KNOWLEDGE HYPERMARKET


Зарубіжна література 7 клас. Повні уроки
Строка 1: Строка 1:
'''&nbsp;<metakeywords>Зарубіжна література, класи, 7-й клас, конспекти, уроків, конспекти уроків, клас,уроки зарубіжна література</metakeywords>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Тематичне планування уроків Зарубіжна література [[Зарубіжна література|7 клас]]'''  
'''&nbsp;<metakeywords>Зарубіжна література, класи, 7-й клас, конспекти, уроків, конспекти уроків, клас,уроки зарубіжна література</metakeywords>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Тематичне планування уроків Зарубіжна література [[Зарубіжна література|7 клас]]'''  
-
<br>1. &nbsp; [[Книга – джерело знань. Повні уроки|Книга – джерело знань.]]<br>2.&nbsp; [[Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини.Повні уроки.|Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини.]]<br>3.&nbsp; [[Давньоруська билина про Іллю Муромця «Ілля Муромець і Соловей-розбійник». Повні уроки|Давньоруська билина про Іллю Муромця «Ілля Муромець і Соловей-розбійник» Легендарна історія Київської Русі як сюжетна основа билин.]]<br>4.&nbsp; [[Втілення в билинах уявлення про патріотизм, героїзм, ідеальних народних героїв. Повні уроки|Втілення в билинах уявлення про патріотизм, героїзм, ідеальних народних героїв. Урок виразного читання. Виразне читання&nbsp; билина про Іллю Муромця]]<br>5.&nbsp; [[Фольклорні балади про Робіна Гуда. Повні уроки|Фольклорні балади про Робіна Гуда (за вибором учителя). Легенди про шляхетного розбійника Робіна Гуда – втілення мрії англійського народу про захисника від несправедливості. Історичне тло балад. Багатогранність образу Робіна Гуда, його друзі та вороги.]]<br>6. &nbsp;&nbsp; [[УРЗМ. Роздум на тему „Робін Гуд- уособлення народної мрії про захисника бідних і ображених” (усно). Повні уроки|УРЗМ. Роздум на тему „Робін Гуд- уособлення народної мрії про захисника бідних і ображених” (усно)]]<br>7.&nbsp; [[Сербська народна балада «Смерть матері Юговичів».Повні уроки|Сербська народна балада «Смерть матері Юговичів», її стриманий, напружений драматизм. Ознаки фольклорної балади у творі. Сербські епічні пісні й українські козацькі думи.]]<br>8. &nbsp;&nbsp; [[Література і дійсність Іван Вазов „Під ігом”.Повні уроки|Урок позакласного читання.&nbsp; Література і дійсність Іван Вазов „Під ігом”]]<br>9. &nbsp;[[Літературна балада. Франсуа Війон (між 1431-32 – після 1463). «Балада прикмет». Особливості жанру літературної балади..Повні уроки|Літературна балада. Франсуа Війон (між 1431-32 – після 1463). «Балада прикмет». Особливості жанру літературної балади.]]<br>10. &nbsp; [[Йоганн Крістоф Фрідріх Шіллер (1759 – 1805). «Рукавичка». Утвердження самоцінності людського життя в баладі «Рукавичка». Повні уроки|Йоганн Крістоф Фрідріх Шіллер (1759 – 1805). «Рукавичка». Утвердження самоцінності людського життя в баладі «Рукавичка».]]<br>11.&nbsp; [[Йоганн Вольфганг Ґете (1749 – 1832). «Вільшаний король». Переплетіння психологічного, фантастичного та реального в баладі.Повні уроки|Йоганн Вольфганг Ґете (1749 – 1832). «Вільшаний король». Переплетіння психологічного, фантастичного та реального в баладі.]]<br>12.&nbsp; [[Олександр Пушкін (1799 – 1837). «Пісня про віщого Олега».Повні уроки|Олександр Пушкін (1799 – 1837). «Пісня про віщого Олега». Поетизація давньоруської минувшини в баладі Пушкіна «Пісня про віщого Олега» ]]<br>13.&nbsp; [[Виразне читання напамять «Пісні про віщого Олега».Повні уроки|Виразне читання напамять «Пісні про віщого Олега»]]<br>14. &nbsp; УРЗМ.Складання цитатного плану „Пісні&nbsp; про віщого Олега»<br>15.&nbsp; [[Роберт Льюїс Стівенсон (1850 – 1894). «Вересковий мед».