KNOWLEDGE HYPERMARKET


Практична робота № 4
Строка 1: Строка 1:
<br> '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]&gt;&gt;[[Інформатика|Інформатика]]&gt;&gt;[[Інформатика 8 клас|Інформатика 8 клас]]&gt;&gt; Інформатика:Практична робота № 3:" Створення проекту, на формі якого розташувати дві кнопки: доступна і видима, а інша — невидима і недоступна." ''' <br>  
<br> '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]&gt;&gt;[[Інформатика|Інформатика]]&gt;&gt;[[Інформатика 8 клас|Інформатика 8 клас]]&gt;&gt; Інформатика:Практична робота № 3:" Створення проекту, на формі якого розташувати дві кнопки: доступна і видима, а інша — невидима і недоступна." ''' <br>  
-
 
+
<br> <!--[if gte mso 9]><xml>
-
 
+
-
<!--[if gte mso 9]><xml>
+
  <o:OfficeDocumentSettings>
  <o:OfficeDocumentSettings>
   <o:TargetScreenSize>800x600</o:TargetScreenSize>
   <o:TargetScreenSize>800x600</o:TargetScreenSize>
  </o:OfficeDocumentSettings>
  </o:OfficeDocumentSettings>
-
</xml><![endif]-->
+
</xml><![endif]-->  
<!--[if gte mso 9]><xml>
<!--[if gte mso 9]><xml>
Строка 322: Строка 320:
font-family:"Times New Roman","serif";}
font-family:"Times New Roman","serif";}
</style>
</style>
-
<![endif]-->  
+
<![endif]--> Задача. Створити проект, на формі якого розташувати дві кнопки. На початку виконання проекту одна кнопка має бути видима і доступна, а інша — невидима і недоступна. Вибір доступної і видимої кнопки має робити її невидимою і недоступною, а іншу — видимою і доступною.<br> 1. Відкрийте новий проект у системі Тurbo Delphi 2006.<br> 2. Виділіть форму і встановіть значення її властивості Сарtіоn — Видимий — невидимий, доступний — недоступний.<br> 3. Розмістіть на формі кнопку. Виділіть цю кнопку і встановіть такі значення її властивостей: Сарtіоn — Кнопка 1, Visible Truе, Еnаblеd Truе.<br> 4. Розмістіть на формі другу кнопку праворуч від першої. Виділіть цю кнопку і встановіть такі значення її властивостей: Сарtіоn — Кнопка 2, Visible Falsе, Еnаblеd Falsе.<br> 5. Виділіть першу кнопку, відкрийте вкладку Еvents вікна Оbjесt Inspector і створіть заготовку процедури для події ОnСІіск для цієї кнопки.<br> 6. Уведіть на вкладці Соdе такий текст процедури:<br> Вuttоn2. Visible := Тruе;
-
Задача. Створити проект, на формі якого розташувати дві кнопки. На початку виконання проекту одна кнопка має бути видима і доступна, а інша — невидима і недоступна. Вибір доступної і видимої кнопки має робити її невидимою і недоступною, а іншу — видимою і доступною.<br> 1. Відкрийте новий проект у системі ТигЬо ІЗсІрЬі 2006.<br> 2. Виділіть форму і встановіть значення її властивості Сарііоп — Видимий — невиди¬мий, доступний — недоступний.<br> 3. Розмістіть на формі кнопку. Виділіть цю кнопку і встановіть такі значення її вла¬стивостей: Саргіоп — Кнопка 1, УізїЬІе Тгие, Ь'паЬІесІ Тгие.<br> 4. Розмістіть на формі другу кнопку праворуч від першої. Виділіть цю кнопку і встановіть такі значення її властивостей: Сарііоп — Кнопка 2, УвіЬІе Раїзе, ЕпаЬ1есІ Гаїзе.<br> 5. Виділіть першу кнопку, відкрийте вкладку Еуєпіз вікнаОІиесІ Іпзресіог і створіть заготовку процедури для події ОпСІіск для цієї кнопки.<br> 6. Уведіть на вкладці Сосіе такий текст процедури:<br> ВиІІоп2.УізіЬ1е&nbsp;:= Тгие; ВиІІоп2.ЕпаЬ1есІ&nbsp;:= Тгие; ВиїїопІ.УізіЬІе&nbsp;:= Раїзе; ВпІІопІ.ЕпаЬІесІ&nbsp;:= Раїзе;<br> 149<br> 7. Виділіть другу кнопку, відкрийте вкладку Еуєпія вікна Оіуесі Іпвресіог і створіть заготовку процедури для події ОпСІіск для цієї кнопки.<br> 8. Уведіть на вкладці Сосіс такий текст процедури:<br> ВиіІоп1.Уі$іЬ1е&nbsp;:= Тгие; ВиМюпІ.ЕпаЬІесі&nbsp;:= Тгие; Вігііоп2.УІ8ІЬ1е&nbsp;:= Раїзе; Виі(оп2.ЕпаЬ1есі&nbsp;:= Раїзе;<br> 9. Створіть у своїй папці папку для цього проекту і запишіть до неї проект.<br> 10. Виконайте проект. У вікні, що відкрилося, перша кнопка повинна бути видима і доступна, а друга — невидима і недоступна.<br> 11. Виберіть першу кнопку. Вона повинна зникнути з вікна, а друга кнопка повинна з'явитися у вікні і бути доступною.<br> 12. Виберіть другу кнопку. Вона повинна зникнути з вікна, а перша кнопка повинна з'явитися у вікні і бути доступною.<br> 13. Повторіть дії 11 і 12 кілька разів.<br> 14. Закрийте вікно виконання проекту.<br> 15. Закрийте вікно системи Turbo Delphi 2006.
+
 
