|
|
Строка 4: |
Строка 4: |
| | | |
| Використання перемикачів для реалізації розгалуження<br>Нехай, наприклад, нам потрібно в ході виконання проекту змінювати значення тільки однієї з таких властивостей форми: або заголовок, або колір, або розміри.<br>Для цього розмістимо на формі кнопку і три пе¬ремикачі (рис. 139). При розміщенні перемикачів на формі система за замовчуванням автоматично встановлює значення властивості іескесі — Раїзе. Але прийнято, щоб на початку виконання проекту один з перемикачів був вибраний. На рис. 139 ви¬браним є перший перемикач, тобто значення його властивості СЬескесІ змінено на Тгие.<br>Створимо процедуру для події для<br>кнопки, і до її тексту помістимо таку команду:<br>If RadioButton1.Checked<br>Тhen РогтІ.СарІіоп := 'Заголовок змінений'<br>ЕІ$с ІГКааіоВиМоп2.СЬсске(1<br>ТЬеп РогтІ.Соїог := сіКесі ЕІ8Є Ье§іп<br>Рогт1.\УіскЬ := 600; Рогт1.Неі£Ьі := 300; епсі;<br>Розпочинатися виконання цієї команди завжди буде з перевірки умови<br>RadioButton1.Checked. Якщо при настанні події ОпСІіск для кнопки вибраним залишиться перший перемикач, то результат перевірки умови КасІіоВиїїопІ.СЬесксчІ буде . Тому виконається команда зміни заголовка форми, а інші частини команди розгалуження виконуватися не будуть.<br>Якщо при настанні події ОпСІіск для кнопки вибраним буде другий перемикач, то результатом перевірки умови КасІіоВиїїопІ.СЬескесІ буде Ні. Тому будуть викону¬ватися команди після ключового слова Еіае, тобто команда перевірки умови Касііо-ВиПоп2.СпесІич1. Оскільки вибраний другий перемикач, то результат перевірки цієї умови буде Тому викопається команда зміни кольору форми і виконання всієї цієї команди закінчиться.<br>Якщо ж при настанні події ОпСІіск для кнопки вибраним буде третій перемикач, то результатом перевірки умови Ка(1іоВиІІоп1.СІіеске<1 буде Ні. Тому будуть вико¬нуватися команди після ключового слова Еізе, тобто команда перевірки умови КасііоВииоп2.СІіескічІ. Оскільки другий перемикач не вибраний, то результат пере¬вірки цієї умови буде і Іі. Тоді будуть виконуватися команди після другого ключово¬го слова ЕІ8Є, тобто дві команди зміни розмірів форми.<br>Використання прапорців для реалізації розгалуження<br>Розглянемо тепер, як можна використати прапорці для реалізації розгалуження.<br>Нехай, наприклад, нам потрібно в ході виконання проекту змінювати значення або тільки однієї з властивостей форми (або заголовок, або колір, або розміри), або кількох із них, або не змінювати значення жодної з них.<br>Для цього розмістимо на формі кнопку і три прапорці (рис. 140). При розміщенні прапорців на формі система за замовчуванням автоматично встановлює значення властивості СЬескесІ — Раїзе. Оскільки при виконанні проекту позначка жодно¬го прапорця може бути не встановлена, то доціль¬но залишити такі значення властивості Сheked для усіх прапорців.<br>Створимо процедуру для події ОпСІіск для кнопки, і до її тексту помістимо такі три команди розгалуження:<br>Кожна з цих команд незалежно одна від одної буде перевіряти, чи вибраний відпо¬відний прапорець, і в залежності від цього кожна з них буде чи не буде виконувати відповідні команди зміни значень властивостей форми.<br>З наведених вище прикладів можна зробити такі висновки:<br>• перемикачі використовуються тоді, коли потрібно вибрати один і тідьки один випадок з кількох можливих;<br>• для реалізації роботи перемикачів у процедуру включають команди розгалу¬ження, які вкладені одна в одну;<br>• прапорці використовуються тоді, коли з кількох можливих випадків може бути вибраний один, або кілька, або не вибраний жоден.<br>• для реалізації роботи прапорців у процедуру включають команди розгалужен¬ня, які не залежать одна від одної.<br>ПРАКТИЧНА РОБОТА 20<br>Задача. Уряд однієї з країн, яка зацікавлена в зростанні свого народонаселення, увів таку систему оподаткування доходів громадян. Якщо у людини немає дітей, то вона сплачує до бюджету країни 30% від своїх доходів, якщо є од¬на або дві дитини — 10%, а якщо громадянин має троє і більше дітей, то дер¬жава доплачує йому 20% від його доходів.<br>Потрібно створити проект, в якому на вікні будуть розташовані кнопка, по¬ле, написи і три перемикачі (відповідно до трьох випадків щодо кількості дітей: жодного; один або два; три і більше). Після введення в поле розміру доходів, вибору відповідного перемикача і вибору кнопки у вікні має з'явитися розмір доходу людини після оподаткування.