|
|
Строка 3: |
Строка 3: |
| <br> <br> | | <br> <br> |
| | | |
- |
| + | <br> |
- |
| + | |
| '''Календарне планування 10 [[Українська література|клас]]''' | | '''Календарне планування 10 [[Українська література|клас]]''' |
| | | |
Строка 10: |
Строка 10: |
| <br> | | <br> |
| | | |
- |
| + | <br> |
| + | |
| 1. [[Народний епос. „Зажурилась Україна, бо нічим прожити”, „Гей, не дивуйтесь, добрі люди”, „ Чи не той то хміль”. ТЛ|Народний епос. „Зажурилась Україна, бо нічим прожити”, „Гей, не дивуйтесь, добрі люди”, „ Чи не той то хміль”. ТЛ. Поняття про народний епос, його жанри]] | | 1. [[Народний епос. „Зажурилась Україна, бо нічим прожити”, „Гей, не дивуйтесь, добрі люди”, „ Чи не той то хміль”. ТЛ|Народний епос. „Зажурилась Україна, бо нічим прожити”, „Гей, не дивуйтесь, добрі люди”, „ Чи не той то хміль”. ТЛ. Поняття про народний епос, його жанри]] |
- | 2. „Хмельницький і Барабаш”. Історична основа думи.
| + | 2. „Хмельницький і Барабаш”. Історична основа думи. |
- | 3. [[Літературний процес 70-90-х років ХІХ ст.|Літературний процес 70-90-х років ХІХ ст.]]
| + | 3. [[Літературний процес 70-90-х років ХІХ ст.|Літературний процес 70-90-х років ХІХ ст.]] |
- |
| + | |
| | | |
| | | |
| <br> | | <br> |
| | | |
- | 4. Складні історико-культурні умови розвитку лiтератури. Культурно-просвітницька діяльність "Громади". Періодичні видання ("Правда", "Зоря", "Житє і слово"). Розвиток реалізму, натуралізму, пізній романтизм. ''' | + | 4. Складні історико-культурні умови розвитку лiтератури. Культурно-просвітницька діяльність "Громади". Періодичні видання ("Правда", "Зоря", "Житє і слово"). Розвиток реалізму, натуралізму, пізній романтизм. |
- | ''' [[Вступ. Постановка соціальних проблем, поглиблення психологізму в українській літературі.]] | + | ''' [[Вступ. Постановка соціальних проблем, поглиблення психологізму в українській літературі.]]''' |
- | ТЛ. Реалізм та народність літератури.
| + | ТЛ. Реалізм та народність літератури. |
- | 5. [[Іван Нечуй-Левицький – основоположник соціально-побутової повісті. Життєвий і творчий шлях письменника|'''Іван Нечуй-Левицький''' – основоположник соціально – побутової повісті. Життєвий і творчий шлях письменника ]]
| + | 5. [[Іван Нечуй-Левицький – основоположник соціально-побутової повісті. Життєвий і творчий шлях письменника|'''Іван Нечуй-Левицький''' – основоположник соціально – побутової повісті. Життєвий і творчий шлях письменника ]] |
- | 6. [[Соціально-побутова повість І.Нечуй-Левицького «Кайдашева сім’я», особливості і новаторство жанру|Соціально-побутова повість І.Нечуй-Левицького «Кайдашева сім’я», особливості і новаторство жанру.
| + | 6. [[Соціально-побутова повість І.Нечуй-Левицького «Кайдашева сім’я», особливості і новаторство жанру|Соціально-побутова повість І.Нечуй-Левицького «Кайдашева сім’я», особливості і новаторство жанру. |
| ТЛ Поняття про соціально-побутову повість. Образи повісті, майстерність письменника у змалюванні людських характерів, їх несумісності.]] | | ТЛ Поняття про соціально-побутову повість. Образи повісті, майстерність письменника у змалюванні людських характерів, їх несумісності.]] |
- | 7. [[Оцінка «Кайдашевої сім’ї» І. Франком, її місце в історії української та світової літератур|Оцінка «Кайдашевої сім’ї» І. Франком, її місце в історії української та світової літератур]].
| + | 7. [[Оцінка «Кайдашевої сім’ї» І. Франком, її місце в історії української та світової літератур|Оцінка «Кайдашевої сім’ї» І. Франком, її місце в історії української та світової літератур]]. |
- | 8. [[УПЧ І. Нечуй-Левицький «Князь Єремія Вишневецький»|УПЧ І. Нечуй-Левицький «Князь Єремія Вишневецький»]]
| + | 8. [[УПЧ І. Нечуй-Левицький «Князь Єремія Вишневецький»|УПЧ І. Нечуй-Левицький «Князь Єремія Вишневецький»]] |
- | 9. [[Панас Мирний – український письменник-реаліст, зачинатель соціально-психологічного роману й повісті, його життєвий і творчий шлях|'''Панас Мирний''' – український письменник-реаліст, зачинатель соціально-психологічного роману й повісті, його життєвий і творчий шлях. ]]
| + | 9. [[Панас Мирний – український письменник-реаліст, зачинатель соціально-психологічного роману й повісті, його життєвий і творчий шлях|'''Панас Мирний''' – український письменник-реаліст, зачинатель соціально-психологічного роману й повісті, його життєвий і творчий шлях. ]] |
- | 10. [[Соціально-психологічний роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Історія створення. ТЛ Епічні твори. Їх особливості та жанри|Соціально-психологічний роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Історія створення. ТЛ Епічні твори. Їх особливості та жанри]]
| + | 10. [[Соціально-психологічний роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Історія створення. ТЛ Епічні твори. Їх особливості та жанри|Соціально-психологічний роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Історія створення. ТЛ Епічні твори. Їх особливості та жанри]] |
- | 11. [[Зображення в творі широких картин життя українського суспільства в пореформений період|Зображення в творі широких картин життя українського суспільства в пореформений період]].