 +
Вuttоn2.&nbsp; Еnаblеd:= Тruе;
 +
 
 +
Вuttоn1. Visible := Falsе;
 +
 
 +
Вuttоn1.&nbsp; Еnаblеd:= Falsе;
 +
 
 +
7. Виділіть другу кнопку, відкрийте вкладку Еvents [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9E%D0%9F%D0%95%D0%A0%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%99%D0%9D%D0%90_%D0%A1%D0%98%D0%A1%D0%A2%D0%95%D0%9C%D0%90_Windows._%D0%92%D0%86%D0%9A%D0%9D%D0%90 вікна] Оbjесt Inspector і створіть заготовку процедури для події ОnСІіск для цієї кнопки.<br> 8. Уведіть на вкладці Соde такий текст процедури:
 +
 
 +
Вuttоn1. Visible := Тruе;<br>
 +
 
 +
Вuttоn1.&nbsp; Еnаblеd:= Тruе;
 +
 
 +
Вuttоn2. Visible := Falsе;
 +
 
 +
Вuttоn2.&nbsp; Еnаblеd:= Falsе;
 +
 
 +
<br> 9. Створіть у своїй папці папку для цього проекту і запишіть до неї проект.<br> 10. Виконайте проект. У [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9E%D0%9F%D0%95%D0%A0%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%99%D0%9D%D0%90_%D0%A1%D0%98%D0%A1%D0%A2%D0%95%D0%9C%D0%90_Windows._%D0%92%D0%86%D0%9A%D0%9D%D0%90 вікні], що відкрилося, перша кнопка повинна бути видима і доступна, а друга — невидима і недоступна.<br> 11. Виберіть першу кнопку. Вона повинна зникнути з вікна, а друга кнопка повинна з'явитися у вікні і бути доступною.<br> 12. Виберіть другу кнопку. Вона повинна зникнути з вікна, а перша кнопка повинна з'явитися у вікні і бути доступною.<br> 13. Повторіть дії 11 і 12 кілька разів.<br> 14. Закрийте вікно виконання проекту.<br> 15. Закрийте вікно системи Turbo Delphi 2006.  
 +
<br>
  '''<u>Зміст уроку</u>'''
  '''<u>Зміст уроку</u>'''

Версия 13:17, 18 сентября 2012


Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 8 клас>> Інформатика:Практична робота № 3:" Створення проекту, на формі якого розташувати дві кнопки: доступна і видима, а інша — невидима і недоступна."