<br>1. Відкрийте новий проект у системі ТигЬо Оеіріїі 2006.<br>2. Розташуйте на формі кнопку, поле, перемикачі і написи, а також встановіть значення їх відповід¬них властивостей згідно з рис. 141.<br>Для другого напису встановіть значення власти¬вості ЛІі£птеш (англ.— вирівнювання) —епСег (англ. сепіег — центр), щоб текст заголовка напису вирівнювався по центру, а значення властивості 1 (англ.— перенесення слова на новий рядок) — ' п е, щоб текст міг розташовуватися в кілька рядків.<br>3. Створіть заготовку процедури для події ОпСІіск для кнопки.<br>4. Уведіть такий текст процедури:<br>Звертаємо вашу увагу: в тексті процедури ціла частина числа від дробової повинна відділятися не комою, а крапкою.<br>5. Вкажіть тип КеаІ змінних х і у після ключового слова \'аг.<br>6. Створіть для проекту папку Дохід у своїй папці й збережіть у ній проект.<br>7. Виконайте проект. Уведіть у поле число 1500, виберіть перший перемикач, вибе¬ріть кнопку. Проаналізуйте одержаний результат.<br>8. Для цього самого значення виберіть по черзі другий і тертій перемикач, і кожного разу вибирайте кнопку та аналізуйте одержаний результат.<br>9. Виконайте обчислення з іншими значеннями початкового доходу. 10. Закрийте вікно системи ТигЬо Оеіріїі 2006. | | Використання перемикачів для реалізації розгалуження<br>Нехай, наприклад, нам потрібно в ході виконання проекту змінювати значення тільки однієї з таких властивостей форми: або заголовок, або колір, або розміри.<br>Для цього розмістимо на формі кнопку і три пе¬ремикачі (рис. 139). При розміщенні перемикачів на формі система за замовчуванням автоматично встановлює значення властивості іескесі — Раїзе. Але прийнято, щоб на початку виконання проекту один з перемикачів був вибраний. На рис. 139 ви¬браним є перший перемикач, тобто значення його властивості СЬескесІ змінено на Тгие.<br>Створимо процедуру для події для<br>кнопки, і до її тексту помістимо таку команду:<br>If RadioButton1.Checked<br>Тhen РогтІ.СарІіоп := 'Заголовок змінений'<br>ЕІ$с ІГКааіоВиМоп2.СЬсске(1<br>ТЬеп РогтІ.Соїог := сіКесі ЕІ8Є Ье§іп<br>Рогт1.\УіскЬ := 600; Рогт1.Неі£Ьі := 300; епсі;<br>Розпочинатися виконання цієї команди завжди буде з перевірки умови<br>RadioButton1.Checked. Якщо при настанні події ОпСІіск для кнопки вибраним залишиться перший перемикач, то результат перевірки умови КасІіоВиїїопІ.СЬесксчІ буде . Тому виконається команда зміни заголовка форми, а інші частини команди розгалуження виконуватися не будуть.<br>Якщо при настанні події ОпСІіск для кнопки вибраним буде другий перемикач, то результатом перевірки умови КасІіоВиїїопІ.СЬескесІ буде Ні. Тому будуть викону¬ватися команди після ключового слова Еіае, тобто команда перевірки умови Касііо-ВиПоп2.СпесІич1. Оскільки вибраний другий перемикач, то результат перевірки цієї умови буде Тому викопається команда зміни кольору форми і виконання всієї цієї команди закінчиться.<br>Якщо ж при настанні події ОпСІіск для кнопки вибраним буде третій перемикач, то результатом перевірки умови Ка(1іоВиІІоп1.СІіеске<1 буде Ні. Тому будуть вико¬нуватися команди після ключового слова Еізе, тобто команда перевірки умови КасііоВииоп2.СІіескічІ. Оскільки другий перемикач не вибраний, то результат пере¬вірки цієї умови буде і Іі. Тоді будуть виконуватися команди після другого ключово¬го слова ЕІ8Є, тобто дві команди зміни розмірів форми.<br>Використання прапорців для реалізації розгалуження<br>Розглянемо тепер, як можна використати прапорці для реалізації розгалуження.<br>Нехай, наприклад, нам потрібно в ході виконання проекту змінювати значення або тільки однієї з властивостей форми (або заголовок, або колір, або розміри), або кількох із них, або не змінювати значення жодної з них.<br>Для цього розмістимо на формі кнопку і три прапорці (рис. 140). При розміщенні прапорців на формі система за замовчуванням автоматично встановлює значення властивості СЬескесІ — Раїзе. Оскільки при виконанні проекту позначка жодно¬го прапорця може бути не встановлена, то доціль¬но залишити такі значення властивості Сheked для усіх прапорців.<br>Створимо процедуру для події ОпСІіск для кнопки, і до її тексту помістимо такі три команди розгалуження:<br>Кожна з цих команд незалежно одна від одної буде перевіряти, чи вибраний відпо¬відний прапорець, і в залежності від цього кожна з них буде чи не буде виконувати відповідні команди зміни значень властивостей форми.