|
|
Строка 3: |
Строка 3: |
| <br> '''Розділ 1. ВСТУП'''<br> Тема 1. [[Тема 1. Художня література як мистецтво слова, її місце серед інших видів мистецтва|Художня література як мистецтво слова, її місце серед інших видів мистецтва.]]<br> Тема 2. [[Тема 2. Вільям Вордсворт (1770—1850). “До прекрасного”|Вільям Вордсворт (1770—1850). “До прекрасного”]]<br> Тема 3. [[Тема 3. Місце національних літератур у всесвітньому літературному процесі, їх взаємодія і взаємовпливи.|Місце національних літератур у всесвітньому літературному процесі, їх взаємодія і взаємовпливи.]]<br> Тема 4. [[Тема 4. Веди (від 2 тис. до н. е.), Біблія (від 12 ст. до н. е.), Коран (від 610—632 рр.) як пам’ятки світової літератури.|Веди (від 2 тис. до н. е.), Біблія (від 12 ст. до н. е.), Коран (від 610—632 рр.) як пам’ятки світової літератури. ]] | | <br> '''Розділ 1. ВСТУП'''<br> Тема 1. [[Тема 1. Художня література як мистецтво слова, її місце серед інших видів мистецтва|Художня література як мистецтво слова, її місце серед інших видів мистецтва.]]<br> Тема 2. [[Тема 2. Вільям Вордсворт (1770—1850). “До прекрасного”|Вільям Вордсворт (1770—1850). “До прекрасного”]]<br> Тема 3. [[Тема 3. Місце національних літератур у всесвітньому літературному процесі, їх взаємодія і взаємовпливи.|Місце національних літератур у всесвітньому літературному процесі, їх взаємодія і взаємовпливи.]]<br> Тема 4. [[Тема 4. Веди (від 2 тис. до н. е.), Біблія (від 12 ст. до н. е.), Коран (від 610—632 рр.) як пам’ятки світової літератури.|Веди (від 2 тис. до н. е.), Біблія (від 12 ст. до н. е.), Коран (від 610—632 рр.) як пам’ятки світової літератури. ]] |
| | | |
- | <br>'''Розділ 2. ЛЮДИНА ТА ЇЇ СВІТ У ДАВНІХ ЛІТЕРАТУРАХ '''<br> Тема 5. [[Тема 5. Антична (давньогрецька і римська) література — вихідна основа європейських літератур|Антична (давньогрецька і римська) література — вихідна основа європейських літератур]]<br> Тема 6. [[Тема 6. Гомéр “Іліада”: Заспів, “Щит Ахілла”, “Двобій Ахілла й Гектора”, “Пріам у Ахілла”|Гомéр “Іліада”: Заспів, “Щит Ахілла”, “Двобій Ахілла й Гектора”, “Пріам у Ахілла” ]]<br> Тема 7. [[Тема 7. “Одіссея”: Заспів, “Аед Демодок”, “Одіссей і кіклоп Поліфем”, “Одіссей у Кірки”|“Одіссея”: Заспів, “Аед Демодок”, “Одіссей і кіклоп Поліфем”, “Одіссей у Кірки”]] <br> Тема 8. [[Тема 8. Тіртéй “Добре вмирати тому...”|Тіртéй “Добре вмирати тому...”]]<br> Тема 9. [[Тема 9. Архілóх “Серце, серце...”, “Хліб мій на списі замішений”|Архілóх “Серце, серце...”, “Хліб мій на списі замішений”]]<br> Тема 10. [[Тема 10. Сапфó “До богів подібний...”, “Жереб мені випав такий...”|Сапфó “До богів подібний...”, “Жереб мені випав такий...”]]<br> Тема 11. [[Тема 11. Анакреóнт “Принеси води...”, “Золотоволосий Ерот...”|Анакреóнт “Принеси води...”, “Золотоволосий Ерот...”]]