Гильдия Лидеров Образования открывает двери для специалистов  высшего ранга и приглашает к сотрудничеству в направлении создания лучших в мире школ.

Предмети > Інформатика > Інформатика 11 клас