KNOWLEDGE HYPERMARKET


Робота з виконавцями
Строка 5: Строка 5:
'''Алгоритмічні етюди'''  
'''Алгоритмічні етюди'''  
-
<br>Новини з Харкова<br>Ми пропонуємо знайти помилки в наших [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%90%D0%BB%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BC%D0%B8_%28%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%29 алгоритмах]. Можливо, не вистачає якоїсь команди або порушена [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%90%D0%BB%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BC%D0%B8_%28%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%29 послідовність команд.]<br>1. [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%90%D0%BB%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BC%D0%B8_%28%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%29 Алгоритм] "Будова слова"<br>I. Прочитай слово<br>2. Знайди закінчення<br>3. Познач закінчення<br>4. Добери споріднені слова<br>5. Познач корінь і основу<br>6 Познач префікс<br>7. Виділи суфікс<br>II. Алгоритм "Посади квітку"&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <br>1. Зроби ямку <br>2. Постав у цю ямку квітку<br>3. Засип ямку землею<br>І. Замість команди "Познач закінчення" повинна бути командаТ-основу". [[Команда_встановлення_значення_властивості_об’єкта._Створення_процедур,_що_змінюють_значення_властивостей_об’єкта.|Команду]] "Познач корінь і основу" слід замінити на "Познач корінь".<br>ІІ. Другою командою повинна бути команда "Налий в ямку кружку води", останньою - "Полий водою з лійки землю навколо квітки".<br>  
+
<br>Новини з Харкова<br>Ми пропонуємо знайти помилки в наших алгоритмах. Можливо, не вистачає якоїсь команди або порушена послідовність команд.<br>1. Алгоритм "Будова слова"<br>I. Прочитай слово<br>2. Знайди закінчення<br>3. Познач закінчення<br>4. Добери споріднені слова<br>5. Познач корінь і основу<br>6 Познач префікс<br>7. Виділи суфікс<br>II. Алгоритм "Посади квітку"&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <br>1. Зроби ямку <br>2. Постав у цю ямку квітку<br>3. Засип ямку землею<br>І. Замість команди "Познач закінчення" повинна бути командаТ-основу". [[Команда встановлення значення властивості об’єкта. Створення процедур, що змінюють значення властивостей об’єкта.|Команду]] "Познач корінь і основу" слід замінити на "Познач корінь".<br>ІІ. Другою командою повинна бути команда "Налий в ямку кружку води", останньою - "Полий водою з лійки землю навколо квітки".<br>  
<br>'''Знайомся!'''<br>Новий виконавець Кенгуру.<br>Він може виконувати такі команди:<br>Стрибни - перемішується на 1 крок у тому напрямі, куди дивиться, не залишаючи сліду.<br>Зроби крок - переміщується на 1 крок у тому напрямку куди дивиться, і залишає слід, тобто хвостиком креслить підрізок довжиною 1 крок<br>Повернись праворуч - повертається вправо. Повернись ліворуч - повертається вліво.<br>Завдання. Дай виконавцю Кенгуру послідовно команди, щоб він намалював на полі 3 квадратики різного розміру.<br>  
<br>'''Знайомся!'''<br>Новий виконавець Кенгуру.<br>Він може виконувати такі команди:<br>Стрибни - перемішується на 1 крок у тому напрямі, куди дивиться, не залишаючи сліду.<br>Зроби крок - переміщується на 1 крок у тому напрямку куди дивиться, і залишає слід, тобто хвостиком креслить підрізок довжиною 1 крок<br>Повернись праворуч - повертається вправо. Повернись ліворуч - повертається вліво.<br>Завдання. Дай виконавцю Кенгуру послідовно команди, щоб він намалював на полі 3 квадратики різного розміру.<br>  
-
Склади[[Алгоритм_(2_класс)|алгоритм]] для виконавця Кенгуру, щоб він накреслив три прямокутники зі сторонами 4 кроки і 2 кроки, б кроків і З кроки, 2 кроки і 5 кроків.  
+
Склади[[Алгоритм (2 класс)|алгоритм]] для виконавця Кенгуру, щоб він накреслив три прямокутники зі сторонами 4 кроки і 2 кроки, б кроків і З кроки, 2 кроки і 5 кроків.  
 +
<br> '''Для розумників і розумниць'''
-
'''Для розумників і розумниць'''
+
Встав слово, яке є закінченням першого і початком другого.<br>КІЛО... ...АТИКА<br>ЗВИ... ...КА<br>Придумай аналогічні завдання сам.<br>  
-
 