<br> Тема 12. [[Тема 12. Давньогрецька лірика як синтез поезії та музики|Давньогрецька лірика як синтез поезії та музики]]<br> Тема 13. [[Тема 13. Есхíл “Прометей закутий”. Розповідь Прометея про його благодіяння людям|Есхíл “Прометей закутий”. Розповідь Прометея про його благодіяння людям ]]<br> Тема 14. [[Тема 14. Софóкл “Антігона”. Пісня хору “Дивних багато в світі див”. Театр у Давній Греції. Виникнення трагедії та комедії|Софóкл “Антігона”. Пісня хору “Дивних багато в світі див”. Театр у Давній Греції. Виникнення трагедії та комедії]]<br> Тема 15. [[Тема 15. Пýблій Верґíлій Марóн “Енеїда”: Заспів, “Пророцтво Анхіза в Аїді про майбутню славу Риму”, “Щит Енея”|Пýблій Верґíлій Марóн “Енеїда”: Заспів, “Пророцтво Анхіза в Аїді про майбутню славу Риму”, “Щит Енея”]]<br> Тема 16. [[Тема 16. Квінт Горáцій Флакк “До Мельпомени”, “До Манлія Торквата”|Квінт Горáцій Флакк “До Мельпомени”, “До Манлія Торквата” ]]<br> Тема 17. [[Тема 17. Пýблій Овíдій Назóн “Метаморфози”, “Сумні елегії”|Пýблій Овíдій Назóн “Метаморфози”, “Сумні елегії” ]]<br> <br>'''Розділ 3. ЖАНРОВО-ТЕМАТИЧНЕ РОЗМАЇТТЯ СЕРЕДНЬОВІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ'''<br> Тема 18. [[Тема 18. Середньовіччя як історична і культурна доба, її хронологічні межі|Середньовіччя як історична і культурна доба, її хронологічні межі]]<br> Тема 19. [[Тема 19. Із китайської лірики. Лі Бо “Входжу в річку...”, “Печаль на яшмовому ґанку”, “Вулкан поезії”|Із китайської лірики. Лі Бо “Входжу в річку...”, “Печаль на яшмовому ґанку”, “Вулкан поезії”. Лі Бо, вишуканість і тонкий ліризм його поезії. Свіжість і несподіваність поетичних асоціацій у вірші “Входжу в річку...”. Елегійні мотиви поезії “Печаль на яшмовому ґанку”]]<br> Тема 20. [[Тема 20. Ду Фу “При місяці згадую брата”, “Пісня про хліб і шовк”, “Повертаються дикі гуси”|Ду Фу “При місяці згадую брата”, “Пісня про хліб і шовк”, “Повертаються дикі гуси”]]<br> Тема 21. [[Тема_21._Із_персько-таджицької_лірики._Рудакí_"Газелі,_рубаї,_бейти"._Омáр_Хайям_"Рубаї"._Гафíз_"Газéлі"|Із персько-таджицької лірики. Рудакí "Газелі, рубаї, бейти". Омáр Хайям "Рубаї". Гафíз "Газéлі" (вірші за вибором учителя та учнів)]]<br> Тема 22. [[Тема 22. Із західноєвропейської поезії. Творчість провансальських трубадурів, її жанрово-тематичне та стильове багатство|Із західноєвропейської поезії. Творчість провансальських трубадурів, її жанрово-тематичне та стильове багатство, ідейно-художні особливості]]<br> Тема 23. Джауфрé Рюдéль "Канцона" (“Мені під час травневих днів...”)<br> Тема 24. [[Тема 24. Бертрáн де Борн “Сирвента” (“Люблю травневий світлий час...”)|Бертрáн де Борн “Сирвента” (“Люблю травневий світлий час...”)]]<br> Тема 25. [[Тема 25. “Орден вагантів”, “Бідний студент”, “Безтурботна пісня”|“Орден вагантів”, “Бідний студент”, “Безтурботна пісня”]]<br> Тема 26. [[Тема 26. “Пісня про Ролáнда”|“Пісня про Ролáнда”]] <br> Тема 27. [[Тема 27. Аліг’єрі Дáнте “Божественна комедія” (“Пекло”; “Рай”, пісня XXXIII, вірші 115—145)|Аліг’єрі Дáнте “Божественна комедія” (“Пекло”; “Рай”, пісня XXXIII, вірші 115—145)]] | + | <br>'''Розділ 2. ЛЮДИНА ТА ЇЇ СВІТ У ДАВНІХ ЛІТЕРАТУРАХ '''<br> Тема 5. [[Тема 5. Антична (давньогрецька і римська) література — вихідна основа європейських літератур|Антична (давньогрецька і римська) література — вихідна основа європейських літератур]]<br> Тема 6. [[Тема 6. Гомéр “Іліада”: Заспів, “Щит Ахілла”, “Двобій Ахілла й Гектора”, “Пріам у Ахілла”|Гомéр “Іліада”: Заспів, “Щит Ахілла”, “Двобій Ахілла й Гектора”, “Пріам у Ахілла” ]]<br> Тема 7. [[Тема 7. “Одіссея”: Заспів, “Аед Демодок”, “Одіссей і кіклоп Поліфем”, “Одіссей у Кірки”|“Одіссея”: Заспів, “Аед Демодок”, “Одіссей і кіклоп Поліфем”, “Одіссей у Кірки”]] <br> Тема 8. [[Тема 8. Тіртéй “Добре вмирати тому...”