|
|
Строка 3: |
Строка 3: |
| <br> | | <br> |
| | | |
- | 1. Сприймання. Види образотворчого мистецтва. Засоби художньої виразності у живопису. Специфіка роботи художника-живописця. Обладнання майстерні, матеріали, знаряддя праці<br> | + | 1. Сприймання. Види образотворчого мистецтва. Засоби художньої виразності у живопису. Специфіка роботи художника-живописця. Обладнання майстерні, матеріали, знаряддя праці<br> |
| | | |
| + | <br> |
| | | |
| + | 2. Найпростіші закономірності кольорового кола. Колір як засіб вираження<br> |
| | | |
- | 2. Найпростіші закономірності кольорового кола. Колір як засіб вираження<br>
| + | <br> |
| | | |
| + | 3. Контрастне сполучення насичених кольорів. Передавання плановості розміщення об'єктів у просторі (у тому числі шляхом загороджування) |
| | | |
| + | <br> |
| | | |
- | 3. Контрастне сполучення насичених кольорів. Передавання плановості розміщення об'єктів у просторі (у тому числі шляхом загороджування)
| + | 4. Вибір колірного рішення на підставі: контрастних, споріднених, споріднено-контрастних сполучень колірних тонів. У композиції: декоративні ефекти поєднання великих та менших елементів. Передача характерних особливостей силуетної форми та просторових змін форми квітки, що зображується у різних поворотах<br> |
| | | |
| + | <br> |
| | | |
| + | 5. Ознайомлення з особливостями акварельних фарб порівняно з гуашевими<br> |
| | | |
- | 4. Вибір колірного рішення на підставі: контрастних, споріднених, споріднено-контрастних сполучень колірних тонів. У композиції: декоративні ефекти поєднання великих та менших елементів. Передача характерних особливостей силуетної форми та просторових змін форми квітки, що зображується у різних поворотах<br>
| + | <br> |
| | | |
| + | 6. Швидкі колірні замальовки асоціативного характеру<br> |
| | | |
| + | <br> |
| | | |
- | 5. Ознайомлення з особливостями акварельних фарб порівняно з гуашевими<br>
| + | 7. Колір як засіб виразності: зміна кольору у різні часи доби; гармонія колірних сполучень. Технічні прийоми роботи аквареллю.<br><br><br>8. Кольорові контрасти; контрастне сполучення насичених і м'яких колірних тонів. Колір як засіб вираження. Обмежена палітра кольорів. Вміння добирати відтінки кольорів з урахуванням образного змісту роботи та працювати в певній колірній гамі<br> |
| | | |
| + | <br> |
| | | |
| + | 9. Розвиток навичок у малюванні: а) фігури людини (знання елементарної будови та основних пропорцій; узгодженість основної форми та частин);<br><br>10. б) птахів та тварин (знання елементарної будови, передавання характерних особливостей силуетної форми, її виразних естетичних якостей, елементів- руху)<br>В композиції: формування свідомого ставлення до вибору елементів композиції. Поняття про формат та раціональне заповнення його зображенням |
| | | |
- | 6. Швидкі колірні замальовки асоціативного характеру<br>
| + | <br>11. Розуміння та свідоме застосу вання засобів виділення голови ого в композицій |
| | | |
| + | <br>12. Посильне передавання руху людини та динамічного стану об'єктів під впливом вітру<br>Колір як засіб виразності (за-гемнена та приглушена гама кольорів)<br> |
| | | |
| + | <br> |
| | | |
- | 7. Колір як засіб виразності: зміна кольору у різні часи доби; гармонія колірних сполучень. Технічні прийоми роботи аквареллю.<br><br><br>8. Кольорові контрасти; контрастне сполучення насичених і м'яких колірних тонів. Колір як засіб вираження. Обмежена палітра кольорів. Вміння добирати відтінки кольорів з урахуванням образного змісту роботи та працювати в певній колірній гамі<br>
| + | 13.Сприймання: засоби виразності у графіці. Специфіка роботи ху-дожника-графіка, матеріали та інструменти, техніки, обладнання<br>Засоби передачі руху у природі. Створення асоціативної динамічної композиції графічними засобами виразності, можливо — у поєднанні з кольором<br> |
| | | |
| + | <br> |
| | | |
| + | 14. Лінія як засіб виразності. Передавання будови та форми (крони) дерева певної породи, фактури і текстури силуетної форми графічними засобами Передавання плановості розташування об'єктів у просторі (у тому числі засобами загородження). Свідомий вибір положення горизонту (кількість неба та землі)<br> |
| | | |
