KNOWLEDGE HYPERMARKET


Світова література 10 клас
Строка 1: Строка 1:
'''&nbsp;<metakeywords>Зарубіжна література, класи, 10-й клас, конспекти, уроків, конспекти уроків, клас,уроки зарубіжна література</metakeywords>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Планування уроків Зарубіжна література [[Зарубіжна література|10 клас]]'''  
'''&nbsp;<metakeywords>Зарубіжна література, класи, 10-й клас, конспекти, уроків, конспекти уроків, клас,уроки зарубіжна література</metakeywords>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Планування уроків Зарубіжна література [[Зарубіжна література|10 клас]]'''  
-
<br> '''Розділ 1. ВСТУП. ВІД РОМАНТИЗМУ ДО РЕАЛІЗМУ'''<br>Тема 1. [[Тема 1. Загальна характеристика розвитку культури та літератури XIX ст|Загальна характеристика розвитку культури та літератури XIX ст., стильове розмаїття літератури.]]<br>Тема 2. Віктор-Марі Гюго (1802—1885). “Собор Паризької Богоматері”<br>Тема 3. [[Тема 3. Оноре де Бальзак (1799—1850). “Гобсeк”|Оноре де Бальзак (1799—1850). “Гобсeк”<br>]]<br>'''Розділ 2. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ РОСІЙСЬКОГО РЕАЛІЗМУ'''<br>[[Тема 4. Реалізм як художній напрям у світовій літературі|Тема 4. Реалізм як художній напрям у світовій літературі]]<br>[[Тема 5. Федір Достоєвський (1821—1881). Злочин і кара|Тема 5. Федір Достоєвський (1821—1881). “Злочин і кара”]]<br>[[Тема 6. Лев Толстóй (1828—1910). Війна і мир|Тема 6. Лев Толстóй (1828—1910). “Анна Каренiна” або “Війна і мир” (за вибором учителя)]]<br>Тема 7. Микола Некрасов (1821—1877). “О шостій вчора завернув...”; “Роздуми біля парадного під’їзду”; “Трійка”; “На смерть Шевченка”<br><br>'''Розділ 3. ТРАДИЦІЇ І НОВАТОРСЬКІ ЗРУШЕННЯ В ЛІТЕРАТУРІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ ст.'''<br>[[Тема 8. Волт Вітмен (1819—1892)|Тема 8. Волт Вітмен (1819—1892). (Вірші за вибором учителя.)]]<br>Тема 9. Еміль Золя (1840—1902). “Кар’єра Ругонів”.<br>[[Тема 10. Генрік Ібсен (1828—1906). Ляльковий дім|Тема 10. Генрік Ібсен (1828—1906). “Ляльковий дім”]]<br>[[Тема 11. Антон Чехов (1860—1904). Чайка|Тема 11. Антон Чехов (1860—1904). “Чайка”]]<br>[[Тема 12. Джордж Бернард Шоу (1856—1950). Пігмаліон|Тема 12. Джордж Бернард Шоу (1856—1950). “Пігмаліон”<br>]]<br>
+
<br> '''Розділ 1. ВСТУП. ВІД РОМАНТИЗМУ ДО РЕАЛІЗМУ'''<br>Тема 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; [[Тема 1. Загальна характеристика розвитку культури та літератури XIX ст|Загальна характеристика розвитку культури та літератури XIX ст., стильове розмаїття літератури.]]<br>Тема&nbsp; 2. &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Розквіт реалістичної літератури, його зв'язок із розвитком природничих наук. Майстри соціальної прози: Стендаль, О.Бальзак, Г.Флобер, Ч.Діккенс, Генрі Джеймс, Ф.Достоєвський, Л.Толстой, А.Чехов та ін. <br>Роль художньої літератури у культурному та суспільному житті ХІХ ст.<br>Тема 3.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Стендаль (1783-1842). «Червоне і чорне»<br>Життєвий і творчий шлях письменника. Синтез романтизму й реалізму в його творчості<br>Тема 4.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Роман «Червоне і чорне», поєднання в ньому соціально-політичного й психологічного аспектів. Гостра критика режиму Реставрації<br>Тема 5. &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Конфлікт головного героя Жульєна Сореля з суспільством як сюжетний стрижень роману. <br>Тема 6. &nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Внутрішня драма героя як наслідок&nbsp; конфлікту з суспільством<br>Тема 7. &nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Cвоєрідність втілення теми кохання у романі. Жіночі образи роману<br>Тема 8. &nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Психологізм творчості Стендаля. Композиція твору й символіка його назви<br>Тема 9. &nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; УРЗМ.Творча робота (усно). Внесення таких змін у зміст твору, аби літературний герой став щасливим
-
Повний перелік шкільної програми: біологія, українська мова та література, [[Заглавная страница|зарубіжна література]]...<br>  
+
Тема 10.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; [[Тема 3. Оноре де Бальзак (1799—1850). “Гобсeк”|Онорé де БАЛЬЗÁК (1799–1850). “Гобсéк”. Життєвий і творчий шлях письменника.&nbsp; Бальзак і Україна. Бальзак – видатний французький письменник, за¬чинатель соціального реалістичного роману. Поєд¬нання реалістичних і романтичних елементів у його художній системі. «Людська комедія» – грандіозна енциклопедія життя Франції першої половини XIX ст., її проблематика і структура”<br>]]Тема 11. &nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Влада золота та її філософія в повісті «Гобсек». Проблема уявних і справжніх&nbsp; життєвих цінностей<br>Тема&nbsp; 12. &nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Романтичні й реалістичні риси неоднозначного образу «філософа й скнари» Гобсека. Описи „матеріального світу”<br>Тема&nbsp; 13. &nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; УРЗМ.Твір-роздум на тему „Уособлення влади золота в образі лихваря Гобсека”<br>Тема&nbsp; 14. &nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Контроль навчальних досягнень учнів.Французька соціально-психологічна проза 19 ст.<br>[[Тема 5. Федір Достоєвський (1821—1881). Злочин і кара|Тема 15. Фéдір ДОСТОЄВСЬКИЙ (1821–1881). Життєвий і творчий шлях письменника. Творчість Достоєвського як одна з вершин ро¬сійської і всесвітньої літератури. Філософські, етичні й естетичні погляди письменника та їхнє втілення в художніх творах<br>]][[Тема 5. Федір Достоєвський (1821—1881). Злочин і кара|Тема 16. Роман «Злочин і кара» як втілення нового, поліфонічного типу художнього мислення. Філософські, соціальні, психологічні й морально-етичні ідеї твору]]
 +
