- | 1. [[Народний епос. „Зажурилась Україна, бо нічим прожити”, „Гей, не дивуйтесь, добрі люди”, „ Чи не той то хміль”. ТЛ|Народний епос. „Зажурилась Україна, бо нічим прожити”, „Гей, не дивуйтесь, добрі люди”, „ Чи не той то хміль”. ТЛ. Поняття про народний епос, його жанри]] <br>2. „Хмельницький і Барабаш”. Історична основа думи. <br>3. [[Літературний процес 70-90-х років ХІХ ст.|Літературний процес 70-90-х років ХІХ ст.]]<br> 4. Складні історико-культурні умови розвитку лiтератури. Культурно-просвітницька діяльність "Громади". Періодичні видання ("Правда", "Зоря", "Житє і слово"). Розвиток реалізму, натуралізму, пізній романтизм. <br>[[Вступ. Постановка соціальних проблем, поглиблення психологізму в українській літературі.]]<br>ТЛ. Реалізм та народність літератури. <br>5. [[Іван Нечуй-Левицький – основоположник соціально-побутової повісті. Життєвий і творчий шлях письменника|Іван Нечуй-Левицький – основоположник соціально – побутової повісті. Життєвий і творчий шлях письменника ]]<br>6. [[Соціально-побутова повість І.Нечуй-Левицького «Кайдашева сім’я», особливості і новаторство жанру|Соціально-побутова повість І.Нечуй-Левицького «Кайдашева сім’я», особливості і новаторство жанру.<br> ТЛ Поняття про соціально-побутову повість. Образи повісті, майстерність письменника у змалюванні людських характерів, їх несумісності.]]<br>7. [[Оцінка «Кайдашевої сім’ї» І. Франком, її місце в історії української та світової літератур|Оцінка «Кайдашевої сім’ї» І. Франком, її місце в історії української та світової літератур]].<br>8. [[УПЧ І. Нечуй-Левицький «Князь Єремія Вишневецький»|УПЧ І. Нечуй-Левицький «Князь Єремія Вишневецький»]] <br>9. [[Панас Мирний – український письменник-реаліст, зачинатель соціально-психологічного роману й повісті, його життєвий і творчий шлях|Панас Мирний – український письменник-реаліст, зачинатель соціально-психологічного роману й повісті, його життєвий і творчий шлях. ]]<br>10. [[Соціально-психологічний роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Історія створення. ТЛ Епічні твори. Їх особливості та жанри|Соціально-психологічний роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Історія створення. ТЛ Епічні твори. Їх особливості та жанри]] <br>11. [[Зображення в творі широких картин життя українського суспільства в пореформений період|Зображення в творі широких картин життя українського суспільства в пореформений період]]. <br>12. [[Галерея яскравих народних характерів у романі. Протиставлення образів Чіпки та Грицька, еволюція характерів героїв|Галерея яскравих народних характерів у романі. Протиставлення образів Чіпки та Грицька, еволюція характерів героїв]].<br>13. [[Ідейна спрямованість твору, алегоричність його назви. Засоби художньої типізації та індивідуалізації. Місце роману в історії прози.|Ідейна спрямованість твору, алегоричність його назви. Засоби художньої типізації та індивідуалізації. Місце роману в історії прози]].<br>14. [[УПЧ Панас Мирний «Лихі люди», «Лихо давнє й сьогочасне», «Повія» (оглядово)|УПЧ Панас Мирний «Лихі люди», «Лихо давнє й сьогочасне», «Повія» (оглядово)]]<br>15. [[Тематична контрольна робота за творчістю І.Нечуй-Левицького і Панаса Мирного|Тематична контрольна робота за творчістю І.Нечуй-Левицького і Панаса Мирного]]<br> 16. РЗМ. Творче дослідження: спільне й відмінне у художній манері І.Нечуя-Левицького і Панаса Мирного<br>17. [[Розвиток української драматургії і театру в 70-90-х роках ХІХ ст.|Розвиток української драматургії і театру в 70-90-х роках ХІХ ст]]. <br>18. [[Життя і творчість Івана Карпенка-Карого – одного з корифеїв українського театру|Життя і творчість Івана Карпенка-Карого – одного з корифеїв українського театру]] <br>19. [[Соціально-сатирична комедія «Хазяїн» як вершина творчості митця|Соціально-сатирична комедія «Хазяїн» як вершина творчості митця. Сатиричне змалювання у п’єсі потворних явищ «стяжання для стягання». Актуальність проблематики у наш час. ТЛ Соціально-сатирична комедія і трагедія як жанри драматичних творів]] <br>20. [[Образи повісті. Художні особливості п’єси, її сценічна історія, значення.|Образи повісті. Художні особливості п’єси, її сценічна історія, значення]]. <br>21. [[Історична трагедія «Сава Чалий». Народнопісенна основа п’єси.|Історична трагедія «Сава Чалий». Народнопісенна основа п’єси]]. <br>22. [[Проблема побратимства і зради у творі. Суперечливість і трагічність образу Сави Чалого, його глибока психологічна характеристика|Проблема побратимства і зради у творі. Суперечливість і трагічність образу Сави Чалого, його глибока психологічна характеристика. Романтичний пафос трагедії]]<br> 23. Трагікомедія "Мартин Боруля" і її життя на сцені.<br>24. Виразне читання окремих епізодів твору<br>25. Дворянство як міф про краще життя. Підміна особистісних етичних цінностей (чесність, порядність, працелюбство) становою приналежністю. Психологічна переконливість і трагікомічне звучання образу Мартина Борулі. <br>26. Життя і творчість. М. Старицького. Багатогранність діяльності.<br>27. М. Старицький і театр. Творча співпраця з М. Лисенком. Оцінка І. Франком діяльності М. Старицького.