- | 9. Розвиток навичок у малюванні: а) фігури людини (знання елементарної будови та основних пропорцій; узгодженість основної форми та частин);<br><br>10. б) птахів та тварин (знання елементарної будови, передавання характерних особливостей силуетної форми, її виразних естетичних якостей, елементів- руху)<br>В композиції: формування свідомого ставлення до вибору елементів композиції. Поняття про формат та раціональне заповнення його зображенням
| + | <br> |
| | | |
- | <br>11. Розуміння та свідоме застосу вання засобів виділення голови ого в композицій | + | 15. Пляма як засіб виразності. Силует. Виразність силуетної форми (тварин, комах, птахів)<br> |
| | | |
- | <br>12. Посильне передавання руху людини та динамічного стану об'єктів під впливом вітру<br>Колір як засіб виразності (за-гемнена та приглушена гама кольорів)<br>
| + | <br> |
| | | |
| + | 16. Розширення знань про графічні техніки<br> |
| | | |
| + | <br> |
| | | |
- | 13.Сприймання: засоби виразності у графіці. Специфіка роботи ху-дожника-графіка, матеріали та ІНСТРУМЕНТИ, техніки, обладнання<br>Засоби передачі руху у природі. Створення асоціативної динамічної композиції графічними засобами виразності, можливо — у поєднанні з кольором<br>
| + | 17. Розроблення силуетної форми декором (або фактурою). Передавання елементарної будови птахів<br> |
| | | |
| + | <br> |
| | | |
| + | 18. Виражальні можливості силуетної форми тварин,* фігури людини. Передавання елементів руху<br> |
| | | |
- | 14. Лінія як засіб виразності. Передавання будови та форми (крони) дерева певної породи, фактури і текстури силуетної форми графічними засобами Передавання плановості розташування об'єктів у просторі (у тому числі засобами загородження). Свідомий вибір положення горизонту (кількість неба та землі)<br>
| + | <br> |
| | | |
| + | 19. Сприймання: засоби виразності в скульптурі. Специфіка праці скульптора, матеріал й та приладдя<br> |
| | | |
| + | <br> |
| | | |
- | 15. Пляма як засіб виразності. Силует. Виразність силуетної форми (тварин, комах, птахів)<br>
| + | 20. Виражальні можливості об'ємної форми. Передавання елементарної будови тварин, людини, цілісність форми, посильне передавання поз та рухів. Поняття про декоративну переробку реальної (об'ємної) форми Збагачення форми декором<br> |
| | | |
| + | <br> |
| | | |
| + | 21. Виражальні можливості силуетної форми. Розроблення форми декором<br><br> |
| | | |
- | 16. Розширення знань про графічні техніки<br>
| + | 22. Поняття про залежність характеру загальної форми від характеру частин. Взаємозв'язок основної форми і частин. 23. Узгодженість декору з формою<br> |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | 17. Розроблення силуетної форми декором (або фактурою). Передавання елементарної будови птахів<br>
| + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | 18. Виражальні можливості силуетної форми тварин,* фігури людини. Передавання елементів руху<br>
| + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | 19. Сприймання: засоби виразності в скульптурі. Специфіка праці скульптора, матеріал й та приладдя<br>
| + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | 20. Виражальні можливості об'ємної форми. Передавання елементарної будови тварин, людини, цілісність форми, посильне передавання поз та рухів. Поняття про декоративну переробку реальної (об'ємної) форми Збагачення форми декором<br>
| + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | 21. Виражальні можливості силует- ної форми. Розроблення форми декором<br><br>
| + | |
- | | + | |
- | 22. Поняття про залежність харак- теру загальної форми від ха- рактеру частин. Взаємозв'язок основної форми і частин. 23. Узгодженість декору з формою<br> | + | |
- | | + | |
| | | |
| + | <br> |
| | | |
| 24.Сприймання: огляд різних видів декоративно-прикладного (ужиткового) мистецтва України. Засоби художньої виразності у ДПМ<br>Створення орнаментальної композиції у фризі.<br><br>25. Ритм у композиції; значення ритмічного чергування елементів при створенні фризово" орнаментальної композиції. Збагачення силуетної форми декором: а) ажурним витинанням, б) накладними аплікаційними елементами | | 24.Сприймання: огляд різних видів декоративно-прикладного (ужиткового) мистецтва України. Засоби художньої виразності у ДПМ<br>Створення орнаментальної композиції у фризі.<br><br>25. Ритм у композиції; значення ритмічного чергування елементів при створенні фризово" орнаментальної композиції. Збагачення силуетної форми декором: а) ажурним витинанням, б) накладними аплікаційними елементами |