<br>З наведених вище прикладів можна зробити такі висновки:<br>• перемикачі використовуються тоді, коли потрібно вибрати один і тідьки один випадок з кількох можливих;<br>• для реалізації роботи перемикачів у процедуру включають команди розгалу¬ження, які вкладені одна в одну;<br>• прапорці використовуються тоді, коли з кількох можливих випадків може бути вибраний один, або кілька, або не вибраний жоден.<br>• для реалізації роботи прапорців у процедуру включають команди розгалужен¬ня, які не залежать одна від одної.<br>ПРАКТИЧНА РОБОТА 20<br>Задача. Уряд однієї з країн, яка зацікавлена в зростанні свого народонаселення, увів таку систему оподаткування доходів громадян. Якщо у людини немає дітей, то вона сплачує до бюджету країни 30% від своїх доходів, якщо є од¬на або дві дитини — 10%, а якщо громадянин має троє і більше дітей, то дер¬жава доплачує йому 20% від його доходів.<br>Потрібно створити проект, в якому на вікні будуть розташовані кнопка, по¬ле, написи і три перемикачі (відповідно до трьох випадків щодо кількості дітей: жодного; один або два; три і більше). Після введення в поле розміру доходів, вибору відповідного перемикача і вибору кнопки у вікні має з'явитися розмір доходу людини після оподаткування.<br>1. Відкрийте новий проект у системі ТигЬо Оеіріїі 2006.<br>2. Розташуйте на формі кнопку, поле, перемикачі і написи, а також встановіть значення їх відповід¬них властивостей згідно з рис. 141.<br>Для другого напису встановіть значення власти¬вості ЛІі£птеш (англ.— вирівнювання) —епСег (англ. сепіег — центр), щоб текст заголовка напису вирівнювався по центру, а значення властивості 1 (англ.— перенесення слова на новий рядок) — ' п е, щоб текст міг розташовуватися в кілька рядків.<br>3. Створіть заготовку процедури для події ОпСІіск для кнопки.<br>4. Уведіть такий текст процедури:<br>Звертаємо вашу увагу: в тексті процедури ціла частина числа від дробової повинна відділятися не комою, а крапкою.<br>5. Вкажіть тип КеаІ змінних х і у після ключового слова \'аг.<br>6. Створіть для проекту папку Дохід у своїй папці й збережіть у ній проект.<br>7. Виконайте проект. Уведіть у поле число 1500, виберіть перший перемикач, вибе¬ріть кнопку. Проаналізуйте одержаний результат.<br>8. Для цього самого значення виберіть по черзі другий і тертій перемикач, і кожного разу вибирайте кнопку та аналізуйте одержаний результат.<br>9. Виконайте обчислення з іншими значеннями початкового доходу. 10. Закрийте вікно системи ТигЬо Оеіріїі 2006. |
| + | |
| + | |
| + | |
| + | ''Ломаковська Г.В., Проценко Г.О., Ривкінд Й.Я. [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_8_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 Інформатика 8 клас]<br>'' |
| + | |
| + | ''Вислано читачаму з інтернет-сайту'' |
| | | |
| <sub>Завдання та відповіді з інформатики по класам [[Інформатика|онлайн]], планування уроків з інформатики 8 класу [[Інформатика 8 клас|скачати]], домашнє [[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|завдання та робота]]</sub> | | <sub>Завдання та відповіді з інформатики по класам [[Інформатика|онлайн]], планування уроків з інформатики 8 класу [[Інформатика 8 клас|скачати]], домашнє [[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|завдання та робота]]</sub> |
| | | |
| '''<u>Зміст уроку</u>''' | | '''<u>Зміст уроку</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] конспект уроку і опорний каркас | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] конспект уроку і опорний каркас |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] презентація уроку | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] презентація уроку |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] акселеративні методи та інтерактивні технології | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи та інтерактивні технології |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] закриті вправи (тільки для використання вчителями) | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] закриті вправи (тільки для використання вчителями) |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] оцінювання | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] оцінювання |
| | | |
