|
|
Строка 9: |
Строка 9: |
| '''<u>Зміст уроку</u>''' | | '''<u>Зміст уроку</u>''' |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] конспект уроку і опорний каркас | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] конспект уроку і опорний каркас |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] презентація уроку | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%9F%D0%BE%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%BF%D1%80%D0%BE_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D1%83_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F,_%D0%BE%D0%B1%D1%94%D0%BA%D1%82%D0%BD%D0%BE-%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F,_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_Delphi._%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83 презентація уроку] |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи та інтерактивні технології | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи та інтерактивні технології |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%9F%D0%BE%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%BF%D1%80%D0%BE_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D1%83_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F,_%D0%BE%D0%B1%D1%94%D0%BA%D1%82%D0%BD%D0%BE-%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.%D0%97%D0%B0%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D1%96_%D0%B2%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8(%D1%82%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BA%D0%B8_%D0%B4%D0%BB%D1%8F_%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F%D0%BC%D0%B8) закриті вправи (тільки для використання вчителями)] | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%9F%D0%BE%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%BF%D1%80%D0%BE_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D1%83_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F,_%D0%BE%D0%B1%D1%94%D0%BA%D1%82%D0%BD%D0%BE-%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.%D0%97%D0%B0%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D1%96_%D0%B2%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8(%D1%82%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BA%D0%B8_%D0%B4%D0%BB%D1%8F_%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F%D0%BC%D0%B8) закриті вправи (тільки для використання вчителями)] |
Версия 19:17, 4 марта 2011
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 8 клас>> Інформатика: Поняття про мову програмування, обєктно-орієнтовані мови програмування, мова програмування Delphi.
Перший проект мовою програмування Реірпі 1. Що таке алгоритм? 2. Що таке об'єкт? 3. Наведіть приклади об'єктів, їх властивостей і значень цих властивостей. Поняття про мови програмування Ви знаєте, що виконавцями алгоритмів можуть бути люди, верстати з програмним керуванням, автоматичні пристрої. Цього року ви вчитиметеся складати алгоритми, виконавцем яких буде безпосередньо комп'ютер. Алгоритм, складений для виконання комп'ютером, називається програмою. Програма пишеться спеціальною мовою, яка називається мовою програмування. Перша мова програмування була створена в середині XIX ст. Адою Лавлейс (Англія) для обчислювальної машини Чарльза Беббіджа. На жаль, ця обчислювальна машина так і не запрацювала. На сьогоднішній день існує близько 3000 різноманітних мов програмування. Ми з вами будемо вивчати мову програмування Delphi, яка відноситься до так зва¬них універсальних об'єктно-оріснтованих мов програмування. Delphі є універсальною мовою програмування, тому що нею можна скласти: програму для розв'язання задач з різних галузей науки та повсякденного життя; • навчально-контролюючі програми; ігрові програми та багато інших. До таких мов програмування відносяться також мови програмування С++ (сі пік -плюс), С# (сі шарg), Java (джава) та деякі інші. Delphі є об'єктно-орієнтованою мовою програмування, тому що в її основі лежить поняття об'єкта, його властивостей і дій, які можна виконувати над об'єктом і які може виконувати сам об'єкт. Ви вже працювали з багатьма різноманітними програмами: текстовими і графічними редакторами, програмою-архіватором, антивірусною програмою, редактором для створення презентацій, навчальними та ігровими програмами. У ході роботи кожної з них відкривалися вікна, які містили кнопки, поля, написи, меню, прапорці, перемикачі та інші елементи (рис. 116). Якщо ви вибирали кнопку або команду меню, то відбувалися певні дії: відкривалися нові вікна або закривалися відкриті, змінювався колір об'єктів, їх розташування, об'єкти рухалися, у вікнах з'являлися і зникали тексти та багато-багато іншого. Усі ці програми достатньо складні. Над їх ство¬ренням працювали колективи програмістів-професіоналів. Тексти таких програм великі за обся¬гом. Щоб у них було легше розбиратися при створенні і тестуванні програм, їх розміщують не в одному, а в кількох файлах. У складних програ¬мах таких файлів можуть бути десятки. Саме такі програми, з вікнами, кнопками, полями та іншими елементами, ми з вами почнемо вчитися створювати. Працюючи наполегливо, згодом ви зможете створювати досить серйозні програми. Для створення програм ми будемо використовувати систему візуальної розробки програм мовою програмування Delphi, що називається Тurbо Delphі 2006 (рис. 117). Компанія Borland надає її для вільного розповсюдження і використання. її можна скачати з Інтернету за адресами: ЬіІр://\улуи.со{1ейеаг.сот/(1о«'пІоасІ5/Сгее/(игЬо Ьі(р://(1еІрЬі1апгіліеІ:/сотпіеп1;.рЬр?соттепІліе\У8.41 Запустити систему Тurbо Delphі 2006 на виконання можна за допомогою: • команди Тurbо Delphі меню Воrland Developer Studio 2006; значка на Робочому столі.
Завдання та відповіді з інформатики по класам онлайн, планування уроків з інформатики 8 класу скачати, домашнє завдання та робота
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|