| | | |
| + | <br> |
| | | |
| + | 26. Досягнення враження врівноваженості композиції шляхом рівномірного розташування елементів на площині. Створення орнаментальної композиції засобами різнотовщинної лінії у сполученні з невеличкою плямою<br> |
| | | |
- | 26. Досягнення враження врівноваженості композиції шляхом рівномірного розташування елементів на площині<br>Створення орнаментальної композиції засобами різнотовщинної лінії у сполученні з невеличкою плямою<br>
| + | <br> |
- | | + | |
- | | + | |
- | | + | |
- | 27. Симетрія як засіб композиційної організації площини, рівновага в композиції. Декоративна переробка рослинних елементів.<br><br>28. Елементарне ознайомлення з українським національним костюмом, його деталями. Узгодженість форми (деталі одягу) з декором. Цілісність форми<br><br>29.Формування поняття про особливості декоративного художнього образу (тварин, птахів, комах)<br><br>30. Розвиток поняття про особливості декоративного образу (форми та кольору). Залежність образу від характеру частин, деталей форми та декору. Поняття про трансформацію паперу (згинання, скручування, гофрування тощо)<br><br>31. Виражальні можливості силуетної форми та гармонійного співзвуччя контрастних кольорів Виражальні можливості силуетної форми. <br>
| + | |
| | | |
| + | 27. Симетрія як засіб композиційної організації площини, рівновага в композиції. Декоративна переробка рослинних елементів.<br><br>28. Елементарне ознайомлення з українським національним костюмом, його деталями. Узгодженість форми (деталі одягу) з декором. Цілісність форми<br><br>29.Формування поняття про особливості декоративного художнього образу (тварин, птахів, комах)<br><br>30. Розвиток поняття про особливості декоративного образу (форми та кольору). Залежність образу від характеру частин, деталей форми та декору. Поняття про трансформацію паперу (згинання, скручування, гофрування тощо)<br><br>31. Виражальні можливості силуетної форми та гармонійного співзвуччя контрастних кольорів Виражальні можливості силуетної форми. <br> |
| | | |
| + | <br> |
| | | |
- | 32. Симетрія як основа побудови форми. Узгодженість форми та декору<br><br> | + | 32. Симетрія як основа побудови форми. Узгодженість форми та декору<br><br> |
| | | |
- | 33. Декоративний образ тварин. Композиційний центр як засіб організації композиції. Розвиток вміння узгодити зображення з форматом<br> | + | 33. Декоративний образ тварин. Композиційний центр як засіб організації композиції. Розвиток вміння узгодити зображення з форматом<br> |
| | | |
| 34. Сприймання: професія архітектора, матеріали, з якими він працює. Засоби художньої виразності в архітектурі. Виразні можливості силуетної форми та кольору<br><br> 35. Художні техніки і матеріали. Спеціальні терміни. Види і жанри образотворчого мистецтва (на елементарному рівні)<br><br> | | 34. Сприймання: професія архітектора, матеріали, з якими він працює. Засоби художньої виразності в архітектурі. Виразні можливості силуетної форми та кольору<br><br> 35. Художні техніки і матеріали. Спеціальні терміни. Види і жанри образотворчого мистецтва (на елементарному рівні)<br><br> |
Версия 12:17, 9 ноября 2009
Планування уроків Малювання 3 клас
1. Сприймання. Види образотворчого мистецтва. Засоби художньої виразності у живопису. Специфіка роботи художника-живописця. Обладнання майстерні, матеріали, знаряддя праці
2. Найпростіші закономірності кольорового кола. Колір як засіб вираження
3. Контрастне сполучення насичених кольорів. Передавання плановості розміщення об'єктів у просторі (у тому числі шляхом загороджування)
4. Вибір колірного рішення на підставі: контрастних, споріднених, споріднено-контрастних сполучень колірних тонів. У композиції: декоративні ефекти поєднання великих та менших елементів. Передача характерних особливостей силуетної форми та просторових змін форми квітки, що зображується у різних поворотах
5. Ознайомлення з особливостями акварельних фарб порівняно з гуашевими
6. Швидкі колірні замальовки асоціативного характеру
7. Колір як засіб виразності: зміна кольору у різні часи доби; гармонія колірних сполучень. Технічні прийоми роботи аквареллю.