Тема 17. &nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Суперечливість „теорії Раскольникова”<br>Тема 18. &nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Еволюція образу Раскольнікова і розвінчання теорії сильної особис¬тості, «надлюдини».<br>Тема 19. &nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Розкриття складності та суперечливості духовного світу людини. Система образів роману, значення і символіка його назви.”Сильна особистість” та „маленька людина”<br>Тема 20. &nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Ствердження християнських цінностей у творі. Поліфонізм роману
 +
 +
[[Тема 6. Лев Толстóй (1828—1910). Війна і мир|Тема 21. &nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Лев ТОЛСТÓЙ (1828–1910). Життєвий і творчий шлях письменника. Творчість Льва Толстого як найповніший вияв можли¬востей реалістичної літератури. Духовні й творчі шукання та здобутки письменника.<br>]][[Тема 6. Лев Толстóй (1828—1910). Війна і мир|Тема&nbsp; ]][[Тема 6. Лев Толстóй (1828—1910). Війна і мир|22. &nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; „Війна і мир” - історичний і психологічний роман-епопея.<br>]][[Тема 6. Лев Толстóй (1828—1910). Війна і мир|Тема&nbsp; ]][[Тема 6. Лев Толстóй (1828—1910). Війна і мир|23. &nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Основні плани твору: воєнно-історичний, приватно-родинний, авторсько-філософський.<br>]][[Тема 6. Лев Толстóй (1828—1910). Війна і мир|Тема&nbsp; ]][[Тема 6. Лев Толстóй (1828—1910). Війна і мир|24. &nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Засоби змалювання „діалектики душі”.Втілення різних шляхів пошуків сенсу буття в долі Андрія Болконського.<br>]][[Тема 6. Лев Толстóй (1828—1910). Війна і мир|Тема&nbsp; ]][[Тема 6. Лев Толстóй (1828—1910). Війна і мир|25. &nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Засоби змалювання „діалектики душі”.Втілення різних шляхів пошуків сенсу буття в долі П’єра Безухова.<br>]][[Тема 6. Лев Толстóй (1828—1910). Війна і мир|Тема&nbsp; ]][[Тема 6. Лев Толстóй (1828—1910). Війна і мир|26. &nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Уособлення ідеалу природної краси в образі Наташі Ростової та духоввного аристократизму в образі Марії Болконської.<br>]][[Тема 6. Лев Толстóй (1828—1910). Війна і мир|Тема&nbsp; ]][[Тема 6. Лев Толстóй (1828—1910). Війна і мир|27. &nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Філософські роздуми автора про історію, особистість і народ у романі. Символіка пейзажів. ]]
 +
 +
Тема 28. &nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Антóн ЧÉХОВ (1860–1904). Життєвий і творчий шлях письменника.<br>Тема 29. &nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Художні особливості оповідань Чехова:роль символічної деталі, психологічного підтексту,відкритого фіналу.”Людина у футлярі”. Зображення трагізму „дрібниць життя” в оповіданнях Чехова.<br>Тема 30. &nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; „Дама з собачкою”.Викриття штучності дюдських почуттів, проявів бездуховності й вульгарності.<br>Тема 31. &nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; „Скрипка Ротшильда”.Змалювання психологічно складних прагнень героїв до духовного самовиявлення.<br>Тема 32. &nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Контроль навчальних досягнень учнів. Російська соціально-психологічна проза 19 ст.<br>Тема 33. &nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Загальна характеристика провідних шляхів розвитку поезії сер. ХІХ ст. Від романтизму до символізму.<br>
 +
 +
 +
 +
 +
 +
Тема 2. Віктор-Марі Гюго (1802—1885). “Собор Паризької Богоматері”<br><br>'''Розділ 2. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ РОСІЙСЬКОГО РЕАЛІЗМУ'''<br>[[Тема 4. Реалізм як художній напрям у світовій літературі|Тема 4. Реалізм як художній напрям у світовій літературі]]<br><br><br>Тема 7. Микола Некрасов (1821—1877). “О шостій вчора завернув...”; “Роздуми біля парадного під’їзду”; “Трійка”; “На смерть Шевченка”<br><br>'''Розділ 3. ТРАДИЦІЇ І НОВАТОРСЬКІ ЗРУШЕННЯ В ЛІТЕРАТУРІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ ст.'''<br>[[Тема 8. Волт Вітмен (1819—1892)|Тема 8. Волт Вітмен (1819—1892). (Вірші за вибором учителя.)]]<br>Тема 9. Еміль Золя (1840—1902). “Кар’єра Ругонів”.<br>[[Тема 10. Генрік Ібсен (1828—1906). Ляльковий дім|Тема 10. Генрік Ібсен (1828—1906). “Ляльковий дім”]]<br>[[Тема 11. Антон Чехов (1860—1904). Чайка|Тема 11. Антон Чехов (1860—1904). “Чайка”]]<br>[[Тема 12. Джордж Бернард Шоу (1856—1950). Пігмаліон|Тема 12. Джордж Бернард Шоу (1856—1950). “Пігмаліон”<br>]]<br>
 +
 +
 +
 +
1&nbsp;&nbsp;&nbsp; <br>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Загальна характеристика розвитку культури та лі¬тератури XIX ст.&nbsp; Реалізм як напрям у світовій літературі.<br><br>2&nbsp;&nbsp;&nbsp; <br>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Розквіт реалістичної літератури, його зв'язок із розвитком природничих наук. Майстри соціальної прози: Стендаль, О.Бальзак, Г.Флобер, Ч.Діккенс, Генрі Джеймс, Ф.Достоєвський, Л.Толстой, А.Чехов та ін. <br>Роль художньої літератури у культурному та суспільному житті ХІХ ст.<br>3&nbsp;&nbsp;&nbsp; <br>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Стендаль (1783-1842). «Червоне і чорне»<br>Життєвий і творчий шлях письменника. Синтез романтизму й реалізму в його творчості.<br>4&nbsp;&nbsp;&nbsp; <br>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Роман «Червоне і чорне», поєднання в ньому соціально-політичного й психологічного аспектів. Гостра критика режиму Реставрації.<br>5&nbsp;&nbsp;&nbsp; <br>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Конфлікт головного героя Жульєна Сореля з суспільством як сюжетний стрижень роману. <br>6&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Внутрішня драма героя як наслідок&nbsp; конфлікту з суспільством.<br>7&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Cвоєрідність втілення теми кохання у романі. Жіночі образи роману<br>8&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Психологізм творчості Стендаля. Композиція твору й символіка його назви.<br>9&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; УРЗМ.