|Тіртéй “Добре вмирати тому...”]]<br> Тема 9. [[Тема 9. Архілóх “Серце, серце...”, “Хліб мій на списі замішений”|Архілóх “Серце, серце...”, “Хліб мій на списі замішений”]]<br> Тема 10. [[Тема 10. Сапфó “До богів подібний...”, “Жереб мені випав такий...”|Сапфó “До богів подібний...”, “Жереб мені випав такий...”]]<br> Тема 11. [[Тема 11. Анакреóнт “Принеси води...”, “Золотоволосий Ерот...”|Анакреóнт “Принеси води...”, “Золотоволосий Ерот...”]]<br> Тема 12. [[Тема 12. Давньогрецька лірика як синтез поезії та музики|Давньогрецька лірика як синтез поезії та музики]]<br> Тема 13. [[Тема 13. Есхíл “Прометей закутий”. Розповідь Прометея про його благодіяння людям|Есхíл “Прометей закутий”. Розповідь Прометея про його благодіяння людям ]]<br> Тема 14. [[Тема 14. Софóкл “Антігона”. Пісня хору “Дивних багато в світі див”. Театр у Давній Греції. Виникнення трагедії та комедії|Софóкл “Антігона”. Пісня хору “Дивних багато в світі див”. Театр у Давній Греції. Виникнення трагедії та комедії]]<br> Тема 15. [[Тема 15. Пýблій Верґíлій Марóн “Енеїда”: Заспів, “Пророцтво Анхіза в Аїді про майбутню славу Риму”, “Щит Енея”|Пýблій Верґíлій Марóн “Енеїда”: Заспів, “Пророцтво Анхіза в Аїді про майбутню славу Риму”, “Щит Енея”]]<br> Тема 16. [[Тема 16. Квінт Горáцій Флакк “До Мельпомени”, “До Манлія Торквата”|Квінт Горáцій Флакк “До Мельпомени”, “До Манлія Торквата” ]]<br> Тема 17. [[Тема 17. Пýблій Овíдій Назóн “Метаморфози”, “Сумні елегії”|Пýблій Овíдій Назóн “Метаморфози”, “Сумні елегії” ]]<br> <br>'''Розділ 3. ЖАНРОВО-ТЕМАТИЧНЕ РОЗМАЇТТЯ СЕРЕДНЬОВІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ'''<br> Тема 18. [[Тема 18. Середньовіччя як історична і культурна доба, її хронологічні межі|Середньовіччя як історична і культурна доба, її хронологічні межі]]<br> Тема 19. [[Тема 19. Із китайської лірики. Лі Бо “Входжу в річку...”, “Печаль на яшмовому ґанку”, “Вулкан поезії”|Із китайської лірики. Лі Бо “Входжу в річку...”, “Печаль на яшмовому ґанку”, “Вулкан поезії”. Лі Бо, вишуканість і тонкий ліризм його поезії. Свіжість і несподіваність поетичних асоціацій у вірші “Входжу в річку...”. Елегійні мотиви поезії “Печаль на яшмовому ґанку”]]<br> Тема 20. [[Тема 20. Ду Фу “При місяці згадую брата”, “Пісня про хліб і шовк”, “Повертаються дикі гуси”|Ду Фу “При місяці згадую брата”, “Пісня про хліб і шовк”, “Повертаються дикі гуси”]]<br> Тема 21. [[Тема 21. Із персько-таджицької лірики. Рудакí |Із персько-таджицької лірики. Рудакí "Газелі, рубаї, бейти". Омáр Хайям "Рубаї". Гафíз "Газéлі" (вірші за вибором учителя та учнів)]]<br> Тема 22. [[Тема 22. Із західноєвропейської поезії. Творчість провансальських трубадурів, її жанрово-тематичне та стильове багатство|Із західноєвропейської поезії. Творчість провансальських трубадурів, її жанрово-тематичне та стильове багатство, ідейно-художні особливості]]<br> Тема 23. [[Тема_23._Джауфрé_Рюдéль_"Канцона"_(“Мені_під_час_травневих_днів...”)|Джауфрé Рюдéль "Канцона" (“Мені під час травневих днів...”)]]