<br>28. Пригодницький сюжет, драматизм історико-романтичної повісті "Оборона Буші". Її антимiлiтаристське спрямування. Багатопроблемність твору. Шлях помсти і крові як трагічні сторінки в житті українського і польського народів. Образи та символи твору, особливості характеротворення, функція картин природи.<br>29. ПЧ М. Старицький «За двома зайцями»<br>30. РЗМ № 1-2 Письмовий твір за творчістю І. Нечуя-Левицького, Панаса Мирного, І.Карпенка-Карого <br>31. [[М.Старицький – драматург, перекладач, поет, прозаїк, театральний діяч. Життя і творчість. Провідні мотиви лірики Старицького|М.Старицький – драматург, перекладач, поет, прозаїк, театральний діяч. Життя і творчість. Провідні мотиви лірики Старицького. Погляди автора на призначення митця-громадянина у циклі сонетів «Поету».]] <br>32. [[«Виклик» — перлина інтимної та пейзажної лірики М.Старицького. Театральна і драматургічна діяльність М.Старицького|«Виклик» — перлина інтимної та пейзажної лірики М.Старицького. Театральна і драматургічна діяльність М.Старицького. «Талан» як глибока психологічна драма з життя української інтелігенції]] <br>33. [[Змалювання нелегкої долі талановитої артистки у буржуазному суспільстві. Значення творчості письменника|Змалювання нелегкої долі талановитої артистки у буржуазному суспільстві. Морально-етичні проблеми у п’єсі. Значення творчості письменника]].<br>34. Тематична контрольна робота за творчістю І.Карпека-Карого та М.Старицького <br>35. [[Іван Франко. Життєвий і творчий шлях. Громадсько-політична діяльність Франка|Іван Франко. Життєвий і творчий шлях. Багатогранність та енциклопедичність його творчої діяльності. Громадсько-політична діяльність Франка. Розширення жанрово-тематичних обріїв рідної літератури, порушення важливих морально-етичних проблем ]] <br>36. [[Гуманістичний пафос та новаторський характер поезії І.Франка. Збірка «З вершин і низин»|Гуманістичний пафос та новаторський характер поезії І.Франка. Збірка «З вершин і низин» як важливий етап у розвитку української літератури. Основні цикли збірки. Програмний вірш «Гімн».]] <br>37. [[Багатогранний образ весни у циклі «Веснянки». Цикл «Україна», вираження в ньому глибоких патріотичних почуттів|Багатогранний образ весни у циклі «Веснянки». Веснянка «Гримить..» як поетичний шедевр збірки. Цикл «Україна», вираження в ньому глибоких патріотичних почуттів. Вірш «Розвивайся ти, високий дубе…»]] <br>38. Цикл «Сонети», майстерне оволодіння автором цим поетичним жанром. Утвердження в сонетах загальнолюдських цінностей <br>39. [[Збірка інтимної лірики «Зів’яле листя». Автобіографічні мотиви у збірці|Збірка інтимної лірики «Зів’яле листя». Автобіографічні мотиви у збірці. «Чого являєшся мені у сні…» як поетична перлина збірки]] <br>40. [[Збірка «Мій Ізмарагд», використання в ній біблійних мотивів і образів. Вірш «Декадент»|Збірка «Мій Ізмарагд», використання в ній біблійних мотивів і образів. Вірш «Декадент» як поетичне кредо І.Франка]] <br>41. Поеми І.Франка – «Іван Вишенський», «Смерть Каїна», використання в них біблійних образів <br>42. [[Філософська поема «Мойсей» як заповіт українському народові. Біблійні образи й мотиви в поемі|Філософська поема «Мойсей» як заповіт українському народові. Біблійні образи й мотиви в поемі, її ідейний зміст, проблематика]]<br>43. [[Проза І. Франка. Ідеї, проблеми. Місце у творчості повісті Перехресні стежки. Новаторські шукання прозаїка|Проза І. Франка. Ідеї, проблеми. Місце у творчості повісті «Перехресні стежки». Новаторські шукання прозаїка. Франко і український модернізм. Новела «Сойчине крило» — жіноча доля в новітній інтерпретації. ТЛ: поняття про модернізм]]<br>44. Роль І.Франка у розвитку драматургії і театру («Украдене щастя»). Значення творчості І Франка, її актуальність<br>35. [[Загальна характеристика прози І.Франка. Цикл «Бориславські оповідання». Повість «Борислав сміється»|Загальна характеристика прози І.Франка. Цикл «Бориславські оповідання». Повість «Борислав сміється» (оглядово)]] <br>46. [[Соціально-психологічна повість «Перехресні стежки», особливості жанру|Соціально-психологічна повість «Перехресні стежки», особливості жанру]]. <br>47. [[Реалістичне змалювання побуту провінційної інтелігенції. Протиставлення образів Стальського і Рафаловича|Реалістичне змалювання побуту провінційної інтелігенції. Протиставлення образів Стальського і Рафаловича. Трагічна доля Регіни, її нерозділене кохання]] <br>48. [[Драматургія Івана Франка. Соціально-психологічна драма «Украдене щастя»|Драматургія Івана Франка. Соціально-психологічна драма «Украдене щастя»]]<br>49. [[Публіцистична діяльність І.Франка (стаття «Що таке поступ?»). Значення творчості Франка, його новаторство в літературі|Публіцистична діяльність І.Франка (стаття «Що таке поступ?»). Значення творчості Франка, його новаторство в літературі]] <br>50. УПЧ І.Франко «Смерть Каїна» <br>51. РЗМ № 3-4 Письмовий твір за творчістю М.Старицького та І.Франка <br>52. [[Розповідь про життя і творчість Бориса Грінченка. Поезія Б.Грінченка. Тематична різноманітність його оповідань|Розповідь про життя і творчість Бориса Грінченка (оглядово). Поезія Б.