KNOWLEDGE HYPERMARKET


Бароко. Повні уроки
Строка 3: Строка 3:
'''Тема:'''Бароко як перший загальноєвропейський художній напрям. Європейське і українське бароко.&nbsp; Визначення бароко як літературного напряму.<br>'''Мета: '''Ознайомити учнів із літературним напрямком - бароко, мотивація навчальної діяльності.<br>'''Тип уроку:''' урок-лекція  
'''Тема:'''Бароко як перший загальноєвропейський художній напрям. Європейське і українське бароко.&nbsp; Визначення бароко як літературного напряму.<br>'''Мета: '''Ознайомити учнів із літературним напрямком - бароко, мотивація навчальної діяльності.<br>'''Тип уроку:''' урок-лекція  
-
<br>''Один з найвагоміших стилів&nbsp; літератури і мистецтва&nbsp; в європі 16-- 18 ст ст, барокко формується в епоху інтенсивного об’єднання націй і національних держав (головним чином абсолютних монархій).'' Барокко увібрало в себе нові уявлення про різноманіття світу, єдність, безмежність і, про його вічну мінливість і драматичну складністьі, інтерес до природної стихії, до реального середовища, що оточує людину, барокко замінило гуманістичну художню культуру Відродження .
+
<br>''Один з найвагоміших стилів&nbsp; літератури і мистецтва&nbsp; в європі 16-- 18 ст ст, барокко формується в епоху інтенсивного об’єднання націй і національних держав (головним чином абсолютних монархій).''  
 +
{{#ev:youtube|JkLyMLOlUwQ}}
 +
Барокко увібрало в себе нові уявлення про різноманіття світу, єдність, безмежність і, про його вічну мінливість і драматичну складністьі, інтерес до природної стихії, до реального середовища, що оточує людину, барокко замінило гуманістичну художню культуру Відродження .  
-
[[Image:t1b.jpeg]]<br>В барокко немає властивих ренесансній культурі класичних уявлень про строгу закономірність буття і гармонію, про безмежні можливості людини, його волі і розуму, естетика бароко будувалася на колізії людини і світу, плотського початку і ідеального, розуму і влади ірраціональних сил. Людин в мистецтві бароко зображають багатоплановою особою, в неї&nbsp; складний внутрішній світ, залучений в коловорот і конфлікти середовища. Одна з найцікавіших епох в історії світової культури це епоха барокко. Вона&nbsp; драматична, інтенсивна, динамічна, контрастна і, в той же час, гармонічна, цілісна. Епоха бароко незвичайно близька по духу для нашого часу – гіпердинамічного, смутного, невизначеного,&nbsp; шукаючого впорядкованості&nbsp; і стабільності.
+
[[Image:T1b.jpeg]]<br>В барокко немає властивих ренесансній культурі класичних уявлень про строгу закономірність буття і гармонію, про безмежні можливості людини, його волі і розуму, естетика бароко будувалася на колізії людини і світу, плотського початку і ідеального, розуму і влади ірраціональних сил. Людин в мистецтві бароко зображають багатоплановою особою, в неї&nbsp; складний внутрішній світ, залучений в коловорот і конфлікти середовища. Одна з найцікавіших епох в історії світової культури це епоха барокко. Вона&nbsp; драматична, інтенсивна, динамічна, контрастна і, в той же час, гармонічна, цілісна. Епоха бароко незвичайно близька по духу для нашого часу – гіпердинамічного, смутного, невизначеного,&nbsp; шукаючого впорядкованості&nbsp; і стабільності.  
-
[[Image:t1b1.jpeg]]<br>В різний час в термін "барокко" вкладався різний зміст. Зпочатку він носив образливий відтінок, маючи на увазі безглуздість, абсурд (можливо, він сходить до португальського слова, що означає потворну перлину). В даний час він його використовують в мистецтвознавчих працях для визначення стилю, що панував в європейському мистецтві між ман’єризмом і рококо, тобто приблизно з 1600 р. до початку 18 століть. Від ман’єризму.<br>&nbsp;Барокко мистецтво успадкувало динамічність і глибоку&nbsp; емоційність, а від Ренесансу - грунтовність і пишнота: межі обох стилів гармонійно злилися в одне єдине ціле. Існує декілька версій походження терміну:  
+