| + | 11. [[Зображення в творі широких картин життя українського суспільства в пореформений період|Зображення в творі широких картин життя українського суспільства в пореформений період]]. |
- | 12. [[Галерея яскравих народних характерів у романі. Протиставлення образів Чіпки та Грицька, еволюція характерів героїв|Галерея яскравих народних характерів у романі. Протиставлення образів Чіпки та Грицька, еволюція характерів героїв]].
| + | 12. [[Галерея яскравих народних характерів у романі. Протиставлення образів Чіпки та Грицька, еволюція характерів героїв|Галерея яскравих народних характерів у романі. Протиставлення образів Чіпки та Грицька, еволюція характерів героїв]]. |
- | 13. [[Ідейна спрямованість твору, алегоричність його назви. Засоби художньої типізації та індивідуалізації. Місце роману в історії прози.|Ідейна спрямованість твору, алегоричність його назви. Засоби художньої типізації та індивідуалізації. Місце роману в історії прози]].
| + | 13. [[Ідейна спрямованість твору, алегоричність його назви. Засоби художньої типізації та індивідуалізації. Місце роману в історії прози.|Ідейна спрямованість твору, алегоричність його назви. Засоби художньої типізації та індивідуалізації. Місце роману в історії прози]]. |
- | 14. [[УПЧ Панас Мирний «Лихі люди», «Лихо давнє й сьогочасне», «Повія» (оглядово)|УПЧ Панас Мирний «Лихі люди», «Лихо давнє й сьогочасне», «Повія» (оглядово)]]
| + | 14. [[УПЧ Панас Мирний «Лихі люди», «Лихо давнє й сьогочасне», «Повія» (оглядово)|УПЧ Панас Мирний «Лихі люди», «Лихо давнє й сьогочасне», «Повія» (оглядово)]] |
- | 15. [[Тематична контрольна робота за творчістю І.Нечуй-Левицького і Панаса Мирного|Тематична контрольна робота за творчістю І.Нечуй-Левицького і Панаса Мирного]]
| + | 15. [[Тематична контрольна робота за творчістю І.Нечуй-Левицького і Панаса Мирного|Тематична контрольна робота за творчістю І.Нечуй-Левицького і Панаса Мирного]] |
- |
| + | |
| | | |
| | | |
Строка 40: |
Строка 41: |
| | | |
| 16. РЗМ. Творче дослідження: спільне й відмінне у художній манері І.Нечуя-Левицького і Панаса Мирного | | 16. РЗМ. Творче дослідження: спільне й відмінне у художній манері І.Нечуя-Левицького і Панаса Мирного |
- | 17. [[Розвиток української драматургії і театру в 70-90-х роках ХІХ ст.|Розвиток української драматургії і театру в 70-90-х роках ХІХ ст]].
| + | 17. [[Розвиток української драматургії і театру в 70-90-х роках ХІХ ст.|Розвиток української драматургії і театру в 70-90-х роках ХІХ ст]]. |
- | 18. [[Життя і творчість Івана Карпенка-Карого – одного з корифеїв українського театру|Життя і творчість '''Івана Карпенка-Карого''' – одного з корифеїв українського театру]]
| + | 18. [[Життя і творчість Івана Карпенка-Карого – одного з корифеїв українського театру|Життя і творчість '''Івана Карпенка-Карого''' – одного з корифеїв українського театру]] |
- | 19. [[Соціально-сатирична комедія «Хазяїн» як вершина творчості митця|Соціально-сатирична комедія «Хазяїн» як вершина творчості митця. Сатиричне змалювання у п’єсі потворних явищ «стяжання для стягання». Актуальність проблематики у наш час. ТЛ Соціально-сатирична комедія і трагедія як жанри драматичних творів]]
| + | 19. [[Соціально-сатирична комедія «Хазяїн» як вершина творчості митця|Соціально-сатирична комедія «Хазяїн» як вершина творчості митця. Сатиричне змалювання у п’єсі потворних явищ «стяжання для стягання». Актуальність проблематики у наш час. ТЛ Соціально-сатирична комедія і трагедія як жанри драматичних творів]] |
- | 20. [[Образи повісті. Художні особливості п’єси, її сценічна історія, значення.|Образи повісті. Художні особливості п’єси, її сценічна історія, значення]].
| + | 20. [[Образи повісті. Художні особливості п’єси, її сценічна історія, значення.|Образи повісті. Художні особливості п’єси, її сценічна історія, значення]]. |
- | 21. [[Історична трагедія «Сава Чалий». Народнопісенна основа п’єси.|Історична трагедія «Сава Чалий». Народнопісенна основа п’єси]].