Грінченка. Тематична різноманітність його оповідань]] <br>53. [[Розповідь про трагічний шлях письменника П.Грабовського. Тематична та жанрова різноманітність його поезій|Розповідь про трагічний шлях письменника П.Грабовського. Тематична та жанрова різноманітність його поезій]]. <br>54. [[УПЧ Поезія Грабовського|УПЧ Поезія Грабовського]]<br>55. Тематична контрольна робота за творчістю І.Франка, Б.Грінченка, П.Грабовського <br>56. ЛРК Ярослав Стельмах «Любов у стилі бароко» (перегляд вистави) <br> Літературний процес кінця ХІХ – початку ХХ століття<br>57. [[Стан літературної критики. Нові теми і нові жанри в літературі. Багатство і самобутність поезії. Ідейно-художні пошуки у прозі|Вступ. Стан літературної критики. Нові теми і нові жанри в літературі. Багатство і самобутність поезії. Ідейно-художні пошуки у прозі]]<br> 58. Борис Грінченко. Життя і різножанрова творчість. Грінченко-перекладач. І. Франко про Б. Грінченка — "робітника без одпочину" на культурно-освітній ниві. Майстер малої прози. Оповідання "Каторжна" — утвердження прагнення людини до любові, добра. Психологізм твору.<br>59. [[Михайло Коцюбинський. Життєвий і творчий шлях. Еволюція світогляду. Перші твори|Михайло Коцюбинський. Життєвий і творчий шлях. Еволюція світогляду. Перші твори ]]<br>60. [[Новела «Intermezzo». Ідея служіння митця народові. Використання засобів імпресіонізму. Інші новели («В дорозі», «Коні не винні»)|Новела «Intermezzo». Ідея служіння митця народові. Використання засобів імпресіонізму. Інші новели («В дорозі», «Коні не винні»)]] <br>61. [[«Тіні збутих предків». Уславлення світлого, здорового життя, яке перебуває в гармонії з природою|«Тіні збутих предків». Уславлення світлого, здорового життя, яке перебуває в гармонії з природою ]]<br>62. Протиставлення поетичних образів Івана та Марічки обмеженій Парасці. <br>63. Роль і місце М.Коцюбинського в українській літературі. <br>64. [[Леся Українка. Життєвий і творчий шлях. Збірка «На крилах пісень». Поеми, їх теми й мотиви|Леся Українка. Життєвий і творчий шлях. Збірка «На крилах пісень». Поеми, їх теми й мотиви]] <br>65. [[«Лісова пісня». Проблема боротьби за вільне, духовно багате життя|«Лісова пісня». Проблема боротьби за вільне, духовно багате життя ]]<br>66. [[Образи твору. Любов і взаєморозуміння як основа сім’ї|Образи твору. Любов і взаєморозуміння як основа сім’ї]]<br>67. [[«Бояриня». Художнє відтворення на тлі сімейного життя звичаїв та побуту козацької старшини та російського боярства|«Бояриня». Художнє відтворення на тлі сімейного життя звичаїв та побуту козацької старшини та російського боярства]]<br>68. [[Відображення туги за рідним краєм Оксани. Особливість творчого методу Лесі Українки|Відображення туги за рідним краєм Оксани. Особливість творчого методу Лесі Українки]]<br>69. [[Контрольна робота. Творчість М.Коцюбинського, Лесі Українки|Контрольна робота. Творчість М.Коцюбинського, Лесі Українки]] <br>70. М. Вороний. Життя і творчість, багатогранна діяльність. "Ідеолог" модернізації української літератури. Його творчість — перша декларація ідей і форм символізму. Зміст і художні особливості поезії М. Вороного. ТЛ: символізм. <br>71. Мотив необхідності для поета бути "цілим чоловіком" ("Іванові Франкові"). Єдність краси природи і мистецтва ("Блакитна Панна")(нап). Узагальнено-ідеалізований жіночий образ як сюжетний центр вірша. Згадка про революцію як данина естетиці доби соціальних перетворень ("Інфанта"). <br>72. [[Олександр Олесь (О. Кандиба) Життя і творчість, світоглядні переконання|Олександр Олесь (О. Кандиба) Життя і творчість, світоглядні переконання. Неоромантичні, символістські тенденції у творчості.]] <br>73. Прагнення гармонії людини і природи. Музичність, звукова виразність поезій. Майстерність у відтворенні настрою і почуття. Експресивне висловлювання патріотичних почуттів ("О слово рідне! Орле скутий!.."). (1 поезія напамять). <br>74. Символізм драматичного етюду "По дорозі в Казку". Дорога в казку - символ духовних поривань людини до кращого життя. Проблема вождя і маси. Лідер — духовно сильна особистість. Трагічна суперечність між духовністю, мрією і жорстокістю. ТЛ: драматичний етюд. <br>75. [[Володимир Винниченко. Життя і творчість, громадська і політична діяльність. Прозові й драматичні твори|Володимир Винниченко. Життя і творчість, громадська і політична діяльність. Прозові й драматичні твори. Мала проза: ідейно-стильові особливості збірки "Краса і сила". ТЛ: неореалізм.]] <br>76. Перший український науково-фантастичний роман "Сонячна машина". Популярність Винниченка-драматурга на світовій сцені. <br>77. Поєднання в новелі "Момент" реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту (плинність життя, щастя людини, мить - частинка вічності тощо). Образ Панни - втілення ідеї вічної жіночності, краси. Імпресіонізм новели. Значення художньої спадщини В. Винниченка. <br>78. Контрольна робота <br>79. Творчість М. Вороного, Олександра Олеся, В. Винниченка <br>80. Новинки сучасного літературного життя. Ознайомлення з творами сучасних письменників. <br>81. [[Василь Стефаник. Огляд життя і творчості. Формування світогляду|Василь Стефаник. Огляд життя і творчості. Формування світогляду. Творча співдружність з Марком Черемшиною та Лесем Мартовичем]] <br>82. [[«Камінний хрест» — трагедія переселення галицьких селян до Канади. «Сини» — заповіт синам|«Камінний хрест» — трагедія переселення галицьких селян до Канади. «Сини» — заповіт синам берегти і захищати свою честь і рідну землю — Україну ]] <br>83. РЗМ Контрольний твір за творчістю М.