<br> Тема 24. [[Тема 24. Бертрáн де Борн “Сирвента” (“Люблю травневий світлий час...”)|Бертрáн де Борн “Сирвента” (“Люблю травневий світлий час...”)]]<br> Тема 25. [[Тема 25. “Орден вагантів”, “Бідний студент”, “Безтурботна пісня”|“Орден вагантів”, “Бідний студент”, “Безтурботна пісня”]]<br> Тема 26. [[Тема 26. “Пісня про Ролáнда”|“Пісня про Ролáнда”]] <br> Тема 27. [[Тема 27. Аліг’єрі Дáнте “Божественна комедія” (“Пекло”; “Рай”, пісня XXXIII, вірші 115—145)|Аліг’єрі Дáнте “Божественна комедія” (“Пекло”; “Рай”, пісня XXXIII, вірші 115—145)]] |
| | | |
| <br>'''Розділ 4. ЗЛЕТ ЛЮДСЬКОГО ДУХУ В ЛІТЕРАТУРІ ДОБИ ВІДРОДЖЕННЯ '''<br> Тема 28. [[Тема 28. Доба європейського Відродження (Ренесансу), її хронологічні межі. Ідейний рух гуманізму. Роль античності. Скарби культури Ренесансу|Доба європейського Відродження (Ренесансу), її хронологічні межі. Ідейний рух гуманізму. Роль античності. Скарби культури Ренесансу]]<br> Тема 29. [[Тема 29. Франчéско Петрáрка “Книга пісень”: “Благословенні місяць, день і рік...”, “Як не любов, то що ж це бути може...”|Франчéско Петрáрка “Книга пісень”: “Благословенні місяць, день і рік...”, “Як не любов, то що ж це бути може...”, “Щасливі квіти й благовісні трави”, “Де погляд ніжний, де чарівний вид...”, “Ні зоряних небес мандрівні хори...”]]<br> Тема 30. [[Тема 30. Джовaнні Боккáччо “Декамерoн”|Джовaнні Боккáччо “Декамерoн” ]]<br> Тема 31. [[Тема 31. Міґeль де Сервaнтес Саавeдра “Дон Кіхот” (І частина)|Міґeль де Сервaнтес Саавeдра “Дон Кіхот” (І частина)]]<br> Тема 32. [[Тема 32. Вiльям Шекспiр “Гамлет”. Сонети № 121, 130|Вiльям Шекспiр “Гамлет”. Сонети № 121, 130 ]]<br> | | <br>'''Розділ 4. ЗЛЕТ ЛЮДСЬКОГО ДУХУ В ЛІТЕРАТУРІ ДОБИ ВІДРОДЖЕННЯ '''<br> Тема 28. [[Тема 28. Доба європейського Відродження (Ренесансу), її хронологічні межі. Ідейний рух гуманізму. Роль античності. Скарби культури Ренесансу|Доба європейського Відродження (Ренесансу), її хронологічні межі. Ідейний рух гуманізму. Роль античності. Скарби культури Ренесансу]]<br> Тема 29. [[Тема 29. Франчéско Петрáрка “Книга пісень”: “Благословенні місяць, день і рік...”, “Як не любов, то що ж це бути може...”|Франчéско Петрáрка “Книга пісень”: “Благословенні місяць, день і рік...”, “Як не любов, то що ж це бути може...”, “Щасливі квіти й благовісні трави”, “Де погляд ніжний, де чарівний вид...”, “Ні зоряних небес мандрівні хори...”]]<br> Тема 30. [[Тема 30. Джовaнні Боккáччо “Декамерoн”|Джовaнні Боккáччо “Декамерoн” ]]<br> Тема 31. [[Тема 31. Міґeль де Сервaнтес Саавeдра “Дон Кіхот” (І частина)|Міґeль де Сервaнтес Саавeдра “Дон Кіхот” (І частина)]]<br> Тема 32. [[Тема 32. Вiльям Шекспiр “Гамлет”. Сонети № 121, 130|Вiльям Шекспiр “Гамлет”. Сонети № 121, 130 ]]<br> |
Версия 14:06, 26 октября 2009
План уроків з предмету Зарубіжна література 8 клас
Розділ 1. ВСТУП Тема 1. Художня література як мистецтво слова, її місце серед інших видів мистецтва. Тема 2. Вільям Вордсворт (1770—1850). “До прекрасного” Тема 3. Місце національних літератур у всесвітньому літературному процесі, їх взаємодія і взаємовпливи. Тема 4. Веди (від 2 тис. до н. е.), Біблія (від 12 ст. до н. е.), Коран (від 610—632 рр.) як пам’ятки світової літератури.