Творча робота (усно). Внесення таких змін у зміст твору, аби літературний герой став щасливим<br>10&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Онорé де БАЛЬЗÁК (1799–1850). “Гобсéк”<br>Життєвий і творчий шлях письменника.&nbsp; Бальзак і Україна. Бальзак – видатний французький письменник, за¬чинатель соціального реалістичного роману. Поєд¬нання реалістичних і романтичних елементів у його художній системі. «Людська комедія» – грандіозна енциклопедія життя Франції першої половини XIX ст., її проблематика і структура.<br><br><br>11&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Влада золота та її філософія в повісті «Гобсек». Проблема уявних і справжніх&nbsp; життєвих цінностей.<br>12&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Романтичні й реалістичні риси неоднозначного образу «філософа й скнари» Гобсека. Описи „матеріального світу”.<br>13&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; УРЗМ.Твір-роздум на тему „Уособлення влади золота в образі лихваря Гобсека”<br>14&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Контроль навчальних досягнень учнів.Французька соціально-психологічна проза 19 ст.<br>15<br><br>&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Фéдір ДОСТОЄВСЬКИЙ (1821–1881). <br>Життєвий і творчий шлях письменника. Творчість Достоєвського як одна з вершин ро¬сійської і всесвітньої літератури. Філософські, етич¬ні й естетичні погляди письменника та їхнє втілення в художніх творах.<br><br><br>16&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Роман «Злочин і кара» як втілення нового, полі¬фонічного типу художнього мислення. Філософські, соціальні, психологічні й морально-етичні ідеї твору.<br>17&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Суперечливість „теорії Раскольникова”<br>18&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Еволюція образу Раскольнікова і розвінчання теорії сильної особис¬тості, «надлюдини».<br>19&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Розкриття складності та суперечливості духовного світу людини. Система образів роману, значення і символіка його назви.”Сильна особистість” та „маленька людина”<br><br>20&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Ствердження християнських цінностей у творі. Поліфонізм роману<br>21&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Лев ТОЛСТÓЙ (1828–1910) <br>Життєвий і творчий шлях письменника. Творчість Льва Толстого як найповніший вияв можли¬востей реалістичної літератури. Духовні й творчі шукання та здобутки письменника.<br><br>22&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; „Війна і мир” - історичний і психологічний роман-епопея.<br>23&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Основні плани твору: воєнно-історичний, приватно-родинний, авторсько-філософський.<br>24&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Засоби змалювання „діалектики душі”.Втілення різних шляхів пошуків сенсу буття в долі Андрія Болконського.<br>25&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Засоби змалювання „діалектики душі”.Втілення різних шляхів пошуків сенсу буття в долі П’єра Безухова.<br>26&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Уособлення ідеалу природної краси в образі Наташі Ростової та духоввного аристократизму в образі Марії Болконської.<br>27&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Філософські роздуми автора про історію, особистість і народ у романі. Символіка пейзажів.<br>28&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Антóн ЧÉХОВ (1860–1904)<br>Життєвий і творчий шлях письменника.<br>29&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Художні особливості оповідань Чехова:роль символічної деталі, психологічного підтексту,відкритого фіналу.”Людина у футлярі”. Зображення трагізму „дрібниць життя” в оповіданнях Чехова.<br>30&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; „Дама з собачкою”.Викриття штучності дюдських почуттів, проявів бездуховності й вульгарності.<br>31&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; „Скрипка Ротшильда”.Змалювання психологічно складних прагнень героїв до духовного самовиявлення.<br>32&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Контроль навчальних досягнень учнів. Російська соціально-психологічна проза 19 ст.<br>33&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Загальна характеристика провідних шляхів розвитку поезії сер. ХІХ ст. Від романтизму до символізму.<br><br>34&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Федір Тютчев (1803-1873)-пізній романтик.”Silentium”,”Іще горить в душі бажання”Аналіз поезій.<br>35&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Змалювання трагізму людського існування на тлі універсального природного життя.Трагічна забарвленість теми кохання.<br>36&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Афанасій Фет (1820-1892)- представник „чистого мистецтва” в російській поезії. „Я прийшов до тебе, мила..”,&nbsp; „Шепіт..ніжний звук зітхання”<br>37&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Естетично натхненне переживання, злиття людини зі світом природи, замріяність і схвильованість-характерні риси ліричного героя.Музичність поезії і витонченість пейзажних картин у творах Фета.<br>38&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Урок виразного читання поезій А.Фета та Ф.Тютчева<br>39&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Урок позакласного читання.Поетичний салон (вірші російських поетів про природу та кохання)<br>40&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Волт ВÍТМЕН (1819–1892) <br>Життєвий і творчий шлях письменника. Вітмен – американський поет-новатор. Зв’язок його поезії з романтичними традиціями.&nbsp; Історія створення збірки “Листя трави».<br>41&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Збірка “Листя трави», її провідні теми й мотиви. Звернення до вільного вірша (верлібру). “Пісня про себе» – програмовий твір поета.