Версия 09:55, 26 апреля 2010
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 8 клас>> Інформатика: Кнопки, поля і написи, їх властивості та їх значення. Поняття події і процедури, пов’язаної з даною подією. Структура процедури в мові програмування Delphi.
Кнопки, поля і написи. Події та процедури 1. Як можна відкрити новий проект у системі ТигЬо Delphі 2006? 2. Що таке форма? Назвіть кілька її властивостей. Як змінити їх значення? 3. Як виконати проект? 4. Як зберегти проект? 5. Що таке процедури? Які ви знаєте види процедур? Кнопки, поля і написи. їх властивості Ви вже знаєте, що на формі можна розмістити кнопки, поля, написи та інші елемен¬ти керування. Для розміщення цих об'єктів на формі потрібно: 1. Виділити форму. 2. У вікні Тооі Раlette (англ.— палітра інструментів) знайти рядок: • для кнопки — ТВutton (англ. — кнопка); • для поля — ТEdit (англ.— редагувати); • для напису — ТLabel (англ. — мітка, напис). 3. Двічі клацнути на відповідному рядку. Після виконання цього алгоритму відповідний об'єкт з'являється в центрі форми. Після цього його можна перетягуванням розмістити в іншому місці форми Як і форма, кнопка, поле і напис мають властивості Namе, Height, Тор, а також інші властивості. З появою кожного об'єкта на формі система і автоматично встановлює значення його властивостей. Значення всіх властивостей об'єкта можна змінити, виділивши його й увівши відпо¬відні значення на вкладці Ргорегіїез вікна Оbject Іпвресіог. Значення деяких власти¬востей об'єкта можна змінити перетягуванням його по фор¬мі або зміною його розмірів за допомогою маркерів, що розташовані на границі виділеного об'єкта. Звертаємо вашу увагу: для кнопки, поля і напису значення властивостей і і визначають положення об'єкта не відносно лівого верхнього кута екрана, як це було для форми, а відносно лівого верхнього кута самої форми. Поле і напис мають властивість Соїог, кнопка цієї властивості не має. Кнопка і напис мають властивість ( иі, поле цієї властивості не має. Замість неї по¬ле має властивість Тсхі (англ. — текст), що визначає, який текст знаходиться в полі. Вкажемо ще деякі властивості, які мають і форма, і кнопка, і поле, і напис: • ЕпаЬІесІ (англ. епаЬІесІ — доступний) — визначає, чи доступний об'єкт для опе¬рацій над ним. Ця властивість може набувати лише одне з двох значень: True (англ.— істина, правда) — об'єкт доступний, :False(англ — хибність, неправда) — об'єкт недоступний; Visible(англ.— видимий) — визначає, чи видимий даний об'єкт у вікні. Ця властивість може набувати теж лише одне з двох значень: — об'єкт ви¬димий, РаЬе — об'єкт невидимий. Font (англ.— шрифт) — визначає властивості шрифту, яким буде виводи¬тися текст на об'єкті. На відміну від усіх попередніх властивостей, ця власти¬вість є комплексною, оскільки складається з кількох властивостей шрифту: Соlor, Неі, \'ате, 5 /е та інших. Значення кожної з них можна змінити, якщо відкрити їх список вибором кнопки [+] ліворуч від назви властивості Гопі! Події та процедури Кожний об'єкт (форма, кнопка, поле, напис та інші), крім набору властивостей, має ще набір ідій, які можуть відбутися з об'єктом під час виконання проекту. Такими подіями, наприклад, є: • ОnСlіск (англ. оп сііск — на клацання) — вибір будь-якої точки об'єкта; • ОnМоuseMove (англ.— на переміщення миші) — переміщення вказівника по об'єкту; • ОnKeyPress (англ. оп кеу ргезз — на натиснення клавіші) — натиснення будь-якої клавіші на клавіатурі; • ОnEnter (англ.— на вході) — початок виконання проекту та інші. Список подій, які можуть відбуватися з об'єктом, можна побачити, якщо виділити об'єкт і відкрити вкладку Events (англ.— події) вікна Оbject Іnspector. На рис. 128 відображений список подій, які можуть відбуватися з кнопкою. З будь-якою подією можна пов'язати процедуру, яка буде виконуватися одразу після настання цієї події. Нагадуємо, шо процедура— це окремо виділена частина програми, яка має своє ім'я і яку можна за цим іменем запустити на виконання. Процедури можуть бути без аргументів і з аргументами. Наприклад, якщо потрібно пов'язати деяку процедуру з подією OnClick для кнопки, то необхідно: 1. Виділити кнопку на формі. 2. У вікні Оbject Іnspector відкрити вкладку Events 3. Вибрати подію ОnСІіск (поле праворуч від тексту ОnСІіск стане поточним і в ньому з'являється курсор). 4. Клацнути двічі у полі ОnСІіск. У результаті виконання цього алгоритму в полі к на вкладці Еvents з'являється текст Вutton1СІіск (Вutton1 — це ім'я виділеної кнопки), а у вікні проекту на вклад¬ці відкривається вкладка {англ. — код), де з'являється заготовка про¬цедури ТForm1.ВиїсопК , команди якої й будуть виконуватися при настанні події ОnClick з кнопкою
Завдання та відповіді з інформатики по класам онлайн, планування уроків з інформатики 8 класу скачати, домашнє завдання та робота
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|