Повні уроки|Роберт Льюїс Стівенсон (1850 – 1894). «Вересковий мед». «Вересковий мед» Стівенсона як героїчна балада. Уславлення в ній подвигу в непримиреній боротьбі з іноземними загарбниками. Фольклорні елементи в творі.]]<br>16.&nbsp; [[Адам Міцкевич (1798 – 1855). «Альпухара» (із поеми Конрад Волленрод). Мужність і нескореність перед ворогом як провідна думка балади.Повні уроки|Адам Міцкевич (1798 – 1855). «Альпухара» (із поеми Конрад Волленрод). Мужність і нескореність перед ворогом як провідна думка балади.]]<br>17.&nbsp; [[Тематичне оцінювання за темою «Героїчні пісні й балади в світовій літературі».Повні уроки|Тематичне оцінювання за темою «Героїчні пісні й балади в світовій літературі».]]<br>18.&nbsp; [[Урок позакласного читання В. Скотт «Квентін Дорвард».Повні уроки|Урок позакласного читання В. Скотт «Квентін Дорвард»]]<br>19.&nbsp; [[Вальтер Скотт як засновник жанру історичного роману.Повні уроки|Вальтер Скотт як засновник жанру історичного роману]]<br>20.&nbsp; [[В. Скотт «Айвенго». Зображення в романі боротьби англосаксів з норманами в ХІІ ст. і уособиць норманів.Повні уроки|В. Скотт «Айвенго». Зображення в романі боротьби англосаксів з норманами в ХІІ ст. і уособиць норманів.]]<br>21.&nbsp; [[Широка панорама життя середньовічної Англії.Повні уроки|Широка панорама життя середньовічної Англії]]<br>22.&nbsp; [[Історія та доля людини: Айвенго, його відданість, чесність, благородство. Ідея віротерпимості.Повні уроки|Історія та доля людини: Айвенго, його відданість, чесність, благородство. Ідея віротерпимості]]<br>23-24.&nbsp; [[УРЗМ. Ровена та Ребека – дві різні долі.Плвні уроки|УРЗМ. Ровена та Ребека – дві різні долі.]]<br>25- 26. &nbsp; [[Історичний колорит та романтика пригод у творі.Повні уроки|Історичний колорит та романтика пригод у творі.]]<br>27.&nbsp; [[Тематичне оцінювання. В. Скотт «Айвенго».Повні уроки|Тематичне оцінювання. В. Скотт «Айвенго».]]<br>28.&nbsp; [[Микола Гоголь (1809 – 1852) та його повість «Тарас Бульба».Повні уроки|Микола Гоголь (1809 – 1852) та його повість «Тарас Бульба»]]<br>29- 30. &nbsp; [[М. Гоголь і Україна. Зображення в повісті любові до України.Повні уроки|М. Гоголь і Україна. Зображення в повісті любові до України, героїзму, мужності, ратної звитяги українського народу в боротьбі за рідну землю.]]<br>31.&nbsp; [[Бойове товариство, побут і звичаї запорожців.Повні уроки|Бойове товариство, побут і звичаї запорожців]]<br>32.&nbsp; [[Втілення в образі Тараса Бульби кращих рис запорозького козацтва.Повні уроки|Втілення в образі Тараса Бульби кращих рис запорозького козацтва.]]<br>33-34.&nbsp; [[Остап і Андрій. Протиставлення життєвого вибору в долях синів Тараса Бульби.Повні уроки|Остап і Андрій. Протиставлення життєвого вибору в долях синів Тараса Бульби. Цілісність натури Остапа, його самовідданість, ідеї захисту рідної землі. Трагедія Андрія: конфлікт почуття і обовязку.]]<br>35.&nbsp; [[Картини української природи в повісті М. Гоголя «Тарас Бульба».Повні уроки|Картини української природи в повісті М. Гоголя «Тарас Бульба». Образ автора у повісті.]]<br>36.&nbsp; [[Райнер Марія Рільке.«Пісня про правду».Повні уроки|Райнер Марія Рільке (1875 – 1926). «Пісня про правду». Рільке і Україна.]]<br>37.&nbsp; [[Уславлення боротьби за незалежність у творі.Повні уроки|Уславлення боротьби за незалежність у творі. Роль народної пісні в оповіданні.]]<br>38.&nbsp; [[Тематичне оцінювання. Микола Гоголь, Райнер Марія Рільке.Повні уроки|Тематичне оцінювання. Микола Гоголь, Райнер Марія Рільке]]<br>39.&nbsp; [[Урок позакласного читання М. Гоголь «Вечори на хуторі поблизу Диканьки».Повні уроки|Урок позакласного читання М. Гоголь «Вечори на хуторі поблизу Диканьки»]]<br>40.