KNOWLEDGE HYPERMARKET


Конспект уроку до теми: «Ще про блок-схеми»

Гіпермаркет знань>>Інформатика >> Інформатика: Блок–схеми лінійних алгоритмів


План-конспект уроку з курсу «Інформатика 4 клас» з теми «Ще про блок-схеми»



                                                        Урок №10

                                           Тема: Ще про блок-схеми


Мета уроку:

•    закріпити уміння складати блок-схеми алгоритмів;
•    уміння складати алгоритми для виконавця Восьминіжка;
•    розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять.


Обладнання: програма "Восьминіжка".


                                                   Хід уроку


І.    Організаційний момент.

Повторення правил з техніки безпеки.
Розминка. Виконання завдання з допомогою Smart –дошки.
На дошці розкидані команди алгоритму «Як пришити гудзик», потрібно зібрати їх у правильному порядку.

Відмотати від котушки нитку і відрізати
Взяти голку
Втягнути нитку в голку
Зробити вузлик на кінці нитки
Взяти ґудзик
Пришити ґудзик


ІІ.    Перевірка домашнього завдання.

Треба провести лінію між цифрами 9 та 10 i 4 та 3. Отримуємо суму 39.


III.    Актуалізація опорних знань.

•    Які форми представлення алгоритмів ви знаєте?
•    Що називається блок-схемою алгоритму?
•    Які команди знає виконавець Кенгуру?


IV.    Вивчення нового матеріалу.

1. Робота з підручником.
-    Розберемо блок-схеми на ст 22

На схемах з’явились особливі команди – "початок" та "кінець" (або "стоп"), що записуються в заокругленому прямокутнику. Коли ми писали електронний лист, то ми починали з привітання, а закінчували лист словами прощання. Так в листі  ми означали початок і кінець. А в алгоритмах це будемо робити за допомогою команд "початок" і "кінець".

Алгоритм «Обчислення значення виразу» складається на основі ваших знань правил виконання арифметичних дій.

- Пан Монітор пропонує нам сьогодні познайомитись з виконавцем Восьминіжкою.

Він вміє виконувати певний набір команд. На відміну від Кенгуру він вміє фарбувати клітинки вибраним кольором.

З допомогою Smart –дошки продемонструвати виконання завдання для Восьминіжки ст.23.


2.Домашнє завдання.

-    Спробуйте скласти блок-схему алгоритму обчислення значення виразу на ст.22


3. Фізкультхвилинка.

Сьогодні вибудете показувати рухами все, про що розказується в цьому віршику-загадці


                                                 Десять жвавих горобців
                                                 приземлились на посів
                                                 як запорпалися в житі,
                                                 то й забули все на світі!
                                                 А тим часом кіт-хитрюга
                                                 Підібрався, як злодюга,
                                                 В гороб’ячу зграю скік!
                                                 Одного схопив та й втік.
                                                 Отака от прикрість сталась
                                                 Скільки в житі їх зосталось? Хто порахував?


V.    Робота за комп'ютером. Програма "Восьминіжка".

-    Виконуємо завдання на сторінці 23.

Релаксація. Вправи для очей.

Покласти долоні одну на одну таким чином, щоб утворився трикутник, затулити цим трикутником очi i повторити вci вправи за вищевказаною послідовністю. Oчi під долонями повинні бути відкриті, але долоні не повинні пропускати світло.

Вправи для рук.

Покласти руки, зігнуті в ліктях, на край столу. Кисті рук підняти вгору долонями одну до одної. На рахунок раз – прогнути долоні, на рахунок два – стиснути палці в кулак.


VI.    Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

-    Таким чином зображення алгоритмів у вигляді блок-схем полегшує сприймання алгоритму та робить алгоритм більш наочним та зрозумілим.





Надіслано вчителем інформатики Кириченко В. М.


Матеріали з інформатики онлайн, завдання та відповіді по класам, плани конспектів уроків з інформатики скачати

Предмети > Інформатика > Інформатика 4 клас > Блок–схеми лінійних алгоритмів > Блок–схеми лінійних алгоритмів. Конспект уроку і опорний каркас