Аналіз лірики поета<br>42&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Шарль БОДЛÉР (1821–1867). «Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія». <br>Життєвий і творчий шлях письменника. Бодлер – французький поет другої по¬ловини XIX ст., пізній романтик і один із зачинателів символізму. Світогляд і естетичні погляди Бодлера і збірка “Квіти зла». Протиставлення дійсності й ідеалу як семантико-образна вісь збірки.<br>43&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Традиційність і своєрідність вирішення проблеми “поет і натовп» у поезії “Альбатрос».<br>Філігранність поетичної техніки, формальна довершеність і сугестивність вірша “Вечорова гармонія”.<br>Тлумачення предметних образів як “видимих знаків” ідей, почуттів, душевних станів (“Відповідності”).<br>44&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Контроль навчальних досягнень учнів. Поезія середини 19 ст.<br>45&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Світоглядно-естетичні зрушення у мистецтві та літературі. Поняття про декаданс. Символізм як літератур¬ний напрям останньої третини XIX – початку XX ст. Основні естетичні принципи та поетичне нова¬торство символістів. <br><br>46&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Поль ВЕРЛÉН (1844–1896). .“Поетичне мистецтво”-віршований маніфест символізму. Заперечення в творі раціонально-реалістичного художнього мислення, ствердження принципу спонтанной уяви.<br>47&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; “Забуті арієти», „Осіння пісня”,“Так тихо серце плаче...” Музичність - важлива ознака віршів Верлена. Сугéстія (навіювання) як важливий художній засіб симво¬лістської поезії. Зняття інформаційно-розповідної функції поетичної мови<br>48&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Артюр РЕМБÓ (1854–1891). Своєрідність творчого розвитку поета .”Моя циганерія”<br>“Відчуття”,&nbsp; “Голосівки”-яскравий зразок символістського пошуку „відповідностей” між різними началами життя. Багатство асоціацій при створенні панорами Всесвіту.<br>49&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; “П’яний корабель”- настрій захопленості вільною волей, насолоди життям анархічного бунту проти усталеної буржуазної дійсності-емоційне підгрунтя поезій Рембо. Змалювання духовних поривань ліричного героя-відщепенця й мандрівника; прагнення осягнути універсальне буття світу.<br>50&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; УРЗМ.Аналіз поетичного твору (П.Верлен.А.Рембо)<br>51&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Контроль навчальних досягнень учнів. Поезія на межі 19-20 ст.<br>52&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Оновлення європейського роману. Зображення зовнішнього світу крізь призму свідомості з її потрясіннями, імпульсивними реакціями на події та пригодами в романі „Голод” К.Гамсуна. Новаторське висвітлення теми кохання, перебування „природної людини” в лоні природи;неоромантичні та імпресіоністичні тенденції в романі „Пан”К.Гамсуна<br>53&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Óскар УÁЙЛЬД (1854–1900). <br>Життєвий і творчий шлях письменника. Уайльд – письменник англійського раннього модернізму. Естетизм Уайльда, імпресіоністичність стилю.<br><br>54&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; «Портрет Доріана Грея» - пам’ятка декадентської доби.<br>55&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; “Портрет Доріана Грея” як інтелектуальний роман. Головні філософсько-естетичні та моральні проблеми твору: співвідношення краси й моралі, чи може краса бути вільною від моралі, як таке вивільнення діє на особистість.<br><br>56&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Втілення різних аспектів естетизму в образах Доріана Грея, лорда Генрі та Безіла Голуорда.<br>57&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Символічні значення портрету.Елементи імпресіоністської техніки. Вальдівські парадокси.<br>58&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Основні тенденції розвину драматургії XIX ст. “Нова драматургія” та її засадничі принципи.<br><br>59&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Гéнрік ÍБСЕН (1828–1906). <br>Життєвий і творчий шлях письменника. Генрік Ібсен – норвезький письменник, зачинатель європейської “нової драматургії”.<br>60&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; “Ляльковий дім”” як соціально-психологічна дра¬ма. Особливості драматичного конфлікту та розвитку сценічної дії в п’єсі.<br>61&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Показ шляху становлення особистості в долі Нори.Проблема морального максималізму в драмі. Аналітична композиція п’єси. Новаторство Ібсена-драматурга.<br>Роль Ібсена у розвиткові нової європейської драматургії (“ібсенізм”).<br><br><br>62&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Джордж Бéрнард ШÓУ (1856–1950). <br>Життєвий і творчий шлях письменника. “Теат¬ральна революція” англійського драматурга Шоу, його “драми ідей”. Шоу й “ібсенізм”.<br><br>63&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Комедія “Пігмаліон” і давньогрецький міф про Пігмаліона. Динамізм дії і парадоксаль¬ність як невід’ємні риси творчості Шоу.<br>64&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Проблема¬тика й художні особливості твору, його “філологічний конфлікт” і соціально-виховна спрямованість. Елайза Дулитл, її шлях від мало привабливої квіткарки-кокні до “чарівної леді”. Інтелектуальний характер драматургії Шоу.<br><br>65&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; УРЗМ. Твір-роздум<br>66&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Контроль навчальних досягнень учнів.Література на межі 19-20 ст.Оновлення драматургії<br>67&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Узагальнення та систематизація вивченого протя¬гом року матеріалу<br>68&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Узагальнення та систематизація вивченого протя¬гом року матеріалу<br>69-70&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; Резерв уроків<br>
 +
 +
Повний перелік шкільної програми: біологія, українська мова та література, [[Заглавная страница|зарубіжна література]]...<br>
 +
<br>
  '''<u>Зміст уроку</u>'''
  '''<u>Зміст уроку</u>'''