[[Image:T1b1.jpeg]]<br>В різний час в термін "барокко" вкладався різний зміст. Зпочатку він носив образливий відтінок, маючи на увазі безглуздість, абсурд (можливо, він сходить до португальського слова, що означає потворну перлину). В даний час він його використовують в мистецтвознавчих працях для визначення стилю, що панував в європейському мистецтві між ман’єризмом і рококо, тобто приблизно з 1600 р. до початку 18 століть. Від ман’єризму.<br>&nbsp;Барокко мистецтво успадкувало динамічність і глибоку&nbsp; емоційність, а від Ренесансу - грунтовність і пишнота: межі обох стилів гармонійно злилися в одне єдине ціле. Існує декілька версій походження терміну:  
-
[[Image:t1b2.jpeg]]<br>1) від італійського “baruecco” - перлина неправильної форми; <br>2) “barocсo” - одна з форм схоластичного (релігійно-догматичного) силогізму (міркування, в якому дві посилки об'єднано загальним терміном); <br>3) від італійського barocco -- химерний, дивний;
+
[[Image:T1b2.jpeg]]<br>1) від італійського “baruecco” - перлина неправильної форми; <br>2) “barocсo” - одна з форм схоластичного (релігійно-догматичного) силогізму (міркування, в якому дві посилки об'єднано загальним терміном); <br>3) від італійського barocco -- химерний, дивний;  
-
[[Image:t1b4.jpeg]]<br>Стиль барокко знайшов своє вираження і в літературі. І якщо архітектура, скульптура і живопис прагнули до єднання, то і в літературі можна спостерігати аналогічні явища: лірика прагне до монументальності, величності. В той же час для неї характерна деталізація, орнаментика (Драйден “Бенкет Олександра, або сила гармонії” 1697г.)
+
[[Image:T1b4.jpeg]]<br>Стиль барокко знайшов своє вираження і в літературі. І якщо архітектура, скульптура і живопис прагнули до єднання, то і в літературі можна спостерігати аналогічні явища: лірика прагне до монументальності, величності. В той же час для неї характерна деталізація, орнаментика (Драйден “Бенкет Олександра, або сила гармонії” 1697г.)  
-
[[Image:t15.jpeg]]<br>Среди двора фонтан, наполненный до края,<br>Кристальная струя звенит, не угасая<br>На влажный алебастр, спадая с вышины<br>Есть сто чудовищ там - фонтана украшенье -<br>Необычайно тел причудливых сплетенье,<br>Как ваза, светлый круг бассейна вознесен,<br>Под ним из камня столб - подставкой служит он.<br>Жорж де Скюдери<br>“Аларих, или побежденный Рим” 1654<br>До стилю барокко можна віднести і пізню творчість Мільтона, його поеми на біблейські сюжети: ”Втрачений рай”, “Повернення в рай”, “Самсон-борець”. Для його творчості характерні: масштабність поеми; поєднання плотської, матеріальної стихії з високою духовністю; рельєфні образи; нагромадження деталей; панування ідеї про подвійність і суперечність життя, боротьбу добра і зла.&nbsp; В той же час відбувається відродження героїки, особливо у французькому романі:<br>1) Мадлен де Ськюдері “Артамен або великий Сер” (1649-1653). Відмінні риси: громіздкість, багатослівність, подробиця і живописність описів; риторична величність мови героїв;&nbsp; <br>2) “Міщанський роман” (1666г.) Антуана Фюретьера;&nbsp; 3) “Симпліциссимус” (1668г.) Гріммельсхаузена. Характерний: розпливчатість на безліч епізодів, поєднання символіки і натуралізму. “У кожній конкретній до відчутності, підкресленої до натуралізму сцені присутнє якесь відвернення від реальності в її безпосередній даності... Умовно не лише зображення обстановки, але і самого героя. Він - ... повчальний приклад, що ілюструє етичні і філософські положення автора” (Морозов)<br>&nbsp;«Українське» бароко&nbsp;  
+
[[Image:T15.jpeg]]<br>
 +
Стилю бароко в музиці біль за все характеризує італійське визначення barocco -- химерний, дивний:
 +
{{#ev:youtube|9xUmNeYuc64}}
 +
Среди двора фонтан, наполненный до края,<br>Кристальная струя звенит, не угасая<br>На влажный алебастр, спадая с вышины<br>Есть сто чудовищ там - фонтана украшенье -<br>Необычайно тел причудливых сплетенье,<br>Как ваза, светлый круг бассейна вознесен,<br
 +
{{#ev:youtube|HEj5IkmgN4s }}
 +
