|
|
Строка 1: |
Строка 1: |
- | <metakeywords>Гіпермаркет Знань - перший в світі!, Гіпермаркет Знань, Інформатика, 10 клас, клас, урок, на Тему, Файли, що можна імпортувати до програми Windows MovieMaker</metakeywords> | + | <metakeywords>Гіпермаркет Знань - перший в світі!, Гіпермаркет Знань, Інформатика, 10 клас, клас, урок, на Тему, Файли, що можна імпортувати до програми Windows MovieMaker, Windows MovieMaker, контекстного меню, мишки, об’єкти, відео</metakeywords> |
| | | |
| '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика ]]>>[[Інформатика 10 клас|Інформатика 10 клас]]>> Інформатика: Файли, що можна імпортувати до програми Windows MovieMaker'''<br> | | '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика ]]>>[[Інформатика 10 клас|Інформатика 10 клас]]>> Інформатика: Файли, що можна імпортувати до програми Windows MovieMaker'''<br> |
| | | |
- | <br> '''Файли яких форматів можна імпортувати до програми Windows MovieMaker?'''<br> | + | <br> '''Файли яких форматів можна імпортувати до програми Windows MovieMaker?'''<br> |
| | | |
- | Файли не всіх мультимедійних форматів можна імпортувати до проекту ( табл 9.1)<br> | + | Файли не всіх мультимедійних форматів можна імпортувати до проекту ( табл 9.1)<br> |
| | | |
- | ''Таблиця 9.1''<br> | + | ''Таблиця 9.1''<br> |
| | | |
- | [[Image:23.10-20.jpg]]<br> | + | [[Image:23.10-20.jpg|550px|Таблиця 9.1]]<br> |
| | | |
- | У випадку, якщо мультимедійні об’єкти збережені у форматах, що не підтримуються програмою Windows MovieMaker, для використання в проекті їх слід спочатку конвертувати до одного з мультимедійних форматів, вказаних у таблиці 9.1.<br> | + | У випадку, якщо мультимедійні об’єкти збережені у форматах, що не підтримуються програмою [[Практическая работа: «Создание видеофильма средствами Windows Movie Maker»|Windows MovieMaker]], для використання в проекті їх слід спочатку конвертувати до одного з мультимедійних форматів, вказаних у таблиці 9.1.<br> |
| | | |
- | <br> | + | <br> |
| | | |
- | '''Як об’єднати кілька відеокліпів?'''<br> | + | '''Як об’єднати кілька відеокліпів?'''<br> |
| | | |
- | Windows MovieMaker надає можливість об’єднувати два чи кілька суміжних [http://xvatit.com/relax/music-clips/ відеокліпів], тобто таких відеокліпів, які були відзняті разом і продовжують один одного. Об’єднання кліпів зручно виконувати, якщо в збірці утворилося кілька коротких відеокліпів, в які не потрібно вносити змін, і після об’єднання вони можуть бути використані як один кліп. Об’єднання суміжних кліпів можна виконати на панелі Вмісту або на Аркуші розкадрування/Шкалі часу. Для цього слід виділити потрібні відеокліпи та виконати вказівку меню Кліп /Об’єднати або вказівку Об’єднати з контекстного меню виділених кліпів.<br> | + | Windows MovieMaker надає можливість об’єднувати два чи кілька суміжних [http://xvatit.com/relax/music-clips/ відеокліпів], тобто таких відеокліпів, які були відзняті разом і продовжують один одного. Об’єднання кліпів зручно виконувати, якщо в збірці утворилося кілька коротких відеокліпів, в які не потрібно вносити змін, і після об’єднання вони можуть бути використані як один кліп. Об’єднання суміжних кліпів можна виконати на панелі Вмісту або на Аркуші розкадрування/Шкалі часу. Для цього слід виділити потрібні відеокліпи та виконати вказівку меню Кліп /Об’єднати або вказівку Об’єднати з [[Закриті вправи до теми «Управление компьютером с помощью меню.»|контекстного меню]] виділених кліпів.<br> |
| | | |
- | <br>'''Як приховати початок чи кінець відеокліпу?'''<br> | + | <br>'''Як приховати початок чи кінець відеокліпу?'''<br> |
| | | |
- | Кліпи можуть містити фрагменти, які не потрібно відтворювати у фільмі. Якщо такі фрагменти розташовано на початку чи наприкінці кліпу, їх можна приховати — «обрізати» початок чи кінець кліпу. Це можна зробити <br>на Шкалі часу (мал. 9.11). Кожен виділений кліп має початкову точку монтування (9) та кінцеву точку монтування (10).<br> | + | Кліпи можуть містити фрагменти, які не потрібно відтворювати у фільмі. Якщо такі фрагменти розташовано на початку чи наприкінці кліпу, їх можна приховати — «обрізати» початок чи кінець кліпу. Це можна зробити на Шкалі часу (мал. 9.11). Кожен виділений кліп має початкову точку монтування (9) та кінцеву точку монтування (10).<br> |