Версия 09:57, 5 ноября 2009

                                                                                                                              Планування уроків Зарубіжна література 10 клас


Розділ 1. ВСТУП. ВІД РОМАНТИЗМУ ДО РЕАЛІЗМУ
Тема 1.          Загальна характеристика розвитку культури та літератури XIX ст., стильове розмаїття літератури.
Тема  2.          Розквіт реалістичної літератури, його зв'язок із розвитком природничих наук. Майстри соціальної прози: Стендаль, О.Бальзак, Г.Флобер, Ч.Діккенс, Генрі Джеймс, Ф.Достоєвський, Л.Толстой, А.Чехов та ін.
Роль художньої літератури у культурному та суспільному житті ХІХ ст.
Тема 3.         Стендаль (1783-1842). «Червоне і чорне»
Життєвий і творчий шлях письменника. Синтез романтизму й реалізму в його творчості
Тема 4.         Роман «Червоне і чорне», поєднання в ньому соціально-політичного й психологічного аспектів. Гостра критика режиму Реставрації
Тема 5.        Конфлікт головного героя Жульєна Сореля з суспільством як сюжетний стрижень роману.
Тема 6.        Внутрішня драма героя як наслідок  конфлікту з суспільством
Тема 7.        Cвоєрідність втілення теми кохання у романі. Жіночі образи роману
Тема 8.       Психологізм творчості Стендаля. Композиція твору й символіка його назви
Тема 9.        УРЗМ.Творча робота (усно). Внесення таких змін у зміст твору, аби літературний герой став щасливим

Тема 10.      Онорé де БАЛЬЗÁК (1799–1850). “Гобсéк”. Життєвий і творчий шлях письменника.  Бальзак і Україна. Бальзак – видатний французький письменник, за¬чинатель соціального реалістичного роману. Поєд¬нання реалістичних і романтичних елементів у його художній системі. «Людська комедія» – грандіозна енциклопедія життя Франції першої половини XIX ст., її проблематика і структура”
Тема 11.        Влада золота та її філософія в повісті «Гобсек». Проблема уявних і справжніх  життєвих цінностей
Тема  12.        Романтичні й реалістичні риси неоднозначного образу «філософа й скнари» Гобсека. Описи „матеріального світу”
Тема  13.        УРЗМ.Твір-роздум на тему „Уособлення влади золота в образі лихваря Гобсека”
Тема  14.        Контроль навчальних досягнень учнів.Французька соціально-психологічна проза 19 ст.
Тема 15. Фéдір ДОСТОЄВСЬКИЙ (1821–1881). Життєвий і творчий шлях письменника. Творчість Достоєвського як одна з вершин ро¬сійської і всесвітньої літератури. Філософські, етичні й естетичні погляди письменника та їхнє втілення в художніх творах
Тема 16. Роман «Злочин і кара» як втілення нового, поліфонічного типу художнього мислення. Філософські, соціальні, психологічні й морально-етичні ідеї твору