>Под ним из камня столб - подставкой служит он.<br>Жорж де Скюдери<br>“Аларих, или побежденный Рим” 1654<br>До стилю барокко можна віднести і пізню творчість Мільтона, його поеми на біблейські сюжети: ”Втрачений рай”, “Повернення в рай”, “Самсон-борець”. Для його творчості характерні: масштабність поеми; поєднання плотської, матеріальної стихії з високою духовністю; рельєфні образи; нагромадження деталей; панування ідеї про подвійність і суперечність життя, боротьбу добра і зла.&nbsp; В той же час відбувається відродження героїки, особливо у французькому романі:<br>1) Мадлен де Ськюдері “Артамен або великий Сер” (1649-1653). Відмінні риси: громіздкість, багатослівність, подробиця і живописність описів; риторична величність мови героїв;&nbsp; <br>2) “Міщанський роман” (1666г.) Антуана Фюретьера;&nbsp; 3) “Симпліциссимус” (1668г.) Гріммельсхаузена. Характерний: розпливчатість на безліч епізодів, поєднання символіки і натуралізму. “У кожній конкретній до відчутності, підкресленої до натуралізму сцені присутнє якесь відвернення від реальності в її безпосередній даності... Умовно не лише зображення обстановки, але і самого героя. Він - ... повчальний приклад, що ілюструє етичні і філософські положення автора” (Морозов)<br>&nbsp;«Українське» бароко&nbsp;  
-
[[Image:t1b7.jpeg]]<br>Українська національна революція 1648 - 1676 рр. привела до створення української держави. Частина її на території Лівобережжя (Гетьманщина) на правах автономії проіснувала у складі Російської імперії до початку 80-х рр. XVIII ст Революція сприяла розвитку усної народної творчості, історичної науки, художньої літератури і тому подібне&nbsp; У другій половині XVII ст Україні поширюється стиль бароко, який став цілісною художньою системою, під впливом якої розвивалися всі види і жанри мистецтва.&nbsp; У його рамках розвивалися ідейно-стильові тенденції: офіційне аристократичне барокко «високе», «середнє» і «низьке». Останнє тісно пов'язане з фольклором. Мистецтво барокко відрізняється динамізмом, схильністю до алегоричного віддзеркалення дійсності, пишнотою і театралізацією, що підсилює емоційний вплив на глядача.
+
[[Image:T1b7.jpeg]]<br>Українська національна революція 1648 - 1676 рр. привела до створення української держави. Частина її на території Лівобережжя (Гетьманщина) на правах автономії проіснувала у складі Російської імперії до початку 80-х рр. XVIII ст Революція сприяла розвитку усної народної творчості, історичної науки, художньої літератури і тому подібне&nbsp;  
 +
{{#ev:youtube|Csln4kYhSWA}}
 +
У другій половині XVII ст Україні поширюється стиль бароко, який став цілісною художньою системою, під впливом якої розвивалися всі види і жанри мистецтва.&nbsp; У його рамках розвивалися ідейно-стильові тенденції: офіційне аристократичне барокко «високе», «середнє» і «низьке». Останнє тісно пов'язане з фольклором. Мистецтво барокко відрізняється динамізмом, схильністю до алегоричного віддзеркалення дійсності, пишнотою і театралізацією, що підсилює емоційний вплив на глядача.  
-
[[Image:t1b8.jpeg]]<br>У «українському» бароко творчо поєдналися європейські традиції з традиціями народної дерев'яної архітектури.&nbsp; Живопис також увібрав найкраще досягнення барокко - багатий декор, позолоту, складну композицію, з'єднавши їх з традиціями народної творчості. Поряд з існуючими культурними центрами - Львовом, Києвом - сформувалися нові художні школи в Чернігові, Сіверському для Новгорода.<br>Українська музика періоду бароко - найвище досягнення національного мистецтва багатоголосий партесноє спів. Він відрізнялося гармонійністю і простотою. Помітну роль в його поширенні зіграли братські школи. Цю течію представляли композитори Е. Завадовський, М. Замаревіч, І. Календа і ін.<br>Література.<br>Починаючи з XVIII ст в українську літературу входять нові напрями. На противагу дидактичній і теологічній літературі починає формуватися світська, в якій збільшується жанрова різноманітність: сатира, епіграма, емблематічная поезія і ін. Найбільшу популярність придбав І. Велічковський, автор емблематічних збірок «Млеко» і «Зегар» і збірок епіграм, ієромонах До. Зінов’єв, сатирик Д. Туптало, С. Яворський, Г. Сковорода і ін. У творах цих авторів просліджуються&nbsp; мотиви народної творчості, сентименталізм, відбивається побут українського народу, героями стають міські жителі, ремісники.&nbsp; Зароджується сатирична поезія. У сатиричних віршах розкривається не краще відношення до церкви і її служителів. Переважно ці твори анонімні.&nbsp; До оригінального вигляду літературної творчості можна віднести проповіді. Це був своєрідний жанр, який вміщав певну історичну інформацію, формував моральні принципи, здійснював порівняльний аналіз біблейських героїв з сучасниками; робилися спроби ввести в них навіть анекдоти і приказки. Відомими авторами того часу були К. Ставроцький, який видав збірку проповідей «Перлина коштовна», П. Могила, М. Смотрицький, Ю. Аникій.  