| + | 21. [[Історична трагедія «Сава Чалий». Народнопісенна основа п’єси.|Історична трагедія «Сава Чалий». Народнопісенна основа п’єси]]. |
- | 22. [[Проблема побратимства і зради у творі. Суперечливість і трагічність образу Сави Чалого, його глибока психологічна характеристика|Проблема побратимства і зради у творі. Суперечливість і трагічність образу Сави Чалого, його глибока психологічна характеристика. Романтичний пафос трагедії]]
| + | 22. [[Проблема побратимства і зради у творі. Суперечливість і трагічність образу Сави Чалого, його глибока психологічна характеристика|Проблема побратимства і зради у творі. Суперечливість і трагічність образу Сави Чалого, його глибока психологічна характеристика. Романтичний пафос трагедії]] |
- |
| + | |
| | | |
| | | |
Строка 59: |
Строка 60: |
| 29. ПЧ М. Старицький «За двома зайцями» | | 29. ПЧ М. Старицький «За двома зайцями» |
| 30. РЗМ № 1-2 Письмовий твір за творчістю І. Нечуя-Левицького, Панаса Мирного, І.Карпенка-Карого | | 30. РЗМ № 1-2 Письмовий твір за творчістю І. Нечуя-Левицького, Панаса Мирного, І.Карпенка-Карого |
- | 31. [[М.Старицький – драматург, перекладач, поет, прозаїк, театральний діяч. Життя і творчість. Провідні мотиви лірики Старицького|'''М.Старицький''' – драматург, перекладач, поет, прозаїк, театральний діяч. Життя і творчість. Провідні мотиви лірики Старицького. Погляди автора на призначення митця-громадянина у циклі сонетів «Поету».]]
| + | 31. [[М.Старицький – драматург, перекладач, поет, прозаїк, театральний діяч. Життя і творчість. Провідні мотиви лірики Старицького|'''М.Старицький''' – драматург, перекладач, поет, прозаїк, театральний діяч. Життя і творчість. Провідні мотиви лірики Старицького. Погляди автора на призначення митця-громадянина у циклі сонетів «Поету».]] |
- | 32. [[«Виклик» — перлина інтимної та пейзажної лірики М.Старицького. Театральна і драматургічна діяльність М.Старицького|«Виклик» — перлина інтимної та пейзажної лірики М.Старицького. Театральна і драматургічна діяльність М.Старицького. «Талан» як глибока психологічна драма з життя української інтелігенції]]
| + | 32. [[«Виклик» — перлина інтимної та пейзажної лірики М.Старицького. Театральна і драматургічна діяльність М.Старицького|«Виклик» — перлина інтимної та пейзажної лірики М.Старицького. Театральна і драматургічна діяльність М.Старицького. «Талан» як глибока психологічна драма з життя української інтелігенції]] |
- | 33. [[Змалювання нелегкої долі талановитої артистки у буржуазному суспільстві. Значення творчості письменника|Змалювання нелегкої долі талановитої артистки у буржуазному суспільстві. Морально-етичні проблеми у п’єсі. Значення творчості письменника]].
| + | 33. [[Змалювання нелегкої долі талановитої артистки у буржуазному суспільстві. Значення творчості письменника|Змалювання нелегкої долі талановитої артистки у буржуазному суспільстві. Морально-етичні проблеми у п’єсі. Значення творчості письменника]]. |
- | 34. Тематична контрольна робота за творчістю І.Карпека-Карого та М.Старицького
| + | 34. Тематична контрольна робота за творчістю І.Карпека-Карого та М.Старицького |
- | 35. [[Іван Франко. Життєвий і творчий шлях. Громадсько-політична діяльність Франка|'''Іван Франко'''. Життєвий і творчий шлях. Багатогранність та енциклопедичність його творчої діяльності. Громадсько-політична діяльність Франка. Розширення жанрово-тематичних обріїв рідної літератури, порушення важливих морально-етичних проблем ]]
| + | 35. [[Іван Франко. Життєвий і творчий шлях. Громадсько-політична діяльність Франка|'''Іван Франко'''. Життєвий і творчий шлях. Багатогранність та енциклопедичність його творчої діяльності. Громадсько-політична діяльність Франка. Розширення жанрово-тематичних обріїв рідної літератури, порушення важливих морально-етичних проблем ]] |
- | 36. [[Гуманістичний пафос та новаторський характер поезії І.Франка. Збірка «З вершин і низин»|Гуманістичний пафос та новаторський характер поезії І.Франка. Збірка «З вершин і низин» як важливий етап у розвитку української літератури. Основні цикли збірки. Програмний вірш «Гімн».]]