Задача. Створити проект, на формі якого розташувати дві кнопки. На початку виконання проекту одна кнопка має бути видима і доступна, а інша — невидима і недоступна. Вибір доступної і видимої кнопки має робити її невидимою і недоступною, а іншу — видимою і доступною.
1. Відкрийте новий проект у системі Тurbo Delphi 2006.
2. Виділіть форму і встановіть значення її властивості Сарtіоn — Видимий — невидимий, доступний — недоступний.
3. Розмістіть на формі кнопку. Виділіть цю кнопку і встановіть такі значення її властивостей: Сарtіоn — Кнопка 1, Visible — Truе, Еnаblеd — Truе.
4. Розмістіть на формі другу кнопку праворуч від першої. Виділіть цю кнопку і встановіть такі значення її властивостей: Сарtіоn — Кнопка 2, Visible — Falsе, Еnаblеd — Falsе.
5. Виділіть першу кнопку, відкрийте вкладку Еvents вікна Оbjесt Inspector і створіть заготовку процедури для події ОnСІіск для цієї кнопки.
6. Уведіть на вкладці Соdе такий текст процедури:
Вuttоn2. Visible := Тruе;

Вuttоn2.  Еnаblеd:= Тruе;

Вuttоn1. Visible := Falsе;

Вuttоn1.  Еnаblеd:= Falsе;

7. Виділіть другу кнопку, відкрийте вкладку Еvents вікна Оbjесt Inspector і створіть заготовку процедури для події ОnСІіск для цієї кнопки.
8. Уведіть на вкладці Соde такий текст процедури:

Вuttоn1. Visible := Тruе;

Вuttоn1.  Еnаblеd:= Тruе;

Вuttоn2. Visible := Falsе;

Вuttоn2.  Еnаblеd:= Falsе;


9. Створіть у своїй папці папку для цього проекту і запишіть до неї проект.
10. Виконайте проект. У вікні, що відкрилося, перша кнопка повинна бути видима і доступна, а друга — невидима і недоступна.
11. Виберіть першу кнопку. Вона повинна зникнути з вікна, а друга кнопка повинна з'явитися у вікні і бути доступною.
12. Виберіть другу кнопку. Вона повинна зникнути з вікна, а перша кнопка повинна з'явитися у вікні і бути доступною.
13. Повторіть дії 11 і 12 кілька разів.
14. Закрийте вікно виконання проекту.
15. Закрийте вікно системи Turbo Delphi 2006.


Зміст уроку
1236084776 kr.jpg конспект уроку і опорний каркас                      
1236084776 kr.jpg презентація уроку 
1236084776 kr.jpg акселеративні методи та інтерактивні технології
1236084776 kr.jpg закриті вправи (тільки для використання вчителями)
1236084776 kr.jpg оцінювання 

Практика
1236084776 kr.jpg задачі та вправи,самоперевірка 
1236084776 kr.jpg практикуми, лабораторні, кейси
1236084776 kr.jpg рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
1236084776 kr.jpg домашнє завдання 

Ілюстрації
1236084776 kr.jpg ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
1236084776 kr.jpg реферати
1236084776 kr.jpg фішки для допитливих
1236084776 kr.jpg шпаргалки
1236084776 kr.jpg гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати

Доповнення
1236084776 kr.jpg зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
1236084776 kr.jpg підручники основні і допоміжні 
1236084776 kr.jpg тематичні свята, девізи 
1236084776 kr.jpg статті 
1236084776 kr.jpg національні особливості
1236084776 kr.jpg словник термінів                          
1236084776 kr.jpg інше 

Тільки для вчителів
1236084776 kr.jpg ідеальні уроки 
1236084776 kr.jpg календарний план на рік 
1236084776 kr.jpg методичні рекомендації 
1236084776 kr.jpg програми
1236084776 kr.jpg обговорення

Якщо у вас є виправлення або пропозиції до даного уроку, напишіть нам.

Якщо ви хочете побачити інші корективи і побажання до уроків, дивіться тут - Освітній форум.