Тема 17.        Суперечливість „теорії Раскольникова”
Тема 18.        Еволюція образу Раскольнікова і розвінчання теорії сильної особис¬тості, «надлюдини».
Тема 19.        Розкриття складності та суперечливості духовного світу людини. Система образів роману, значення і символіка його назви.”Сильна особистість” та „маленька людина”
Тема 20.       Ствердження християнських цінностей у творі. Поліфонізм роману

Тема 21.        Лев ТОЛСТÓЙ (1828–1910). Життєвий і творчий шлях письменника. Творчість Льва Толстого як найповніший вияв можли¬востей реалістичної літератури. Духовні й творчі шукання та здобутки письменника.
Тема  22.        „Війна і мир” - історичний і психологічний роман-епопея.
Тема  23.        Основні плани твору: воєнно-історичний, приватно-родинний, авторсько-філософський.
Тема  24.        Засоби змалювання „діалектики душі”.Втілення різних шляхів пошуків сенсу буття в долі Андрія Болконського.
Тема  25.        Засоби змалювання „діалектики душі”.Втілення різних шляхів пошуків сенсу буття в долі П’єра Безухова.
Тема  26.        Уособлення ідеалу природної краси в образі Наташі Ростової та духоввного аристократизму в образі Марії Болконської.
Тема  27.        Філософські роздуми автора про історію, особистість і народ у романі. Символіка пейзажів.

Тема 28.        Антóн ЧÉХОВ (1860–1904). Життєвий і творчий шлях письменника.
Тема 29.        Художні особливості оповідань Чехова:роль символічної деталі, психологічного підтексту,відкритого фіналу.”Людина у футлярі”. Зображення трагізму „дрібниць життя” в оповіданнях Чехова.
Тема 30.        „Дама з собачкою”.Викриття штучності дюдських почуттів, проявів бездуховності й вульгарності.
Тема 31.        „Скрипка Ротшильда”.Змалювання психологічно складних прагнень героїв до духовного самовиявлення.
Тема 32.        Контроль навчальних досягнень учнів. Російська соціально-психологічна проза 19 ст.
Тема 33.        Загальна характеристика провідних шляхів розвитку поезії сер. ХІХ ст. Від романтизму до символізму.



Тема 2. Віктор-Марі Гюго (1802—1885). “Собор Паризької Богоматері”

Розділ 2. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ РОСІЙСЬКОГО РЕАЛІЗМУ
Тема 4. Реалізм як художній напрям у світовій літературі


Тема 7. Микола Некрасов (1821—1877). “О шостій вчора завернув...”; “Роздуми біля парадного під’їзду”; “Трійка”; “На смерть Шевченка”

Розділ 3. ТРАДИЦІЇ І НОВАТОРСЬКІ ЗРУШЕННЯ В ЛІТЕРАТУРІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ ст.
Тема 8. Волт Вітмен (1819—1892). (Вірші за вибором учителя.)
Тема 9. Еміль Золя (1840—1902). “Кар’єра Ругонів”.
Тема 10. Генрік Ібсен (1828—1906). “Ляльковий дім”
Тема 11. Антон Чехов (1860—1904). “Чайка”
Тема 12. Джордж Бернард Шоу (1856—1950). “Пігмаліон”


1   
     Загальна характеристика розвитку культури та лі¬тератури XIX ст.  Реалізм як напрям у світовій літературі.

2   
     Розквіт реалістичної літератури, його зв'язок із розвитком природничих наук. Майстри соціальної прози: Стендаль, О.Бальзак, Г.Флобер, Ч.Діккенс, Генрі Джеймс, Ф.Достоєвський, Л.Толстой, А.Чехов та ін.
Роль художньої літератури у культурному та суспільному житті ХІХ ст.
3   
     Стендаль (1783-1842). «Червоне і чорне»
Життєвий і творчий шлях письменника. Синтез романтизму й реалізму в його творчості.
4   
     Роман «Червоне і чорне», поєднання в ньому соціально-політичного й психологічного аспектів. Гостра критика режиму Реставрації.
5   
     Конфлікт головного героя Жульєна Сореля з суспільством як сюжетний стрижень роману.
6        Внутрішня драма героя як наслідок  конфлікту з суспільством.
7        Cвоєрідність втілення теми кохання у романі. Жіночі образи роману
8        Психологізм творчості Стендаля. Композиція твору й символіка його назви.
9        УРЗМ.Творча робота (усно). Внесення таких змін у зміст твору, аби літературний герой став щасливим
10        Онорé де БАЛЬЗÁК (1799–1850). “Гобсéк”
Життєвий і творчий шлях письменника.  Бальзак і Україна. Бальзак – видатний французький письменник, за¬чинатель соціального реалістичного роману. Поєд¬нання реалістичних і романтичних елементів у його художній системі. «Людська комедія» – грандіозна енциклопедія життя Франції першої половини XIX ст., її проблематика і структура.