+
[[Image:T1b8.jpeg]]<br>У «українському» бароко творчо поєдналися європейські традиції з традиціями народної дерев'яної архітектури.&nbsp; Живопис також увібрав найкраще досягнення барокко - багатий декор, позолоту, складну композицію, з'єднавши їх з традиціями народної творчості. Поряд з існуючими культурними центрами - Львовом, Києвом - сформувалися нові художні школи в Чернігові, Сіверському для Новгорода.<br>Українська музика періоду бароко - найвище досягнення національного мистецтва багатоголосий партесноє спів. Він відрізнялося гармонійністю і простотою. Помітну роль в його поширенні зіграли братські школи. Цю течію представляли композитори Е. Завадовський, М. Замаревіч, І. Календа і ін.<br>Література.<br>Починаючи з XVIII ст в українську літературу входять нові напрями. На противагу дидактичній і теологічній літературі починає формуватися світська, в якій збільшується жанрова різноманітність: сатира, епіграма, емблематічная поезія і ін. Найбільшу популярність придбав І. Велічковський, автор емблематічних збірок «Млеко» і «Зегар» і збірок епіграм, ієромонах До. Зінов’єв, сатирик Д. Туптало, С. Яворський, Г. Сковорода і ін. У творах цих авторів просліджуються&nbsp; мотиви народної творчості, сентименталізм, відбивається побут українського народу, героями стають міські жителі, ремісники.&nbsp; Зароджується сатирична поезія. У сатиричних віршах розкривається не краще відношення до церкви і її служителів. Переважно ці твори анонімні.&nbsp; До оригінального вигляду літературної творчості можна віднести проповіді. Це був своєрідний жанр, який вміщав певну історичну інформацію, формував моральні принципи, здійснював порівняльний аналіз біблейських героїв з сучасниками; робилися спроби ввести в них навіть анекдоти і приказки. Відомими авторами того часу були К. Ставроцький, який видав збірку проповідей «Перлина коштовна», П. Могила, М. Смотрицький, Ю. Аникій.  
<br>''Список використаних джерел:''<br>Урок на тему&nbsp;: Барокко в літературі., Вулик Н. Д. учителя світової літератури, сш №11, м Київ.<br>Урок на тему&nbsp;: Українське барокко&nbsp; Олійник А. Б,&nbsp; учителя світової літератури, сш №10, м Рівне.<br>Берестовська&nbsp; Культурологія: Навчань. посібник. - Сімферополь, 2003. <br>&nbsp;Кононенко Б.І. Основи культурології: Курс лекцій. - М-код.,2002.&nbsp; <br>&nbsp;Культурологія: Навчань. посібник /Под ред. А.А. Радугина. - М., 2008.&nbsp; <br>&nbsp;Петрова М.М. Теорія культури: Конспект лекцій. - З.-П., 2000.&nbsp; <br>&nbsp;Самохвалова В.І. Культурологія: Короткий курс лекцій. - М-код.,2002.&nbsp; <br>&nbsp;Скворцова Теорія і історія культури: Підручник. - М., 1999.<br>Відредаговано і надіслано Пилипенко В.В.  
<br>''Список використаних джерел:''<br>Урок на тему&nbsp;: Барокко в літературі., Вулик Н. Д. учителя світової літератури, сш №11, м Київ.<br>Урок на тему&nbsp;: Українське барокко&nbsp; Олійник А. Б,&nbsp; учителя світової літератури, сш №10, м Рівне.<br>Берестовська&nbsp; Культурологія: Навчань. посібник. - Сімферополь, 2003. <br>&nbsp;Кононенко Б.І. Основи культурології: Курс лекцій. - М-код.,2002.&nbsp; <br>&nbsp;Культурологія: Навчань. посібник /Под ред. А.А. Радугина. - М., 2008.&nbsp; <br>&nbsp;Петрова М.М. Теорія культури: Конспект лекцій. - З.-П., 2000.&nbsp; <br>&nbsp;Самохвалова В.І. Культурологія: Короткий курс лекцій. - М-код.,2002.&nbsp; <br>&nbsp;Скворцова Теорія і історія культури: Підручник. - М., 1999.<br>Відредаговано і надіслано Пилипенко В.В.  