| | | |
- | [[Image:23.10-21.jpg]]<br> | + | [[Image:23.10-21.jpg|550px|Шкала часу]]<br> |
| | | |
- | <br>Під час наведення вказівника мишки на точки монтування його вигляд змінюється на двонапрямлену червону стрілку (мал. 9.12), при цьому можна натиснути ліву клавішу мишки і виконати протягування, що дозволить <br>«обрізати» кліп.<br> | + | <br>Під час наведення вказівника мишки на точки монтування його вигляд змінюється на двонапрямлену червону стрілку (мал. 9.12), при цьому можна натиснути ліву клавішу [[Презентація до теми «Формування навичок роботи з мишею»|мишки]] і виконати протягування, що дозволить «обрізати» кліп.<br> |
| | | |
- | [[Image:23.10-22.jpg]]<br> | + | [[Image:23.10-22.jpg|320px|Точки монтування]]<br> |
| | | |
| <br> | | <br> |
| | | |
- | *Під час приховування частин кліпу дані не видаляються з матеріалів джерела. За потреби в подальшому можна видалити вста| новлені точки монтування та повернутися до вихідної довжини кліпу. | + | *Під час приховування частин кліпу дані не видаляються з матеріалів джерела. За потреби в подальшому можна видалити встановлені точки монтування та повернутися до вихідної довжини кліпу. |
| *'''Обговорюємо'''<br> | | *'''Обговорюємо'''<br> |
| | | |
- | 1. Чи можна вважати відеоредактором програвач Windows Media?<br>2. Чим відрізняються проект і фільм? Чи можна змінити порядок розташування відеофрагментів у фільмі? А в проекті?<br>3. Які об’єкти розміщені на панелі Збірок?<br>4. Які дії під час створення відеокліпу зручно виконувати за допомогою Аркуша розкадрування, а які — за допомогою Шкали часу?<br>5. Де зберігається відео, що захоплюється з відеокамери?<br>6. Чи будуть відеокліпи, імпортовані до Збірок, відображатися після копіювання проекта на інший комп’ютер?<br>7. Чи можна відеокліпи, збережені в різних збірках, розмістити в одній збірці? <br>8. Зображення яких форматів, що можна імпортувати до проекту Windows MovieMaker, ви використовували під час роботи з графічним редактором?<br> | + | 1. Чи можна вважати відеоредактором програвач Windows Media?<br>2. Чим відрізняються проект і фільм? Чи можна змінити порядок розташування відеофрагментів у фільмі? А в проекті?<br>3. Які [[Объекты и их имена|об’єкти]] розміщені на панелі Збірок?<br>4. Які дії під час створення відеокліпу зручно виконувати за допомогою Аркуша розкадрування, а які — за допомогою Шкали часу?<br>5. Де зберігається відео, що захоплюється з відеокамери?<br>6. Чи будуть відеокліпи, імпортовані до Збірок, відображатися після копіювання проекта на інший комп’ютер?<br>7. Чи можна відеокліпи, збережені в різних збірках, розмістити в одній збірці? <br>8. Зображення яких форматів, що можна імпортувати до проекту Windows MovieMaker, ви використовували під час роботи з графічним редактором?<br> |
| | | |
| *'''Працюємо в парах''' | | *'''Працюємо в парах''' |
| | | |
- | А. 1. Визначте, на відображення яких об’єктів в якій області вікна відеоредактора впливають вказівки Вигляд/Ескізи та Вигляд/Подробиці. Обговоріть у парах.<br> | + | А. 1. Визначте, на відображення яких об’єктів в якій області вікна відеоредактора впливають вказівки Вигляд/Ескізи та Вигляд/Подробиці. Обговоріть у парах.<br> |
| | | |
- | В. 2. Завантажте відеоредактор Windows MovieMaker та виконайте вказівку Довідка/Виклик довідки. Знайдіть у довідковій системі та ознайомтеся з порадами щодо створення та покращення якості відео: про вплив на <br>якість відео фону, освітлення, одягу людей, що беруть участь у зйомці, використання штатива. Навчіть товариша по парі.<br> | + | В. 2. Завантажте відеоредактор Windows MovieMaker та виконайте вказівку Довідка/Виклик довідки. Знайдіть у довідковій системі та ознайомтеся з порадами щодо створення та покращення якості відео: про вплив на якість [[Видеоуроки по Photoshop|відео]] фону, освітлення, одягу людей, що беруть участь у зйомці, використання штатива. Навчіть товариша по парі.<br> |
| | | |
- | С. 3. Що спільного та відмінного мають вікна Попереднього перегляду відеоредактора Windows MovieMakena програвача Windows Media? За результатами порівняння побудуйте діаграму Венна. Обговоріть у парах.<br> | + | С. 3. Що спільного та відмінного мають вікна Попереднього перегляду відеоредактора Windows MovieMakena програвача Windows Media? За результатами порівняння побудуйте діаграму Венна. Обговоріть у парах.<br> |