11        Влада золота та її філософія в повісті «Гобсек». Проблема уявних і справжніх  життєвих цінностей.
12        Романтичні й реалістичні риси неоднозначного образу «філософа й скнари» Гобсека. Описи „матеріального світу”.
13        УРЗМ.Твір-роздум на тему „Уособлення влади золота в образі лихваря Гобсека”
14        Контроль навчальних досягнень учнів.Французька соціально-психологічна проза 19 ст.
15

        Фéдір ДОСТОЄВСЬКИЙ (1821–1881).
Життєвий і творчий шлях письменника. Творчість Достоєвського як одна з вершин ро¬сійської і всесвітньої літератури. Філософські, етич¬ні й естетичні погляди письменника та їхнє втілення в художніх творах.


16        Роман «Злочин і кара» як втілення нового, полі¬фонічного типу художнього мислення. Філософські, соціальні, психологічні й морально-етичні ідеї твору.
17        Суперечливість „теорії Раскольникова”
18        Еволюція образу Раскольнікова і розвінчання теорії сильної особис¬тості, «надлюдини».
19        Розкриття складності та суперечливості духовного світу людини. Система образів роману, значення і символіка його назви.”Сильна особистість” та „маленька людина”

20        Ствердження християнських цінностей у творі. Поліфонізм роману
21        Лев ТОЛСТÓЙ (1828–1910)
Життєвий і творчий шлях письменника. Творчість Льва Толстого як найповніший вияв можли¬востей реалістичної літератури. Духовні й творчі шукання та здобутки письменника.

22        „Війна і мир” - історичний і психологічний роман-епопея.
23        Основні плани твору: воєнно-історичний, приватно-родинний, авторсько-філософський.
24        Засоби змалювання „діалектики душі”.Втілення різних шляхів пошуків сенсу буття в долі Андрія Болконського.
25        Засоби змалювання „діалектики душі”.Втілення різних шляхів пошуків сенсу буття в долі П’єра Безухова.
26        Уособлення ідеалу природної краси в образі Наташі Ростової та духоввного аристократизму в образі Марії Болконської.
27        Філософські роздуми автора про історію, особистість і народ у романі. Символіка пейзажів.
28        Антóн ЧÉХОВ (1860–1904)
Життєвий і творчий шлях письменника.
29        Художні особливості оповідань Чехова:роль символічної деталі, психологічного підтексту,відкритого фіналу.”Людина у футлярі”. Зображення трагізму „дрібниць життя” в оповіданнях Чехова.
30        „Дама з собачкою”.Викриття штучності дюдських почуттів, проявів бездуховності й вульгарності.
31        „Скрипка Ротшильда”.Змалювання психологічно складних прагнень героїв до духовного самовиявлення.
32        Контроль навчальних досягнень учнів. Російська соціально-психологічна проза 19 ст.
33        Загальна характеристика провідних шляхів розвитку поезії сер. ХІХ ст. Від романтизму до символізму.

34        Федір Тютчев (1803-1873)-пізній романтик.”Silentium”,”Іще горить в душі бажання”Аналіз поезій.
35        Змалювання трагізму людського існування на тлі універсального природного життя.Трагічна забарвленість теми кохання.
36        Афанасій Фет (1820-1892)- представник „чистого мистецтва” в російській поезії. „Я прийшов до тебе, мила..”,  „Шепіт..ніжний звук зітхання”
37        Естетично натхненне переживання, злиття людини зі світом природи, замріяність і схвильованість-характерні риси ліричного героя.Музичність поезії і витонченість пейзажних картин у творах Фета.
38        Урок виразного читання поезій А.Фета та Ф.Тютчева
39        Урок позакласного читання.Поетичний салон (вірші російських поетів про природу та кохання)
40        Волт ВÍТМЕН (1819–1892)
Життєвий і творчий шлях письменника. Вітмен – американський поет-новатор. Зв’язок його поезії з романтичними традиціями.  Історія створення збірки “Листя трави».
41        Збірка “Листя трави», її провідні теми й мотиви. Звернення до вільного вірша (верлібру). “Пісня про себе» – програмовий твір поета.Аналіз лірики поета
42        Шарль БОДЛÉР (1821–1867). «Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія».
Життєвий і творчий шлях письменника. Бодлер – французький поет другої по¬ловини XIX ст., пізній романтик і один із зачинателів символізму. Світогляд і естетичні погляди Бодлера і збірка “Квіти зла». Протиставлення дійсності й ідеалу як семантико-образна вісь збірки.
43        Традиційність і своєрідність вирішення проблеми “поет і натовп» у поезії “Альбатрос».
Філігранність поетичної техніки, формальна довершеність і сугестивність вірша “Вечорова гармонія”.
Тлумачення предметних образів як “видимих знаків” ідей, почуттів, душевних станів (“Відповідності”).
44        Контроль навчальних досягнень учнів. Поезія середини 19 ст.
45        Світоглядно-естетичні зрушення у мистецтві та літературі. Поняття про декаданс. Символізм як літератур¬ний напрям останньої третини XIX – початку XX ст. Основні естетичні принципи та поетичне нова¬торство символістів.