Коцюбинського, Лесі Українки, В.Стефаника <br>84. [[Ольга Кобилянська. Огляд життя і творчості письменниці|Ольга Кобилянська. Огляд життя і творчості письменниці. О.Кобилянська – реформатор прози. Участь у феміністичному русі, відображення жіночих питань у творчості]] <br>85. [[«Людина». Критичні замальовки міщанського світу, убогих духовних інтересів його представників|«Людина». Критичні замальовки міщанського світу, убогих духовних інтересів його представників]] <br>86. [[Крах мрій Олени Ляуфлер. Жертовність героїні задля блага ближніх|Крах мрій Олени Ляуфлер. Жертовність героїні задля блага ближніх]] <br>87. [[Контрольна робота. Творчість Василя Стефаника, Ольги Кобилянської|Контрольна робота. Творчість Василя Стефаника, Ольги Кобилянської]]<br> 88. [[Земля — психологічне трактування вічних проблем (людини і землі, злочину і кари) на українському матеріалі|"Земля" — психологічне трактування вічних проблем (людини і землі, злочину і кари) на українському матеріалі. Модерністична проблема сакрально-містичного зв'язку людини із землею. Розкриття споконвічного прагнення селянина бути господарем на землі. Трагічна історія родини Федорчуків — новітня інтерпретація християнського мотиву братовбивства.]] <br>89. Михайло і Сава — протилежні психологічні типи. Марійка та Івоніка - уособлення цінностей народної моралі. Сава і Рахіра - втілення духовної деградації. <br>90. РЗМ Порівняльна характеристика образів-персонажів <br>91. Трагедія шляхетної, чутливої душі в жорстоких обставинах тогочасного сільського життя (образ Анни). Глибокий психологізм і символізм твору як новаторство О. Кобилянської. Літературний процес ХХ століття (1900-1930) <br>92. [[Вступ. Складність і драматизм умов розвитку. Співіснування різних напрямів, стилів, течій. Створення спілки письменників|Вступ. Складність і драматизм умов розвитку. Співіснування різних напрямів, стилів, течій. Створення спілки письменників. Переслідування письменників, їхня трагічна доля]] <br>93. [[Степан Васильченко. Огляд життя і творчості|Степан Васильченко. Огляд життя і творчості]]. <br>94. [[Повість «Талант» — соціальний конфлікт між талановитими людьми з народу й експлуататорами|Повість «Талант» — соціальний конфлікт між талановитими людьми з народу й експлуататорами]] <br>95. [[Володимир Винниченко. Розповідь про письменника. Широта й актуальність тематики, новаторська манера письма|Володимир Винниченко. Розповідь про письменника. Широта й актуальність тематики, новаторська манера письма]] <br>96. [[«Солдатики!» — страшні картини голодного існування селянської бідноти|«Солдатики!» — страшні картини голодного існування селянської бідноти]] <br>97. [[УПЧ Оповідання В.Винниченка|УПЧ Оповідання В.Винниченка]] <br>98. Контрольна робота. Творчість С.Васильченка, В.Винниченка <br>99. [[Павло Тичина. Життєвий і творчий шлях. Збірка «Сонячні кларнети»|Павло Тичина. Життєвий і творчий шлях. Збірка «Сонячні кларнети»]] <br>100. [[«Золотий гомін». Проблема національного відродження українського народу|«Золотий гомін». Проблема національного відродження українського народу]]. <br>101. [[«Скорбна мати»|«Скорбна мати»]] <br>102. [[Максим Рильський. Життя і творчість поета. Перша збірка «На білих островах»|Максим Рильський. Життя і творчість поета. Перша збірка «На білих островах»]] <br>103. [[«Яблука доспіли…». «Шопен» - повага до культурних скарбів інших народів|«Яблука доспіли…» — поетична паралель між настроєм ліричного героя та осінньою природою. «Шопен» - повага до культурних скарбів інших народів]]. <br>104. [[«Слово про рідну матір» - поетичне відтворення історії України|«Слово про рідну матір» - поетичне відтворення історії України]] <br>105. [[Володимир Сосюра. Огляд життя і творчості поета-лірика. Поетове Я і МИ в «Червоній зимі». Поема «Два Володьки»|Володимир Сосюра. Огляд життя і творчості поета-лірика. Поетове Я і МИ в «Червоній зимі». Поема «Два Володьки»]] <br>105. [[«Мазепа». Показ «страшної трагедії Мазепи» як трагедії всієї нації. Інтимна й пейзажна лірика митця|«Мазепа». Показ «страшної трагедії Мазепи» як трагедії всієї нації. Інтимна й пейзажна лірика митця]] <br>106. Контрольна робота. Творчість П.Тичини, М.Рильського, В.Сосюри <br>107. ЛРК Творчість С.Жадана <br>108. [[Узагальнення й систематизація вивченого за рік (Українська література 10 клас)|Узагальнення й систематизація вивченого за рік]] <br><br> <sub>Уроки [[Українська література|українська література]] онлайн, уроки українська література, методичні розробки українська література, [[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|усі уроки]], уроки онлайн</sub><br>