| + | 36. [[Гуманістичний пафос та новаторський характер поезії І.Франка. Збірка «З вершин і низин»|Гуманістичний пафос та новаторський характер поезії І.Франка. Збірка «З вершин і низин» як важливий етап у розвитку української літератури. Основні цикли збірки. Програмний вірш «Гімн».]] |
- | 37. [[Багатогранний образ весни у циклі «Веснянки». Цикл «Україна», вираження в ньому глибоких патріотичних почуттів|Багатогранний образ весни у циклі «Веснянки». Веснянка «Гримить..» як поетичний шедевр збірки. Цикл «Україна», вираження в ньому глибоких патріотичних почуттів. Вірш «Розвивайся ти, високий дубе…»]]
| + | 37. [[Багатогранний образ весни у циклі «Веснянки». Цикл «Україна», вираження в ньому глибоких патріотичних почуттів|Багатогранний образ весни у циклі «Веснянки». Веснянка «Гримить..» як поетичний шедевр збірки. Цикл «Україна», вираження в ньому глибоких патріотичних почуттів. Вірш «Розвивайся ти, високий дубе…»]] |
- | 38. Цикл «Сонети», майстерне оволодіння автором цим поетичним жанром. Утвердження в сонетах загальнолюдських цінностей
| + | 38. Цикл «Сонети», майстерне оволодіння автором цим поетичним жанром. Утвердження в сонетах загальнолюдських цінностей |
- | 39. [[Збірка інтимної лірики «Зів’яле листя». Автобіографічні мотиви у збірці|Збірка інтимної лірики «Зів’яле листя». Автобіографічні мотиви у збірці. «Чого являєшся мені у сні…» як поетична перлина збірки]]
| + | 39. [[Збірка інтимної лірики «Зів’яле листя». Автобіографічні мотиви у збірці|Збірка інтимної лірики «Зів’яле листя». Автобіографічні мотиви у збірці. «Чого являєшся мені у сні…» як поетична перлина збірки]] |
- | 40. [[Збірка «Мій Ізмарагд», використання в ній біблійних мотивів і образів. Вірш «Декадент»|Збірка «Мій Ізмарагд», використання в ній біблійних мотивів і образів. Вірш «Декадент» як поетичне кредо І.Франка]]
| + | 40. [[Збірка «Мій Ізмарагд», використання в ній біблійних мотивів і образів. Вірш «Декадент»|Збірка «Мій Ізмарагд», використання в ній біблійних мотивів і образів. Вірш «Декадент» як поетичне кредо І.Франка]] |
- | 41. Поеми І.Франка – «Іван Вишенський», «Смерть Каїна», використання в них біблійних образів
| + | 41. Поеми І.Франка – «Іван Вишенський», «Смерть Каїна», використання в них біблійних образів |
- | 42. [[Філософська поема «Мойсей» як заповіт українському народові. Біблійні образи й мотиви в поемі|Філософська поема «Мойсей» як заповіт українському народові. Біблійні образи й мотиви в поемі, її ідейний зміст, проблематика]]
| + | 42. [[Філософська поема «Мойсей» як заповіт українському народові. Біблійні образи й мотиви в поемі|Філософська поема «Мойсей» як заповіт українському народові. Біблійні образи й мотиви в поемі, її ідейний зміст, проблематика]] |
- |
| + | |
| | | |
| | | |
Строка 79: |
Строка 80: |
| 44. Роль І.Франка у розвитку драматургії і театру («Украдене щастя»). Значення творчості І Франка, її актуальність | | 44. Роль І.Франка у розвитку драматургії і театру («Украдене щастя»). Значення творчості І Франка, її актуальність |
| 35. [[Загальна характеристика прози І.Франка. Цикл «Бориславські оповідання». Повість «Борислав сміється»|Загальна характеристика прози І.Франка. Цикл «Бориславські оповідання». Повість «Борислав сміється» (оглядово)]] | | 35. [[Загальна характеристика прози І.Франка. Цикл «Бориславські оповідання». Повість «Борислав сміється»|Загальна характеристика прози І.Франка. Цикл «Бориславські оповідання». Повість «Борислав сміється» (оглядово)]] |
- | 46. [[Соціально-психологічна повість «Перехресні стежки», особливості жанру|Соціально-психологічна повість «Перехресні стежки», особливості жанру]].
| + | 46. [[Соціально-психологічна повість «Перехресні стежки», особливості жанру|Соціально-психологічна повість «Перехресні стежки», особливості жанру]]. |
- | 47. [[Реалістичне змалювання побуту провінційної інтелігенції. Протиставлення образів Стальського і Рафаловича|Реалістичне змалювання побуту провінційної інтелігенції. Протиставлення образів Стальського і Рафаловича. Трагічна доля Регіни, її нерозділене кохання]]
| + | 47. [[Реалістичне змалювання побуту провінційної інтелігенції. Протиставлення образів Стальського і Рафаловича|Реалістичне змалювання побуту провінційної інтелігенції. Протиставлення образів Стальського і Рафаловича. Трагічна доля Регіни, її нерозділене кохання]] |
- | 48. [[Драматургія Івана Франка. Соціально-психологічна драма «Украдене щастя»|Драматургія Івана Франка. Соціально-психологічна драма «Украдене щастя»]]
| + | 48. [[Драматургія Івана Франка. Соціально-психологічна драма «Украдене щастя»|Драматургія Івана Франка. Соціально-психологічна драма «Украдене щастя»]] |
- | 49. [[Публіцистична діяльність І.Франка (стаття «Що таке поступ?»). Значення творчості Франка, його новаторство в літературі|Публіцистична діяльність І.Франка (стаття «Що таке поступ?»). Значення творчості Франка, його новаторство в літературі]]
| + | 49. [[Публіцистична діяльність І.Франка (стаття «Що таке поступ?»). Значення творчості Франка, його новаторство в літературі|Публіцистична діяльність І.Франка (стаття «Що таке поступ?»). Значення творчості Франка, його новаторство в літературі]] |
- | 50. УПЧ І.Франко «Смерть Каїна»
| + | 50. УПЧ І.Франко «Смерть Каїна» |
- | 51. РЗМ № 3-4 Письмовий твір за творчістю М.Старицького та І.Франка
| + | 51. РЗМ № 3-4 Письмовий твір за творчістю М.Старицького та І.Франка |
- | 52. [[Розповідь про життя і творчість Бориса Грінченка. Поезія Б.Грінченка. Тематична різноманітність його оповідань|Розповідь про життя і творчість Бориса Грінченка (оглядово). Поезія Б.Грінченка. Тематична різноманітність його оповідань]]
| + | 52. [[Розповідь про життя і творчість Бориса Грінченка. Поезія Б.Грінченка. Тематична різноманітність його оповідань|Розповідь про життя і творчість Бориса Грінченка (оглядово). Поезія Б.Грінченка. Тематична різноманітність його оповідань]] |
- | 53. [[Розповідь про трагічний шлях письменника П.Грабовського. Тематична та жанрова різноманітність його поезій|Розповідь про трагічний шлях письменника П.Грабовського. Тематична та жанрова різноманітність його поезій]].