8. Кольорові контрасти; контрастне сполучення насичених і м'яких колірних тонів. Колір як засіб вираження. Обмежена палітра кольорів. Вміння добирати відтінки кольорів з урахуванням образного змісту роботи та працювати в певній колірній гамі
9. Розвиток навичок у малюванні: а) фігури людини (знання елементарної будови та основних пропорцій; узгодженість основної форми та частин);
10. б) птахів та тварин (знання елементарної будови, передавання характерних особливостей силуетної форми, її виразних естетичних якостей, елементів- руху) В композиції: формування свідомого ставлення до вибору елементів композиції. Поняття про формат та раціональне заповнення його зображенням
11. Розуміння та свідоме застосу вання засобів виділення голови ого в композицій
12. Посильне передавання руху людини та динамічного стану об'єктів під впливом вітру Колір як засіб виразності (за-гемнена та приглушена гама кольорів)
13.Сприймання: засоби виразності у графіці. Специфіка роботи ху-дожника-графіка, матеріали та інструменти, техніки, обладнання Засоби передачі руху у природі. Створення асоціативної динамічної композиції графічними засобами виразності, можливо — у поєднанні з кольором
14. Лінія як засіб виразності. Передавання будови та форми (крони) дерева певної породи, фактури і текстури силуетної форми графічними засобами Передавання плановості розташування об'єктів у просторі (у тому числі засобами загородження). Свідомий вибір положення горизонту (кількість неба та землі)
15. Пляма як засіб виразності. Силует. Виразність силуетної форми (тварин, комах, птахів)
16. Розширення знань про графічні техніки
17. Розроблення силуетної форми декором (або фактурою). Передавання елементарної будови птахів
18. Виражальні можливості силуетної форми тварин,* фігури людини. Передавання елементів руху
19. Сприймання: засоби виразності в скульптурі. Специфіка праці скульптора, матеріал й та приладдя
20. Виражальні можливості об'ємної форми. Передавання елементарної будови тварин, людини, цілісність форми, посильне передавання поз та рухів. Поняття про декоративну переробку реальної (об'ємної) форми Збагачення форми декором
21. Виражальні можливості силуетної форми. Розроблення форми декором
22. Поняття про залежність характеру загальної форми від характеру частин. Взаємозв'язок основної форми і частин. 23. Узгодженість декору з формою
24.Сприймання: огляд різних видів декоративно-прикладного (ужиткового) мистецтва України. Засоби художньої виразності у ДПМ Створення орнаментальної композиції у фризі.
25. Ритм у композиції; значення ритмічного чергування елементів при створенні фризово" орнаментальної композиції. Збагачення силуетної форми декором: а) ажурним витинанням, б) накладними аплікаційними елементами
26. Досягнення враження врівноваженості композиції шляхом рівномірного розташування елементів на площині. Створення орнаментальної композиції засобами різнотовщинної лінії у сполученні з невеличкою плямою
27. Симетрія як засіб композиційної організації площини, рівновага в композиції. Декоративна переробка рослинних елементів.
28. Елементарне ознайомлення з українським національним костюмом, його деталями. Узгодженість форми (деталі одягу) з декором. Цілісність форми
29.Формування поняття про особливості декоративного художнього образу (тварин, птахів, комах)
30. Розвиток поняття про особливості декоративного образу (форми та кольору). Залежність образу від характеру частин, деталей форми та декору. Поняття про трансформацію паперу (згинання, скручування, гофрування тощо)
31. Виражальні можливості силуетної форми та гармонійного співзвуччя контрастних кольорів Виражальні можливості силуетної форми.
32. Симетрія як основа побудови форми. Узгодженість форми та декору
33. Декоративний образ тварин. Композиційний центр як засіб організації композиції. Розвиток вміння узгодити зображення з форматом
34. Сприймання: професія архітектора, матеріали, з якими він працює. Засоби художньої виразності в архітектурі. Виразні можливості силуетної форми та кольору
35. Художні техніки і матеріали. Спеціальні терміни. Види і жанри образотворчого мистецтва (на елементарному рівні)
Повний перелік предметів зі шкільної програми: англійська мова, українська мова та література, малювання...
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
|