| + | 1. [[Народний епос. „Зажурилась Україна, бо нічим прожити”, „Гей, не дивуйтесь, добрі люди”, „ Чи не той то хміль”. ТЛ|Народний епос. „Зажурилась Україна, бо нічим прожити”, „Гей, не дивуйтесь, добрі люди”, „ Чи не той то хміль”. ТЛ. Поняття про народний епос, його жанри]] <br>2. „Хмельницький і Барабаш”. Історична основа думи. <br>3. [[Літературний процес 70-90-х років ХІХ ст.|Літературний процес 70-90-х років ХІХ ст.]]<br> 4. Складні історико-культурні умови розвитку лiтератури. Культурно-просвітницька діяльність "Громади". Періодичні видання ("Правда", "Зоря", "Житє і слово"). Розвиток реалізму, натуралізму, пізній романтизм. <br>[[Вступ. Постановка соціальних проблем, поглиблення психологізму в українській літературі.]]<br>ТЛ. Реалізм та народність літератури. <br>5. [[Іван Нечуй-Левицький – основоположник соціально-побутової повісті. Життєвий і творчий шлях письменника|Іван Нечуй-Левицький – основоположник соціально – побутової повісті. Життєвий і творчий шлях письменника ]]<br>6. [[Соціально-побутова повість І.Нечуй-Левицького «Кайдашева сім’я», особливості і новаторство жанру|Соціально-побутова повість І.Нечуй-Левицького «Кайдашева сім’я», особливості і новаторство жанру.<br> ТЛ Поняття про соціально-побутову повість. Образи повісті, майстерність письменника у змалюванні людських характерів, їх несумісності.]]<br>7. [[Оцінка «Кайдашевої сім’ї» І. Франком, її місце в історії української та світової літератур|Оцінка «Кайдашевої сім’ї» І. Франком, її місце в історії української та світової літератур]].<br>8. [[УПЧ І. Нечуй-Левицький «Князь Єремія Вишневецький»|УПЧ І. Нечуй-Левицький «Князь Єремія Вишневецький»]] <br>9. [[Панас Мирний – український письменник-реаліст, зачинатель соціально-психологічного роману й повісті, його життєвий і творчий шлях|Панас Мирний – український письменник-реаліст, зачинатель соціально-психологічного роману й повісті, його життєвий і творчий шлях. ]]<br>10. [[Соціально-психологічний роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Історія створення. ТЛ Епічні твори. Їх особливості та жанри|Соціально-психологічний роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Історія створення. ТЛ Епічні твори. Їх особливості та жанри]] <br>11. [[Зображення в творі широких картин життя українського суспільства в пореформений період|Зображення в творі широких картин життя українського суспільства в пореформений період]]. <br>12. [[Галерея яскравих народних характерів у романі. Протиставлення образів Чіпки та Грицька, еволюція характерів героїв|Галерея яскравих народних характерів у романі. Протиставлення образів Чіпки та Грицька, еволюція характерів героїв]].<br>13. [[Ідейна спрямованість твору, алегоричність його назви. Засоби художньої типізації та індивідуалізації. Місце роману в історії прози.|Ідейна спрямованість твору, алегоричність його назви. Засоби художньої типізації та індивідуалізації. Місце роману в історії прози]].<br>14. [[УПЧ Панас Мирний «Лихі люди», «Лихо давнє й сьогочасне», «Повія» (оглядово)|УПЧ Панас Мирний «Лихі люди», «Лихо давнє й сьогочасне», «Повія» (оглядово)]]<br>15. [[Тематична контрольна робота за творчістю І.Нечуй-Левицького і Панаса Мирного|Тематична контрольна робота за творчістю І.Нечуй-Левицького і Панаса Мирного]]<br> 16. РЗМ. Творче дослідження: спільне й відмінне у художній манері І.Нечуя-Левицького і Панаса Мирного<br>17. [[Розвиток української драматургії і театру в 70-90-х роках ХІХ ст.|Розвиток української драматургії і театру в 70-90-х роках ХІХ ст]]. <br>18. [[Життя і творчість Івана Карпенка-Карого – одного з корифеїв українського театру|Життя і творчість Івана Карпенка-Карого – одного з корифеїв українського театру]] <br>19. [[Соціально-сатирична комедія «Хазяїн» як вершина творчості митця|Соціально-сатирична комедія «Хазяїн» як вершина творчості митця. Сатиричне змалювання у п’єсі потворних явищ «стяжання для стягання». Актуальність проблематики у наш час. ТЛ Соціально-сатирична комедія і трагедія як жанри драматичних творів]] <br>20. [[Образи повісті. Художні особливості п’єси, її сценічна історія, значення.|Образи повісті. Художні особливості п’єси, її сценічна історія, значення]]. <br>21. [[Історична трагедія «Сава Чалий». Народнопісенна основа п’єси.|Історична трагедія «Сава Чалий». Народнопісенна основа п’єси]]. <br>22. [[Проблема побратимства і зради у творі. Суперечливість і трагічність образу Сави Чалого, його глибока психологічна характеристика|Проблема побратимства і зради у творі. Суперечливість і трагічність образу Сави Чалого, його глибока психологічна характеристика. Романтичний пафос трагедії]]<br> 23. Трагікомедія "Мартин Боруля" і її життя на сцені.<br>24. Виразне читання окремих епізодів твору<br>25. Дворянство як міф про краще життя. Підміна особистісних етичних цінностей (чесність, порядність, працелюбство) становою приналежністю. Психологічна переконливість і трагікомічне звучання образу Мартина Борулі. <br>26. Життя і творчість. М. Старицького. Багатогранність діяльності.<br>27. М. Старицький і театр. Творча співпраця з М. Лисенком. Оцінка І. Франком діяльності М. Старицького.