46        Поль ВЕРЛÉН (1844–1896). .“Поетичне мистецтво”-віршований маніфест символізму. Заперечення в творі раціонально-реалістичного художнього мислення, ствердження принципу спонтанной уяви.
47        “Забуті арієти», „Осіння пісня”,“Так тихо серце плаче...” Музичність - важлива ознака віршів Верлена. Сугéстія (навіювання) як важливий художній засіб симво¬лістської поезії. Зняття інформаційно-розповідної функції поетичної мови
48        Артюр РЕМБÓ (1854–1891). Своєрідність творчого розвитку поета .”Моя циганерія”
“Відчуття”,  “Голосівки”-яскравий зразок символістського пошуку „відповідностей” між різними началами життя. Багатство асоціацій при створенні панорами Всесвіту.
49        “П’яний корабель”- настрій захопленості вільною волей, насолоди життям анархічного бунту проти усталеної буржуазної дійсності-емоційне підгрунтя поезій Рембо. Змалювання духовних поривань ліричного героя-відщепенця й мандрівника; прагнення осягнути універсальне буття світу.
50        УРЗМ.Аналіз поетичного твору (П.Верлен.А.Рембо)
51        Контроль навчальних досягнень учнів. Поезія на межі 19-20 ст.
52        Оновлення європейського роману. Зображення зовнішнього світу крізь призму свідомості з її потрясіннями, імпульсивними реакціями на події та пригодами в романі „Голод” К.Гамсуна. Новаторське висвітлення теми кохання, перебування „природної людини” в лоні природи;неоромантичні та імпресіоністичні тенденції в романі „Пан”К.Гамсуна
53        Óскар УÁЙЛЬД (1854–1900).
Життєвий і творчий шлях письменника. Уайльд – письменник англійського раннього модернізму. Естетизм Уайльда, імпресіоністичність стилю.

54        «Портрет Доріана Грея» - пам’ятка декадентської доби.
55        “Портрет Доріана Грея” як інтелектуальний роман. Головні філософсько-естетичні та моральні проблеми твору: співвідношення краси й моралі, чи може краса бути вільною від моралі, як таке вивільнення діє на особистість.

56        Втілення різних аспектів естетизму в образах Доріана Грея, лорда Генрі та Безіла Голуорда.
57        Символічні значення портрету.Елементи імпресіоністської техніки. Вальдівські парадокси.
58        Основні тенденції розвину драматургії XIX ст. “Нова драматургія” та її засадничі принципи.

59        Гéнрік ÍБСЕН (1828–1906).
Життєвий і творчий шлях письменника. Генрік Ібсен – норвезький письменник, зачинатель європейської “нової драматургії”.
60        “Ляльковий дім”” як соціально-психологічна дра¬ма. Особливості драматичного конфлікту та розвитку сценічної дії в п’єсі.
61        Показ шляху становлення особистості в долі Нори.Проблема морального максималізму в драмі. Аналітична композиція п’єси. Новаторство Ібсена-драматурга.
Роль Ібсена у розвиткові нової європейської драматургії (“ібсенізм”).


62        Джордж Бéрнард ШÓУ (1856–1950).
Життєвий і творчий шлях письменника. “Теат¬ральна революція” англійського драматурга Шоу, його “драми ідей”. Шоу й “ібсенізм”.

63        Комедія “Пігмаліон” і давньогрецький міф про Пігмаліона. Динамізм дії і парадоксаль¬ність як невід’ємні риси творчості Шоу.
64        Проблема¬тика й художні особливості твору, його “філологічний конфлікт” і соціально-виховна спрямованість. Елайза Дулитл, її шлях від мало привабливої квіткарки-кокні до “чарівної леді”. Інтелектуальний характер драматургії Шоу.

65        УРЗМ. Твір-роздум
66        Контроль навчальних досягнень учнів.Література на межі 19-20 ст.Оновлення драматургії
67        Узагальнення та систематизація вивченого протя¬гом року матеріалу
68        Узагальнення та систематизація вивченого протя¬гом року матеріалу
69-70        Резерв уроків

Повний перелік шкільної програми: біологія, українська мова та література, зарубіжна література...


Зміст уроку
1236084776 kr.jpg конспект уроку і опорний каркас                      
1236084776 kr.jpg презентація уроку 
1236084776 kr.jpg акселеративні методи та інтерактивні технології
1236084776 kr.jpg закриті вправи (тільки для використання вчителями)
1236084776 kr.jpg оцінювання 

Практика
1236084776 kr.jpg задачі та вправи,самоперевірка 
1236084776 kr.jpg практикуми, лабораторні, кейси
1236084776 kr.jpg рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
1236084776 kr.jpg домашнє завдання 

Ілюстрації
1236084776 kr.jpg ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
1236084776 kr.jpg реферати
1236084776 kr.jpg фішки для допитливих
1236084776 kr.jpg шпаргалки
1236084776 kr.jpg гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати

Доповнення
1236084776 kr.jpg зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
1236084776 kr.jpg підручники основні і допоміжні 
1236084776 kr.jpg тематичні свята, девізи 
1236084776 kr.jpg статті 
1236084776 kr.jpg національні особливості
1236084776 kr.jpg словник термінів                          
1236084776 kr.jpg інше 

Тільки для вчителів
1236084776 kr.jpg ідеальні уроки 
1236084776 kr.jpg календарний план на рік 
1236084776 kr.jpg методичні рекомендації 
1236084776 kr.jpg програми
1236084776 kr.jpg обговорення