| + | 53. [[Розповідь про трагічний шлях письменника П.Грабовського. Тематична та жанрова різноманітність його поезій|Розповідь про трагічний шлях письменника П.Грабовського. Тематична та жанрова різноманітність його поезій]]. |
- | 54. [[УПЧ Поезія Грабовського|УПЧ Поезія Грабовського]]
| + | 54. [[УПЧ Поезія Грабовського|УПЧ Поезія Грабовського]] |
- | 55. Тематична контрольна робота за творчістю І.Франка, Б.Грінченка, П.Грабовського
| + | 55. Тематична контрольна робота за творчістю І.Франка, Б.Грінченка, П.Грабовського |
- | 56. ЛРК Ярослав Стельмах «Любов у стилі бароко» (перегляд вистави)
| + | 56. ЛРК Ярослав Стельмах «Любов у стилі бароко» (перегляд вистави) |
- |
| + | |
| | | |
| | | |
| <br> | | <br> |
| | | |
- | '''
| + | Літературний процес кінця ХІХ – початку ХХ століття |
- | Літературний процес кінця ХІХ – початку ХХ століття''' | + | 57. [[Стан літературної критики. Нові теми і нові жанри в літературі. Багатство і самобутність поезії. Ідейно-художні пошуки у прозі|Вступ. Стан літературної критики. Нові теми і нові жанри в літературі. Багатство і самобутність поезії. Ідейно-художні пошуки у прозі]] |
- | 57. [[Стан літературної критики. Нові теми і нові жанри в літературі. Багатство і самобутність поезії. Ідейно-художні пошуки у прозі|Вступ. Стан літературної критики. Нові теми і нові жанри в літературі. Багатство і самобутність поезії. Ідейно-художні пошуки у прозі]]
| + | |
| | | |
| | | |
Строка 103: |
Строка 103: |
| | | |
| 58. Борис Грінченко. Життя і різножанрова творчість. Грінченко-перекладач. І. Франко про Б. Грінченка — "робітника без одпочину" на культурно-освітній ниві. Майстер малої прози. Оповідання "Каторжна" — утвердження прагнення людини до любові, добра. Психологізм твору. | | 58. Борис Грінченко. Життя і різножанрова творчість. Грінченко-перекладач. І. Франко про Б. Грінченка — "робітника без одпочину" на культурно-освітній ниві. Майстер малої прози. Оповідання "Каторжна" — утвердження прагнення людини до любові, добра. Психологізм твору. |
- | 59. [[Михайло Коцюбинський. Життєвий і творчий шлях. Еволюція світогляду. Перші твори|'''Михайло Коцюбинський'''. Життєвий і творчий шлях. Еволюція світогляду. Перші твори ]]
| + | 59. [[Михайло Коцюбинський. Життєвий і творчий шлях. Еволюція світогляду. Перші твори|'''Михайло Коцюбинський'''. Життєвий і творчий шлях. Еволюція світогляду. Перші твори ]] |
- | 60. [[Новела «Intermezzo». Ідея служіння митця народові. Використання засобів імпресіонізму. Інші новели («В дорозі», «Коні не винні»)|Новела «Intermezzo». Ідея служіння митця народові. Використання засобів імпресіонізму. Інші новели («В дорозі», «Коні не винні»)]]
| + | 60. [[Новела «Intermezzo». Ідея служіння митця народові. Використання засобів імпресіонізму. Інші новели («В дорозі», «Коні не винні»)|Новела «Intermezzo». Ідея служіння митця народові. Використання засобів імпресіонізму. Інші новели («В дорозі», «Коні не винні»)]] |
- | 61. [[«Тіні збутих предків». Уславлення світлого, здорового життя, яке перебуває в гармонії з природою|«Тіні збутих предків». Уславлення світлого, здорового життя, яке перебуває в гармонії з природою ]]
| + | 61. [[«Тіні збутих предків». Уславлення світлого, здорового життя, яке перебуває в гармонії з природою|«Тіні збутих предків». Уславлення світлого, здорового життя, яке перебуває в гармонії з природою ]] |
- | 62. Протиставлення поетичних образів Івана та Марічки обмеженій Парасці.