<br>28. Пригодницький сюжет, драматизм історико-романтичної повісті "Оборона Буші". Її антимiлiтаристське спрямування. Багатопроблемність твору. Шлях помсти і крові як трагічні сторінки в житті українського і польського народів. Образи та символи твору, особливості характеротворення, функція картин природи.<br>29. ПЧ М. Старицький «За двома зайцями»<br>30. РЗМ № 1-2 Письмовий твір за творчістю І. Нечуя-Левицького, Панаса Мирного, І.Карпенка-Карого <br>31. [[М.Старицький – драматург, перекладач, поет, прозаїк, театральний діяч. Життя і творчість. Провідні мотиви лірики Старицького|М.Старицький – драматург, перекладач, поет, прозаїк, театральний діяч. Життя і творчість. Провідні мотиви лірики Старицького. Погляди автора на призначення митця-громадянина у циклі сонетів «Поету».]] <br>32. [[«Виклик» — перлина інтимної та пейзажної лірики М.Старицького. Театральна і драматургічна діяльність М.Старицького|«Виклик» — перлина інтимної та пейзажної лірики М.Старицького. Театральна і драматургічна діяльність М.Старицького. «Талан» як глибока психологічна драма з життя української інтелігенції]] <br>33. [[Змалювання нелегкої долі талановитої артистки у буржуазному суспільстві. Значення творчості письменника|Змалювання нелегкої долі талановитої артистки у буржуазному суспільстві. Морально-етичні проблеми у п’єсі. Значення творчості письменника]].<br>34. Тематична контрольна робота за творчістю І.Карпека-Карого та М.Старицького <br>35. [[Іван Франко. Життєвий і творчий шлях. Громадсько-політична діяльність Франка|Іван Франко. Життєвий і творчий шлях. Багатогранність та енциклопедичність його творчої діяльності. Громадсько-політична діяльність Франка. Розширення жанрово-тематичних обріїв рідної літератури, порушення важливих морально-етичних проблем ]] <br>36. [[Гуманістичний пафос та новаторський характер поезії І.Франка. Збірка «З вершин і низин»|Гуманістичний пафос та новаторський характер поезії І.Франка. Збірка «З вершин і низин» як важливий етап у розвитку української літератури. Основні цикли збірки. Програмний вірш «Гімн».]] <br>37. [[Багатогранний образ весни у циклі «Веснянки». Цикл «Україна», вираження в ньому глибоких патріотичних почуттів|Багатогранний образ весни у циклі «Веснянки». Веснянка «Гримить..» як поетичний шедевр збірки. Цикл «Україна», вираження в ньому глибоких патріотичних почуттів. Вірш «Розвивайся ти, високий дубе…»]] <br>38. Цикл «Сонети», майстерне оволодіння автором цим поетичним жанром. Утвердження в сонетах загальнолюдських цінностей <br>39. [[Збірка інтимної лірики «Зів’яле листя». Автобіографічні мотиви у збірці|Збірка інтимної лірики «Зів’яле листя». Автобіографічні мотиви у збірці. «Чого являєшся мені у сні…» як поетична перлина збірки]] <br>40. [[Збірка «Мій Ізмарагд», використання в ній біблійних мотивів і образів. Вірш «Декадент»|Збірка «Мій Ізмарагд», використання в ній біблійних мотивів і образів. Вірш «Декадент» як поетичне кредо І.Франка]] <br>41. Поеми І.Франка – «Іван Вишенський», «Смерть Каїна», використання в них біблійних образів <br>42. [[Філософська поема «Мойсей» як заповіт українському народові. Біблійні образи й мотиви в поемі|Філософська поема «Мойсей» як заповіт українському народові. Біблійні образи й мотиви в поемі, її ідейний зміст, проблематика]]<br>43. [[Проза І. Франка. Ідеї, проблеми. Місце у творчості повісті Перехресні стежки. Новаторські шукання прозаїка|Проза І. Франка. Ідеї, проблеми. Місце у творчості повісті «Перехресні стежки». Новаторські шукання прозаїка. Франко і український модернізм. Новела «Сойчине крило» — жіноча доля в новітній інтерпретації. ТЛ: поняття про модернізм]]<br>44. Роль І.Франка у розвитку драматургії і театру («Украдене щастя»). Значення творчості І Франка, її актуальність<br>35. [[Загальна характеристика прози І.Франка. Цикл «Бориславські оповідання». Повість «Борислав сміється»|Загальна характеристика прози І.Франка. Цикл «Бориславські оповідання». Повість «Борислав сміється» (оглядово)]] <br>46. [[Соціально-психологічна повість «Перехресні стежки», особливості жанру|Соціально-психологічна повість «Перехресні стежки», особливості жанру]]. <br>47. [[Реалістичне змалювання побуту провінційної інтелігенції. Протиставлення образів Стальського і Рафаловича|Реалістичне змалювання побуту провінційної інтелігенції. Протиставлення образів Стальського і Рафаловича. Трагічна доля Регіни, її нерозділене кохання]] <br>48. [[Драматургія Івана Франка. Соціально-психологічна драма «Украдене щастя»|Драматургія Івана Франка. Соціально-психологічна драма «Украдене щастя»]]<br>49. [[Публіцистична діяльність І.Франка (стаття «Що таке поступ?»). Значення творчості Франка, його новаторство в літературі|Публіцистична діяльність І.Франка (стаття «Що таке поступ?»). Значення творчості Франка, його новаторство в літературі]] <br>50. УПЧ І.Франко «Смерть Каїна» <br>51. РЗМ № 3-4 Письмовий твір за творчістю М.Старицького та І.Франка <br>52. [[Розповідь про життя і творчість Бориса Грінченка. Поезія Б.Грінченка. Тематична різноманітність його оповідань|Розповідь про життя і творчість Бориса Грінченка (оглядово). Поезія Б.Грінченка. Тематична різноманітність його оповідань]] <br>53. [[Розповідь про трагічний шлях письменника П.