&nbsp; Узагальнення та систематизація матеріалу, вивченого протягом І семестру<br>41. &nbsp; [[Дж. Свіфт і його роман «Мандри Гулівера».Повні уроки|Дж. Свіфт і його роман «Мандри Гулівера»]]<br>42. &nbsp; [[Сатиричне зображення в романі англійської дійсності.Повні уроки|Сатиричне зображення в романі англійської дійсності. Критика людських вад]]<br>42. &nbsp; [[Ліліпутія_–_Англія_крізь_зменшуване_скло_сатири.Повні_уроки|Ліліпутія – Англія крізь зменшуване скло сатири.]]<br>43. &nbsp; УРЗМ. Вигадати виступ від імені літературного героя перед учнями класу<br>44. &nbsp; Характеристика образу Гулівера.<br>45. &nbsp;&nbsp; А. Конан Дойль «Собака Баскервілів». Захоплива інтрига – основа детективних творів письменника.<br>46. &nbsp;&nbsp; Ш. Холмс і доктор Ватсон – класичний детективний дует.<br>47. &nbsp; Всесвітня популярність творів про Ш. Холмса.<br>48. &nbsp; А. Конан Дойль «Пістрява стрічка», «Голубий карбункул», «Спілка рудих» (за вибором)<br>49.&nbsp; &nbsp;&nbsp; УРЗМ. Написання власної детективної історії<br>50. &nbsp; Тематичне оцінювання . Дж. Свіфт, А. Конан Дойль<br>51. &nbsp;О. Генрі «Останній листок». Взаєморозуміння та прагнення зробити добро іншому як засіб подолання життєвих негараздів.<br>52. &nbsp;&nbsp; Втілення в образі Бермана найкращих людських рис: готовності до непоказної самопожертви та любові до ближнього. Гуманізм твору.<br>53.&nbsp; Джеймс Олдрідж «Останній дюйм». Своєрідність вирішення проблеми батьків і дітей. Формування характеру Деві в надзвичайних обставинах.<br>54. &nbsp; Необхідність боротьби до «останнього дюйма», а також подолання «оcтаннього дюйма», що розділяє людей, - провідна думка оповідання.<br>55. &nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; УРЗМ.Диспут на тему: «Чи варто боротися за «Останній дюйм»?»(за творами&nbsp; О. Генрі «Останній листок», Джеймса Олдріджа «Останній дюйм»)<br>56. &nbsp; В. Короленко «Діти підземелля». Проблема взаємин батьків і дітей у творі.<br>57.&nbsp; «Два світи» дитинства у творі. Ствердження доброти і милосердя у повісті. Роль дружби у житті героїв.<br>58. &nbsp; Урок тематичного оцінювання. О. Генрі «Останній листок», Джеймс Олдрідж «Останній дюйм» ,В. Короленко «Діти підземелля».<br>59. &nbsp;Олександр Твардовський. Виразне читання. «Я був вбитий під Ржевом»<br>60.&nbsp; Проблема історичної памяті й моральної відповідальності перед тими, хто поліг на війні («На карб не ставте дотепер мені...»)<br>61. &nbsp; Генріх Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...». Засудження війни в творчості Белля.<br>62.&nbsp; Михайло Шолохов «Доля людини». Робота з текстом<br>63. &nbsp; Вміння Андрія Соколова залишатися справжньою людиною і патріотом у найскладніших життєвих обставинах.<br>64. &nbsp;&nbsp; Трагічна доля однієї людини, як втілення трагедії всього народу під час Другої світової війни.<br>65. &nbsp;&nbsp; УРЗМ.Твір-роздум на тему «Ми маємо пам’ятати»<br>66.&nbsp; Урок тематичного оцінювання. Генріх Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...», Михайло Шолохов «Доля людини».<br>67. &nbsp; Редьярд Кіплінг «Якщо...» Уславлення сильної особистості, здатної за будь-яких умов і обставин залишатися Людиною, протистояти ницим смакам і думкам юрби, залишатися гідним у стосунках із можновладцями, робити добрі справи, не хизуючись цим.<br>68.&nbsp; Виразне читання напамять вірша Р. Кіплінга «Якщо...»<br>69.&nbsp; Позакласне читання Олександра Гріна «Пурпурові вітрила»<br>70. &nbsp; Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу.<br><br> <br> Повний перелік шкільних предметів: біологія, [[Заглавная страница|зарубіжна література]], математика...