+
-
Встав слово, яке є закінченням першого і початком другого.<br>КІЛО... ...АТИКА<br>ЗВИ... ...КА<br>Придумай аналогічні завдання сам.<br>
+
''Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_4_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 Сходинки до інформатики. 4 клас]<br>''  
''Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_4_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 Сходинки до інформатики. 4 клас]<br>''  

Версия 12:27, 9 октября 2012

Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 4 клас>> Інформатика: Робота з виконавцями

Алгоритмічні етюди


Новини з Харкова
Ми пропонуємо знайти помилки в наших алгоритмах. Можливо, не вистачає якоїсь команди або порушена послідовність команд.
1. Алгоритм "Будова слова"
I. Прочитай слово
2. Знайди закінчення
3. Познач закінчення
4. Добери споріднені слова
5. Познач корінь і основу
6 Познач префікс
7. Виділи суфікс
II. Алгоритм "Посади квітку"        
1. Зроби ямку
2. Постав у цю ямку квітку
3. Засип ямку землею
І. Замість команди "Познач закінчення" повинна бути командаТ-основу". Команду "Познач корінь і основу" слід замінити на "Познач корінь".
ІІ. Другою командою повинна бути команда "Налий в ямку кружку води", останньою - "Полий водою з лійки землю навколо квітки".


Знайомся!
Новий виконавець Кенгуру.
Він може виконувати такі команди:
Стрибни - перемішується на 1 крок у тому напрямі, куди дивиться, не залишаючи сліду.
Зроби крок - переміщується на 1 крок у тому напрямку куди дивиться, і залишає слід, тобто хвостиком креслить підрізок довжиною 1 крок
Повернись праворуч - повертається вправо. Повернись ліворуч - повертається вліво.
Завдання. Дай виконавцю Кенгуру послідовно команди, щоб він намалював на полі 3 квадратики різного розміру.

Складиалгоритм для виконавця Кенгуру, щоб він накреслив три прямокутники зі сторонами 4 кроки і 2 кроки, б кроків і З кроки, 2 кроки і 5 кроків.


Для розумників і розумниць

Встав слово, яке є закінченням першого і початком другого.
КІЛО... ...АТИКА
ЗВИ... ...КА
Придумай аналогічні завдання сам.

Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики. 4 клас

Вислано читачаму з сайту


Планування з інформатики, підручники та книги онлайн, курси та завдання з інформатики для 4 класу


Зміст уроку
1236084776 kr.jpg конспект уроку і опорний каркас                      
1236084776 kr.jpg презентація уроку 
1236084776 kr.jpg акселеративні методи та інтерактивні технології
1236084776 kr.jpg закриті вправи (тільки для використання вчителями)
1236084776 kr.jpg оцінювання 

Практика
1236084776 kr.jpg задачі та вправи,самоперевірка 
1236084776 kr.jpg практикуми, лабораторні, кейси
1236084776 kr.jpg рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
1236084776 kr.jpg домашнє завдання 

Ілюстрації
1236084776 kr.jpg ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
1236084776 kr.jpg реферати
1236084776 kr.jpg фішки для допитливих
1236084776 kr.jpg шпаргалки
1236084776 kr.jpg гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати

Доповнення
1236084776 kr.jpg зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
1236084776 kr.jpg підручники основні і допоміжні 
1236084776 kr.jpg тематичні свята, девізи 
1236084776 kr.jpg статті 
1236084776 kr.jpg національні особливості
1236084776 kr.jpg словник термінів                          
1236084776 kr.jpg інше 

Тільки для вчителів
1236084776 kr.jpg ідеальні уроки 
1236084776 kr.jpg календарний план на рік 
1236084776 kr.jpg методичні рекомендації 
1236084776 kr.jpg програми
1236084776 kr.jpg обговорення

Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.

Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.