Розділ 2. ЛЮДИНА ТА ЇЇ СВІТ У ДАВНІХ ЛІТЕРАТУРАХ Тема 5. Антична (давньогрецька і римська) література — вихідна основа європейських літератур Тема 6. Гомéр “Іліада”: Заспів, “Щит Ахілла”, “Двобій Ахілла й Гектора”, “Пріам у Ахілла” Тема 7. “Одіссея”: Заспів, “Аед Демодок”, “Одіссей і кіклоп Поліфем”, “Одіссей у Кірки” Тема 8. Тіртéй “Добре вмирати тому...” Тема 9. Архілóх “Серце, серце...”, “Хліб мій на списі замішений” Тема 10. Сапфó “До богів подібний...”, “Жереб мені випав такий...” Тема 11. Анакреóнт “Принеси води...”, “Золотоволосий Ерот...” Тема 12. Давньогрецька лірика як синтез поезії та музики Тема 13. Есхíл “Прометей закутий”. Розповідь Прометея про його благодіяння людям Тема 14. Софóкл “Антігона”. Пісня хору “Дивних багато в світі див”. Театр у Давній Греції. Виникнення трагедії та комедії Тема 15. Пýблій Верґíлій Марóн “Енеїда”: Заспів, “Пророцтво Анхіза в Аїді про майбутню славу Риму”, “Щит Енея” Тема 16. Квінт Горáцій Флакк “До Мельпомени”, “До Манлія Торквата” Тема 17. Пýблій Овíдій Назóн “Метаморфози”, “Сумні елегії” Розділ 3. ЖАНРОВО-ТЕМАТИЧНЕ РОЗМАЇТТЯ СЕРЕДНЬОВІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Тема 18. Середньовіччя як історична і культурна доба, її хронологічні межі Тема 19. Із китайської лірики. Лі Бо “Входжу в річку...”, “Печаль на яшмовому ґанку”, “Вулкан поезії”. Лі Бо, вишуканість і тонкий ліризм його поезії. Свіжість і несподіваність поетичних асоціацій у вірші “Входжу в річку...”. Елегійні мотиви поезії “Печаль на яшмовому ґанку” Тема 20. Ду Фу “При місяці згадую брата”, “Пісня про хліб і шовк”, “Повертаються дикі гуси” Тема 21. Із персько-таджицької лірики. Рудакí "Газелі, рубаї, бейти". Омáр Хайям "Рубаї". Гафíз "Газéлі" (вірші за вибором учителя та учнів) Тема 22. Із західноєвропейської поезії. Творчість провансальських трубадурів, її жанрово-тематичне та стильове багатство, ідейно-художні особливості Тема 23. Джауфрé Рюдéль "Канцона" (“Мені під час травневих днів...”) Тема 24. Бертрáн де Борн “Сирвента” (“Люблю травневий світлий час...”) Тема 25. “Орден вагантів”, “Бідний студент”, “Безтурботна пісня” Тема 26. “Пісня про Ролáнда” Тема 27. Аліг’єрі Дáнте “Божественна комедія” (“Пекло”; “Рай”, пісня XXXIII, вірші 115—145)
Розділ 4. ЗЛЕТ ЛЮДСЬКОГО ДУХУ В ЛІТЕРАТУРІ ДОБИ ВІДРОДЖЕННЯ Тема 28. Доба європейського Відродження (Ренесансу), її хронологічні межі. Ідейний рух гуманізму. Роль античності. Скарби культури Ренесансу Тема 29. Франчéско Петрáрка “Книга пісень”: “Благословенні місяць, день і рік...”, “Як не любов, то що ж це бути може...”, “Щасливі квіти й благовісні трави”, “Де погляд ніжний, де чарівний вид...”, “Ні зоряних небес мандрівні хори...” Тема 30. Джовaнні Боккáччо “Декамерoн” Тема 31. Міґeль де Сервaнтес Саавeдра “Дон Кіхот” (І частина) Тема 32. Вiльям Шекспiр “Гамлет”. Сонети № 121, 130
Повний перелік шкільної програми: зарубіжна література, українська мова та література, історія України...
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
|