+
<br>1. &nbsp; [[Книга – джерело знань. Повні уроки|Книга – джерело знань.]]<br>2.&nbsp; [[Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини.Повні уроки.|Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини.]]<br>3.&nbsp; [[Давньоруська билина про Іллю Муромця «Ілля Муромець і Соловей-розбійник». Повні уроки|Давньоруська билина про Іллю Муромця «Ілля Муромець і Соловей-розбійник» Легендарна історія Київської Русі як сюжетна основа билин.]]<br>4.&nbsp; [[Втілення в билинах уявлення про патріотизм, героїзм, ідеальних народних героїв. Повні уроки|Втілення в билинах уявлення про патріотизм, героїзм, ідеальних народних героїв. Урок виразного читання. Виразне читання&nbsp; билина про Іллю Муромця]]<br>5.&nbsp; [[Фольклорні балади про Робіна Гуда. Повні уроки|Фольклорні балади про Робіна Гуда (за вибором учителя). Легенди про шляхетного розбійника Робіна Гуда – втілення мрії англійського народу про захисника від несправедливості. Історичне тло балад. Багатогранність образу Робіна Гуда, його друзі та вороги.]]<br>6. &nbsp;&nbsp; [[УРЗМ. Роздум на тему „Робін Гуд- уособлення народної мрії про захисника бідних і ображених” (усно). Повні уроки|УРЗМ. Роздум на тему „Робін Гуд- уособлення народної мрії про захисника бідних і ображених” (усно)]]<br>7.&nbsp; [[Сербська народна балада «Смерть матері Юговичів».Повні уроки|Сербська народна балада «Смерть матері Юговичів», її стриманий, напружений драматизм. Ознаки фольклорної балади у творі. Сербські епічні пісні й українські козацькі думи.]]<br>8. &nbsp;&nbsp; [[Література і дійсність Іван Вазов „Під ігом”.Повні уроки|Урок позакласного читання.&nbsp; Література і дійсність Іван Вазов „Під ігом”]]<br>9. &nbsp;[[Літературна балада. Франсуа Війон (між 1431-32 – після 1463). «Балада прикмет». Особливості жанру літературної балади..Повні уроки|Літературна балада. Франсуа Війон (між 1431-32 – після 1463). «Балада прикмет». Особливості жанру літературної балади.]]<br>10. &nbsp; [[Йоганн Крістоф Фрідріх Шіллер (1759 – 1805). «Рукавичка». Утвердження самоцінності людського життя в баладі «Рукавичка». Повні уроки|Йоганн Крістоф Фрідріх Шіллер (1759 – 1805). «Рукавичка». Утвердження самоцінності людського життя в баладі «Рукавичка».]]<br>11.&nbsp; [[Йоганн Вольфганг Ґете (1749 – 1832). «Вільшаний король». Переплетіння психологічного, фантастичного та реального в баладі.Повні уроки|Йоганн Вольфганг Ґете (1749 – 1832). «Вільшаний король». Переплетіння психологічного, фантастичного та реального в баладі.]]<br>12.&nbsp; [[Олександр Пушкін (1799 – 1837). «Пісня про віщого Олега».Повні уроки|Олександр Пушкін (1799 – 1837). «Пісня про віщого Олега». Поетизація давньоруської минувшини в баладі Пушкіна «Пісня про віщого Олега» ]]<br>13.&nbsp; [[Виразне читання напамять «Пісні про віщого Олега».Повні уроки|Виразне читання напамять «Пісні про віщого Олега»]]<br>14. &nbsp; УРЗМ.Складання цитатного плану „Пісні&nbsp; про віщого Олега»<br>15.&nbsp; [[Роберт Льюїс Стівенсон (1850 – 1894). «Вересковий мед».Повні уроки|Роберт Льюїс Стівенсон (1850 – 1894). «Вересковий мед». «Вересковий мед» Стівенсона як героїчна балада. Уславлення в ній подвигу в непримиреній боротьбі з іноземними загарбниками. Фольклорні елементи в творі.]]<br>16.&nbsp; [[Адам Міцкевич (1798 – 1855). «Альпухара» (із поеми Конрад Волленрод). Мужність і нескореність перед ворогом як провідна думка балади.Повні уроки|Адам Міцкевич (1798 – 1855). «Альпухара» (із поеми Конрад Волленрод). Мужність і нескореність перед ворогом як провідна думка балади.]]<br>17.