Грабовського. Тематична та жанрова різноманітність його поезій|Розповідь про трагічний шлях письменника П.Грабовського. Тематична та жанрова різноманітність його поезій]]. <br>54. [[УПЧ Поезія Грабовського|УПЧ Поезія Грабовського]]<br>55. Тематична контрольна робота за творчістю І.Франка, Б.Грінченка, П.Грабовського <br>56. ЛРК Ярослав Стельмах «Любов у стилі бароко» (перегляд вистави) <br> Літературний процес кінця ХІХ – початку ХХ століття<br>57. [[Стан літературної критики. Нові теми і нові жанри в літературі. Багатство і самобутність поезії. Ідейно-художні пошуки у прозі|Вступ. Стан літературної критики. Нові теми і нові жанри в літературі. Багатство і самобутність поезії. Ідейно-художні пошуки у прозі]]<br> 58. Борис Грінченко. Життя і різножанрова творчість. Грінченко-перекладач. І. Франко про Б. Грінченка — "робітника без одпочину" на культурно-освітній ниві. Майстер малої прози. Оповідання "Каторжна" — утвердження прагнення людини до любові, добра. Психологізм твору.<br>59. [[Михайло Коцюбинський. Життєвий і творчий шлях. Еволюція світогляду. Перші твори|Михайло Коцюбинський. Життєвий і творчий шлях. Еволюція світогляду. Перші твори ]]<br>60. [[Новела «Intermezzo». Ідея служіння митця народові. Використання засобів імпресіонізму. Інші новели («В дорозі», «Коні не винні»)|Новела «Intermezzo». Ідея служіння митця народові. Використання засобів імпресіонізму. Інші новели («В дорозі», «Коні не винні»)]] <br>61. [[«Тіні збутих предків». Уславлення світлого, здорового життя, яке перебуває в гармонії з природою|«Тіні збутих предків». Уславлення світлого, здорового життя, яке перебуває в гармонії з природою ]]<br>62. Протиставлення поетичних образів Івана та Марічки обмеженій Парасці. <br>63. Роль і місце М.Коцюбинського в українській літературі. <br>64. [[Леся Українка. Життєвий і творчий шлях. Збірка «На крилах пісень». Поеми, їх теми й мотиви|Леся Українка. Життєвий і творчий шлях. Збірка «На крилах пісень». Поеми, їх теми й мотиви]] <br>65. [[«Лісова пісня». Проблема боротьби за вільне, духовно багате життя|«Лісова пісня». Проблема боротьби за вільне, духовно багате життя ]]<br>66. [[Образи твору. Любов і взаєморозуміння як основа сім’ї|Образи твору. Любов і взаєморозуміння як основа сім’ї]]<br>67. [[«Бояриня». Художнє відтворення на тлі сімейного життя звичаїв та побуту козацької старшини та російського боярства|«Бояриня». Художнє відтворення на тлі сімейного життя звичаїв та побуту козацької старшини та російського боярства]]<br>68. [[Відображення туги за рідним краєм Оксани. Особливість творчого методу Лесі Українки|Відображення туги за рідним краєм Оксани. Особливість творчого методу Лесі Українки]]<br>69. [[Контрольна робота. Творчість М.Коцюбинського, Лесі Українки|Контрольна робота. Творчість М.Коцюбинського, Лесі Українки]] <br>70. М. Вороний. Життя і творчість, багатогранна діяльність. "Ідеолог" модернізації української літератури. Його творчість — перша декларація ідей і форм символізму. Зміст і художні особливості поезії М. Вороного. ТЛ: символізм. <br>71. [[Мотив_необхідності_для_поета_бути_«цілим_чоловіком»_(«Іванові_Франкові»_).|Мотив необхідності для поета бути "цілим чоловіком" ("Іванові Франкові"). Єдність краси природи і мистецтва ("Блакитна Панна")(нап). Узагальнено-ідеалізований жіночий образ як сюжетний центр вірша. Згадка про революцію як данина естетиці доби соціальних перетворень ("Інфанта"). ]]<br>72. [[Олександр Олесь (О. Кандиба) Життя і творчість, світоглядні переконання|Олександр Олесь (О. Кандиба) Життя і творчість, світоглядні переконання. Неоромантичні, символістські тенденції у творчості.]] <br>73. [[Прагнення гармонії людини і природи. Музичність, звукова виразність поезій.|Прагнення гармонії людини і природи. Музичність, звукова виразність поезій. Майстерність у відтворенні настрою і почуття. Експресивне висловлювання патріотичних почуттів ("О слово рідне! Орле скутий!.."). (1 поезія напамять). ]]<br>74. Символізм драматичного етюду "По дорозі в Казку". Дорога в казку - символ духовних поривань людини до кращого життя. Проблема вождя і маси. Лідер — духовно сильна особистість. Трагічна суперечність між духовністю, мрією і жорстокістю. ТЛ: драматичний етюд. <br>75. [[Володимир Винниченко. Життя і творчість, громадська і політична діяльність. Прозові й драматичні твори|Володимир Винниченко. Життя і творчість, громадська і політична діяльність. Прозові й драматичні твори. Мала проза: ідейно-стильові особливості збірки "Краса і сила". ТЛ: неореалізм.]] <br>76. Перший український науково-фантастичний роман "Сонячна машина". Популярність Винниченка-драматурга на світовій сцені. <br>77. Поєднання в новелі "Момент" реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту (плинність життя, щастя людини, мить - частинка вічності тощо). Образ Панни - втілення ідеї вічної жіночності, краси. Імпресіонізм новели. Значення художньої спадщини В. Винниченка. <br>78. Контрольна робота <br>79. Творчість М. Вороного, Олександра Олеся, В. Винниченка <br>80. Новинки сучасного літературного життя. Ознайомлення з творами сучасних письменників. <br>81. [[Василь Стефаник. Огляд життя і творчості. Формування світогляду|Василь Стефаник. Огляд життя і творчості. Формування світогляду. Творча співдружність з Марком Черемшиною та Лесем Мартовичем]] <br>82. [[«Камінний хрест» — трагедія переселення галицьких селян до Канади. «Сини» — заповіт синам|«Камінний хрест» — трагедія переселення галицьких селян до Канади. «Сини» — заповіт синам берегти і захищати свою честь і рідну землю — Україну ]] <br>83. РЗМ Контрольний твір за творчістю М.