| '''<u>Практика</u>''' | | '''<u>Практика</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] задачі та вправи,самоперевірка | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] задачі та вправи,самоперевірка |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] практикуми, лабораторні, кейси | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] практикуми, лабораторні, кейси |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] домашнє завдання | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] домашнє завдання |
| | | |
| '''<u>Ілюстрації</u>''' | | '''<u>Ілюстрації</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] реферати | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] реферати |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] фішки для допитливих | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] фішки для допитливих |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] шпаргалки | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] шпаргалки |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати |
| | | |
| '''<u>Доповнення</u>''' | | '''<u>Доповнення</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ) | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ) |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] підручники основні і допоміжні | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] підручники основні і допоміжні |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] тематичні свята, девізи | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] тематичні свята, девізи |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] статті | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] статті |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] національні особливості | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] національні особливості |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] словник термінів | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] словник термінів |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] інше | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] інше |
| | | |
| '''<u>Тільки для вчителів</u>''' | | '''<u>Тільки для вчителів</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/Idealny_urok.html ідеальні уроки] | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://xvatit.com/Idealny_urok.html ідеальні уроки] |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] календарний план на рік | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] календарний план на рік |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] методичні рекомендації | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] методичні рекомендації |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] програми | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] програми |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/forum/ обговорення] | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://xvatit.com/forum/ обговорення] |
| | | |
| | | |
Версия 07:10, 17 сентября 2012
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 8 клас>> Інформатика: Використання перемикачів і прапорців для реалізації розгалуження.
Використання перемикачів для реалізації розгалуження Нехай, наприклад, нам потрібно в ході виконання проекту змінювати значення тільки однієї з таких властивостей форми: або заголовок, або колір, або розміри. Для цього розмістимо на формі кнопку і три пе¬ремикачі (рис. 139). При розміщенні перемикачів на формі система за замовчуванням автоматично встановлює значення властивості іескесі — Раїзе. Але прийнято, щоб на початку виконання проекту один з перемикачів був вибраний. На рис. 139 ви¬браним є перший перемикач, тобто значення його властивості СЬескесІ змінено на Тгие. Створимо процедуру для події для кнопки, і до її тексту помістимо таку команду: If RadioButton1.Checked Тhen РогтІ.СарІіоп := 'Заголовок змінений' ЕІ$с ІГКааіоВиМоп2.СЬсске(1 ТЬеп РогтІ.Соїог := сіКесі ЕІ8Є Ье§іп Рогт1.\УіскЬ := 600; Рогт1.Неі£Ьі := 300; епсі; Розпочинатися виконання цієї команди завжди буде з перевірки умови RadioButton1.Checked. Якщо при настанні події ОпСІіск для кнопки вибраним залишиться перший перемикач, то результат перевірки умови КасІіоВиїїопІ.СЬесксчІ буде . Тому виконається команда зміни заголовка форми, а інші частини команди розгалуження виконуватися не будуть. Якщо при настанні події ОпСІіск для кнопки вибраним буде другий перемикач, то результатом перевірки умови КасІіоВиїїопІ.СЬескесІ буде Ні. Тому будуть викону¬ватися команди після ключового слова Еіае, тобто команда перевірки умови Касііо-ВиПоп2.