&nbsp; [[Тематичне оцінювання за темою «Героїчні пісні й балади в світовій літературі».Повні уроки|Тематичне оцінювання за темою «Героїчні пісні й балади в світовій літературі».]]<br>18.&nbsp; [[Урок позакласного читання В. Скотт «Квентін Дорвард».Повні уроки|Урок позакласного читання В. Скотт «Квентін Дорвард»]]<br>19.&nbsp; [[Вальтер Скотт як засновник жанру історичного роману.Повні уроки|Вальтер Скотт як засновник жанру історичного роману]]<br>20.&nbsp; [[В. Скотт «Айвенго». Зображення в романі боротьби англосаксів з норманами в ХІІ ст. і уособиць норманів.Повні уроки|В. Скотт «Айвенго». Зображення в романі боротьби англосаксів з норманами в ХІІ ст. і уособиць норманів.]]<br>21.&nbsp; [[Широка панорама життя середньовічної Англії.Повні уроки|Широка панорама життя середньовічної Англії]]<br>22.&nbsp; [[Історія та доля людини: Айвенго, його відданість, чесність, благородство. Ідея віротерпимості.Повні уроки|Історія та доля людини: Айвенго, його відданість, чесність, благородство. Ідея віротерпимості]]<br>23-24.&nbsp; [[УРЗМ. Ровена та Ребека – дві різні долі.Плвні уроки|УРЗМ. Ровена та Ребека – дві різні долі.]]<br>25- 26. &nbsp; [[Історичний колорит та романтика пригод у творі.Повні уроки|Історичний колорит та романтика пригод у творі.]]<br>27.&nbsp; [[Тематичне оцінювання. В. Скотт «Айвенго».Повні уроки|Тематичне оцінювання. В. Скотт «Айвенго».]]<br>28.&nbsp; [[Микола Гоголь (1809 – 1852) та його повість «Тарас Бульба».Повні уроки|Микола Гоголь (1809 – 1852) та його повість «Тарас Бульба»]]<br>29- 30. &nbsp; [[М. Гоголь і Україна. Зображення в повісті любові до України.Повні уроки|М. Гоголь і Україна. Зображення в повісті любові до України, героїзму, мужності, ратної звитяги українського народу в боротьбі за рідну землю.]]<br>31.&nbsp; [[Бойове товариство, побут і звичаї запорожців.Повні уроки|Бойове товариство, побут і звичаї запорожців]]<br>32.&nbsp; [[Втілення в образі Тараса Бульби кращих рис запорозького козацтва.Повні уроки|Втілення в образі Тараса Бульби кращих рис запорозького козацтва.]]<br>33-34.&nbsp; [[Остап і Андрій. Протиставлення життєвого вибору в долях синів Тараса Бульби.Повні уроки|Остап і Андрій. Протиставлення життєвого вибору в долях синів Тараса Бульби. Цілісність натури Остапа, його самовідданість, ідеї захисту рідної землі. Трагедія Андрія: конфлікт почуття і обовязку.]]<br>35.&nbsp; [[Картини української природи в повісті М. Гоголя «Тарас Бульба».Повні уроки|Картини української природи в повісті М. Гоголя «Тарас Бульба». Образ автора у повісті.]]<br>36.&nbsp; [[Райнер Марія Рільке.«Пісня про правду».Повні уроки|Райнер Марія Рільке (1875 – 1926). «Пісня про правду». Рільке і Україна.]]<br>37.&nbsp; [[Уславлення боротьби за незалежність у творі.Повні уроки|Уславлення боротьби за незалежність у творі. Роль народної пісні в оповіданні.]]<br>38.&nbsp; [[Тематичне оцінювання. Микола Гоголь, Райнер Марія Рільке.Повні уроки|Тематичне оцінювання. Микола Гоголь, Райнер Марія Рільке]]<br>39.&nbsp; [[Урок позакласного читання М. Гоголь «Вечори на хуторі поблизу Диканьки».Повні уроки|Урок позакласного читання М. Гоголь «Вечори на хуторі поблизу Диканьки»]]<br>40.&nbsp; Узагальнення та систематизація матеріалу, вивченого протягом І семестру<br>41. &nbsp; [[Дж. Свіфт і його роман «Мандри Гулівера».Повні уроки|Дж. Свіфт і його роман «Мандри Гулівера»]]<br>42. &nbsp; [[Сатиричне зображення в романі англійської дійсності.Повні уроки|Сатиричне зображення в романі англійської дійсності. Критика людських вад]]<br>42. &nbsp; [[Ліліпутія – Англія крізь зменшуване скло сатири.