|
|
Строка 5: |
Строка 5: |
| '''Алгоритмічні етюди''' | | '''Алгоритмічні етюди''' |
| | | |
- | <br>Новини з Харкова<br>Ми пропонуємо знайти помилки в наших [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%90%D0%BB%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BC%D0%B8_%28%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%29 алгоритмах]. Можливо, не вистачає якоїсь команди або порушена [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%90%D0%BB%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BC%D0%B8_%28%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%29 послідовність команд.]<br>1. [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%90%D0%BB%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BC%D0%B8_%28%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%29 Алгоритм] "Будова слова"<br>I. Прочитай слово<br>2. Знайди закінчення<br>3. Познач закінчення<br>4. Добери споріднені слова<br>5. Познач корінь і основу<br>6 Познач префікс<br>7. Виділи суфікс<br>II. Алгоритм "Посади квітку" <br>1. Зроби ямку <br>2. Постав у цю ямку квітку<br>3. Засип ямку землею<br>І. Замість команди "Познач закінчення" повинна бути командаТ-основу". Команду "Познач корінь і основу" слід замінити на "Познач корінь".<br>ІІ. Другою командою повинна бути команда "Налий в ямку кружку води", останньою - "Полий водою з лійки землю навколо квітки".<br> | + | <br>Новини з Харкова<br>Ми пропонуємо знайти помилки в наших [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%90%D0%BB%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BC%D0%B8_%28%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%29 алгоритмах]. Можливо, не вистачає якоїсь команди або порушена [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%90%D0%BB%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BC%D0%B8_%28%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%29 послідовність команд.]<br>1. [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%90%D0%BB%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BC%D0%B8_%28%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%29 Алгоритм] "Будова слова"<br>I. Прочитай слово<br>2. Знайди закінчення<br>3. Познач закінчення<br>4. Добери споріднені слова<br>5. Познач корінь і основу<br>6 Познач префікс<br>7. Виділи суфікс<br>II. Алгоритм "Посади квітку" <br>1. Зроби ямку <br>2. Постав у цю ямку квітку<br>3. Засип ямку землею<br>І. Замість команди "Познач закінчення" повинна бути командаТ-основу". [[Команда_встановлення_значення_властивості_об’єкта._Створення_процедур,_що_змінюють_значення_властивостей_об’єкта.|Команду]] "Познач корінь і основу" слід замінити на "Познач корінь".<br>ІІ. Другою командою повинна бути команда "Налий в ямку кружку води", останньою - "Полий водою з лійки землю навколо квітки".<br> |
| | | |
| <br>'''Знайомся!'''<br>Новий виконавець Кенгуру.<br>Він може виконувати такі команди:<br>Стрибни - перемішується на 1 крок у тому напрямі, куди дивиться, не залишаючи сліду.<br>Зроби крок - переміщується на 1 крок у тому напрямку куди дивиться, і залишає слід, тобто хвостиком креслить підрізок довжиною 1 крок<br>Повернись праворуч - повертається вправо. Повернись ліворуч - повертається вліво.<br>Завдання. Дай виконавцю Кенгуру послідовно команди, щоб він намалював на полі 3 квадратики різного розміру.<br> | | <br>'''Знайомся!'''<br>Новий виконавець Кенгуру.<br>Він може виконувати такі команди:<br>Стрибни - перемішується на 1 крок у тому напрямі, куди дивиться, не залишаючи сліду.<br>Зроби крок - переміщується на 1 крок у тому напрямку куди дивиться, і залишає слід, тобто хвостиком креслить підрізок довжиною 1 крок<br>Повернись праворуч - повертається вправо. Повернись ліворуч - повертається вліво.<br>Завдання. Дай виконавцю Кенгуру послідовно команди, щоб він намалював на полі 3 квадратики різного розміру.<br> |
| + | |
| + | Склади[[Алгоритм_(2_класс)|алгоритм]] для виконавця Кенгуру, щоб він накреслив три прямокутники зі сторонами 4 кроки і 2 кроки, б кроків і З кроки, 2 кроки і 5 кроків. |
| + | |
| | | |
| '''Для розумників і розумниць''' | | '''Для розумників і розумниць''' |
| | | |
- | Встав слово, яке є закінченням першого і початком другого.<br>КІЛО... ...АТИКА<br>ЗВИ... ...КА<br>Придумай аналогічні завдання сам.<br><br> | + | Встав слово, яке є закінченням першого і початком другого.<br>КІЛО... ...АТИКА<br>ЗВИ... ...КА<br>Придумай аналогічні завдання сам.<br> |
| | | |
| ''Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_4_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 Сходинки до інформатики. 4 клас]<br>'' | | ''Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_4_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 Сходинки до інформатики. 4 клас]<br>'' |
| | | |
- | ''Вислано читачаму з сайту''<br> <br> Склади алгоритм для виконавця Кенгуру, щоб він накреслив три прямокутники зі сторонами 4 кроки і 2 кроки, б кроків і З кроки, 2 кроки і 5 кроків. <br> <sub>Планування [[Інформатика|з інформатики]], [[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|підручники та книги]] онлайн, курси та завдання [[Інформатика 4 клас|з інформатики для 4 класу]]</sub> | + | ''Вислано читачаму з сайту''<br> <br> <br> <sub>Планування [[Інформатика|з інформатики]], [[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|підручники та книги]] онлайн, курси та завдання [[Інформатика 4 клас|з інформатики для 4 класу]]</sub> |
| | | |
| <br> | | <br> |
Версия 12:27, 9 октября 2012
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 4 клас>> Інформатика: Робота з виконавцями
Алгоритмічні етюди
Новини з Харкова Ми пропонуємо знайти помилки в наших алгоритмах. Можливо, не вистачає якоїсь команди або порушена послідовність команд. 1. Алгоритм "Будова слова" I. Прочитай слово 2. Знайди закінчення 3. Познач закінчення 4. Добери споріднені слова 5. Познач корінь і основу 6 Познач префікс 7. Виділи суфікс II. Алгоритм "Посади квітку" 1. Зроби ямку 2. Постав у цю ямку квітку 3. Засип ямку землею І. Замість команди "Познач закінчення" повинна бути командаТ-основу". Команду "Познач корінь і основу" слід замінити на "Познач корінь". ІІ. Другою командою повинна бути команда "Налий в ямку кружку води", останньою - "Полий водою з лійки землю навколо квітки".
Знайомся! Новий виконавець Кенгуру. Він може виконувати такі команди: Стрибни - перемішується на 1 крок у тому напрямі, куди дивиться, не залишаючи сліду. Зроби крок - переміщується на 1 крок у тому напрямку куди дивиться, і залишає слід, тобто хвостиком креслить підрізок довжиною 1 крок Повернись праворуч - повертається вправо. Повернись ліворуч - повертається вліво. Завдання. Дай виконавцю Кенгуру послідовно команди, щоб він намалював на полі 3 квадратики різного розміру.
Складиалгоритм для виконавця Кенгуру, щоб він накреслив три прямокутники зі сторонами 4 кроки і 2 кроки, б кроків і З кроки, 2 кроки і 5 кроків.
Для розумників і розумниць
Встав слово, яке є закінченням першого і початком другого. КІЛО... ...АТИКА ЗВИ... ...КА Придумай аналогічні завдання сам.
Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики. 4 клас
Вислано читачаму з сайту Планування з інформатики, підручники та книги онлайн, курси та завдання з інформатики для 4 класу
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|