Коцюбинського, Лесі Українки, В.Стефаника <br>84. [[Ольга Кобилянська. Огляд життя і творчості письменниці|Ольга Кобилянська. Огляд життя і творчості письменниці. О.Кобилянська – реформатор прози. Участь у феміністичному русі, відображення жіночих питань у творчості]] <br>85. [[«Людина». Критичні замальовки міщанського світу, убогих духовних інтересів його представників|«Людина». Критичні замальовки міщанського світу, убогих духовних інтересів його представників]] <br>86. [[Крах мрій Олени Ляуфлер. Жертовність героїні задля блага ближніх|Крах мрій Олени Ляуфлер. Жертовність героїні задля блага ближніх]] <br>87. [[Контрольна робота. Творчість Василя Стефаника, Ольги Кобилянської|Контрольна робота. Творчість Василя Стефаника, Ольги Кобилянської]]<br> 88. [[Земля — психологічне трактування вічних проблем (людини і землі, злочину і кари) на українському матеріалі|"Земля" — психологічне трактування вічних проблем (людини і землі, злочину і кари) на українському матеріалі. Модерністична проблема сакрально-містичного зв'язку людини із землею. Розкриття споконвічного прагнення селянина бути господарем на землі. Трагічна історія родини Федорчуків — новітня інтерпретація християнського мотиву братовбивства.]] <br>89. Михайло і Сава — протилежні психологічні типи. Марійка та Івоніка - уособлення цінностей народної моралі. Сава і Рахіра - втілення духовної деградації. <br>90. РЗМ Порівняльна характеристика образів-персонажів <br>91. Трагедія шляхетної, чутливої душі в жорстоких обставинах тогочасного сільського життя (образ Анни). Глибокий психологізм і символізм твору як новаторство О. Кобилянської. Літературний процес ХХ століття (1900-1930) <br>92. [[Вступ. Складність і драматизм умов розвитку. Співіснування різних напрямів, стилів, течій. Створення спілки письменників|Вступ. Складність і драматизм умов розвитку. Співіснування різних напрямів, стилів, течій. Створення спілки письменників. Переслідування письменників, їхня трагічна доля]] <br>93. [[Степан Васильченко. Огляд життя і творчості|Степан Васильченко. Огляд життя і творчості]]. <br>94. [[Повість «Талант» — соціальний конфлікт між талановитими людьми з народу й експлуататорами|Повість «Талант» — соціальний конфлікт між талановитими людьми з народу й експлуататорами]] <br>95. [[Володимир Винниченко. Розповідь про письменника. Широта й актуальність тематики, новаторська манера письма|Володимир Винниченко. Розповідь про письменника. Широта й актуальність тематики, новаторська манера письма]] <br>96. [[«Солдатики!» — страшні картини голодного існування селянської бідноти|«Солдатики!» — страшні картини голодного існування селянської бідноти]] <br>97. [[УПЧ Оповідання В.Винниченка|УПЧ Оповідання В.Винниченка]] <br>98. Контрольна робота. Творчість С.Васильченка, В.Винниченка <br>99. [[Павло Тичина. Життєвий і творчий шлях. Збірка «Сонячні кларнети»|Павло Тичина. Життєвий і творчий шлях. Збірка «Сонячні кларнети»]] <br>100. [[«Золотий гомін». Проблема національного відродження українського народу|«Золотий гомін». Проблема національного відродження українського народу]]. <br>101. [[«Скорбна мати»|«Скорбна мати»]] <br>102. [[Максим Рильський. Життя і творчість поета. Перша збірка «На білих островах»|Максим Рильський. Життя і творчість поета. Перша збірка «На білих островах»]] <br>103. [[«Яблука доспіли…». «Шопен» - повага до культурних скарбів інших народів|«Яблука доспіли…» — поетична паралель між настроєм ліричного героя та осінньою природою. «Шопен» - повага до культурних скарбів інших народів]]. <br>104. [[«Слово про рідну матір» - поетичне відтворення історії України|«Слово про рідну матір» - поетичне відтворення історії України]] <br>105. [[Володимир Сосюра. Огляд життя і творчості поета-лірика. Поетове Я і МИ в «Червоній зимі». Поема «Два Володьки»|Володимир Сосюра. Огляд життя і творчості поета-лірика. Поетове Я і МИ в «Червоній зимі». Поема «Два Володьки»]] <br>105. [[«Мазепа». Показ «страшної трагедії Мазепи» як трагедії всієї нації. Інтимна й пейзажна лірика митця|«Мазепа». Показ «страшної трагедії Мазепи» як трагедії всієї нації. Інтимна й пейзажна лірика митця]] <br>106. Контрольна робота. Творчість П.Тичини, М.Рильського, В.Сосюри <br>107. ЛРК Творчість С.Жадана <br>108. [[Узагальнення й систематизація вивченого за рік (Українська література 10 клас)|Узагальнення й систематизація вивченого за рік]] <br><br> <sub>Уроки [[Українська література|українська література]] онлайн, уроки українська література, методичні розробки українська література, [[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|усі уроки]], уроки онлайн</sub><br> |