Повні уроки|Ліліпутія – Англія крізь зменшуване скло сатири.]]<br>43. &nbsp; УРЗМ. Вигадати виступ від імені літературного героя перед учнями класу<br>44. &nbsp; [[Характеристика_образу_Гулівера.Плвні_уроки|Характеристика образу Гулівера.]]<br>45. &nbsp;&nbsp; А. Конан Дойль «Собака Баскервілів». Захоплива інтрига – основа детективних творів письменника.<br>46. &nbsp;&nbsp; Ш. Холмс і доктор Ватсон – класичний детективний дует.<br>47. &nbsp; Всесвітня популярність творів про Ш. Холмса.<br>48. &nbsp; А. Конан Дойль «Пістрява стрічка», «Голубий карбункул», «Спілка рудих» (за вибором)<br>49.&nbsp; &nbsp;&nbsp; УРЗМ. Написання власної детективної історії<br>50. &nbsp; Тематичне оцінювання . Дж. Свіфт, А. Конан Дойль<br>51. &nbsp;О. Генрі «Останній листок». Взаєморозуміння та прагнення зробити добро іншому як засіб подолання життєвих негараздів.<br>52. &nbsp;&nbsp; Втілення в образі Бермана найкращих людських рис: готовності до непоказної самопожертви та любові до ближнього. Гуманізм твору.<br>53.&nbsp; Джеймс Олдрідж «Останній дюйм». Своєрідність вирішення проблеми батьків і дітей. Формування характеру Деві в надзвичайних обставинах.<br>54. &nbsp; Необхідність боротьби до «останнього дюйма», а також подолання «оcтаннього дюйма», що розділяє людей, - провідна думка оповідання.<br>55. &nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; УРЗМ.Диспут на тему: «Чи варто боротися за «Останній дюйм»?»(за творами&nbsp; О. Генрі «Останній листок», Джеймса Олдріджа «Останній дюйм»)<br>56. &nbsp; В. Короленко «Діти підземелля». Проблема взаємин батьків і дітей у творі.<br>57.&nbsp; «Два світи» дитинства у творі. Ствердження доброти і милосердя у повісті. Роль дружби у житті героїв.<br>58. &nbsp; Урок тематичного оцінювання. О. Генрі «Останній листок», Джеймс Олдрідж «Останній дюйм» ,В. Короленко «Діти підземелля».<br>59. &nbsp;Олександр Твардовський. Виразне читання. «Я був вбитий під Ржевом»<br>60.&nbsp; Проблема історичної памяті й моральної відповідальності перед тими, хто поліг на війні («На карб не ставте дотепер мені...»)<br>61. &nbsp; Генріх Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...». Засудження війни в творчості Белля.<br>62.&nbsp; Михайло Шолохов «Доля людини». Робота з текстом<br>63. &nbsp; Вміння Андрія Соколова залишатися справжньою людиною і патріотом у найскладніших життєвих обставинах.<br>64. &nbsp;&nbsp; Трагічна доля однієї людини, як втілення трагедії всього народу під час Другої світової війни.<br>65. &nbsp;&nbsp; УРЗМ.Твір-роздум на тему «Ми маємо пам’ятати»<br>66.&nbsp; Урок тематичного оцінювання. Генріх Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...», Михайло Шолохов «Доля людини».<br>67. &nbsp; Редьярд Кіплінг «Якщо...» Уславлення сильної особистості, здатної за будь-яких умов і обставин залишатися Людиною, протистояти ницим смакам і думкам юрби, залишатися гідним у стосунках із можновладцями, робити добрі справи, не хизуючись цим.<br>68.&nbsp; Виразне читання напамять вірша Р. Кіплінга «Якщо...»<br>69.&nbsp; Позакласне читання Олександра Гріна «Пурпурові вітрила»<br>70. &nbsp; Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу.<br><br> <br> Повний перелік шкільних предметів: біологія, [[Заглавная страница|зарубіжна література]], математика...
<br>  
<br>  

Версия 12:32, 8 марта 2011

                                                                                               Тематичне планування уроків Зарубіжна література 7 клас


1.   Книга – джерело знань.
2.  Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини.