| | | |
- | 4. Чи можна імпортувати до проекту, що створюється за допомогою відеоредактора Windows MovieMaker, відеозапис, знятий на мобільний телефон у форматі 3GP? Обговоріть у парах.<br> | + | 4. Чи можна імпортувати до проекту, що створюється за допомогою відеоредактора Windows MovieMaker, відеозапис, знятий на мобільний телефон у форматі 3GP? Обговоріть у парах.<br> |
| | | |
| *'''Працюємо самостійно'''<br> | | *'''Працюємо самостійно'''<br> |
| | | |
- | A. 1. Перегляньте відеозапис Батько — режисер.wmv, збережений у папці Мультимедіа\Відео на CD-диску. Назвіть кроки, з яких складається створення фільму в наведеному прикладі. | + | A. 1. Перегляньте відеозапис Батько — режисер.wmv, збережений у папці Мультимедіа\Відео на CD-диску. Назвіть кроки, з яких складається створення фільму в наведеному прикладі. |
| | | |
- | B. 2. Розгляньте, які елементи вікна відеоредактора відображені на малюнку 9.2. Визначте, які дії потрібно виконати, щоб зовнішній вигляд став таким, як на малюнку 9.3. Назвіть два способи. | + | B. 2. Розгляньте, які елементи вікна відеоредактора відображені на малюнку 9.2. Визначте, які дії потрібно виконати, щоб зовнішній вигляд став таким, як на малюнку 9.3. Назвіть два способи. |
| | | |
- | C. 3. Завантажте проект Футбольний фристайл.mswmm, збережений у папці Мультимедіа вашої структури папок. Виконайте вказівку Вигляд/Шкала часу. Визначте, вигляд яких об’єктів змінюється у разі використання кнопок [[Image:23.10-23.jpg]] , розташованих у верхній частині Шкали часу. | + | C. 3. Завантажте проект Футбольний фристайл.mswmm, збережений у папці [http://xvatit.com/it/audio_television/ Мультимедіа] вашої структури папок. Виконайте вказівку Вигляд/Шкала часу. Визначте, вигляд яких об’єктів змінюється у разі використання кнопок [[Image:23.10-23.jpg|Кнопки]] , розташованих у верхній частині Шкали часу. |
| | | |
| *'''Досліджуємо''' | | *'''Досліджуємо''' |
| | | |
- | Дослідіть, які відмінності мають фільми, створені за допомогою майстра, якщо вибрати різні види монтажу: Виділення фільму, Відобразити й зсунути, Музичне відео, Спортивні новини, Старе кіно. Заповніть таблицю в зошиті.<br><br> | + | Дослідіть, які відмінності мають фільми, створені за допомогою майстра, якщо вибрати різні види монтажу: Виділення фільму, Відобразити й зсунути, Музичне відео, Спортивні новини, Старе кіно. Заповніть таблицю в зошиті.<br><br> |
| | | |
| ''Морзе Н. В. Інформатика: підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл.: рівень стандарту/Н. В. Морзе, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська. — К.: Школяр, 2010. — 304 с.: іл.''<br> | | ''Морзе Н. В. Інформатика: підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл.: рівень стандарту/Н. В. Морзе, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська. — К.: Школяр, 2010. — 304 с.: іл.''<br> |
Текущая версия на 14:55, 20 ноября 2012
Гіпермаркет Знань>>Інформатика >>Інформатика 10 клас>> Інформатика: Файли, що можна імпортувати до програми Windows MovieMaker
Файли яких форматів можна імпортувати до програми Windows MovieMaker?
Файли не всіх мультимедійних форматів можна імпортувати до проекту ( табл 9.1)
Таблиця 9.1
У випадку, якщо мультимедійні об’єкти збережені у форматах, що не підтримуються програмою Windows MovieMaker, для використання в проекті їх слід спочатку конвертувати до одного з мультимедійних форматів, вказаних у таблиці 9.1.
Як об’єднати кілька відеокліпів?
Windows MovieMaker надає можливість об’єднувати два чи кілька суміжних відеокліпів, тобто таких відеокліпів, які були відзняті разом і продовжують один одного. Об’єднання кліпів зручно виконувати, якщо в збірці утворилося кілька коротких відеокліпів, в які не потрібно вносити змін, і після об’єднання вони можуть бути використані як один кліп. Об’єднання суміжних кліпів можна виконати на панелі Вмісту або на Аркуші розкадрування/Шкалі часу. Для цього слід виділити потрібні відеокліпи та виконати вказівку меню Кліп /Об’єднати або вказівку Об’єднати з контекстного меню виділених кліпів.