Версия 16:38, 14 ноября 2010

Гіпермаркет Знань>>Зарубіжна література>>Зарубіжна література 9 клас. Повні уроки>> Зарубіжна література:Бароко. Повні уроки

Тема:Бароко як перший загальноєвропейський художній напрям. Європейське і українське бароко.  Визначення бароко як літературного напряму.
Мета: Ознайомити учнів із літературним напрямком - бароко, мотивація навчальної діяльності.
Тип уроку: урок-лекція


Один з найвагоміших стилів  літератури і мистецтва  в європі 16-- 18 ст ст, барокко формується в епоху інтенсивного об’єднання націй і національних держав (головним чином абсолютних монархій).


Барокко увібрало в себе нові уявлення про різноманіття світу, єдність, безмежність і, про його вічну мінливість і драматичну складністьі, інтерес до природної стихії, до реального середовища, що оточує людину, барокко замінило гуманістичну художню культуру Відродження .

T1b.jpeg
В барокко немає властивих ренесансній культурі класичних уявлень про строгу закономірність буття і гармонію, про безмежні можливості людини, його волі і розуму, естетика бароко будувалася на колізії людини і світу, плотського початку і ідеального, розуму і влади ірраціональних сил. Людин в мистецтві бароко зображають багатоплановою особою, в неї  складний внутрішній світ, залучений в коловорот і конфлікти середовища. Одна з найцікавіших епох в історії світової культури це епоха барокко. Вона  драматична, інтенсивна, динамічна, контрастна і, в той же час, гармонічна, цілісна. Епоха бароко незвичайно близька по духу для нашого часу – гіпердинамічного, смутного, невизначеного,  шукаючого впорядкованості  і стабільності.

T1b1.jpeg
В різний час в термін "барокко" вкладався різний зміст. Зпочатку він носив образливий відтінок, маючи на увазі безглуздість, абсурд (можливо, він сходить до португальського слова, що означає потворну перлину). В даний час він його використовують в мистецтвознавчих працях для визначення стилю, що панував в європейському мистецтві між ман’єризмом і рококо, тобто приблизно з 1600 р. до початку 18 століть. Від ман’єризму.
 Барокко мистецтво успадкувало динамічність і глибоку  емоційність, а від Ренесансу - грунтовність і пишнота: межі обох стилів гармонійно злилися в одне єдине ціле. Існує декілька версій походження терміну:

T1b2.jpeg
1) від італійського “baruecco” - перлина неправильної форми;
2) “barocсo” - одна з форм схоластичного (релігійно-догматичного) силогізму (міркування, в якому дві посилки об'єднано загальним терміном);
3) від італійського barocco -- химерний, дивний;

T1b4.jpeg
Стиль барокко знайшов своє вираження і в літературі. І якщо архітектура, скульптура і живопис прагнули до єднання, то і в літературі можна спостерігати аналогічні явища: лірика прагне до монументальності, величності. В той же час для неї характерна деталізація, орнаментика (Драйден “Бенкет Олександра, або сила гармонії” 1697г.)

T15.jpeg
Стилю бароко в музиці біль за все характеризує італійське визначення barocco -- химерний, дивний:


Среди двора фонтан, наполненный до края,
Кристальная струя звенит, не угасая
На влажный алебастр, спадая с вышины
Есть сто чудовищ там - фонтана украшенье -
Необычайно тел причудливых сплетенье,
Как ваза, светлый круг бассейна вознесен,
Под ним из камня столб - подставкой служит он.
Жорж де Скюдери
“Аларих, или побежденный Рим” 1654
До стилю барокко можна віднести і пізню творчість Мільтона, його поеми на біблейські сюжети: ”Втрачений рай”, “Повернення в рай”, “Самсон-борець”. Для його творчості характерні: масштабність поеми; поєднання плотської, матеріальної стихії з високою духовністю; рельєфні образи; нагромадження деталей; панування ідеї про подвійність і суперечність життя, боротьбу добра і зла.  В той же час відбувається відродження героїки, особливо у французькому романі:
1) Мадлен де Ськюдері “Артамен або великий Сер” (1649-1653). Відмінні риси: громіздкість, багатослівність, подробиця і живописність описів; риторична величність мови героїв; 
2) “Міщанський роман” (1666г.) Антуана Фюретьера;  3) “Симпліциссимус” (1668г.) Гріммельсхаузена. Характерний: розпливчатість на безліч епізодів, поєднання символіки і натуралізму. “У кожній конкретній до відчутності, підкресленої до натуралізму сцені присутнє якесь відвернення від реальності в її безпосередній даності... Умовно не лише зображення обстановки, але і самого героя. Він - ... повчальний приклад, що ілюструє етичні і філософські положення автора” (Морозов)
 «Українське» бароко 