3.  Давньоруська билина про Іллю Муромця «Ілля Муромець і Соловей-розбійник» Легендарна історія Київської Русі як сюжетна основа билин.
4.  Втілення в билинах уявлення про патріотизм, героїзм, ідеальних народних героїв. Урок виразного читання. Виразне читання  билина про Іллю Муромця
5.  Фольклорні балади про Робіна Гуда (за вибором учителя). Легенди про шляхетного розбійника Робіна Гуда – втілення мрії англійського народу про захисника від несправедливості. Історичне тло балад. Багатогранність образу Робіна Гуда, його друзі та вороги.
6.    УРЗМ. Роздум на тему „Робін Гуд- уособлення народної мрії про захисника бідних і ображених” (усно)
7.  Сербська народна балада «Смерть матері Юговичів», її стриманий, напружений драматизм. Ознаки фольклорної балади у творі. Сербські епічні пісні й українські козацькі думи.
8.    Урок позакласного читання.  Література і дійсність Іван Вазов „Під ігом”
9.  Літературна балада. Франсуа Війон (між 1431-32 – після 1463). «Балада прикмет». Особливості жанру літературної балади.
10.   Йоганн Крістоф Фрідріх Шіллер (1759 – 1805). «Рукавичка». Утвердження самоцінності людського життя в баладі «Рукавичка».
11.  Йоганн Вольфганг Ґете (1749 – 1832). «Вільшаний король». Переплетіння психологічного, фантастичного та реального в баладі.
12.  Олександр Пушкін (1799 – 1837). «Пісня про віщого Олега». Поетизація давньоруської минувшини в баладі Пушкіна «Пісня про віщого Олега»
13.  Виразне читання напамять «Пісні про віщого Олега»
14.   УРЗМ.Складання цитатного плану „Пісні  про віщого Олега»
15.  Роберт Льюїс Стівенсон (1850 – 1894). «Вересковий мед». «Вересковий мед» Стівенсона як героїчна балада. Уславлення в ній подвигу в непримиреній боротьбі з іноземними загарбниками. Фольклорні елементи в творі.
16.  Адам Міцкевич (1798 – 1855). «Альпухара» (із поеми Конрад Волленрод). Мужність і нескореність перед ворогом як провідна думка балади.
17.  Тематичне оцінювання за темою «Героїчні пісні й балади в світовій літературі».
18.  Урок позакласного читання В. Скотт «Квентін Дорвард»
19.  Вальтер Скотт як засновник жанру історичного роману
20.  В. Скотт «Айвенго». Зображення в романі боротьби англосаксів з норманами в ХІІ ст. і уособиць норманів.
21.  Широка панорама життя середньовічної Англії
22.  Історія та доля людини: Айвенго, його відданість, чесність, благородство. Ідея віротерпимості
23-24.  УРЗМ. Ровена та Ребека – дві різні долі.
25- 26.   Історичний колорит та романтика пригод у творі.
27.  Тематичне оцінювання. В. Скотт «Айвенго».
28.  Микола Гоголь (1809 – 1852) та його повість «Тарас Бульба»
29- 30.   М. Гоголь і Україна. Зображення в повісті любові до України, героїзму, мужності, ратної звитяги українського народу в боротьбі за рідну землю.
31.  Бойове товариство, побут і звичаї запорожців
32.  Втілення в образі Тараса Бульби кращих рис запорозького козацтва.
33-34.  Остап і Андрій. Протиставлення життєвого вибору в долях синів Тараса Бульби. Цілісність натури Остапа, його самовідданість, ідеї захисту рідної землі. Трагедія Андрія: конфлікт почуття і обовязку.
35.  Картини української природи в повісті М. Гоголя «Тарас Бульба». Образ автора у повісті.
36.  Райнер Марія Рільке (1875 – 1926). «Пісня про правду». Рільке і Україна.
37.  Уславлення боротьби за незалежність у творі. Роль народної пісні в оповіданні.
38.  Тематичне оцінювання. Микола Гоголь, Райнер Марія Рільке
39.  Урок позакласного читання М. Гоголь «Вечори на хуторі поблизу Диканьки»
40.  Узагальнення та систематизація матеріалу, вивченого протягом І семестру
41.   Дж. Свіфт і його роман «Мандри Гулівера»
42.   Сатиричне зображення в романі англійської дійсності. Критика людських вад
42.   Ліліпутія – Англія крізь зменшуване скло сатири.