| + | 62. Протиставлення поетичних образів Івана та Марічки обмеженій Парасці. |
| 63. Роль і місце М.Коцюбинського в українській літературі. | | 63. Роль і місце М.Коцюбинського в українській літературі. |
- | 64. [[Леся Українка. Життєвий і творчий шлях. Збірка «На крилах пісень». Поеми, їх теми й мотиви|'''Леся Українка'''. Життєвий і творчий шлях. Збірка «На крилах пісень». Поеми, їх теми й мотиви]]
| + | 64. [[Леся Українка. Життєвий і творчий шлях. Збірка «На крилах пісень». Поеми, їх теми й мотиви|'''Леся Українка'''. Життєвий і творчий шлях. Збірка «На крилах пісень». Поеми, їх теми й мотиви]] |
- | 65. [[«Лісова пісня». Проблема боротьби за вільне, духовно багате життя|«Лісова пісня». Проблема боротьби за вільне, духовно багате життя ]]
| + | 65. [[«Лісова пісня». Проблема боротьби за вільне, духовно багате життя|«Лісова пісня». Проблема боротьби за вільне, духовно багате життя ]] |
- | 66. [[Образи твору. Любов і взаєморозуміння як основа сім’ї|Образи твору. Любов і взаєморозуміння як основа сім’ї]]
| + | 66. [[Образи твору. Любов і взаєморозуміння як основа сім’ї|Образи твору. Любов і взаєморозуміння як основа сім’ї]] |
- | 67. [[«Бояриня». Художнє відтворення на тлі сімейного життя звичаїв та побуту козацької старшини та російського боярства|«Бояриня». Художнє відтворення на тлі сімейного життя звичаїв та побуту козацької старшини та російського боярства]]
| + | 67. [[«Бояриня». Художнє відтворення на тлі сімейного життя звичаїв та побуту козацької старшини та російського боярства|«Бояриня». Художнє відтворення на тлі сімейного життя звичаїв та побуту козацької старшини та російського боярства]] |
- | 68. [[Відображення туги за рідним краєм Оксани. Особливість творчого методу Лесі Українки|Відображення туги за рідним краєм Оксани. Особливість творчого методу Лесі Українки]]
| + | 68. [[Відображення туги за рідним краєм Оксани. Особливість творчого методу Лесі Українки|Відображення туги за рідним краєм Оксани. Особливість творчого методу Лесі Українки]] |
- | 69. [[Контрольна робота. Творчість М.Коцюбинського, Лесі Українки|Контрольна робота. Творчість М.Коцюбинського, Лесі Українки]]
| + | 69. [[Контрольна робота. Творчість М.Коцюбинського, Лесі Українки|Контрольна робота. Творчість М.Коцюбинського, Лесі Українки]] |
| | | |
| | | |
Строка 120: |
Строка 120: |
| 70. [[М. Вороний. Життя і творчість, багатогранна діяльність.|М. Вороний. Життя і творчість, багатогранна діяльність. "Ідеолог" модернізації української літератури. Його творчість — перша декларація ідей і форм символізму. Зміст і художні особливості поезії М. Вороного. ТЛ: символізм.]] | | 70. [[М. Вороний. Життя і творчість, багатогранна діяльність.|М. Вороний. Життя і творчість, багатогранна діяльність. "Ідеолог" модернізації української літератури. Його творчість — перша декларація ідей і форм символізму. Зміст і художні особливості поезії М. Вороного. ТЛ: символізм.]] |
| 71. Мотив необхідності для поета бути "цілим чоловіком" ("Іванові Франкові"). Єдність краси природи і мистецтва ("Блакитна Панна")(нап). Узагальнено-ідеалізований жіночий образ як сюжетний центр вірша. Згадка про революцію як данина естетиці доби соціальних перетворень ("Інфанта"). | | 71. Мотив необхідності для поета бути "цілим чоловіком" ("Іванові Франкові"). Єдність краси природи і мистецтва ("Блакитна Панна")(нап). Узагальнено-ідеалізований жіночий образ як сюжетний центр вірша. Згадка про революцію як данина естетиці доби соціальних перетворень ("Інфанта"). |
- | 72. Олександр Олесь (О. Кандиба) Життя і творчість, світоглядні переконання. Неоромантичні, символістські тенденції у творчості. | + | 72. [[Олександр_Олесь_(О._Кандиба)_Життя_і_творчість,_світоглядні_переконання|Олександр Олесь (О. Кандиба) Життя і творчість, світоглядні переконання. Неоромантичні, символістські тенденції у творчості.]] |
| 73. Прагнення гармонії людини і природи. Музичність, звукова виразність поезій. Майстерність у відтворенні настрою і почуття. Експресивне висловлювання патріотичних почуттів ("О слово рідне! Орле скутий!.."). (1 поезія напамять). | | 73. Прагнення гармонії людини і природи. Музичність, звукова виразність поезій. Майстерність у відтворенні настрою і почуття. Експресивне висловлювання патріотичних почуттів ("О слово рідне! Орле скутий!.."). (1 поезія напамять). |