СпесІич1. Оскільки вибраний другий перемикач, то результат перевірки цієї умови буде Тому викопається команда зміни кольору форми і виконання всієї цієї команди закінчиться. Якщо ж при настанні події ОпСІіск для кнопки вибраним буде третій перемикач, то результатом перевірки умови Ка(1іоВиІІоп1.СІіеске<1 буде Ні. Тому будуть вико¬нуватися команди після ключового слова Еізе, тобто команда перевірки умови КасііоВииоп2.СІіескічІ. Оскільки другий перемикач не вибраний, то результат пере¬вірки цієї умови буде і Іі. Тоді будуть виконуватися команди після другого ключово¬го слова ЕІ8Є, тобто дві команди зміни розмірів форми. Використання прапорців для реалізації розгалуження Розглянемо тепер, як можна використати прапорці для реалізації розгалуження. Нехай, наприклад, нам потрібно в ході виконання проекту змінювати значення або тільки однієї з властивостей форми (або заголовок, або колір, або розміри), або кількох із них, або не змінювати значення жодної з них. Для цього розмістимо на формі кнопку і три прапорці (рис. 140). При розміщенні прапорців на формі система за замовчуванням автоматично встановлює значення властивості СЬескесІ — Раїзе. Оскільки при виконанні проекту позначка жодно¬го прапорця може бути не встановлена, то доціль¬но залишити такі значення властивості Сheked для усіх прапорців. Створимо процедуру для події ОпСІіск для кнопки, і до її тексту помістимо такі три команди розгалуження: Кожна з цих команд незалежно одна від одної буде перевіряти, чи вибраний відпо¬відний прапорець, і в залежності від цього кожна з них буде чи не буде виконувати відповідні команди зміни значень властивостей форми. З наведених вище прикладів можна зробити такі висновки: • перемикачі використовуються тоді, коли потрібно вибрати один і тідьки один випадок з кількох можливих; • для реалізації роботи перемикачів у процедуру включають команди розгалу¬ження, які вкладені одна в одну; • прапорці використовуються тоді, коли з кількох можливих випадків може бути вибраний один, або кілька, або не вибраний жоден. • для реалізації роботи прапорців у процедуру включають команди розгалужен¬ня, які не залежать одна від одної. ПРАКТИЧНА РОБОТА 20 Задача. Уряд однієї з країн, яка зацікавлена в зростанні свого народонаселення, увів таку систему оподаткування доходів громадян. Якщо у людини немає дітей, то вона сплачує до бюджету країни 30% від своїх доходів, якщо є од¬на або дві дитини — 10%, а якщо громадянин має троє і більше дітей, то дер¬жава доплачує йому 20% від його доходів. Потрібно створити проект, в якому на вікні будуть розташовані кнопка, по¬ле, написи і три перемикачі (відповідно до трьох випадків щодо кількості дітей: жодного; один або два; три і більше). Після введення в поле розміру доходів, вибору відповідного перемикача і вибору кнопки у вікні має з'явитися розмір доходу людини після оподаткування. 1. Відкрийте новий проект у системі ТигЬо Оеіріїі 2006. 2. Розташуйте на формі кнопку, поле, перемикачі і написи, а також встановіть значення їх відповід¬них властивостей згідно з рис. 141. Для другого напису встановіть значення власти¬вості ЛІі£птеш (англ.— вирівнювання) —епСег (англ. сепіег — центр), щоб текст заголовка напису вирівнювався по центру, а значення властивості 1 (англ.— перенесення слова на новий рядок) — ' п е, щоб текст міг розташовуватися в кілька рядків. 3. Створіть заготовку процедури для події ОпСІіск для кнопки. 4. Уведіть такий текст процедури: Звертаємо вашу увагу: в тексті процедури ціла частина числа від дробової повинна відділятися не комою, а крапкою. 5. Вкажіть тип КеаІ змінних х і у після ключового слова \'аг. 6. Створіть для проекту папку Дохід у своїй папці й збережіть у ній проект. 7. Виконайте проект. Уведіть у поле число 1500, виберіть перший перемикач, вибе¬ріть кнопку. Проаналізуйте одержаний результат. 8. Для цього самого значення виберіть по черзі другий і тертій перемикач, і кожного разу вибирайте кнопку та аналізуйте одержаний результат. 9. Виконайте обчислення з іншими значеннями початкового доходу. 10. Закрийте вікно системи ТигЬо Оеіріїі 2006.
Ломаковська Г.В., Проценко Г.О., Ривкінд Й.Я. Інформатика 8 клас
Вислано читачаму з інтернет-сайту
Завдання та відповіді з інформатики по класам онлайн, планування уроків з інформатики 8 класу скачати, домашнє завдання та робота
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|