43.   УРЗМ. Вигадати виступ від імені літературного героя перед учнями класу
44.   Характеристика образу Гулівера.
45.    А. Конан Дойль «Собака Баскервілів». Захоплива інтрига – основа детективних творів письменника.
46.    Ш. Холмс і доктор Ватсон – класичний детективний дует.
47.   Всесвітня популярність творів про Ш. Холмса.
48.   А. Конан Дойль «Пістрява стрічка», «Голубий карбункул», «Спілка рудих» (за вибором)
49.     УРЗМ. Написання власної детективної історії
50.   Тематичне оцінювання . Дж. Свіфт, А. Конан Дойль
51.  О. Генрі «Останній листок». Взаєморозуміння та прагнення зробити добро іншому як засіб подолання життєвих негараздів.
52.    Втілення в образі Бермана найкращих людських рис: готовності до непоказної самопожертви та любові до ближнього. Гуманізм твору.
53.  Джеймс Олдрідж «Останній дюйм». Своєрідність вирішення проблеми батьків і дітей. Формування характеру Деві в надзвичайних обставинах.
54.   Необхідність боротьби до «останнього дюйма», а також подолання «оcтаннього дюйма», що розділяє людей, - провідна думка оповідання.
55.        УРЗМ.Диспут на тему: «Чи варто боротися за «Останній дюйм»?»(за творами  О. Генрі «Останній листок», Джеймса Олдріджа «Останній дюйм»)
56.   В. Короленко «Діти підземелля». Проблема взаємин батьків і дітей у творі.
57.  «Два світи» дитинства у творі. Ствердження доброти і милосердя у повісті. Роль дружби у житті героїв.
58.   Урок тематичного оцінювання. О. Генрі «Останній листок», Джеймс Олдрідж «Останній дюйм» ,В. Короленко «Діти підземелля».
59.  Олександр Твардовський. Виразне читання. «Я був вбитий під Ржевом»
60.  Проблема історичної памяті й моральної відповідальності перед тими, хто поліг на війні («На карб не ставте дотепер мені...»)
61.   Генріх Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...». Засудження війни в творчості Белля.
62.  Михайло Шолохов «Доля людини». Робота з текстом
63.   Вміння Андрія Соколова залишатися справжньою людиною і патріотом у найскладніших життєвих обставинах.
64.    Трагічна доля однієї людини, як втілення трагедії всього народу під час Другої світової війни.
65.    УРЗМ.Твір-роздум на тему «Ми маємо пам’ятати»
66.  Урок тематичного оцінювання. Генріх Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...», Михайло Шолохов «Доля людини».
67.   Редьярд Кіплінг «Якщо...» Уславлення сильної особистості, здатної за будь-яких умов і обставин залишатися Людиною, протистояти ницим смакам і думкам юрби, залишатися гідним у стосунках із можновладцями, робити добрі справи, не хизуючись цим.
68.  Виразне читання напамять вірша Р. Кіплінга «Якщо...»
69.  Позакласне читання Олександра Гріна «Пурпурові вітрила»
70.   Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу.


Повний перелік шкільних предметів: біологія, зарубіжна література, математика...


Зміст уроку
1236084776 kr.jpg конспект уроку і опорний каркас                      
1236084776 kr.jpg презентація уроку 
1236084776 kr.jpg акселеративні методи та інтерактивні технології
1236084776 kr.jpg закриті вправи (тільки для використання вчителями)
1236084776 kr.jpg оцінювання 

Практика
1236084776 kr.jpg задачі та вправи,самоперевірка 
1236084776 kr.jpg практикуми, лабораторні, кейси
1236084776 kr.jpg рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
1236084776 kr.jpg домашнє завдання 

Ілюстрації
1236084776 kr.jpg ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
1236084776 kr.jpg реферати
1236084776 kr.jpg фішки для допитливих
1236084776 kr.jpg шпаргалки
1236084776 kr.jpg гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати

Доповнення
1236084776 kr.jpg зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
1236084776 kr.jpg підручники основні і допоміжні 
1236084776 kr.jpg тематичні свята, девізи 
1236084776 kr.jpg статті 
1236084776 kr.jpg національні особливості
1236084776 kr.jpg словник термінів                          
1236084776 kr.jpg інше 

Тільки для вчителів
1236084776 kr.jpg ідеальні уроки 
1236084776 kr.jpg календарний план на рік 
1236084776 kr.jpg методичні рекомендації 
1236084776 kr.jpg програми
1236084776 kr.jpg обговорення