| 74. Символізм драматичного етюду "По дорозі в Казку". Дорога в казку - символ духовних поривань людини до кращого життя. Проблема вождя і маси. Лідер — духовно сильна особистість. Трагічна суперечність між духовністю, мрією і жорстокістю. ТЛ: драматичний етюд. | | 74. Символізм драматичного етюду "По дорозі в Казку". Дорога в казку - символ духовних поривань людини до кращого життя. Проблема вождя і маси. Лідер — духовно сильна особистість. Трагічна суперечність між духовністю, мрією і жорстокістю. ТЛ: драматичний етюд. |
Строка 130: |
Строка 130: |
| 80. Новинки сучасного літературного життя. Ознайомлення з творами сучасних письменників. | | 80. Новинки сучасного літературного життя. Ознайомлення з творами сучасних письменників. |
| 81. [[Василь Стефаник. Огляд життя і творчості. Формування світогляду|'''Василь Стефаник.''' Огляд життя і творчості. Формування світогляду. Творча співдружність з Марком Черемшиною та Лесем Мартовичем]] | | 81. [[Василь Стефаник. Огляд життя і творчості. Формування світогляду|'''Василь Стефаник.''' Огляд життя і творчості. Формування світогляду. Творча співдружність з Марком Черемшиною та Лесем Мартовичем]] |
- | 82. [[«Камінний хрест» — трагедія переселення галицьких селян до Канади. «Сини» — заповіт синам|«Камінний хрест» — трагедія переселення галицьких селян до Канади. «Сини» — заповіт синам берегти і захищати свою честь і рідну землю — Україну ]]
| + | 82. [[«Камінний хрест» — трагедія переселення галицьких селян до Канади. «Сини» — заповіт синам|«Камінний хрест» — трагедія переселення галицьких селян до Канади. «Сини» — заповіт синам берегти і захищати свою честь і рідну землю — Україну ]] |
- | 83. РЗМ Контрольний твір за творчістю М.Коцюбинського, Лесі Українки, В.Стефаника
| + | 83. РЗМ Контрольний твір за творчістю М.Коцюбинського, Лесі Українки, В.Стефаника |
- | 84. [[Ольга Кобилянська. Огляд життя і творчості письменниці|'''Ольга Кобилянська'''. Огляд життя і творчості письменниці. О.Кобилянська – реформатор прози. Участь у феміністичному русі, відображення жіночих питань у творчості]]
| + | 84. [[Ольга Кобилянська. Огляд життя і творчості письменниці|'''Ольга Кобилянська'''. Огляд життя і творчості письменниці. О.Кобилянська – реформатор прози. Участь у феміністичному русі, відображення жіночих питань у творчості]] |
- | 85. [[«Людина». Критичні замальовки міщанського світу, убогих духовних інтересів його представників|«Людина». Критичні замальовки міщанського світу, убогих духовних інтересів його представників]]
| + | 85. [[«Людина». Критичні замальовки міщанського світу, убогих духовних інтересів його представників|«Людина». Критичні замальовки міщанського світу, убогих духовних інтересів його представників]] |
- | 86. [[Крах мрій Олени Ляуфлер. Жертовність героїні задля блага ближніх|Крах мрій Олени Ляуфлер. Жертовність героїні задля блага ближніх]]
| + | 86. [[Крах мрій Олени Ляуфлер. Жертовність героїні задля блага ближніх|Крах мрій Олени Ляуфлер. Жертовність героїні задля блага ближніх]] |
- | 87. [[Контрольна робота. Творчість Василя Стефаника, Ольги Кобилянської|Контрольна робота. Творчість Василя Стефаника, Ольги Кобилянської]]
| + | 87. [[Контрольна робота. Творчість Василя Стефаника, Ольги Кобилянської|Контрольна робота. Творчість Василя Стефаника, Ольги Кобилянської]] |
- |
| + | |
| | | |
| | | |
Строка 146: |
Строка 146: |
| 91. Трагедія шляхетної, чутливої душі в жорстоких обставинах тогочасного сільського життя (образ Анни). Глибокий психологізм і символізм твору як новаторство О. Кобилянської. | | 91. Трагедія шляхетної, чутливої душі в жорстоких обставинах тогочасного сільського життя (образ Анни). Глибокий психологізм і символізм твору як новаторство О. Кобилянської. |
| | | |
- |
| + | |
- | '''Літературний процес ХХ століття
| + | '''Літературний процес ХХ століття''' |
- | (1900-1930)''' | + | (1900-1930) |
- | 92. [[Вступ. Складність і драматизм умов розвитку. Співіснування різних напрямів, стилів, течій. Створення спілки письменників|Вступ. Складність і драматизм умов розвитку. Співіснування різних напрямів, стилів, течій. Створення спілки письменників. Переслідування письменників, їхня трагічна доля]]
| + | 92. [[Вступ. Складність і драматизм умов розвитку. Співіснування різних напрямів, стилів, течій. Створення спілки письменників|Вступ. Складність і драматизм умов розвитку. Співіснування різних напрямів, стилів, течій. Створення спілки письменників. Переслідування письменників, їхня трагічна доля]] |
- | 93. [[Степан Васильченко. Огляд життя і творчості|'''Степан Васильченко'''. Огляд життя і творчості]].