T1b7.jpeg
Українська національна революція 1648 - 1676 рр. привела до створення української держави. Частина її на території Лівобережжя (Гетьманщина) на правах автономії проіснувала у складі Російської імперії до початку 80-х рр. XVIII ст Революція сприяла розвитку усної народної творчості, історичної науки, художньої літератури і тому подібне 


У другій половині XVII ст Україні поширюється стиль бароко, який став цілісною художньою системою, під впливом якої розвивалися всі види і жанри мистецтва.  У його рамках розвивалися ідейно-стильові тенденції: офіційне аристократичне барокко «високе», «середнє» і «низьке». Останнє тісно пов'язане з фольклором. Мистецтво барокко відрізняється динамізмом, схильністю до алегоричного віддзеркалення дійсності, пишнотою і театралізацією, що підсилює емоційний вплив на глядача.

T1b8.jpeg
У «українському» бароко творчо поєдналися європейські традиції з традиціями народної дерев'яної архітектури.  Живопис також увібрав найкраще досягнення барокко - багатий декор, позолоту, складну композицію, з'єднавши їх з традиціями народної творчості. Поряд з існуючими культурними центрами - Львовом, Києвом - сформувалися нові художні школи в Чернігові, Сіверському для Новгорода.
Українська музика періоду бароко - найвище досягнення національного мистецтва багатоголосий партесноє спів. Він відрізнялося гармонійністю і простотою. Помітну роль в його поширенні зіграли братські школи. Цю течію представляли композитори Е. Завадовський, М. Замаревіч, І. Календа і ін.
Література.
Починаючи з XVIII ст в українську літературу входять нові напрями. На противагу дидактичній і теологічній літературі починає формуватися світська, в якій збільшується жанрова різноманітність: сатира, епіграма, емблематічная поезія і ін. Найбільшу популярність придбав І. Велічковський, автор емблематічних збірок «Млеко» і «Зегар» і збірок епіграм, ієромонах До. Зінов’єв, сатирик Д. Туптало, С. Яворський, Г. Сковорода і ін. У творах цих авторів просліджуються  мотиви народної творчості, сентименталізм, відбивається побут українського народу, героями стають міські жителі, ремісники.  Зароджується сатирична поезія. У сатиричних віршах розкривається не краще відношення до церкви і її служителів. Переважно ці твори анонімні.  До оригінального вигляду літературної творчості можна віднести проповіді. Це був своєрідний жанр, який вміщав певну історичну інформацію, формував моральні принципи, здійснював порівняльний аналіз біблейських героїв з сучасниками; робилися спроби ввести в них навіть анекдоти і приказки. Відомими авторами того часу були К. Ставроцький, який видав збірку проповідей «Перлина коштовна», П. Могила, М. Смотрицький, Ю. Аникій.


Список використаних джерел:
Урок на тему : Барокко в літературі., Вулик Н. Д. учителя світової літератури, сш №11, м Київ.
Урок на тему : Українське барокко  Олійник А. Б,  учителя світової літератури, сш №10, м Рівне.
Берестовська  Культурологія: Навчань. посібник. - Сімферополь, 2003.
 Кононенко Б.І. Основи культурології: Курс лекцій. - М-код.,2002. 
 Культурологія: Навчань. посібник /Под ред. А.А. Радугина. - М., 2008. 
 Петрова М.М. Теорія культури: Конспект лекцій. - З.-П., 2000. 
 Самохвалова В.І. Культурологія: Короткий курс лекцій. - М-код.,2002. 
 Скворцова Теорія і історія культури: Підручник. - М., 1999.
Відредаговано і надіслано Пилипенко В.В.


Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.

Предмети > Зарубіжна література > Зарубіжна література 9 клас