Як приховати початок чи кінець відеокліпу?
Кліпи можуть містити фрагменти, які не потрібно відтворювати у фільмі. Якщо такі фрагменти розташовано на початку чи наприкінці кліпу, їх можна приховати — «обрізати» початок чи кінець кліпу. Це можна зробити на Шкалі часу (мал. 9.11). Кожен виділений кліп має початкову точку монтування (9) та кінцеву точку монтування (10).
Під час наведення вказівника мишки на точки монтування його вигляд змінюється на двонапрямлену червону стрілку (мал. 9.12), при цьому можна натиснути ліву клавішу мишки і виконати протягування, що дозволить «обрізати» кліп.
- Під час приховування частин кліпу дані не видаляються з матеріалів джерела. За потреби в подальшому можна видалити встановлені точки монтування та повернутися до вихідної довжини кліпу.
- Обговорюємо
1. Чи можна вважати відеоредактором програвач Windows Media? 2. Чим відрізняються проект і фільм? Чи можна змінити порядок розташування відеофрагментів у фільмі? А в проекті? 3. Які об’єкти розміщені на панелі Збірок? 4. Які дії під час створення відеокліпу зручно виконувати за допомогою Аркуша розкадрування, а які — за допомогою Шкали часу? 5. Де зберігається відео, що захоплюється з відеокамери? 6. Чи будуть відеокліпи, імпортовані до Збірок, відображатися після копіювання проекта на інший комп’ютер? 7. Чи можна відеокліпи, збережені в різних збірках, розмістити в одній збірці? 8. Зображення яких форматів, що можна імпортувати до проекту Windows MovieMaker, ви використовували під час роботи з графічним редактором?
А. 1. Визначте, на відображення яких об’єктів в якій області вікна відеоредактора впливають вказівки Вигляд/Ескізи та Вигляд/Подробиці. Обговоріть у парах.
В. 2. Завантажте відеоредактор Windows MovieMaker та виконайте вказівку Довідка/Виклик довідки. Знайдіть у довідковій системі та ознайомтеся з порадами щодо створення та покращення якості відео: про вплив на якість відео фону, освітлення, одягу людей, що беруть участь у зйомці, використання штатива. Навчіть товариша по парі.
С. 3. Що спільного та відмінного мають вікна Попереднього перегляду відеоредактора Windows MovieMakena програвача Windows Media? За результатами порівняння побудуйте діаграму Венна. Обговоріть у парах.
4. Чи можна імпортувати до проекту, що створюється за допомогою відеоредактора Windows MovieMaker, відеозапис, знятий на мобільний телефон у форматі 3GP? Обговоріть у парах.
A. 1. Перегляньте відеозапис Батько — режисер.wmv, збережений у папці Мультимедіа\Відео на CD-диску. Назвіть кроки, з яких складається створення фільму в наведеному прикладі.
B. 2. Розгляньте, які елементи вікна відеоредактора відображені на малюнку 9.2. Визначте, які дії потрібно виконати, щоб зовнішній вигляд став таким, як на малюнку 9.3. Назвіть два способи.
C. 3. Завантажте проект Футбольний фристайл.mswmm, збережений у папці Мультимедіа вашої структури папок. Виконайте вказівку Вигляд/Шкала часу. Визначте, вигляд яких об’єктів змінюється у разі використання кнопок , розташованих у верхній частині Шкали часу.
Дослідіть, які відмінності мають фільми, створені за допомогою майстра, якщо вибрати різні види монтажу: Виділення фільму, Відобразити й зсунути, Музичне відео, Спортивні новини, Старе кіно. Заповніть таблицю в зошиті.
Морзе Н. В. Інформатика: підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл.: рівень стандарту/Н. В. Морзе, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська. — К.: Школяр, 2010. — 304 с.: іл.
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
інтерактивні технології
акселеративні методи навчання
Практика
тести, тестування онлайн
задачі та вправи
домашні завдання
практикуми та тренінги
питання для дискусій в класі
Ілюстрації
відео- та аудіоматеріали
фотографії, малюнки
графіки, таблиці, схеми
комікси, притчі, приказки, кросворди, анекдоти, приколи, цитати
Доповнення
реферати
шпаргалки
фішки для допитливих
статті (МАН)
література основна та додаткова
словник термінів
Удосконалення підручників та уроків
виправлення помилок в підручнику
заміна застарілих знань новими
Тільки для вчителів
календарні плани
навчальні програми
методичні рекомендації
обговорення
Ідеальні уроки-кейси
Якщо у вас є виправлення або пропозиції до даного уроку, напишіть нам.
Якщо ви хочете побачити інші корективи і побажання до уроків, дивіться тут - Освітній форум.
|