| + | 93. [[Степан Васильченко. Огляд життя і творчості|'''Степан Васильченко'''. Огляд життя і творчості]]. |
- | 94. [[Повість «Талант» — соціальний конфлікт між талановитими людьми з народу й експлуататорами|Повість «Талант» — соціальний конфлікт між талановитими людьми з народу й експлуататорами]]
| + | 94. [[Повість «Талант» — соціальний конфлікт між талановитими людьми з народу й експлуататорами|Повість «Талант» — соціальний конфлікт між талановитими людьми з народу й експлуататорами]] |
- | 95. [[Володимир Винниченко. Розповідь про письменника. Широта й актуальність тематики, новаторська манера письма|'''Володимир Винниченко'''. Розповідь про письменника. Широта й актуальність тематики, новаторська манера письма]]
| + | 95. [[Володимир Винниченко. Розповідь про письменника. Широта й актуальність тематики, новаторська манера письма|'''Володимир Винниченко'''. Розповідь про письменника. Широта й актуальність тематики, новаторська манера письма]] |
- | 96. [[«Солдатики!» — страшні картини голодного існування селянської бідноти|«Солдатики!» — страшні картини голодного існування селянської бідноти]]
| + | 96. [[«Солдатики!» — страшні картини голодного існування селянської бідноти|«Солдатики!» — страшні картини голодного існування селянської бідноти]] |
- | 97. [[УПЧ Оповідання В.Винниченка|УПЧ Оповідання В.Винниченка]]
| + | 97. [[УПЧ Оповідання В.Винниченка|УПЧ Оповідання В.Винниченка]] |
- | 98. Контрольна робота. Творчість С.Васильченка, В.Винниченка
| + | 98. Контрольна робота. Творчість С.Васильченка, В.Винниченка |
- | 99. [[Павло Тичина. Життєвий і творчий шлях. Збірка «Сонячні кларнети»|'''Павло Тичина'''. Життєвий і творчий шлях. Збірка «Сонячні кларнети»]]
| + | 99. [[Павло Тичина. Життєвий і творчий шлях. Збірка «Сонячні кларнети»|'''Павло Тичина'''. Життєвий і творчий шлях. Збірка «Сонячні кларнети»]] |
- | 100. [[«Золотий гомін». Проблема національного відродження українського народу|«Золотий гомін». Проблема національного відродження українського народу]].
| + | 100. [[«Золотий гомін». Проблема національного відродження українського народу|«Золотий гомін». Проблема національного відродження українського народу]]. |
- | 101. [[«Скорбна мати»|«Скорбна мати»]]
| + | 101. [[«Скорбна мати»|«Скорбна мати»]] |
- | 102. [[Максим Рильський. Життя і творчість поета. Перша збірка «На білих островах»|'''Максим Рильський'''. Життя і творчість поета. Перша збірка «На білих островах»]]
| + | 102. [[Максим Рильський. Життя і творчість поета. Перша збірка «На білих островах»|'''Максим Рильський'''. Життя і творчість поета. Перша збірка «На білих островах»]] |
- | 103. [[«Яблука доспіли…». «Шопен» - повага до культурних скарбів інших народів|«Яблука доспіли…» — поетична паралель між настроєм ліричного героя та осінньою природою. «Шопен» - повага до культурних скарбів інших народів]].
| + | 103. [[«Яблука доспіли…». «Шопен» - повага до культурних скарбів інших народів|«Яблука доспіли…» — поетична паралель між настроєм ліричного героя та осінньою природою. «Шопен» - повага до культурних скарбів інших народів]]. |
- | 104. [[«Слово про рідну матір» - поетичне відтворення історії України|«Слово про рідну матір» - поетичне відтворення історії України]]
| + | 104. [[«Слово про рідну матір» - поетичне відтворення історії України|«Слово про рідну матір» - поетичне відтворення історії України]] |
- | 105. [[Володимир Сосюра. Огляд життя і творчості поета-лірика. Поетове Я і МИ в «Червоній зимі». Поема «Два Володьки»|'''Володимир Сосюра'''. Огляд життя і творчості поета-лірика. Поетове Я і МИ в «Червоній зимі». Поема «Два Володьки»]]
| + | 105. [[Володимир Сосюра. Огляд життя і творчості поета-лірика. Поетове Я і МИ в «Червоній зимі». Поема «Два Володьки»|'''Володимир Сосюра'''. Огляд життя і творчості поета-лірика. Поетове Я і МИ в «Червоній зимі». Поема «Два Володьки»]] |
- | 105. [[«Мазепа». Показ «страшної трагедії Мазепи» як трагедії всієї нації. Інтимна й пейзажна лірика митця|«Мазепа». Показ «страшної трагедії Мазепи» як трагедії всієї нації. Інтимна й пейзажна лірика митця]]
| + | 105. [[«Мазепа». Показ «страшної трагедії Мазепи» як трагедії всієї нації. Інтимна й пейзажна лірика митця|«Мазепа». Показ «страшної трагедії Мазепи» як трагедії всієї нації. Інтимна й пейзажна лірика митця]] |
- | 106. Контрольна робота. Творчість П.Тичини, М.Рильського, В.Сосюри
| + | 106. Контрольна робота. Творчість П.Тичини, М.Рильського, В.Сосюри |
- | 107. ЛРК Творчість С.Жадана
| + | 107. ЛРК Творчість С.Жадана |
- | 108. [[Узагальнення_й_систематизація_вивченого_за_рік_(Українська_література_10_клас)|Узагальнення й систематизація вивченого за рік]]
| + | 108. [[Узагальнення й систематизація вивченого за рік (Українська література 10 клас)|Узагальнення й систематизація вивченого за рік]] |
| + | |
| | | |
| | | |
- |
| |
| | | |
| | | |
| <br> | | <br> |
| | | |
- |
| + | <br> |
- |
| + | |
- |
| + | <br> |
| | | |
| <br> | | <br> |